Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nadat mijn auto Total loss is gereden wist ik niet goed wat er allemaal op me af kwam. Gelukkig allsecur wel. Hun service ging verder dan bij de meeste verzekeraars
Prettig zoals het hele verloop is gegaan.
Heel blij dat ik ben opgestapt naar Allsecur. Bespaar echt op mijn verzekering per jaar.
Maar de pechhulp on demand is niet voor iedereen geschikt. Hoe wil ter plekke een schade melden als ik geen internet op mijn mobiel heb?
Jammer, maar daar moeten jullie toch eens over nadenken
Als je mail stuurt betreffende een schorsing van de auto en je geen ontvangstbevestiging krijgt, ook geen fout melding, houdt allsecur zich het recht voor om de verzekering af te blijven schrijven. bij reclamatie krijg je een medewerkster die niets weet/kan/mag. Daarnaast wel een reactie dat contact met je wordt opgenomen om eea te regelen. even later meteen dreigende taal met stopzetten verzekering en vage meldingen.
al met al een grote afrader deze "goedkope en degelijke" verzekering. echte allianz praktijken
Alle informatie is makkelijk online te vinden. Heel erg makkelijk om zelf dingen te regellen bijv je verzekering aan te passen. Kunt ze ook altijd telefonisch bereiken voor vragen! Ik ben zeer tevreden.
Ik heb een allrisk autoverzekering en kort geleden is een auto tegen mijn auto aangereden toen ik geparkeerd stond. Ondanks dat ik videobeelden en het kenteken heb van die auto ben ik niet geholpen door AllSecur. Er wordt gezegd dat mijn premie omhoog zal gaan hoewel de schade niet door mijn toedoen is veroorzaakt EN ik een all risk autoverzekering heb. Dus al met al ABSOLUUT GEEN AANRADER!
Twee nare total loss ervaringen met mijn auto's, en beide keren was AllSecur als organisatie, en haar mederwerkers als vertegenwoordigers hiervan, uttrmate professioneel, vriendleijk, behulpzaam, en alsof ze de probelemen al voor je hadden opgelost voor je er zelf nog maar aan had gedacht.
Ik kan ze niet warm genoeg aanbevelen!
Geen bijzonderheden veel info en leuke aanbiedingen
Een goede verzekering
Word altijd goed geholpen , en er word ook goed met je meegedacht
Ik heb 26 augustus mijn autoverzekering bij AllSecur afgesloten en kreeg daar een bevestiging van per mail en sms. Eind september kreeg ik opnieuw een mail en sms alsof ik me toen pas had aangemeld. Ook toen kreeg ik pas post van AllSecur (mijn vriend binnen 2 dagen). Ondertussen heb ik netjes de premie overgemaakt en Allsecur gemachtigd om dit bedrag voortaan van mijn rekening te schrijven. Hier kwam een bevestiging van per mail in een maar half ingevuld standaard mailtje. Vervolgens krijg ik 2 smsjes dat ik mijn premie niet zou hebben betaald. Nadat ik daarover gemaild heb naar AllSecur om te vragen wat ik nu moet doen is enig antwoord tot op heden uitgebleven. Over de verzekering zelf kan ik dus nog niks melden maar al dit gedoe geeft mijn geen vertrouwen in dit bedrijf.
Altijd goed op tijd betalingen
Netjes geholpen en snel geregeld met auto schade
Ik heb een Polo gekocht uit 2003 en omdat mijn vorige auto ook bij Allsecur verzekerd was, vroeg ik een WA-plus verzekering aan. Ik kreeg zonder probleem een tijdelijke verzekering al vond ik het wel vreemd dat de dame van de klantenservice aangaf dat er iets was met de leeftijd van de auto. Een paar dagen later kreeg ik een sms dat de auto niet verzekerbaar was! Toen ik belde om om een reden te vragen, kreeg ik te horen dat, omdat er al een aanvraag bestond voor deze auto, mijn aanvraag niet verder in behandeling werd genomen omdat “mijn persoonlijk risico te veel afwijkt van de risicogroep die Allsecur wenst te verzekeren”
Bullshit dus!
Het was zo geregeld en duidelijk omschreven. Goede service.
Ik heb me tot nu toe alleen aangemeld en dar verliep prima. Wat betreft overmaken eerste premie kreeg ik een mail op de dag dar AllSecur zei te verwachten het geld op hun rekening te zien. Dat was te laat aangezien de bank er even over doet.
Voor de eerste auto bleek AllSecur de meest voordelige optie.
Goed werk goed
Snel en behulpzaam personeel!
Ik krreg dit jaar 20% premueverhoging. Toen ik op internet ging zoeken zag ik leuke aanbiedingen van All Secure. Offerte aangevraagd. Voor rmijn adres kreeg ik bijna de zelfde prijs. Maar tot mijn verbijstering kreeg ik wanneer ik de postcode invulde van de weg die langs mijn huis loopt eeb offerte van 6 euro minder dan mijn huidige tarief, dus 17 euro op het nieuwe tarief. Toen ik informeerde hoe dat kon, kreeg ik als antwoord, daar woont u niet. Dus maar overgestapt. Voor hetzelfde pakket betaal ik 45 euro, bij all secure 61 euro.
Altijd erg tevreden geweest met mijn auto verzekering, als een kip zonder kop overgestapt naar een andere maatschappij maar blij dat ik weer terug ben!