Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Je verzekering opzeggen is een onmogelijke opgave bij AllSecur - ze zijn niet bereikbaar per telefoon en reageren doodleuk niet op de chat. Wat een prutsers!
Geen contact mogelijk. Na vier keer in de wacht te hebben gestaan, was ik het wachtmuziekje wel spuugzat. Via de chat mag je drie kwartier wachten op een antwoord, waarna ze je na drie minuten afbreken omdat je niet snel genoeg reageert.
Gelukkig wilde ik alleen mijn verzekering overzetten. Dat heb ik dus mooi bij een ander gedaan en de boel opgezegd. Blijf hier weg, tenzij je nooit schade krijgt of contact wenst. Of als je van wachtmuziekjes houdt ;)
Waardeloos zowel de site telefonische bereikbaarheid chat. Moedeloos van te wordem
Klantenservice is niet bereikbaar, op de chat wordt niet gereageerd en telefonisch wordt na 60 min in de wachtrij hangen de verbinding verbroken
Wat een slechte service betreft autoschade.
Na dat onze auto afgesleept is heeft het een week en 9 telefoontjes geduurd voor dat hij bij het schade bedrijf stond. Op een gegeven moment wisten ze zelfs niet meer waar mijn auto was. Ook het beloofde vervangend vervoer kon ik wel vergeten. En elke keer langer dan 15min in de wacht aan de telefoon is ook normaal hier. Ik heb dan ook Doei Doei gezecht tegen deze verzekering.
Geen contact, zeer lang wachten!
Het schijnt onmogelijk te zijn om nieuwe inlog gegevens te krijgen bij Allianz. Ik kan gewoon niet meer inloggen en je zou via de chat nieuwe gegevens moeten kunnen krijgen maar na een half uur wachten doen ze of jij de eerste bent die dat vraagt. En dan krijg je een link om in te loggen maar die werkt niet. zucht. Onmogelijk dit. Gauw naar een andere verzekering vluchten!
Ik wil mijn autoverzekering opzeggen. Telefonisch contact met de klantenservice is onmogelijk. En zelf regelen via de chat op de website? Geen reactie!
Dramatisch.
Dit is een bedrijf waar je echt ver weg van moet blijven, want ze komen de afspraken niet naar en ze zetten de verkeerde informatie op de Roy-Data?
Heb sinds 2015 GEEN schade meer gehad, heb nu nog steeds de - 4 malus staan op Roy-Data terwijl het nu naar de +1 jaar zou moeten gaan.
Zijn totaal niet meer bereikbaar nu al drie dagen geprobeerd. Ook met chat geen reactie sinds de overgang naar allianz direct pffffff
Allrisk autoverzekering. Dekking lijkt goed maar alsa je een schade wil indienen schiet je premie buiten proportioneel omhoog, waardoor uit eigen zak de schade betalen goedkoper is. Dus je betaalt maandelijks veel geld voor iets dat je niet krijgt.
Opzeggen kan alleen telefonisch, maar alleen op werkdagen. Aan de pauze heb je niet genoeg want je staat megalang in de wacht.
Begin er niet aan
Ik heb tijdens parkeren een aito wat schade toegebracht, wat beschadiging van de lak geen deuk, dit was s'nachts daarna netjes briefje op de auto gedaan. Nu is de schade afgehandeld en de eerlijkheid loont niet want ik zou nu 70% meer betalen per mnd echt schandig gelijk opgezegd. Waar ben ik nu eigenlijk voor verzekerd? Je betaald eigenlijk de schade waarschijnlijk gewoon zelf.
Toen ik een andere auto had gekocht ben ik ook veranderd van verzekeraar. Via Independer kwam AllSecur er het beste (achteraf waarschijnlijk alleen goedkoopste) uit. Ik kreeg voor het eerst in 25 jaar een (klein) ongeval. AllSecur was nauwelijks bereikbaar. iedere keer ruim een uur in de wacht. Als je intern wordt doorverbonden gaat je wachttijd opnieuw in. Uiteindelijk bleek het goedkoper de schade zelf te betalen. Ik ben meteen overgestapt naar een andere verzekeraar, liever iets meer betalen maar wel service. Van AllSecur kreeg ik nog een email met als onderwerp: SLECHT NIEUWS! (ja, inderdaad in kapitalen) en 'Wij vinden het erg vervelend, maar je autoverzekering bij ons is helaas beëindigd'. Hoezo slecht nieuws? Ik wilde zelf weg bij AllSecur en ben juist superblij dat mijn verzekering bij de slechtste autoverzekeraar ooit beëndigd is!
Ik heb mijn vader van 62 overgehaald om zijn bestaande verzekering na 19 jaar schadevrij te hebben gereden over te sluiten bij AllSecur via Independer. Independer schuift de verzekering naar voren als de DE uitstekende keus ondanks alle horror verhalen hier en elders. Hierbij gekozen voor automatische incasso omdat mijn vader niet handig is met internet. Ongeveer 6 weken later ligt er een brief van de RDW in de bus bij mijn vader dat hij een boete van 400 Euro krijgt omdat hij al een tijd onverzekerd rond rijdt. Nu blijkt dat AllSecur de eerste betaling via iDEAL wenst te ontvangen en laat deze verzoeken nou in de SPAM box verdwijnen. Want betaalverzoeken via mail worden vaker gezien als SCAM. Mijn vader had dus niks door. Er wordt niet gebeld of geprobeerd om überhaupt contact te zoeken met de klant. Nee de verzekering wordt gewoon na 30 dagen met terugwerkende kracht door AllSecur opgezegd, zonder een brief of telefoontje. De premie alsnog betalen heeft geen nut. Mijn vader van 62 die nooit een premie heeft gemist en 19 jaar schadevrij rond rijdt is nu een geweigerde wanbetaler, ontvangt een boete van 400 Euro en geen enkele verzekeringsmaatschappij wil hem nu verzekeren behalve degene die woekerpremies hanteren. Dit is anno 2020 het resultaat van 100% geautomatiseerde verzekeringssystemen zonder enige vorm van ziel of fatsoen. AllSecur kent de term ZORGPLICHT niet en dupeert eerlijke mensen als mijn vader. Als mijn vader schade had gereden zat hij nu met een grote schulden tot de rest van zijn leven. In plaats van straks van zijn pensioen te genieten zat hij in de schuldsanering. Dat allemaal vanwege een misverstand en een achterstand van 30 Euro en omdat AllSecur geen mensen in dienst heeft maar robots en computers.
Klacht indienen via mail heeft geen zin, daar komt geen reactie op.
Dus wil je een uitstekende horror autoverzekering?
Wil je met AI chat bots communiceren in plaats van mensen? Kies dan voor AllSecur.
Wat een absoluut klantonvriendelijke klote verzekeringsmaatschappij! dat dat maar gewoon kan! als klant ben je gewoon alleen maar een inkomsten bron. En kom er maar eens van af. Grof schandalige niet werkende communicatie op alle gebied. Niet verzekeren hier!
Wil mijn huidige autoverzekering overschrijven naar een nieuwe auto. Je kan online enkel je polis inzien, maar niet wijzigen. Daarvoor moet je AllianzDirect voor bellen of chat. Bellen is hopeloos. Je staat lange tijd in de wacht om vervolgens afgebroken te worden. Chatten duurt ook een eeuwigheid. Kan nu zelfs niet een chat link vinden. Gevolg is dat ik verzekering opzeg en naar een andere verzekeraar overstap.
Sluit me volledig aan bij de klagers over de bereikbaarheid.
Wil Allsecur berichten over het feit dat zij claimen geen data te kunnen vinden in Roy Data en derhalve schadevrije jaren op nul willen zetten. Geheel onterecht, rij al meer dan 35 jaar schadevrij. Heb mail gemaakt, verstuurd, kreeg echter een "no reply" mail terug dat je deze club niet kunt mailen. Moeten ze bezuinigen op "klantenservice" omdat ze Tom en Tim moeten betalen?
Geen bereikbaarheid, dan maar de pechhulp gebeld. Daar t advies gekregen om mail te sturen naar (e-mailadres verwijderd)
Op hoop van zegen, indien weer geen respons dan maar rechtsbijstand inschakelen
Op de eerste plaats, wat is Allianz direct (voorheen Allsecur) belabberd te bereiken. De chat functioneert niet, geen reactie op email en oneindig in de wacht hangen om naar een geestdodende wijsje te luisteren en allerlei handelingen via de site lopen allemaal dood.
Als dit ons na het samengaan staat te wachten, zal het niet lang duren voordat wij afscheid van deze verzekeraar gaan nemen. Heeft u hier nog geen verzekering. Bezint eer ge begint.
Whatsapp is buiten gebruik, Chat wordt niet beantwoord en telefonisch hang je eindeloos in de wacht. Er is geen optie om te mailen. Zeer slechte klantenservice! Ik heb spijt van mijn overstap naar deze verzekeraar!