Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Gelukkig nog nooit schade gereden dus kan nog niet oordelen over hoe dit zal verlopen maar als ik het vergelijk met de klantenservice via de telefoon waarin ik meerdere malen super klantvriendelijk ben geholpen zonder opdringerig gedrag dan weet ik zeker dat eventuele schade ook netjes zal worden afgehandeld
Tevreden over overzichtelijkheid verzekeringen. Was mooier als jullie nog flexibeler waren in aanbod (bijv langer kunnen schorsen en wat je wel en niet laat verzekeren) Telefonisch niet altijd tevreden. Vaaknlang wachten en heb ook een keer iemand aan de lijn gehad met erg brabants accent die ik niet kon verstaan. Dat is minder handig voor een landelijke dienstverlening. Misschien dat laatste gekke feedback maar als wellicht toch zinvol voor verbeteren dienstverlening
Ineens werd de premie verhoogd omdat ik een jaar ouder was geworden, niet omdat ik een ander schade had berokkend of zelf slachtoffer was geweest. De motivatie ontbrak. Vervolgens krijg ik de eenzijdige beslissing van uw maatschappij voor mijn kiezen dat de no-claimbescherming wordt beëindigd " omdat veel andere maatschappijen dat ook doen". Vreemd besluit, mijn moeder zei altijd: " als een ander in de sloot springt, doe jij dat toch ook niet!" Klaarblijkelijk denkt All Secur daar anders over, het was, naast de aangename premie, een reden om voor deze maatschappij te kiezen. Ik ga me nu beraden.
Schade in het begin gehad super geholpen
Sinds een aantal jaren ben ik verzekerd bij allsecur. Destijds besloten om me allrisk te verzekeren in het geval iemand anders schade zou toebrengen aan m'n auto en het niet meer te achterhalen viel door wie. Inmiddels heb ik 6 schadevrije jaren opgebouwd. Helaas is er vandaag een flinke kras toegebracht om m'n auto. gelukkig was ik allrisk verzekerd. Tenminste. dat dacht ik maar het blijkt een illusie te zijn. Als ik de schade opgeef ga ik 5 jaar terug in de opgebouwde schadevrije jaren en dat gaat me vervolgens in de komende 5 jaar zo'n € 1200,- extra aan premie kosten. Dit staat zo ongeveer gelijk aan de toegebrachte schade. Dus allrisk verzekeren betekent uiteindelijk de schade tot €1200,- zelf betalen. Helaas heeft allsecur me dit nooit verteld op het moment dat ik de verzekering afsloot. Ik voel me ronduit bedrogen!
Een vriendelijke stem die zakelijk de mogelijkheden op een rijtje zet. Dat wat niet kan, ook niet beloofd en dat wat beloofd wordt nakomt
Goede verzekering; vlotte service
Nooit geen problemen tot nu toe
Verzekering is snel en makkelijk geregeld, AllSecur geeft advies over de soort verzekering en is een van de goedkoopste!
Slecht ben vals beschuldigt, als je een ongeval heb zoeken eerst bij hun eigen cliënten naar dingen om niet te hoeven betalen, verder voeren ze hun taken en plichten niet uit. schadevrije jaren worden beloond met premie verhoging. een nieuwe premie berekening doormailen willen ze niet. en ze zijn duur vergeleken met andere.
dus veel beloven en weinig geven doet bij de gekken vreugde leven
Alles ruim op tijd over internet aan geleverd. Verlenging gaat pas door als daar je fiat voor gegeven is.
Aan rader.
Afsluiten van een verzekering in 5 minuten. Snel en helder wat de bedoeling Is. En het wisselen van de verzekerde auto naar aanschaf van een andere ging zo mogelijk nog sneller. Erg prettig om niet lang bezig te hoeven zijn met de "kleine lettertjes".
Ik heb eigenlijk geen ervaring met deze verzekering. Er is niets gebeurd bij mij, geen schade(gelukkig) dus ook geen schade melding. Mijn mening is dat ik gewoon alles in stilte laat doorlopen. Voor de premie hoef je het niet te laten.
Goede verzekering, die een hoop scheelt tegenover andere autoverzekeringen voor de zelfde dekking.
Mijn auto was in brand gevlogen heel snel en zeker heel goed geholpen
Zeer snel en correct aan de telefoon
Het is wat snel om al een oordeel te hebben, maar het eerste telefonische kontakt kwam prettig over. Meer durf ik er na slechts 1 dag niet over te zeggen, vraag me later nog maar eens
Allsecur denkt mee in de keuze van een autoverzekering en adviseert ook tussentijds als het goedkoper kan. Heb (gelukkig) nog geen ervaring met claims.
De ene schademelding is de andere niet. Polisvoorwaarden voorzien niet altijd in een passende oplossing en juist in die gevallen is 'zorg op maat' wenselijk. Na een in eerste instantie positieve reactie kreeg ik iets later toch een minder leuk bericht. Ik kreeg gehoor op mijn kant van het verhaal, om mijn behoefte duidelijk te verwoorden en daarin werd een passende oplossing gevonden. Ik voel me gehoord en gezien en ben ontzettend blij met de menselijke maat en de gevonden oplossing. Een tevreden klant van AllSecur!
Ik heb nog geen problemen gehad waarvoor ik Allsecur nodig zou hebben