Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slechte klanten service al de hele dag in de wacht als ik bel ?
Zowel via call (>20 minuten wachttijd, toen maar opgehangen), chat (niemand beschikbaar) als Whatsapp (ik wacht al meer dan een dag) niemand te bereiken.Echt bizar.
Geen mailadres, al uren telefonisch niet bereikbaar (na 2x 30 min wachten zelf verbinding verbroken), chat geeft men aan dat er geen medewerkers zijn om te beantwoorden en verwijzen ze naar een contactformulier wat nergens is te vinden. Whatsapp krijg je geen reactie op. Na uren en uren proberen nog steeds geen contact.
Ik ben een nieuwe klant die een vraag had over een onvolledige mail die ze hadden gestuurd.
Gauw op zoek naar weer een andere verzekeraar.
Dure reclames.fantastisch. Echter de klant heeft een vraag en staat drie dagen 3 x 30 minuten in de wacht. Als je ze de laatste keer na 40 minuten aan de telefoon hebt om aan te geven dat je van ze af wilt zegt de meneer aan de andere kant dat hij het volledig begrijpt.
Hoe gek ben je om hier dan je verzekering af te sluiten. Schande, en geen excuus of iets.
Bespaar je alle ellende en ga hier niet mee in zee. Na 10-tal pogingen om ze aan de lijn te krijgen, helaas niet gelukt. Wat een ellendig bedrijf, terwijl de reclames nog wel zo leuk lijken.
Gr jvanooijen
Zeer slechte ervaringen, verzekering inmiddels beeindigd.
Je hebt gewoon paar vragen, waar je de antwoord ervan niet kan vinden op hun website, en je belt ze maar dan zit je langer dan een half uur te wachten totdat je iemand kan spreken. Communicatie is slecht.
Allsecur heeft op een zeer nette manier mijn klacht afgehandeld. Top! De drie jaar teveel betaalde premie heb ik retour ontvangen en het aantal schadevrije jaren is weer aangepast. Ik had de klacht ingediend via (e-mailadres verwijderd) met vriendelijk verzoek voor een passende oplossing. Bij de afhandeling van een schade in 2016 waren de emailberichten door Allsecure per ongeluk naar een oud emailadres gestuurd. Omdat ik daarop niet had gereageerd was mijn premie en schade vrije jaren gewijzigd. Tip. Ik heb er zelf nog wat van geleerd. Vraag bij emailcorrespondentie altijd om een ontvangstbevestiging en neem binnen twee weken zelf contact op als je geen ontvangstbevestiging ontvangen hebt.
Bij All secure is veel geautomatiseerd. Daardoor zijn ze prijstechnisch goed maar kan er soms een en ander mis of door elkaar lopen. Medewerkers staan klantvriendelijke te woord. Tip voor All secure: vermeld op de Website (op een makkelijk vindbare plaats) waar klachten kunnen worden ingediend.
Vandaag geprobeerd woonverzekering aan te vragen bij Allsecur, waar ik ook mijn auto verzekerd heb. Blijkt dat mijn postcodegebied niet te verzekeren is. Ik krijg een scherm waarin staat welke woonverzekering voor mij "beschikbaar" is. Alleen aansprakelijkheid kan ik aanvinken, opstal en inboedel niet. Bij een test met andere postcodes en huisnummer kan ik alles aanvinken. Men ontkent alles en weet niks als je hierover contact opneemt. Dus ook maar de autoverzekering bij deze leugenaars weggehaald.
Het begint al,dat je wordt aangesproken met je, i.p.v. U.
Nieuwe auto verzekerd bij all secure. Na 7 dgn is de auto nog steeds niet definitief verzekerd. Hierover 6 telefoontjes gepleegd en iedere medewerker heeft een andere smoes. Gevolg dat ik niet naar buitenland kan met auto aangezien ze het niet voor elkaar krijgen.
Stap heeeeeel snel over naar andere verzekering.
Duurste verzekering voor mijn auto afgesloten, all risk me all dekkingen. Verschrikkelijk veel geld betaald iedere maand. Vervolgens heb ik parkeerschade die ik niet zelf veroorzaakt heb en geven ze geen centimeter. Ik kan ervoor kiezen voor honderden euro's uit eigen zak een schaderapport te laten opstellen en dan maar hopen dat het waarborgfonds zo lief is mijn schade te vergoeden, anders verdubbeld mijn premie maandelijks - geen hulp van hun kant, alles is te moeilijk, en aan de telefoon word je behandeld als een klein kind. Werkelijk waar nog nooit zo'n slechte verzekeraar meegemaakt. Maar goed voor twee dingen: geld incasseren en heel hard "nee" roepen wanneer je ze eindelijk nodig hebt waarvoor je al dat geld hebt betaald. Zoek een andere verzekeraar!
All risk verzekering afgesloten met 25 schadevrije jaren bij Allsecur. Blijkt bij schade claimen dat je terugvalt naar 10 schadevrije jaren. Betekent dat je de veroorzaakte schade vrijwel altijd pakt, omdat de terugval in premie (in mijn geval) meer dan €500 per jaar bedraagt. Tijd voor een misschien iets duurdere maar redelijkere verzekeraar.
Via Independer kwam ik uit bij all secur. Afwijzing gekregen voor de woonverzekering omdat de woning te groot is. een paar m2 schijnt het. het is idd een vrijstaand huis, maar geen formaat kasteel oid. Heb me suf gezocht waar het max aantal m2 staat, maar niet kunnen vinden in polisvoorwaarden. Bij all secur willen liever geen klanten volgens mij. Daarom een 1!
Schade in het buitenland . helaas, dan gaat de online melding niet meer verder en moet je bellen. Vervolgens heel erg lang in de wacht. Lijkt wel ontmoediging .
Nieuwe auto gekocht en bij AllSecur ondergebracht. Verzekering geaccepteerd. Na een maand uit de verzekering gegooid omdat uit registratie bleek dat er -5 tredes in Roydata stonden. Oude verzekeraar heeft royementsverklaring afgegeven met 15 tredes. AllSecur was onverbiddelijk: verzekering wordt beëindigd. Slechte communicatie. Lang op geld wachten. Je wordt te woord gestaan als een vriendje van de middelbare school. Kortom: sluit geen verzekering af bij deze rommelaar.
Zet maar een pot koffie en smeer een paar boterhammen, want het duurt gerust een uur voordat je een keer iemand aan de lijn krijgt.
Sinds januari 2019 via independer een opstal en inboedel verzekering afgesloten bij AllSecure.
Rond april 2019 bericht van independer gekregen dat de registratie van mijn polis niet goed in het systeem zou staan. Ze zouden het op gaan lossen. Voor de zekerheid neem ik zelf ook even contact op met AllSecure, want ik wil graag weten wat er aan de hand is en wat dit verder betekend voor mijn situatie.
Juni 2019 krijg ik te horen dat we al die tijd niet verzekerd zouden zijn omdat AllSecure het administratief niet in orde kan krijgen in hun systemen. maar en zou hoop zijn, ik zou even via de website opnieuw een polis moeten afsluiten. Dit was volgens AllSecure een positief iets, want de polis zou nu goedkoper moeten zijn.
Stap 1 op de website van AllSecure is het invullen van de postcode en huisnummer, dit doe je zodat het systeem van AllSecure de informatie erbij kan zoeken.
Bij stap 1 gaat het al mis. Het huis kan niet worden gevonden, maar je mag wel nog telefonisch contact opnemen, want daar zouden ze me verder kunnen helpen.
Eenmaal telefonisch contact te hebben gemaakt verteld de nauwelijks Nederlands sprekende man mij dat hij mij niet verder kan helpen, want hij krijgt de adres gegevens niet goed uit het systeem (joh.). Ik krijg het advies ergens anders een verzekering af te sluiten.
Blijkbaar heb ik al deze tijd onverzekerd gezeten terwijl ik per e-mail bevestiging heb dat ik een polis heb afgesloten, ik heb ook daadwerkelijk een polis, maar die blijkt achteraf dus waardeloos te zijn.
Ookal zou het nu opeens magisch lukken, dan zou is alsnog geen verzekering willen afsluiten bij AllSecure. Het zal gebeuren dat er iets aan het huis gebeurd, en dan kunnen ze mijn gegevens zeker ook niet vinden. Want een kansloos bedrijf zeg.
Ik was jaren bij allsecur verzekerd en wilde een nieuwe auto aanmelden en kreeg de slotvraag of ik met Justitie in aanraking was geweest en heb eerlijk geantwoord.
Netjes daarop de vragen toegelicht en eerlijk geweest en toen werd gelijk de verzekering beëindigd zonder enige reden terwijl ik nooit geen schades of wat dan ook heb gehad,14 schade vrije jaren opgebouwd en dan wordt je gewoon bedankt en uit de verzekering gegooid. Als ik geen andere auto had aangemeld dan was ik nog gewoon verzekerd geweest zonder enig probleem dus ik vind het zeer hypocriet en kinderachtig terwijl het feit al meer dan 2.5 jaar geleden is en er verder nooit geen enkel incident was geweest en ik altijd netjes betaald heb in het verleden. Je bent alleen maar goed voor je geld en verder niets dus ik wil echt nooit niks meer met deze maatschappij te maken hebben! Ook elke keer de premie verhogen en dan zeggen dat er meer schades uitgekeerd moeten worden dus wij ogen dat maar weer betalen. Mensen zoek lekker een verzekeringsmaatschappij die je met respect behandeld en niet alleen maar je geld aanpakt. Ik hoop echt dat er veel mensen bij ze weg gaan want dit soort bedrijven verdienen geen klanten en dat ze maar failliet gaan, misschien dat ze dan begrijpen dat wij met zijn allen hun salarissen en winst betalen! Wat een hypocriete en kinderachtige bende is het daar!
Autoverzekering opgezegd ivm onenigheid ruitschade. De al betaalde premie ( een jaar) zou na 56 dagen teruggestort worden. Niets. Gebeld na verloop van tijd. Het bedrag wordt vandaag overgemaakt en dat duurt 10 dagen. Wat als ik niet gebeld had?
Trouwens geprobeerd een mail te sturen. Dit was de reactie:
Dankjewel voor je bericht. Het is niet mogelijk met ons te mailen. Wil je alsjeblieft je vraag hier aan ons stellen? Dan helpen we je graag verder. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00u tot 21.00u en op zaterdag van 9.00u tot 17.00u.
Waarom dan een mailadres en waarom het telefoonnummer van de klantenservice niet vermelden?
Wat een ramp deze club
Komen afspraken niet na, zeggen verzekering zomaar op terwijl er niets aan de hand is. Het lijkt een goed aanbod, maar je helpt je zelf in de problemen als je met deze oplichters in zee gaat.