Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Allsecur telefonisch goed bereikbaar, duidelijk en klantvriendelijk.
Een goede prijs voor een prima verzekering, staan je netjes te woord. helder en duidelijk!
Wat een verhaal! Ik betaal 5 jaar lang voor No-Claim-garantie. Op 1 september heb ik een aanrijding, op 27 september zeggen ze met terugwerkende kracht het product no-claim-garantie op. Hierdoor gaat mijn premie dus omhoog, ondanks dat ik 5 jaar heb betaald voor no-claim-korting en ook het 6de jaar heb betaald, maar dat wordt gecrediteerd. Als je zo met je vaste klanten omgaat. Junior van der Spek
Afsluiten was zo gepiept
In juli hebben we per ongeluk 1 maand geen premie betaald. In augustus en september is de premie gewoon afgeschreven (in ons rekeningoverzicht staat dus ook dat we weer goed zijn verzekerd tot 1 oktober) . Ook nog nieuwe polis gekregen vanaf september. Er is enkel mail gestuurd dat we in juli niet betaald hadden en daarom dus onze verzekering werd afgesloten. "Gelukkig" kwamen we er door een boete (van 400 euro van de rdw omdat de auto als onverzekerd stond) en niet door een ongeluk achter dat we onverzekerd rond reden. Natuurlijk gelijk gebeld. Maar ze kunnen niets meer voor ons doen. Rare en zeer klantonvriendelijke manier van handelen.
Ziet er vertrouwd uit, daarnaast zijn de prijzen betaalbaar.
Altijd duidelijke informatie en dat alles voor een goede prijs
Er wordt ook snel gereageerd op vragen die gesteld worden, met een duidelijke uitleg
Mijn vader is begin september overleden na een heel slechtziende, hierdoor heb ik blijkbaar aanmaning over het hoofd gezien, via de mail! Kreeg een brief dat ik geschorst was op basis van 1 maand achterstand! Meteen het geld gestort en gebeld, kon er niets meer aan veranderd worden, terwijl het een druk op een knop is! Ik vind Allsecur asociaal en onmenselijk, ik kon alles aantonen. Daarnaast Ei uw medewerker dat ik zaterdag weer kon rijden en dat blijkt oas per vandaag te zijn. Ga uw opnames maar luisteren van afgelopen donderdag ! Ik ga een andere verzekering zoeken en NOOIT meer deze onmenselijke op geldbeluste maatschappij!
Heldere service en aanbod
Correct in aanpak
Ik kreeg het verlengingvoorstel voor het komende jaar en tot mijn grote verrassing zag ik een verhoging van 19% terwijl ik geen schaden had gehad! Reden van all secur: auto een jaar ouder en bestuurder een jaar ouder. Ik ben 30+ dus vind ik het raar. Nu overstappen nazr fbto!
Prima service. Goede dienstverlening
Afsluiten van de verzekering ging goed en snle. Was meteen geregeld tegen een scherpe prijs
Ik heb gebeld voor het opzeggen van mijn verzekering aangezien de premie voor het komende jaar met 20% omhoog gaat! Ik heb aangegeven dat ik wilde dat de verzekering stopte op de datum dat mijn contract afliep. Dat zou zo geregeld worden. Helaas kom ik er 4 dagen later achter dat ze de verzekering direct hadden beëindigd. Om dit recht te zetten heb ik meerdere keren moeten bellen en zou ik bevestigingen via de mail krijgen. Helaas gebeurde dit niet en leek de verzekering ook niet opnieuw geactiveerd. Door de bizarre premieverhoging (daar begon de man aan de telefoon zelf over) en de slechte communicatie bedank ik voor allsecure.
I.v.m. tijdsdruk mijzelf telefonisch aangemeld. Keurig geholpen, een mondelinge toezegging gekregen dat ik verzekerd was.
De rest van de communicatie ging via de mail, iets wat ik erg prettig vind. Alleen het schadeformulier kwam via de post.
Fijne medewerkers aan de telefoon ,vriendelijk en geduldig. wel de een wat slimmer dan de ander
Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit/prijsverhouding.
Bij mijn vragen over de verzekeringsvoorwaarden èn bij pech / schade zijn er steeds persoonlijke snelle en accurate antwoorden en ondersteuning. Chapeau!
Heel goed en vriendelijk geholpen.
Prima en snel contact via telefoon en via de Mail.