Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Alles tot in de puntjes geregeld
Prima geholpen eerst toen ik s'middags nog wat vragen had voor ik tot aanschaf van een auto over ging, en daarna s'avonds ook bij het aanvragen van de verzekering nadat ik de auto had gekocht. Ik kon zo de weg op. Heldere communicatie daarna per mail, ik wist precies wat er verwacht werd.
Ik werd niet geholpen. Ik ben zeer teleurgesteld met service dienst van Allsecur.
Overschrijving via Independer gedaan, overschrijven was eenvoudig en snel. Tarief van AllSecur is goed.
De verzekering heb ik nu 2 jaar helaas 1 schade gemeld het melden van de schade was eenvoudig in een paar minuten gebeurd de reparatie en afhandeling ging via een aanbevolen schadeherstel bedrijf inclusief vervangend vervoer
Mijn auto verzekeren was in 5 minuten geregeld, helemaal top.
Het gesprek was duidelijk. De uitkomst was niet wat ik graag zou horen maar je kan niet alles hebben in het leven.
Goede afhandeling bij schade.
Snelle afwikkeling van schade
Vlot goed en duidelijk geregeld binnen 2 uur.
Auto na 4 jaar verkocht, woon in het centrum en ga het een jaartje zonder auto proberen. Kan iedereen AllSecur aanraden. In de praktijk veeeel beter dan de tv-reclame:)
Henri
Heel goed, direct en duidelijk! en ook vriendelijk!
Vandaag een premie voorstel ontvangen voor de nieuwe op periode autoverzekering all risk. Moet ik 18% meer gaan betalen !
Men geeft als reden op: - Dat de auto is een jaar ouder geworden:--> Raar want bij total loss hoeft All Secur minder uit te betalen. - Ik ben een jaar ouder geworden. --> Ook dit is vreemd want als ik op hun eigen website opgeef dat ik een jaar ouder ben krijg ik per jaar € 0,07 korting - Ik zou schade hebben gehad. --> Ook dit is vreemd daar mijn schade vrije jaren met 1 jaar is verhoogt. Ik zou dus door meer schade vrije jaren minder moeten gaan betalen, en ik heb helemaal geen schade gehad.
Waarom zegt All Secur niet gewoon dat men de premie over de gehele lijn heeft verhoogt?
Ben netjes geholpen door de telefoon korte wachttijd aan de telefoon.
Telefonisch overleg gehad met AllSecur ivm het afsluiten van een nieuwe autoverzekering. Zeer vriendelijke medewerkster aan de lijn die echt even meedacht naar de beste oplossing. Ik heb de afgelopen jaren geen auto op naam gehad, ben dus mijn (hoge) schadevrije jaren kwijt. Daar kon deze medewerkster niets aan doen, maar ze toonde begrip waardoor mijn ergernis over deze (maffe) regel verdween en ik besloot direct de verzekering af te sluiten. Soms hoef je niet alles te kunnen bieden, maar begrip voor de mening van de klant is belangrijk, dan voel je je gehoord. Verder een hele heldere uitleg en snelle actie. Alles meteen geregeld, papier binnen een kwartier al op de mail. Ik zou AllSecur zeker aan anderen aanraden!
Vanaf het eerste ontstaan van AllSecur vond ik het een baanbrekende verzekeraar. Alles in een modern jasje. Tot nu toe altijd zeer correct en op tijd met alles.
Het is al even geleden dat ik met een medewerkster sprak en voor mij was het een duidelijk antwoord en werd vriendelijk te woord gestaan.
Had laats een aanrijding en omdat ik wa verzekerd ben kom All secure niks voor mij doen. Ik kreeg niet eens advies over hoe te handelen. Ook vrij bod te woord gestaan. Flinke afknakker.
Zeer snel en correct geholpen. Alles is direct duidelijk. Precies zoals ik geholpen wil worden.
Snelle afhandeling van schade