Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
goed behandeld met duidelijke taal
Ik ben al een jaar bezig om voor mijzelf op te komen bij Allsecur. Bij het opgeven van de schade al aangegeven dat bij de tegenpartij al veel schade aan de auto zat, foto's toegevoegd en bij de afhandeling geen moment duidelijkheid gekregen welke schade ik nou moet betalen. Ik heb nu veel te veel betaald voor een eventuele schade. Het is nooit duidelijk geworden welke schade uit het schaderapport door mij veroorzaakt zou zijn. Elke opheldering daarover blijf achterwege ondanks vele mails en een klachtenprocedure. Simpel antwoord op een simpele vraag blijft achterwege maar ondertussen wel de premie enorm verhoogd en mij laten betalen.
Prima verzekering bied 3 jaar nieuwwaarde gelukkig nooit een beroep op hoeven te doen.
Wij hadden een andere auto gekocht en bij het doorgeven werd er erg moeilijk gedaan!
Geen vrolijke en alles is mogelijke informatie maar mijn ervaring is moeilijk en bijna afwijzen!
Na een schokkende ervaring bij mijn vorige verzekeraar na een schade in een jaar was AllSecur snel en duidelijk in hun premiestelling.
Wij hebben onlangs een nieuwe auto gekocht.
Ik heb telefonisch deze wijziging doorgegeven en werd
geholpen door een zeer vriendelijke mijnheer.
Hij vroeg de gegevens van de nieuwe auto en in een ommezien stond de nieuwe auto geboekt en werd de oude auto geannuleerd.
Dus wij rijden nu weer onbezorgd van A naar B.
goedkoper verzekering met goede condities; afsluiting is snel en zonder problemen gelopen
gelukkig heb ik de verzekering nog nooit nodig gehad. maar wat mijn ervaring wel is dat ik de laagste prijs betaal!
Goed en snel geholpen bij het omzetten van de verzekering naar de nieuwe auto. En super geholpen toen bleek dat de oude auto getroffen was door hagel schade .
Ik ben over gestapt omdat mijn dochter al jaar verzekerd bij jullie is nu had ze dit jaar voor het eerst een aanrijding en meteen ging ze in de min malus. Erg raar want als je 6 jaar schade vrij rijd bouw je echt wel iets op.
Dus ik heb erover gebeld hoe dat dat zit bij mijn verzekering daar zeiden ze over dat als ik een aanrijding zou krijgen ik ook heel veel zou zakken.
Ik rij al denk ik zo'n 15 jaar schade vrij.
Ik denk nu dat jullie verzekering alleen daarom zo goedkoop kan zijn en de klanten alleen maar goed zijn om te betalen maar zodra er een aanrijding plaats vind de service 0,0 is.
Ik denk er ook over om naar een andere verzekeraar over te stappen,liever iets duurder maar wel met service naar de klanten toe.
Wij werden goed telefonis geholpen.
Iets met de auto? Mijn man regelde dat! Nu doet All
Secure dit voor mij. Ik hoef alleen maar even te bellen.
En geen gedoe verder. Gelukkig heb ik weinig schade te melden.
Vr.
Jozina de Vries
ik vind de klantvriendelijk heid goed. als je een vraag stelt heb je vrij snel een antwoord wat heel plezierig is
mvg Jacoba
Ik heb nooit klachten gehad en ben nu al bijna 3 jaar bij hun verzekerd.
All Secur wordt duurder omdat er mensen zijn die niet betalen. Trooue klanten worden gesraft. Overal het zelfde verhaal. Alleen
winst maken telt.
Alles wordt gedaan wat nodig is
Je bent niet blij met schade, maar wel fijn als je daarna goed geholpen wordt
Op zoek naar een goedkopere verzekering kwam AllSecur naar voren. Verzekering snel online geregeld wel zo makkelijk
Andere auto gekocht, Allsecur gebeld, binnen 25
minuten was alles geregeld. verzekering omgezet en goed
advies en uitleg gekregen.
Na 5 minuten polis ect binnen per mail.
Goed dekkende complete autoverzekering.
Ben echter hemelsbreed net een kilometer verhuisd en betaal daarom een hogere premie. Argument is dat de schadekans groter is. Ronduit belachelijk, deze analyse is uit de lucht gegrepen! Maar ja wat doe je eraan..