Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Prima service, telefonisch 24/7 altijd bereikbaar.
Heldere communicatie, duidelijk propositie, overall goed gevoel.
Lage kosten. Nog geen ervaring met het melden/afhandelen van schade.
geweldig goed geholpen door medewerkster van allsecur!
Snelle afhandeling via Internet. Uitgangspunt was de laagste prijs.
Belachelijk, al een paar jaar mijn verzekering lopen en zonder gemelde schade krijg je doorleuk een verleningsvoorstel waarbij je ca. 20 % meer premie moet gaan betalen. Belachelijk gewoon, hoe jaag ik mijn klanten weg. En dan ook nog geen enkele tekst en uitleg over waarom. Bij de Klantenservice zit een ongemotiveerde mompelaar (nauwelijk verstaanbaar of met een enorme kater) die zonder enig blikken of blozen.. tja dat is het... kan er niets aan doen. Nou wegwezen bij die boevenclub, all secure, weer een klant minder !
Op de tweede maand van de verzekering verdubbeld ze de prijs, omdat zij heroverwogen de voorwaarden. Het is een smerige zaak gedrag.
1 belletje is voldoende. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en alles wordt voor je geregeld. Gewoon top!
handig alles digitaal en snel geregeld
Bij Allsecur wordt ik altijd goed geholpen door de klantenservice Alle nieuwe polissen worden automatisch via een email netjes uitgebreid gestuurd mijn vrouw zit nu ook bij Allsecur en wij krijgen allebei korting op onze verzekering. Kortom; wij zijn tevreden en blijven klant bij Allsecur
Tot nu toe geen schade melding. Wel een gedoe om zelf je verzekering op te moeten zeggen. Ik had verwacht dat dit door de nieuwe maatschappij gedaan zou worden.
Aan de telefoon eerlijke meningen..en duidelijkheid. .. de premie is lekker laag en heel goed verzekerd...
Ik heb op 31 januari 2016 aanrijding gehad en ik heb op 2 februari 2016 een schade aangemeld naar Allsecur en daarna mijn zaak overgedragen naar Nederland recht bijstand (NRS). Ik heb meerdere keer communicatie via email gestuurd beide via Allsecur and NRS maar ik heb geen goede antwoorden gekregen en altijd alleen en ontvangbevestiging ontvangen. Deze geeft niets aan. Ik moet zelf proactieve en ik moet veel moeite gedaan om alle informatie doorgestuurd naar Allsecure en NRS maar blijkbaar de lui medewerker die gewoon lekker zitten achter de computer maar werkt als schade behandelaar helpt niet om mij zaak te oplossen en maakt het niet uit als er probleem met de klant.
2,5 maanden later na klacht ingediend tegen Allsecur en NRS , ik heb een bericht gekregen dat handtekening tegenpartij ontbreekt. Het is helemaal niet waar want ik heb al het schade formulier gestuurd met handtekening van tegenpartij. Wat doet eigenlijk NRS voor 2,5 maanden om mijn zaak te behandelen. Het is echt slecht indruk na lang wachten eindelijk er is geen resultaat maar er is geen vooruitgang en geen resultaat in mijn deze zaak. Wat waardeloos bedrijf en waardeloos NRS. Dus ik betaald premie voor niks omdat ik heb geen hulp te krijgen van hun. Als je zoekt voor autoverzekering speciaal voor schade, zeker Allsecur is niet een goede keus, dus denk goed over na als je zoekt voor autoverzekering, GOEDKOOP IS DUURKOOP. Het blijkt Allsecur reclame zo mooier dan realiteit. Het is bekend : Als gaat over nieuwe verzekering afsluiten dan wordt zo makkelijk en snelle behandelen maar als gaat over schade melden dan wordt zo traag en moeizaam zonder resultaat.
Ik heb op 31 januari 2016 aanrijding gehad en ik heb op 2 februari 2016 een schade aangemeld naar Allsecur en daarna mijn zaak overgedragen naar Nederland recht bijstand (NRS). Ik heb meerdere keer communicatie via email gestuurd beide via Allsecur and NRS maar ik heb geen goede antwoorden gekregen en altijd alleen en ontvangbevestiging ontvangen. Deze geeft niets aan. Ik moet zelf proactieve en ik moet veel moeite gedaan om alle informatie doorgestuurd naar Allsecure en NRS maar blijkbaar de lui medewerker die werkt als schade behandelaar helpt niet om mij zaak te oplossen.
2,5 maanden later na klacht ingediend tegen Allsecur en NRS , ik heb een bericht gekregen dat handtekening tegenpartij ontbreekt. Het is helemaal niet waar want ik heb al het schade formulier gestuurd met handtekening van tegenpartij. Wat doet eigenlijk NRS voor 2,5 maanden om mijn zaak te behandelen. Het is echt slecht indruk na lang wachten eindelijk er is geen resultaat maar er is geen vooruitgang en geen resultaat in mijn deze zaak. Wat waardeloos bedrijf en waardeloos NRS. Dus ik betaald premie voor niks omdat ik heb geen hulp te krijgen van hun. Als je zoekt voor autoverzekering speciaal voor schade, zeker Allsecur is niet een goede keus, dus denk goed over na als je zoekt voor autoverzekering, GOEDKOOP IS DUURKOOP. Het blijkt Allsecur reclame zo mooier dan realiteit. Het is bekend : Als gaat over nieuwe verzekering afsluiten dan wordt zo makkelijk en snelle behandelen maar als gaat over schade melden dan wordt zo traag en moeizaam zonder resultaat.
Mijn schadeclaim is tot volle tevredenheid door
ALL SECUR afgehandeld.
Maria
Tip: lees de voorwaarden goed, vooral de kleine lettertjes.
Inschrijven tot opzeg allemaal TOP. :)
Aangereden door een persoon die bij allsecur verzekerd is
Eerst weigert die persoon samen een schadeformulier in te vullen,dan hangt hij een of ander lul verhaal op bij allsecur en nu moet ik maar bewijzen dat het zijn schuld is.
Ook zo vreemd is dat er eerst een expert komt kijken waardoor er kosten gemaakt zijn door mijn garage en dan besluiten ze dat ze niet uitbetalen omdat er niet bewezen is dat hun aansprakelijk zijn. Wie gaat die onnodige kosten nu betalen?
Snelle en vriendelijke afhandeling.
Voor het eerst een verzekering bij AllSecur aangemeld. De procedure was helder, simpel en duidelijk.
duidelijk in de omschrijving, doen wat ze vertellen of omschrijven het duidelijk. geen gezeur en snel geregeld