Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een hele slechte verzekering. Totaal geen vertrouwen in hun klanten.Een schijt en Kak verzekering.Ga hem de Rest van mijn leven afraden.Schijtvolk.
Ik ben heel tevreden
Zeer behulpzaam en direct geholpen bij schade aan mijn auto
Prijs kwaliteit is perfect Service boven verwachting Top maatschappij
Het is een genoegen om - in mijn situatie - de autoverzekering via de website van AllSecur af te sluiten. De premieopbouw van de mogelijkheden is volstrekt helder, de website werkt logisch, de teksten zijn duidelijk en tenslotte is de premie ook nog eens concurrerend. Er is duidelijk goed over nagedacht en het resultaat is bovengemiddeld. Als de schadeafhandeling - ingeval het ooit nodig is - net zo goed functioneert dan is het helemaal perfect.
Tot nu toe goede erveringen met Allsecur totdat er een premieverhoging op de mat viel van 31%. Geen uitzondering naar blijk op diverse blogs, het kan nog hoger. Laat Tim en Tom hun auto maar in de garage parkeren i.p.v. mensen overhalen een verzekering af te sluiten bij Allsecur.
Premie-ontwikkeling WA +Beperkt Casco voor dezelfde auto: 2015: € 152,16 2016: € 202,60 2017: € 253,52 Voor alle duidelijkheid: er is géén schade geclaimd, (24 schadevrije jaren) en er is géén andere auto gekocht en we zijn niet verhuisd. Een eenvoudig rekensommetje: premieverhoging: € 253,52-€ 152,16= € 101,36. 1% verhoging van € 152,16= € 1,5216 De premie is in 2 jaar dus (101,36:1,5216=) 66,61% gestegen! Moet kunnen, toch?
Prettig geholpen na schade en zeker afwikkeling. Fijn en prettig gevoel naar de toekomst toe.
Ik heb gelukkig nog geen schades gereden sinds ik bij allsecur zit. Ze vragen vaak aan de klanten om feedback en dat vind ik zeer prettig, en heb ook het idee dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. zeker een aanrader!
Na een nare ervaring in het verleden met Allsecur, tegenwoordig alleen maar lof. Scherpe premie, behulpzame medewerkers en uitstekende dekking! Zo bleek bij navraag ruitschade volledig gedekt te zijn bij mijn all-risk verzekering zonder dat er een eigen risico gold en ook geen premieverhoging. Grote klasse!
Van een jaar naar een nieuw jaar gelijk 10% duurder! Dat zonder schade te hebben gereden omdat ik in een risico gebied woont volgens hun. Wat het risico is kunnen zij niet zeggen. Dit is geen goede service, volgend jaar offerte ronde houden op tijd dan is er geen verassing meer.
Verzekering is gemakkelijk en snel af te sluiten, de kosten zijn (in ons geval) het laagst bij AllSecur. Ik heb ook telefonisch contact gehad met het verzoek om het premiebedrag per jaar te kunnen betalen, ook dit was snel geregeld.
Je wordt altijd direct geholpen . en goede voorlichting , en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan
Tegenwoordig heb je geen reserveband maar een spuitbus. Maar die werkte niet omdat in de zijkant van de band een schuur zat. Gebeld en binnen no time stond mijn auto op een vrachtwagen en werd ik naar de dichtstbijzijnde dealer gereden waar er onmiddellijk een nieuwe band om ging.
Prima service
Verzekerde mijn voertuig om de lage premie ! waarom is de premie met 50 euro ineens verhoogd ? dat vind ik misleidend !
Goedkoop, duidelijk en meedenkend klantenservice. Meer heb je niet nodig toch?
Ik ben super tevreden over de afhandeling en de prijs natuurlijk!
Gelukkig nog geen schade gehad. d dus kan nog heb mening geven daaromtrent.
Eerst wordt je binnen gehaald met een heel laag premie en de jaar daarop wordt het flink verhoogd. Beetje vreemd.
Ik ontving het polisblad met het bedrag dat ik voor 1 jaar moest betalen. Er stond niet op wanneer het geld af zou gaan van de rekening. Ik heb ze daarvoor 3 keer gebeld, waarvan de 3de keer lukte. Helaas was de dame aan de telefoon niet vriendelijk om het advies aan te nemen die ik gaf dat men graag wil weten wanneer het van de rekening afgeschreven wordt. In plaats daarvan gaf ze alleen redenen over de polis en dat het er afgaat. Ze had kunnen zeggen "Hartelijk dank voor uw advies en dat u mij hierover belt, wij gaan het meenemen in onze ontwikkeling naar de klanten toe en kijken of wij hiermee iets kunnen doen en onze klanten beter op de hoogte stellen van de betalingstermijnen. Is er nog iets anders dat ik voor u kan doen?" Nou en dan was ik tevreden geweest. Maar dat niet, waardoor ik heel boos werd dat mijn advies niet wordt meegenomen en niet laten zien dat men snapt wat voor frustratie het voor iemand kan zijn dat er in een keer dat geld afschreven wordt.