Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ben 20 dagen klant en ben het nu al zat. Ik kwam niet in mijn allsecur account en had nog geen 1ste factuur ontvangen. Stuur een bericht dat ik niet in mijn account kan komen en daarbij ook netjes dat ik de 1ste factuur nog niet ontvangen heb. Krijg binnen no-time een factuur binnen (de mail was gelezen) en op de rest geen antwoord. Zoek het maar uit ofzo? Inmiddels meerdere mails gezonden dat ik niet in mijn account kom, antwoord krijg je gewoon niet. Ik stap snel weer over op een andere verzekeraar. Een slecht begin in snel pleite
Vijftien jaar me rijbewijs en nooit is me een verzekering afgewezen behalve bij all secur.
In drie jaar tijd twee kleine aanrijdingen gehad en opeens val ik binnen een risicogroep!
Ongelooflijk, ik bel voor het adres waar ik mijn formulier naartoe moet sturen. Dit weten ze niet bij de klantensevice
Mijn man en ik zijn beiden volledig casco verzekerd bij Allsecur en rijden identieke auto's. We zijn recent verhuisd en na het wijzigen van het adres is de premie lichtelijk omhoog gegaan. Dat is niet verrassend en kan ik begrijpen (van dorp naar dorp tegen stad aan). Allebei hebben wij geen schade gereden.
Kort daarop ontvangen wij een nieuw polisvoorstel via de e-mail; mijn man zijn premie wordt met € 4,75 per maand verminderd. Mijn premie wordt met € 21,06 per maand verhoogd.
Reden hiervoor: Er gebeuren in Nederland meer ongelukken doordat het drukker wordt op de weg. De kans op schade, is daardoor groter. Daarom moeten autoverzekeraars, ook Allsecur, vaker schades uitbetalen.
Verder hetzelfde verhaal als eerder geschreven ervaring. Daarbij is hun tabel betreft schadevrije jaren erg bizar. Hun dekking kan dan wel goed zijn, dit halen ze met ruime daling van no cliam jaren wel weer in lijkt het.
Mijn conclusie is dat ze maar wat doen, hopend ermee weg te komen en daarom ga ik nu opzoek naar een andere verzekering.
Stel je eens voor: Je koopt een bloedmooie golf 7. Je ziet je zelf rijden, maar wilt natuurlijk goed verzekerd zijn. Na wat onderzoek te hebben gedaan op internet kom je uit op Allescur en tref je een te mooi om waar te zijn aanbod. Toch blijkt het zo te zijn, Vol enthousiasme druk je op de aanvraagknop. Je krijgt de factuur op de mat en wat blijkt: het tarief zoals eerder gecommuniceerd op de website komt niet overeen met je factuur. Wat doe je da? Je gaat bellen. Logisch toch?
Maar wat schets de verbazing: Tom, Sasha en Amy komen allen met een ander verhaal waarmee je niet bent geholpen en onder aan de streep blijft er weinig over van "mooi om waar te zijn'' gevoel.
hoe zou jij je voelen als nieuwe klant? Misleid en alles behalve welkome,toch? Inderdaad ik dus ook.
Nu maar wachten op positieve oplossing. Ik ben benieuwd of ze deze noodkreet wel tot een oplossing leiden?
Denk je verzekerd te zijn, maar nee hoor! Wij reden dus weken onverzekerd rond, dankzij allsecure. Tot overmaat van ramp, volgde ook nog een bekeuring van 400 euro, wegens onverzekerd rijden. Het zijn boeven die gestopt moeten worden. Er blijken ontzettend veel mensen gedupeerd te zijn, op wat voor manier dan ook. Tijd voor actie!
Ik dacht een goede en betrouwbare verzekering te hebben afgesloten.toch niet. na 1 jaar verzekerd te zijn kreeg ik de nieuwe polis. Geen schade gehad, maar toch een verhoging van mijn premie. Tot mijn verbazing zag ik dat mijn vrouw een verlaging kreeg, ja want ook haar auto had ik daar verzekerd. Ik ga toch maar even bellen. Ik kreeg de medewerker an de telefoon, en hij vertelde mij dat de verhoging heeft te maken met de vele ongelukken die tegenwoordig gebeuren, en dat de reparaties erg duur zouden zijn. Wat een flauwekul melde ik, ik heb de volledige noclaim korting, en ik moet nu gaan betalen voor een ander. Maar ook komt het omdat u in in risicogebied woont melde hij. Ik zij.oh, maar dan moet je mij nu eens uitleggen waarom mijn vrouw dan minder premie hoeft te betalen, zij woont immers op hetzelfde adres. Ja daar heb ik idd. geen verklaring voor gaf de man van Allsecur aan, maar ook komt het doordat u auto in de top r van gestolen auto's staat gaf hij aan. Nou, volgens mij zijn dat Audi, VW Golf, Mercedes en Seat, en niet mijn fordje Focus. Mm tja, dan weet ik het ook niet melde de man. Ik zei, nou weet je, zeg mijn verzekering maar direct op. loopt u dan echt weg voor €8,00,-. Ja zei ik, wel degelijk. niet dat ik dit niet kan betalen, maar gewoon uit principe dat je mij dit l. verhaal verteld. De man gaf aan dat hij het wel begreep, en deed verder geen enkele moeite om mij te behouden. Ik heb nog wel een tip voor u zei hij. Wanneer u een andere verzekering zoekt, en u gaat voor de goedkoopste, lees dan goed de kleine lettertjes, want daar staan vaak de knelpunten in. Ik zei.o ja, nou volgens mij zie ik Alsecur vaak op TV met de mededeling dat zij de goedkoopste zijn.had ik toch eerst de kleine lettertjes moeten lezen. Ha ha, mooi he. Ook heb ik de verzekering van de andere auto opgezegd.gebruik gemaakt van de opzeg service net als mijn auto, alleen bij de tweede auto had Allsecur zogenaamd de opzegging niet ontvangen, potjandu, toch nog wat kleine letters gemist misschien, had het aangetekend gemoeten, of durft de postbode misschien de brievenbus hier niet te legen, het is toch een gevaarlijke postcode waar ik woon.
Schandalige firma, jammer dat Tim en Tom daar ook bij zitten, die had ik toch wat hoger ingeschat.
Aan de telefoon doen ze alsof alles kan maar als je een aanvraag doet wordt na een paar dagen je verzekering gewoon opgezegd en kun je niet meer rijden. Gewoon oplichters, niks minder.
Omdat wij nu zonder woonverzekering zitten gaan wij het programme dat kan toch niet waar zijn inschakelen en hopelijk gaan meer personen het doen zodat allsecur meer hulp aan zijn klanten gaat geven
Mijn auto is recent bekrast door onbekenden.
Dit gemeld bij politie (die doen er verder niets mee) en bij Allsecur. Auto is all-risk verzekerd, dus laten repareren. Nu ga ik wegens 1 schade (niet zelf veroorzaakt) van 23 schadevrije jaren terug naar 10 schadevrije jaren en mijn premiekorting van max 80% gaat terug naar 67,5%! Ook al zou je 99 schadevrije jaren hebben, dan nog val je met 1 schade terug naar 10 schadevrije jaren!
Volgens AllSecur is dit beleid in het jaar 2016 ingegaan, hierover is NOOIT duidelijk gecommuniceerd! dus DOEI DOEI Allsecur
Vorig jaar november een aanrijding gehad.
En omdat de tegen partij schuldig was vanwege het niet geven van voorrang is mijn vervoer naar werk nu lastig geworden. ( per Brommer)
Omdat de tegenpartij bij All secure verzekert is zou All secure hier moeten helpen na alle ingediende documenten.
Tot op heden helemaal niks gehoord zelfs niet na meerdere herinneringen van mijn Juridische dienstverlener en een extra klachtenformulier over de lange duur.
Zelf ben ik met de auto bij all secure verzekert maar als jullie tegenpartijen zo behandelen zou ik haast uit principe doei doei tegen All secure zeggen en weg gaan.
Ik geef het nog een kans maar ik ben wel zeer ontevreden over jullie All secure BAH!
Een klant van allsecur heeft mijn auto aangereden. Na 6 weken nog steeds geen vergoeding van vervangend vervoer. Na een maand gebeld en na 6 weken weer. De tweede keer werd, na een uur in de wacht staan, verteld dat de scan van de nota onleesbaar is voor hun en dat ik nogmaals de nota moet sturen.
Vorige week hier een recensie geschreven over de afwijzing van onze autoverzekering van AllSecur.
Kreeg niet veel later een mail van ervaringen.nl dat er goed nieuws was: AllSecur wou contact met me opnemen over de klacht. Fijn! dacht ik.
Moest ik wel een klantnr invoeren,
Maar die had ik niet, want ik ben geen klant.Dat mocht niet van AllSecur., dus dan maar het offertenummer ingevoerd.Je moet wat, toch?
Tot op heden nog niks gehoord van Allsecur.
All secure doet geen moeite contact op te nemen met klanten ivm misstanden van betaling, hierdoor 400 euro boete gehad en ze wouden mij niet helpen met het juiste formulier om dit te voorkomen.
Kortom slechte klantenservice en communicatie.
Nooit weer All secur ondanks 10 jaar klant te zijn geweest.
Een en al ellende
Al 30 jaar een rijbewijs, geen schades. Verzekering aangevraagd bij All Secur, echter wordt deze afgewezen omdat ik niet in de risico groep zit die men wil verzekeren.
Bij navraag wat dit risico dan is, blijkt dat er op dit kenteken al eerder een aanvraag is gedaan en ook is afgewezen, gegevens wie of wat kan men niet vrijgeven.
Heel bijzonder, zeker omdat wij deze auto net in ons bezit hebben en helemaal nog nooit eerder bij All Secur een aanvraag hebben gedaan.
Goed bezig All Secur. Ga vooral zo door.
Voor ons is deze ervaring een hele slechte en wij zullen bij deze maatschappij ook nooit geen enkele verzekering gaan afsluiten
Alles kan online en direct geregeld worden, behalve opzeggen van de verzekeren. Daarvoor moet je eerst door een enorm keuze menu, vervolgens moet diegene op wiens naam de verzekeringen staan, ook al gaat het om een geheel gezin, per se zelf bellen. In een gezin waarbij beiden 60+ uur per week werken niet klantvriendelijk.
Ik probeerde vandaag nieuwsgierig als ik (76 jaar) ben om eens te kijken wat hun auto verzekering voor mij betekenen kon. Na het invullen bleek mijn leeftijd en type auto niet via t internet afgesloten kon worden. Maar moest maar opbellen. Dit gedaan en na heel lang wachten herhaalde de dame wat ik al op de invul pagina had kunnen lezen. Namelijk u bent veel te oud. Op de achtergrond heel veel telefonerende mensen. ( je zal maar een schade moeten melden ) achteraf ben ik na het lezen van alle klachten blij dat ik er niet verzekerd ben. Nu een deal bij independer een veel betere deal afgesloten.
23 oktober een nieuwe auto aangeschaft. Bij Allsecure een all risk verzekering afgesloten. Alle betalingen gaan per email. Moeten er wel emails verstuurden worden! 1ste betaling handmatig gedaan waardoor je gelijk akkoord gaat met een automatische incasso. Wij hebben blijkbaar de verkeerde maandpremie overgemaakt. Kan gebeuren. Totaal geen emails of sms ontvangen! Wat gebeurt er vandaag? Bizar! Wij blijken dus onverzekerd rond te ronden vanaf 23 oktober. Hoe halen ze in hun botte hersens! Met kinderen onverzekerd rondrijden. Nu bijna niet mogelijk om een verzekering af te sluiten door een code op het kenteken te zetten. Ik ga hier echt werk van maken op alle mogelijke manieren.
Schandalige verzekering.schade gemeld en mocht meteen een andere maatschappij gaan zoeken.nooit meer.
Ik heb nu al meer dan een jaar een autoverzekering bij AllSecur.
Ik heb nooit schade gereden dus ook niet in de periode bij AllSecur.
Ik begon met 77,- p/m, dat is met de nieuwe polis: 113,- p/m geworden. Een stijging van bijna 50%!
Geen aanrader!
Ik ga nu direct veranderen.