Werknemers doen hun werk niet. sluiten je gewoon zonder pardon af. stellen je niet op de hoogte. ik ben nu bij fbto verzekeringen en hun doen het vele malen beter dan unive. unive zijn een stel oplichters. beter op zoek naar een andere verzekeraar. heb al veel mensen weg zien gaan bij unive en ben blij dat ik dat ook gedaan heb, last van me schouder zonder hun,
Enorm vlotte hulp en uitbetaling
Verzekeringen een 9:
Het verzekeringspakket en de service is echt goed. Word snel en vriendelijk geholpen.
Veilig op weg service:
De veilig op weg service is echter erg slecht. De metingen kloppen niet. Met name het gebruik van de telefoon onderweg. Ik heb mijn telefoon altijd in een apart vakje van de auto liggen en gebruik hem niet onderweg. Hij blijft aangeven dat ik mijn telefoon onderweg gebruik. Score daardoor op dat gebied erg laag. Ook het remmen en optrekken wordt niet altijd juist geregistreerd. Geeft dan heel vaak aan dat je te hard geremd en opgetrokken hebt terwijl je gewoon door hebt gereden.
2x van auto veranderd, vrijwaringsbewijs van beide auto’s meer dan eens opgestuurd, lieten ze 2 verzekeringen doorlopen, ook na vele telefoontjes hierover. Voor alle drie de auto’s rekeningen gekregen, ook van na de vrijwaring.In plaats van een herberekening is de verzekering stopgezet en kreeg ik een deurwaarder aan de deur! Ook nog €500 boete van de rdw omdat ik dit te laat doorhad . Medewerkers beloven steeds om t op te lossen maar gebeurt nooit.Echt om hopeloos van te worden!
Unive geeft premie van een overledene niet terug aan de nabestaande.
Het probleem met de app inzake telefoon gedrag ontstaat waarschijnlijk door e-watch. De polsbeweging registreert dan telefoongebruik.
Ik gebruik de Veilig op Weg service.
Dat is een ramp.
Registeert vaak snelheid van paralelweg.
Trekken en optrekken is drama, als je in druk verkeer rijdt meld hij steeds fout in remmen en optrekken, ook al rem je nóóit en rijdt je ca. 30 km.
Ook al staat je telefoon op stilte, ktijg je foutmelding.
Soms registreert hij gebruik telefoon terwijl je een fietstochtje maak.
Kortom WAARDELOOS.
Betreft: Veilig op weg
Ik heb sinds kort de "veilig op weg" optie bij mijn auto verzekering.
Hoewel ik nooit tijdens het rijden tefefoneer krijg is steeds een slechte beoordeling over mijn vermeend belgedrag tijdens de ritten.
Ik begrijp dat ik niet de enige ben met deze ervaring.
Heb telefonisch contact gehad. Vriendelijk gesprek maar daar bleef het bij.
De app geeft bij elke rit telefoongebruik aan, terwijl ik hem nooit gebruik in de auto.
Onze dochter moest in Zuid Afrika een schouder operatie ondergaan welke zij niet aandurfde door de gebrekkige informatie en slechte reputatie van het ziekenhuis. Terugreis naar Nederland werd niet vergoed. Geen van onze vragen hoe het dan verder moest werd door de alarmcentrale beantwoord. Sterker nog ze moest in een hotel maar vragen wat een goed ziekenhuis zou zijn en met een beetje oefening zou ze zo weer op de been zijn. Ben blij dat we haar terug hebben gehaald naar Nederland. Breuk blijkt toch complexer dan gedacht en er is veel fysiotherapie noodzakelijk voor volledig herstel. In de vele gesprekken met de alarmcentrale en Unive schade zijn we geen stap verder gekomen. Unive blijft bij hun standpunt, namelijk geen medische noodzaak voor terugkeer.
Voor ons geen Unive reisverzekering meer!
De Unive veilig op weg app.
De Unive app geeft bij elke rit aan, dat ik mijn telefoon gebruik.
Wat dus absoluut niet zo is.
Bovendien hebben wij handsfree in de auto.
Ik ben helemaal klaar met de app wat betreft telefoongebruik.
Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon, maar bij dit toestel doet de app hetzelfde.
Het kan er bij mij niet in dat het aan mijn toestel ligt.
Doorlopende reisverzekering met pechhulp afgesloten. Daar sta ik dan met pech aan de kant van de weg. Alarmlijn gebeld en ben NIET geholpen. Was volgens medewerker niet juist verzekerd en moest maar bellen met hoofdkantoor. Tsja, op dat moment heb je de prioriteit om geholpen te worden en niet staan bakkelijen over je verzekering (als het al binnen kantoortijden is). Probleem met auto is met hulp van omstanders gelukkig opgelost. 's Avonds in alle rust nog eens gebeld met dezelfde (schijn)melding. bleek alles wel in orde te zijn met mijn verzekering. Dankjewel Univé-medewerker, met je totaal geen inlevingsvermogen over het feit dat ik aan de kant van de weg sta met pech. ga heel snel deze verzekering opzeggen. Kan er gewoonweg niet van op aan als ik je nodig heb.
Wat zijn dit oplichters! Bij elk andere auto verzekering buitenland pechhulp is buitensluiting verzekerd. Bij deze oplichters dus niet!
Unive reisverzekering zijn vriendelijk als je om hulp belt echter als ze beloven terug te bellen of te s.m.s.en kan je het vergeten en wordt je aan je lot over gelaten!
Dit in maart en april vaak meegemaakt in Spanje ivm pech van onze auto!
Waardeloze service als je met pech komt te staan en zo'n mooie pechhulp verzekering hebt afgesloten.
Alles moet je zelf regelen, vervangend vervoer ben je voor verzekerd maar moet je allemaal zelf regelen ook als je in the middle of nowhere staat en er niks te regelen valt.
De sleepdienst zou er met 45 min zijn maar na een uur gebeld en hoorde dat ze wat ertussen gekregen hadden dus nog een uur wachten.
Na dat uur gewacht te hebben nogmaals gebeld om te horen sorry meneer kan nog een uur duren.
Ongelofelijk waardeloze service, ik ga al mijn verzekeringen bij Unive opzeggen en naar een maatschappij die wel servicegericht werkt.
Ik had de Unive Veilig op weg app maar altijd problemen volgens Unive was mijn Telefoon verouderd nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht een SAMSUNG Galaxy A 15 nieuw type nu heb ik niks meer nu zecht Unive dat SAMSUNG de app niet ondersteunl
Heb in januari 2024 problemen op gezondheidsgebied gehad tijdens een verblijf in Spanje. Ben door Mevrouw Lont van de reisverzekering zeer goed en correct geholpen . Zowel tijdens mijn verblijf in Spanje alsook toen wij terugkwamen in Nederland.
E.e.a. is zeer correct en naar redelijkheid afgehandeld. Alle lof voor Unive.
Zonder mij op de hoogte te stellen heeft unive de vergoedingen voor alternatieve zorg uit de aanvullende zorgverzekering geschrapt. Ik had graag een persoonlijke email of bericht gehad over deze wijziging. Nu ga ik als trouwe klant van 25jaar op zoek naar een andere verzekeraar.
29 febr 2024. Jammer Unive, mijn vrouw ligt nu al 11 dagen in het ziekenhuis in Oostenrijk vanwege ernstig ski ongeval en nog steeds geen passende oplossing van jullie vernomen. Als haar man zou ik 1e contactpersoon zijn, echter NIETS van jullie vernomen in 11 dagen tijd. Zeer slechte communicatie vanuit de alarm centrale en helaas lees ik dat vaker bij deze ervaringen.
Na mijn boze telefoontje van vandaag, niet zo gek toch?, ook niets meer van jullie vernomen. I.p.v. een luisterend oor, hebben wij te maken met zelfingenomen personen, die slechts een standaard tekst voorlezen. En ja, ik ben boos, omdat jullie de toestand totaal verkeerd hebben ingeschat. Na 11 dagen moeten jullie nog vervoer terug regelen. Dit is werkelijk ongelofelijk. Jullie hebben vandaag toegezegd om contact op te nemen, maar helaas. Morgen verder naar dag 12. Ik weet helaas geen andere weg om mijn beklag te doen. Het dossier is bij Unive bekend en anders voeg ik het toe op dit bericht.
Zeer slechte dienstverlening gekregen na ongewild onverzekerd te zijn( door een administratieve fout vanuit hen)
Klachtenformulier ingevuld, echter geen passende compensatie gekregen voor alle stress en ongewilde tijd die ik hierin moest steken. Alle rekeningen komen binnen deze zal ik zelf moeten indienen en voorschieten.
Maar te wachten of ik écht alles volledig vergoed ga krijgen.
Rik gesproken na het klachtenformulier ingevuld te hebben, welke overduidelijk goed geschoold is in slecht nieuws gesprekken en communicatieve vaardigheden, maar enkel een bloemetje van 30 euro toegekend gekregen.
Volgend jaar absoluut een andere verzekeraar! Alertheid als je hier jezelf aanmeld