Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een jaar tegen een acceptabel tarief WA+ verzekerd geweest. Geen schade gereden maar wel een prijsverhoging van € 30 per maand bij een verlengingsvoorstel voor het tweede jaar (bijna verdubbeling van premie). Als je niet oplet betaal je dus een enorme verhoging, zeer slecht verdienmodel en laat ik mij dus nooit meer verzekeren.
Ik heb een verzekering aangevraagd en heb 19 schadevrije jaren. Aangezien 2 jaar geleden mijn auto is gestolen en ik een jaar daarvoor ook het slachtoffer was van een ingeslagen autoruit (zonder buit voor dader) ben ik geweigerd. Het doet er dus helemaal niet toe of de verzekerde iets valt aan te rekenen. Het gaat er bij acceptatie om of er ooit een schade werd geclaimd. Is dat geval, los van de schuldvraag, dan volgt een weigering.
Het vorenstaande geeft blijk van zeer weinig vertrouwen in de klant. Het kan bijna niet anders dan dat dit gedrag ook een rol gaat spelen bij de afhandeling van een schade. Een zeer slechte voorbode derhalve. Beslist niet doen!
Ik ben sinds een paar maanden bij Allsecur verzekerd en ik moet zeggen dat ik mijn auto voor een ca. 20% lagere premie verzekerd heb. Dat is dus meer dan een paar euro. Voor een paar euro had ik ook niet de moeite gedaan. Alles is netjes afgehandeld en ben ook een paar keer fatsoenlijk te woord gestaan toen ik het verloop van de aanvraag wilde checken. Dat doe ik altijd sinds ik een keer bij Centraal Beheer door een administratief foutje niet verzekerd bleek te zijn. Daarbij kijk ik uiteraard ook altijd op de site van de RDW voor de WAM melding. Enfin, dat was bij Allsecur allemaal niet nodig.
Wat me wel tegenvalt is dat je, als je de hoogste B/M trede bereikt hebt, toch een hogere premie krijgt als je 1x schade claimt. Bij de meeste maatschappijen val je wel terug maar niet zover dat je meer premie moet betalen. Bij Allsecur val je dan van trede 20 naar trede 14 en krijg je 75% korting i.p.v. 80%. Tja, de lagere premie moet ergens vandaan komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met hun schade afhandeling maar tot zover ben ik toch behoorlijk positief en ik heb toch aardig wat ervaring met verzekeringsmaatschappijen. Ik ben een echte shopper wat betreft verzekeringen waarbij ik wel altijd de voorwaarden tegen de premie afweeg.
We kregen deze week het verlengingsvoorstel.
Afgelopen jaar geen schade gehad. Ging de premie omhoog met 33%
Echt belachelijk. Lijkt wel of wij Tim en Tom moeten betalen :-(
Argumenten:
U zit al aan uw maximale korting
Jaar ouder geworden
U woont in een grote stad (40.000 inwoners is nou niet echt veel)
Bij aanvraag van nieuwe verzekering kreeg ik mail na drie dager terug met de mededeling:
Wij hebben uw aanvraag voor een autoverzekering voor kenteken XXXXXX ontvangen. Bedankt hiervoor. Op basis van de door u opgegeven informatie kunnen wij deze aanvraag niet accepteren. De reden hiervoor is dat uw persoonlijk risico te veel afwijkt van de risicogroep die Allsecur wenst te verzekeren.
Welke reden staat er niet bij en bij telefonische navraag bleek medewerker deze ook niet te weten.
Daags erna weer gebeld en weer geen duidelijke reden, wie wil men dan wel verzekeren..Mij niet rijdt sinds 32 jaar auto, zeer weinig schade meldingen en betaal altijd mijn autoverzekeringen ( heb meerdere auto's ( waaronder een Cabrio waar het hier om gaat) maar ALLSECURE verzekerd NIET ZONDER OPGAAF VAN REDEN.
Nu gewoon verzekerd bij de concurentie zonder enig probleem.
Allsecur wil vast alleen jonge mensen waar men het totaal pakket aan kan slijten en de autoschades daarbij voor lief nemen.. Schandalig!
Haha wat een gezeik hier zeg, lijkt alsof de concurentie aan het berichten is.
Zit zelf bij allsecur al een poosje , ruit schade ,audio diefstal, auto diefstal, niks van me schade vrije jaren. Altijd snel en zonder gezeur uitbetaald.
maand lang leenauto gratis bij mijn autodiefstal, plus 10% boven op de anwb koerslijst.
ze hebben zoveel mensen als klant alleen de mensen klagen als het volgens hun niet goed is gegaan, rest van de 95% die het wel goed hebben hoor je niet, dus hou op met janken en ga elders bij een woekeraar inschrijven....
Voor mij prive alsook zakelijk nooit meer Allsecur / Allianz. Bij diefstal van mij voertuig een totaal niet realistische prijs vastgesteld. Communicatie met de Allsecur 'experts..' is zeer droevig te noemen; volgens mij zijn het stagiaires.
Bij een verzekering zou je, in geval van schade, als klant schadeloos gesteld moeten worden. Bij Allsecur is dit echter niet het geval, je wordt genaaid / opgelicht.
Er zijn diverse alternatieven voor Allsecur. Deze kosten misschien iets meer maar bij problemen weet je tenminste dat je je geen zorgen hoeft te maken; in tegenstelling tot Allsecur!
Allsecur is 1 grote oplichtersbende. Bleek onlangs dat de opzegging van mijn oude auto niet goed doorgekomen was. Had de auto naar de sloop gebracht. Bleek dat ik daarna nog 1,5 jaar premie heb betaald. Gemaild en gebeld...ze willen het niet horen. Zogenaamde nasleeprisico? Ook kopie van vrijwarringsbewijs waaruit blijkt dat ik vanaf die datum geen eigenaar meer ben mocht niet baten.
Tevens kwam ik erachter dat de premie van mijn nieuwe auto in de jaren gestegen was i.p.v gedaald ondanks 3 schadevrije jaren. Ongelooflijk..! Volgens mij is het gebruikelijk dat je premie elk jaar daalt bij no claim.....maar bij allsecur niet hoor! Daar stijgt je premie! Gebeld en hun uitleg was: ja we doen elk jaar opnieuw een risico-herberekening....blablabla.
Vandaag meteen opgezegd en overgestapt!
1 grote boevenbende bij allsecur als je het mij vraagt!
Ben achteruit tegen een Mercedes aangereden. Ik heb zelf een Volvo. Aan mijn auto was niets te zien. Volgens hun hebben ze 3000 euro aan schade uitbetaald!? Volgens mij kan het niet waar zijn dat die auto zoveel schade had. Het was op een donker parkeer terrein dus ik heb het niet goed kunnen zien maar als mijn auto bijna niets heeft lijkt het mij sterk dat een Mercedes 3000 euro schade heeft. Ik stond daarna op -6 schadevrije jaren omdat ik in dat jaar al een keer eerder schade had. Ze hebben mij niet gewezen op het zelf betalen van de schade om deze erge terugval te voorkomen. Ik kan nu niet overstappen naar een ander omdat ik op min 6 sta. Andere verzekeraars willen me pas weer hebben als ik op 0 sta. Ik rijd 34 jr auto en heb maar 2x schade gehad. dus moet je nagaan hoe erg je terug valt na 2 schades. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat die Mercedes zoveel schade had terwijl er aan mijn auto bijna niets was te zien, alleen wat lak schade op de bumper. Ik wil uitgezocht hebben of die schade klopt maar krijg geen enkele medewerking. Volgens hun hebben ze geen correspondentie en informatie meer m.b.t. de schade. Ongeloofwaardig in dit digitale tijdperk!
Ik had een goede verzekering tot Allsecure mij belde dat het goedkoper kon , ik ben overgestapt en nog voor het inging kreeg ik een kleine aanrijding dat vergoed werd door mijn vorige verzekering ....6 weken later wordt ik zonder pardon eruit geknikkerd bij Allsecure ,maar omdat ik weer op nul stond nergens meer een verzekering kreeg ....gelukkig heeft mijn vorige verzekering mij uiteindelijk terug genomen ....echt een nare streek , ze wisten van die aanrijding , zeggen toch mijn oude verzekering op en vervolgens gooien ze mij eruit ...hoe gemeen ben je dan ...
Het wordt wel eens een klantenservice genoemd, toch had ik het idee een geit aan de telefoon te hebben. De grap is dat, Nicole van Loon, zelf aangeeft dom te zijn en AllSecur blijkbaar graag oplicht.
Dat is het wel beste mensen, bedrijven als AllSecur moeten toch behoorlijk op de vingers getikt worden, het zijn misdadigers met een hele lange adem.
Laat je niet door ze naaien! Voor je het weet ben je al je schadevrije jaren kwijt. Dat namelijk zomaar bij AllSecur.
Waardeloos, komen beloftes niet na. Ik krijg een verlengingsvoorstel met bedrag A aan de telefoon en vervolgens een mail met bedrag B (hoger dan bedrag A!) opgestuurd. Als je dan belt heeft niemand antwoorden, je wordt niet geholpen en jij bent de dupe. Waardeloos, zit er nu 1 jaar bij maar ga vandaag nog overstappen.
Vanwege emigratie naar het buitenland de auto verkocht. Ik had net de premie a 1300,- per jaar vooruit betaald..
Na ruim 10 maanden terug in Nederland en gevraagd waarom ik geen premie terug kreeg?
Nou NEE de autoverzekering is niet opgezegd dus vanaf heden word deze pas opgezegd.. dit ondanks de overschrijving bij de RDW 10/11 maanden ervoor/uitschrijving in Nederland en dat de nieuwe eigenaar natuurlijk direct een verzekering had afgesloten.
Schade dik 1000,- euro omdat er ergens in de kleine lettertjes staat dat je de verzekering schriftelijk dient op te zeggen.
Klantenservice hondsbrutaal, absoluut geen service , lage premie maar als er iets is geven ze niet thuis !
Zelfs cijfer 1 is te veel voor deze hoofdpijn verzekering. Ze zijn onbetrouwbaar en ondeskundig. Qua premie ben je misschien een paar euro goedkoper per maand, maar wanneer je een schade hebt dan zijn ze alles behalve vriendelijk naar je.
Als vaste 6 jaar klant bij deze maatschappij en de maximale korting van schade vrije jaren ben ik in 2,5 jaar (door 2 schades, een keer ruit vervangen en een sterretje laten repareren) op -7 beland. Ik wordt nu nergens geaccepteerd. Echt onmenselijk deze maatschappij.
Ze zitten al 1,5 maand te wachten op een expertise rapport en nog dood leuk zeggen waarom ik de expertise zelf niet bel waar het rapport blijft. Hallo ik betaal de verzekering toch? Een woord Drama verzekering.
Nieuwe auto gekocht en besloot een autoverzekering af te sluiten bij Allsecure. Redelijke premie en je kan kiezen voor 'geen eigen risico'. Afgewezen vanwege mijn persoonlijk risico. Slechts 2 keer ruitschade gehad. Achteraf superblij dat ze mij niet willen verzekeren als ik alle ervaringen met Allsecure zo lees. Een verzekering afsluiten bij Allsecure, dat is pas een persoonlijk risico!
Onze auto' s hier verzekerd, maar omdat ik binnen 6 maanden 2 x van auto ben gewisseld, kreeg ik een mail dat ik 3 maanden lang geen andere auto mocht kopen, want dan wordt ik geroyeerd. Belachelijk want ik bepaal tot zelf of ik een andere auto wil of niet. Als je verzekering afsluit wordt het hemd van je lijf gevraagd of je een crimineel bent....nog nooit meegemaakt bij mijn vorige verzekeringsmaatschappij.
Maar de ergste fout hebben we deze maand meegemaakt, onze dochter heeft op 4 oktober een auto gekocht en bij de garage naar All Secur gebeld om hem te verzekeren. En ja hoor er werd haar bevestigd dat zij verzekerd was. Na een maand was er nog steeds binnen, naar All Secur gebeld en daar werd glashard gezegd: Nee, u bent niet bij ons verzekerd en ook nergens anders, u bent onverzekerd! En wij kunnen u ook niet verzekeren want u rijdt al een maand onverzekerd en dan nemen wij u niet als klant. Mijn dochter zei: Wat.....dat kan niet, ik heb 3 getuigen dat ik op 4 oktober heb gebeld en dat mijn auto verzekerd was. Afijn, de dame bij AS zei dat ze het dan intern ging uitzoeken. Na 4 uur werd ze teruggebeld: Excuses , er was toen een storing waardoor uw verzekering niet is doorgekomen. Nou ja dit slaat toch alles. Wij zijn met 3 auto' s snel weggegaan bij deze verzekering......waardeloos gewoon!
Ben al jaren verzekerd bij Interpolis en gemiddeld 9 euro p/m goedkoper met betere voorwaarden ,en volledig casco
Het afsluiten en het initiële contact verliep uitstekend. Echter na schade te hebben gehad aan mijn auto waarbij de veroorzaker van de schade netjes een briefje had achtergelaten begon de ellende.
Na twaalf mailwisselingen en drie telefoontje kan ik niet anders stelen dat de communicatie intern bij Allsecur/Allianz (Allsecur is een "goedkoop" label van Allianz) een rommeltje is.
De schade zou afgehandeld zijn, vervolgens toch niet, daarna toch weer wel en zojuist ontving ik een dreigende email waarin wordt gedreigd me te registreren bij Stichting CIS. Elke keer wanneer ik weer met een andere medewerker spreek blijkt dat men niet op de hoogte is van wat er speelt en erger nog dat het niet goed terug te vinden is in hun systemen.
Ik heb zeer veel spijt dat ik ooit met Allsecur/Allianz in zee ben gegaan, een dergelijke manier van zakendoen zoals Allsecur/Allianz die bedrijft heb ik nog niet eerder meegemaakt.