Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Uitbetalibg eigen risico duurt lang, dit had best ergens vermeld mogen worden.
Ontzettend slecht, geen enkele service, hulp, meedenken etc. Ze laten je gewoon zitten!
Ik ben erg tevreden over de service van allsecur. Kwam er meteen achter dat m'n auto, waarmee ik een ongeluk had gehad in Duitsland, al niet meer op mijn naam stond. Waardoor ik deze niet meer hoefde te verzekeren. En meteen m'n 'nieuwe' auto kon verzekeren. Degene die ik aan de lijn had wil ik daarvoor bedanken. Ik vond het een fijn gesprek, ze had een fijne stem. Dank je wel
Word elke maand op dezelfde datum afgeschreven.
Autoschade werd keurig afgehandeld
autoverzekering afgesloten.
duidelijk verhaal, goed overzicht, goede service.
alles netjes en eenvoudig geregeld.
heb er geen nakijken voor nodig.
Allsecur is een goede verzekering waar alle voorwaarden duidelijk in beeld gebracht worden. Correcte afspraken die goed nageleefd worden en duidelijke communicatie met de deskundige medewerkers. Kortom voor een aangename prijs een zeer goede keuze.
Voor het geld gewoon een goede verzekering!
prima deskundige en snelle afhandeling van mijn vragen.
Hoewel ik inhoudelijk niets aan te merken heb op Allsecur gaat helaas mijn premie jaarlijks naar boven in plaats van beneden. Dit ondanks mijn schadevrij rijden. ..maar omdat de leeftijd van mijn auto (8 jaar) en mijn eigen leeftijd (33 jaar) hoger worden. Jammer.
Tot nu toe gaat het prima
De premies zijn laag, dat is aantrekkelijk maar als je eenmaal schade krijgt dan besef je waarom de premies laag zijn. De behandeling van de schades is onprofessioneel. De helpdesk begrijpt er nagenoeg niks van en zorgt voor verwarring, tegenstrijdige berichten. Het kost je als klant heel veel moeite om zaken gedaan te krijgen.
Erg jammer. Bij de vorige verzekeraar betaalden we veel meer maar als er schade was dan was een telefoontje voldoende om alles af vlot af te handelen. We staan dan ook op het punt weer een andere verzekeraar te kiezen.
Jammer; in potentie kan allsecur heel interessant zijn maar men doet er goed aan om de service naar een adequaat niveau te brengen. Anders wordt het nooit wat en haken klanten weer af. De slechte reclame van de broertjes Coronel is tekenend....
Door het overlijden van mijn vrouw polis op mijn naam moeten laten zetten ook telefonisch aangegeven dat ik degene was die het meest in deze auto reed
Nee, er moest een nieuwe polis afgesloten worden op mijn naam gevolg premie 60 euro per jaar meer schandalig.
Weinig ervaring m.b.t. schade, maar de correspondentie via de mail bevalt mij.
Beste Heer/Mevr. ik heb in 2015 de verzekering afgesloten
voor een bedrag van 264,60 Euro
Nu zitten wij in 2016 en dan is het ineens een risico gebied
en moet ik betalen 398,28 euro
Het is natuurlijk van de gekke dat 2015 geen risico gebied
en in 2016 wel.
Rara hoe kan dat.
Gr.CC Lanza
Sedert een aantal jaren verzekerd en tot heden geen enkel beroep behoeven te doen op datgene waarvoor ik verzekerd ben.
Mijn ruitschade is vlot afgehandeld. Ik ben vriendelijk en vlot te woord gestaan met mijn vragen.
Prima, netjes geholpen.
Allsecur heeft mij goed geadviseerd bij de keuze welke autoverzekering.