Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij schade vlug en goed geregeld
Zelf werkzaam geweest bij een grote verzekeraar, valt mij op dat er zeer accuraat en klantvriendelijk wordt gecommuniceerd (in tegenstelling tot). Er was een probleem omdat mijn dochter vanuit het buitenland terugkomt. Op deze problemen werd begripvol gereageerd en gezocht naar een oplossing. Hetgeen gelukt is
Ik heb niks te vertellen. Het is gewoon prima geregeld bij AllSecur!
Ik ben zojuist lid geworden, erg tevreden over jullie service.
Wel krijg je erg veel mail en informatie in verschillende mailtjes, ik zag op gegeven moment de bomen door het bos niet meer..
Wellicht hier wat structuur in aanbrengen.
Waar heb je dat nog ,een verzekeraar die je korting geeft omdat je een jaar geen schade hebt gereden
Inmiddels 2 maal schade gehad waarbij de veroorzaker onbekend is gebleven. AllSecur vergoedt zonder moeilijk doen. Weliswaar allrisk met no-claimbeschermer maar toch.
De kosten van mijn autoverzekering zijn dit jaar erg omhoog gegaan. Dit is stilzwijgend verlengd. wat ik al niet zo netjes vind. Maar ook de kosten liggen veel hoger dan andere autoverzekeringen.
Nog geen ervaring gehad met schade of andere zaken dus eigenlijk geen tastbaar oordeel.
All Secur als tegenpartij bij de schadeafhandeling in het geval dat All Secur volledige aansprakelijkheid aanvaard, keert slechts 27% ( incl. BTW ) uit van het volledige schadebedrag. Als je je beklaag doet dan wordt je niet serieus genomen door hun schadeexpert deka automotive en door hun eigen medewerkers. Deze medewerkers verbraken zelfs tot tweemaal de verbinding van een net een fatsoenlijk gesprek. De klacht is wat mij betreft dermate ernstig dat hierover ANWB en het VARA programma KASSA al zijn ingelicht.
Argumenten om premie te verhogen zoals leeftijd en dat er meer autos gestolen worden in deze regio vind ik uit de lucht gegrepen.
Al zou mijn auto gestolen worden dan hoef ik niet bij AllSecur aan te kloppen .,en meer premie betalen voor anderen heb ik geen zin in.
Dus toch maar op zoek naar een andere partij.
Gewoon goede service
Vandaag op internet wat prijzen en polisvoorwaarden bekeken.
Met een paar woorden en muisklikken Binnen een half ure een verzekering bij AllSecure.
€ 246,00 uitgespaard!
i.v.m. verlengen verzekering duidelijke correspondentie.
Onze ervaring met de verzekering(auto) van Allsecur soepel. Gelukkig nog geen schade ervaring. Vergeleken met de 6 maatschappijen van de afgelopen 35 jaar is de prijs/ prestatieverhouding het beste bij de huidige: Allsecur
Het eerste was de verzekering voordelig daarna schild het zo € 10 per maand met andere
Kreeg laatst een aanbieding voor de verlenging van mijn autoverzekering. En waar er niks gewijzigd is in mijn gegevens behalve dat de auto nog ouder is geworden en ik meer schadevrije jaren heb, moet ik bijna 2 keer zoveel gaan betalen. En AllSecur wist dat met geen zinnig woord te verklaren. Ik stap over naar Zelf.nl
Mijn auto is bij een mini aanrijding betrokken geweest. Daarna had ik het idee dat er met de aangifte het een en ander niet klopte. Ik heb er 3 x over gebeld en zou er feedback over krijgen. Het speelde zich af begin februari.Tot op heden heb ik er nog steeds niets van gehoord. Ook een reden om de verzekering te beeindigen.
Uit nieuwsgierigheid premie berekend en wat blijkt het scheelt echt een paar honderd Europa.
Meteen overgestapt.
Ben 74 jaar heb 12 schadevrij jaren 1 jaar verzekerd geweest geen schade gehad volgende jaar een premieverhoging van ongeveer 25%.
Overgestapt naar moedermaatschappij Alianz ongeveer 25% lager dan Allsecure. .?
Nadat in 2015 al zonder enige verklaring te (kunnen) geven de bruto premie (na weer een schadevrij jaar) voor de ene gezinsauto met bijna 25% werd verhoogd (!), was nu de andere aan de beurt:
De IT-ers bestookten me binnen 2 dagen met 3 totaal verschillende verlengingsvoorstellen met verhogingen van de bruto premie met rep. 35,8 %, 29,1 % en 5,2% ! Een complete chaos dus daar! Belooft wat in geval van schade....
Vorig jaar zag ik gelukkig dat ik eenvoudig een even goede maar wel goedkopere verzekering kon vinden. Daar gaat de tweede auto nu ook heen....
En spaar de moeite om te bellen: niemand kon mij uitleg geven. Reclame maken met de gebroeders Coronnel is op deze manier weggegooid geld. AllSecure raakt met zo'n dienstverlening zijn nieuwe klanten weer net zo hard kwijt!