Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Gelukkig al die jaren slechts 1 (ruit-) schade. In het begin was de prijs/kwaliteisverhouding goed. Maar door vooral de laatste premieverhoging is de prijs/kwaliteitsverhouding erg slecht geworden. En ik overweeg dan ook ernstig ( met spijt) om me elders te verzekeren. Doe er wat aan!
Ben nu een half jaar verzekerd bij All Secur en de premie gaat ineens met maar liefst 30% omhoog! Onder het mom van meer schades etc. Waarom krijg ik het idee dat ik die feestjes waarmee ze reclame maken op tv wanneer je automzes of tien jaar wordt zelf betaal? Kreeg laatst ook een aanbieding voor een gratis uitje. En dan gaat de premie met 7 euro! per maand omhoog omdat er meer schades en reparaties zijn? Kom op!
Goedkoopste die ik kon vinden voor mijn auto, gelukkig verder nog nooit gebruik hoeven maken van mijn verzekering.
Na 1 schadegeval is de premie met 42% (!) gestegen! Ondanks het feit dat de schade is veroorzaakt door een ander (die doorgereden is), hetgeen ook is bevestigd d.m.v. getuigenverklaringen met kenteken - er is niks mee gedaan. De politie doet er niks mee maar verwijst naar de verzekeraar - die doet nog minder, premie verhogen is het enige! De nieuwe premie kregen we overigens al binnen een week door, nog voordat we ook maar iets hadden gehoord over een evneutele schadeafhandeling. Op onze verzoeken, commentaren en mails werd eenvoudigweg niet gereageerd of kregen we een standaard mail. Telefonische klantenondersteuning is ook erg slecht, totaal geen begrip werd er getoond. We hebben gelijk alles opgezegd en zitten nu met 6 schadevrije jaren minder - dit wordt trouwens ook gelijk aan alle andere maatschappijen bekend gemaakt zonder ook maar einige inspanning de echte toedracht te achterhalen. Ballentent!
Schadeafhandeling door eenzijdig ongeval adequaat afgehandeld. Telefonisch goed bereikbaar waarbij helder uitgelegd werd hoe de procedure te volgen.
Mijn ervaring is dat het erste jaar zeer aantrekkelijk is qua tarief. In de volgende jaren gaat het tarief ieder jaar omhoog. Het lijkt erop dat men erop speculeert dat mensen die binnen zijn wel blijven zitten. Wat op zich ook klopt. Om deze reden raad ik allsecur niet aan bij anderen
Vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes om de autopremie met 30% te verhogen en dan als argument te geven: Uw premie is gestegen omdat: • Het aantal schades in Nederland is toegenomen. • De kosten voor reparaties hoger zijn geworden.
Ik zou bijna aangifte doen van diefstal.
We hebben geen slechte ervaring met allsure
Als je wat ouder wordt gaat de verzekeringspremie met zo'n 20 % omhoog, onbegrijpelijk !
Na een jaar werd de premie fors verhoogd. Niet omdat ik schade had maar omdat de auto een jaartje ouder was. Hij was zes geworden. Dus geen extra noclaim korting maar verhoging.
Makkelijk contact maken en alles snel geregeld
All Secur weigerd haar eigen klanten een tweede verzekering omdat zij niet in het profiel passen. De computer regeert daar en er wordt niet geluisterd en nagedacht
Geen contact gehad
Na aantal malen op eigen initiatief, uiteindelijk het juiste correcte verzekeringsvoorstel voor mijn auto gekregen. Had te maken met het niet correct verwerkt zijn van in dit geval schadevrije jaren in het systeem van Allsecur.
Ik belde met een medewerkster zeer goed en deskundig geholpen zeer vriendelijk !
Ieder jaar een gratis zomer of winterbeurt voor de auto bij de Kwikfit. Meestal meteen in combinatie met mijn APK in de winter waardoor ik hierop ook nog eens korting krijg. Nog niet eerder gehoord van familie of vrienden!
Ben enige jaren klant van AllSecur en heb ervaren dat de organisatie zeer klantgericht en service verlenend opereerd. Het aangaan van een product en wijzigingen hierop zijn digitaal uitstekend te regelen en te beheren.
We kregen een nmail dat ze auto's schade hebben uitbetaald zonder dat ik ergens vanaf wist die mensen die hun hebben uitbetaald hebben de boel opgelicht en hun betalen zomaar uit ik ga zeker per direct weg gelijk met me partner en familie nooit meer all secur zeker een afrader
Na het kopen van een andere auto via Independer verzekering afgesloten bij Allsecur. Goede voorwaarden/dekking en normale premie. Voor het verlengen van de verzekering krijg ik een mail met een voorstel. Dit heb ik ff snel bekeken en dacht dit zit wel goed, Allsecur. Toch?
Auto is jaar ouder dus minder waard dus minder dekking nodig.Ik heb weer een schadevrij jaar dus minder kosten gemaakt.
Beloning: premiestijging van 15%
De bonus bij Allsecur is Allsecur. De klant bij Allsecur is Nonsecur.
In plaats van trouw zijn en collectief denken wordt je met vlotte spotjes financieel in de poeperd genomen.
Ik ga op zoek naar een andere maatschappij.
Doei doei!
Geen mening, want ik heb nog geen gebruik hoeven maken en hopelijk blijf dit zo. Heb deze verzekering genomen via independer, waar hij als beste uitkwam. Alles is prima geregeld, krijg netjes via mail wijzigingen door, dus ik ben tevreden met deze verzekering