Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik had schade aan mijn oude auto die al 15 jaar oud was en de schade was goed behandeld. Na nader inzien niet de oude auto laten repareren maar een jongere auto gekocht. En mijn verzekering aangepast met goede hulp van de mensen van ALLSecur .
Dacht mijn auto goedkoop te verzekeren maar ben met één genezen als ik mijn auto bij jullie verzeker dan ben ik per maand €25.00 duurder dan bij mijn huidige verzekering (importeur)
Uitstekend en vlotte service
Sterretje vooruit. Snel geregeld en verzekerd.
Traag, niet goed luisteren, zeer matig in de communicatie en totaal niet in staat mee te denken.
Snel, duidelijk en prima geregeld
Allsecur is een goede verzekeraar. Ik heb 2 maal schade gemeld, en beide keren werd ik prima geholpen. Enig minpuntje dat ik me herinner is dat de telefonische helpdesk niet altijd eenduidig was; telefoniste 1 zei dat ik optie A moest doen, en toen ik later terug belde zei telefonische 2 dat ik optie B moest doen.
Prima verzekering, duidelijk en overzichtelijk.
Eerlijke service duidelijke antwoorden geen gedoe gewoon oer Hollands goed.
Ik vind het heel erg krom door de bocht. Om er in deze poscoden gebied meer schaden word gereden mijn premi om hoog gaat terwijl ik zelf van -3 naar -2 ga juist een beloning zou moeten zijn
Snelle schadeafhandeling gehad
Probleemloos de verzekering afgesloten.
Nooit probleem aanrader dus
Het is frapant om all secur te houden, vanwege de lage prijs en de beste service
Op de radio hoor ik doei doei. Ik ga meer premie betalen en nieuwe Klanten harken jullie zo binnen. vind dit echt niet netjes.
Dus volgend jaar zeg ik doei doei tegen jullie
Als je een auto schorst (en dus niet hoeft te verzekeren) blijft men promille afschrijven. bij navraag hebben ze "niets gereigistreerd" telefonisch contact kort en men draait er om heen (wij kunnen niets zeggen) vraag per mail gesteld en voilà geen antwoord. Zeer ontevreden ten aanzien van klantvriendelijkheid
Wat een klachten hier en terecht! Disciminatie kan ik hier ook aan toevoegen. Wat is er gebeurd?. Verzekering opzeggen.Mijn kennis spreekt geen nederlands heeft verzekering bij Allsecur. So what zou je zeggen. Nou let op: Ik bel en zeg dat de kennis bij me zit. Allsecur dame wil haar even vragen! of ze toestemming geeft. Mijn kennis (v) zegt ok. Maar dan besluit de hippe dame van Allsecur; stuur maar een mailtje en dat ze doet ze bewust om de voor ons inmiddels duidelijke reden (1. heel moeilijk doen bij een opzegging en 2.geen respect voor iemand die al jaren klant is). Als je dan niet nederlands ben is het helemaal gauw duidelijk. Zoek het maar uit. Zoekt u een verzekering. Praat dan Nederlands anders.
Kan eigenlijk niet goed oordelen omdat het mijn eerste autoverzekering is. de vorige autoverzekering stond op mijn ex zijn naam. weet dus alleen te vertellen dat de verzekering zo geregeld was. binnen 2 dagen had ik een schadeformulier en binnen een week duidelijkheid of mijn tijdelijke verzekering een permanente status kreeg.
Gelukkig geen ervaring
Bij het afsluiten van de autoverzekering was de premie per maand prima tov het verzekerde pakket. Echter na het eerste jaar ging de premie erg omhoog, blijkbaar was de eerste premie een lokkertje!