Het is zo jammer dat als je een declaratie in moet dienen, de anwb niet een telefoonnummer kan bellen . Je hebt maar één telefoonnummer die je kan bellen en je hoopt via een keuze menu bij de juiste afdeling terecht te komen . Niets is minder waar. Ons heeft het twee dagen gekost en niet zonder slag of stoot.
Ik snap het niet, waarom bij het keuze menu niet een item declaratie zit.
Stonden met een lege accu. ANWB bus kwam voorbij rijden.
Gevraagd om even starthulp te geven.
Ik wel lid (platinum) maar eigenaar van de auto niet.
Weigerde alle hulp. Moest via de meldcentrale.
Naar mijn idee verliezen we de menselijkheid hier uit oog. Alles draait om verdienmodel geloof ik.
Jammer dat het weer mis gaat. 3e slechte ervaring met de ANWB.
Wat een kut bedrijf
Ik sta langs de weg op mijn middag met een lekkende motor. Vervolgens anwb gebeld om al 250€ af te rekenen voor alleen het lidmaatschap en dat ze komen vervolgens heel lang moeten wachten tot er iemand kwam. Vervolgens komt er een halve gare vent die er weinig vanaf weet dat degene waar ik mee was hem moest helpen met wat hij moest doen. Vervolgens verweren dat die slangetjes niet vast hoeven gezet te worden. Wij weer door rijden om een half uur later weer een rokende motor te hebben. Dus opnieuw bellen om vervolgens te horen om weer 150€ te moeten betalen
Al met al echt een kut bedrijf
Afgelopen week viel er beschermkap onder de bus weg gebeld ze zouden komen binnen vijf minuten telefoon dit was geen werk voor de wegen wacht
Ik kon er zo mee naar de garage rijden
Met veel gepruts zelf de kap eronder gezet
Naar garage gereden verhaal verteld
Als ik zonder kap had gereden was het blok kapot gelopen
Dus voor mij geen wegenwacht meer ze willen alleen maar geld vangen en weinig doen
Snel geholpen door Dennis, en hij zo vriendelijk om nog even de V snaar na te kijken
Pech bij huis.een zeer vakkundige monteur. Zeer flexibel en behulpzaam. Monteur is een renault liefhebber uit de regio rotterdam.
Ik ben echt goed geholpen. De auto is naar de garage maar hoe deze monteur te werk is gaat is ambassadeur achtig. Dank u wel voor de uitstekende service.
Vf-173-j
Meer dan 25 jaar lid pech met auto moest online melding indienen van pech. ik wist niet hoe dat moest dus werd ik doorverbonden met een medewerker. had aantal vragen en begreep
Het niet zo wat ze bedoeld. en vroeg ik
Of ze iets duidelijker kon uitleggen
Zegt ze ja ik heb het als 2x verteld en blijf niet bezig
En hangt zo op… per direct mij abonnement opgezegd
Onbeschoft gedrag alle personeel met .service
2 uur in de kou gestaan met 2 kleine kinderen en zwanger! Van 23:15 tot 1:30 langs de snelweg gestaan in de kou, zonder hulp of update! Gelijk mijn wegenwacht opgezegd! En hier betaal ik maandelijks voor. 5x gebeld met en elke keer onvriendelijk te woord gestaan. Het moment dat ik boos werd, werd er in mijn gezicht opgehangen. KLOTE BEDRIJF!
Ik sta na 50 jaar lid aan de kant van de weg.En werdt geconstateerd dat het de brandstofslang is die bijna kapot is.Dus met 4 zekeringen die je zelf onderweg moet vervangen .Stuur de anwb man mij op pad.Zodat ik volgens de ANWB wel mijn garage kan bereiken. Niet dus.Na 10 min.Stond ik weer.En wat dacht je!Ik bel weer de ANWB.En die zeggen ijskoud sorry zoek het maar uit.We zijn al geweest. Zorg zelf maar voor de rest.De laatste keer dat ik mijn abonnement heb betaald dat snap je wel.
Ik had op 23 oktober pech met mijn auto en ben zeer goed geholpen door Omer van de ANWB wegenwacht in Spijkenisse en hij heeft me uitstekend geholpen en een verdient mooie review voor Omer
20 oktober gestrand na een verkeerde tankbeurt met mijn motor op de Balkenweg te Assen. Prima geholpen door Roy. Vakbekwaam, volhardend en aardig. Na enig pomp en sleutelwerk kon ik mijn reis zonder problemen vervolgen.Top! Als ik wat minder lang had moeten wachten was het een 10 geweest. Ook leuk dat er nog aardige mensen zijn die stopten en hulp aanboden, erg leuk!
Groet Tinus
Als alle monteurs van de ANWB als Steef uit Berkel en Rodenrijs waren hadden er weinig mensen geklaagd, top gozert, alleen de telefonistes kunnen daar wel een voorbeeld aan nemen die zijn in de ochtend niet echt gezellig
"Veilig rijden" app voor nieuwkomers tot gemiddelde ervaring in auto rijden. Ervaren rijders met bv 25+ schade vrije jaren ergeren zich dood aan de manier hoe de verzekering in elkaar zit. Bijvoorbeeld "even" door omstandigheden 'niet rijden' betekent dat je géén korting krijgt (begrijpelijk) maar dat je evenzo de zogenaamde al gekregen korting van 10% moet terugbetalen. Dit is werkelijk dubbel winst voor Unigarant-ANWB! Inmers 0% risico is méér premie betalen! Is spekken van het verzekeringsbedrijf Neigt naar misleiding. Dit is dus echt iets voor de ACM.
Fantastisch dat anwb een medewerker in dienst heeft die zó betrokken en hulpvaardig is als ralph!
Dikke 10 sterren voor zijn vriendelijkheid, betrokkenheid en hulp💐
Super bedankt voor alles 🎁
Een zeer tevreden anwb lid: lv
Motor stuk op snel weg politie gebeld was in België weggesleept en toen begon de ellende anwb gebeld om een uur in de. Middag ze zouden het gaan regelen het duurde uren en maar bellen en om half vijf nog niets geregeld toen belde mijn dochter we komen jullie wel ophalen de auto ook meegenomen wij waren om 12 uur pas thuis volgende avond werden wij opgebeld door de anwb dat de auto repareren 2500 euro zou kosten maar de motor was niet meer te repareren ben lid vanaf 2006 nog nooit wat gehad dus slecht geholpen alles zelf moeten regelen
Ik wacht al 3.5 uur op de anwb.en nog steeds geen zicht op hulp.pfff
Waterproof jas gekocht die waterabsorberend bleek. Bij terugbrengen werd me verteld dat mijn garantie was vervallen omdat ik de jas NIET gewassen had na 3 mnd. Daarna klacht ingediend bij anwb waarna me verteld werd dat mijn klacht niet kon worden opgepakt omdat mijn jas WEL gewassen zou zijn (ze kunnen niet goed lezen). Dus geen garantie omdat je hem wel wast en geen garantie omdat je hem niet wast. Mooi hè? Nooit garantie dus, al zit er een jaar garantie op.overigens door verschillende mensen ronduit onbeschoft toegesproken
In de parkeergarage van de AH in Zuidhorn wilde mijn auto, mini clubman, niet meer starten. Alles was geblokkeerd. ANWB gebeld, kon wel meer dan een uur duren, maar Jelte was er al binnen een kwartier. Het bleek een kleinigheid te zijn , maar wat was ik blij dat ik al vele jaren lid ben. Dank aan Jelte, vriendelijk en deskundig geholpen. En hij vond mijn auto ook nog mooi!
Je bent voor hulp en word godver 3x doorverbonden naar de *goeie* persoon en zit godver 45 minuten te wachten voordat je eindelijk de *goeie persoon spreekt. waardeloos dit.
Ze beloven na 48 uur vervangend vervoer te regelen, maar zit al 3 dagen zonder auto op vakantie met 2 kleine kinderen. De garage zegt elke dag morgen klaar dus dan willen ze geen auto regelen.