Sta stil met een tesla met nog 8km op de teller. Zou eigen schuld zijn maar geen technische fout natuurlijk. Even 90 euro bijbetalen en dan heb je al het meest uitgebreide pakket wat je kunt kiezen. Vervolgens nog 1,5 uren wachten tot ze er zijn. Wat een k*tservice en ook nog onbegrijpelijk taai mens op de klantenservice. Ik zou je geld lekker aan wat anders besteden dan de anwb… waardeloos
Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de alarmcentrale ik wil de dames van de alarmcentrale hartelijk danken omdat ze me zo goed geholpen hebben toen ik stilstond met mijn auto in Ubach-Palenberg,de alarmcentrale heeft repatrieering voor mijn gezorgd door Logicks en daar ben ik heel dankbaa voor.
Ik moet er ook bij zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben hoe de duitse ADAC mij niet van dienst kon zijn omdat zei me niet verder als tot aan de grens wouden brengen.
Binnen een uur hulp aan huis voor een niet startende auto. Bovendien goed advies! Een dikke pluim!
3 keer eerder geholpen door de ANWB en dat was echt top gegaan. Maandag 1 januari is het zooooo slecht gegaan. Heb 3 uur lang op de zelfde plek gestaan en werd uiteindelijk NIET geholpen veeeeel te triest voor woorden. Dit zal een staartje krijgen! Er word door sommige van de ANWB zoo nalatig omgegaan met klanten.
Na een korte tijd op de snelweg hoorde ik een vreemd hard geluid en ik dacht dat er een harde wind stond, maar dat was achteraf de ‘Lekke band’.
Gelukkig bij een tankstation kunnen stoppen. Wat nu? Ik was nog geen lid van ANWB.
Toevallig kwam Oussama (3371) aangereden van de ANWB. Zijn dienst zat er al op, het was 22.00 uur, maar hij wilde ons nog graag helpen. Hele vriendelijke meneer die een prop in de band heeft gedaan en in het service centrum een nieuwe band erop geplaatst heeft. Binnen 1,5 uur kon ik weer veilig de weg op :)
Nu ben ik lid geworden van de ANWB. Je weet maar nooit wanneer je pech hebt…
Top ervaring weer. Beleefd. Snel. Oplossingsgericht. Vriendelijk. Iedereen dacht mee.
Zo fijn dat het zo ook nog kan
Vanmorgen een lekke band door een schroef, via Ford app is de ANWB pechhulp gewaarschuwd en binnen 1,5uur prop in de band en rijden maar.
erg vriendelijke monteur erg kundig. typisch ANWB zou ik zeggen. toppers!
Ruud ik had precies het zelfde situatie. Ik had 3 x problemen gehad deze jaar. En ik had snacht toevallig pech ik stond aan de weg mijn motor lampje knipperder. Met het advies om maar door te rijden als het niet knippert anders koste het mij 75 euro. Ik was doodsbenauwd dat ik pech zou krijgen aan de grote weg in het donker om half 1 snacht. Ik ben door gereden naar een dorpje om daar weer de ANWB te bellen dat de motor lampje weer ging knipperen. Hij heeft gereset en toen ben ik door gereden toen ging die weer knipperen ik ben dit gereden naar huis. Echt geholpen heeft het mij niet meer ik kreeg wel.facture van hun van 75 euro. Deed best pijn omdat al.jaren klant van hun ben. Waardelooss echt gaat allemaal om geld.
Ik dacht dat de ANWB een organisatie was die er is voor leden, niet dus!
We hadden voor in oktober 2023 een caravan gehuurd bij camping de Paris en geboekt via de Anwb. Door ziekenhuisopname wilde ik de boeking omzetten omdat ik geen annuleringsverzekering had. Voor de camping was dit geen probleem maar omdat ik via de Anwb had geboekt ging alles mis. De Anwb doet gewoon helemaal NIETS! Vervolgens een klacht ingediend waar een reactie op komt.u klacht is afgehandeld. Gewoon geld kwijt dus. Wat een schandalige organisatie!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nooit wegenwacht hulp nodig deze week toevallig 2x
1e keer prima geholpen wel wat aan de late kant maar oke mijn auto stond thuis voor de deur dan is ruim 2 uur wachten niet zo onoverkomelijk.
Vanmiddag hebben ze mijn dochter dik 2 uur laten wachten op een verlaten industrieterrein. Toen kwam er een sms, sorry wij hebben de planning gewijzigd, er komt een andere wegenwacht. Daar zit je dan niet op te wachten. Dus heeft ze een vriendin gebeld die haar opgehaald heeft. Vervolgens kreeg ze eindelijk een sms dat er over een kwartiertje iemand zou zijn.
Ze heeft mij toen gevraagd het af te zeggen. Dat heb ik dan ook gedaan. Kon gelukkig nog. Maar mensen, tot 3 uur na je melding wachten op pechhulp is geen pechhulp meer te noemen.
Ben mij er van bewust dat vakmensen tegenwoordig schaars zijn.
Al jaren tevreden lid van de wegenwacht, en gelukkig nooit de wegenwacht nodig gehad. Helaas dit jaar 3x moeten bellen, nu stond ik met een lekke band dus gebeld, maar kreeg te horen dat ik €75 moest betalen anders komen ze niet. Ik snap dat je niet oneindig gebruik kan maken van deze dienst, maar eerst jaren betalen zonder gebruik te maken van de dienst, en dan nu een gigantisch bedrag betalen om een propje in de band te schieten. Zeer slechte service en heb er een hele vieze smaak in de mond er van gekregen. Schandalig en zeer teleurstellend.
Gisteravond kregen wij een klapband op de A1 richting Amsterdam. Ik was erg geschrokken en belde pechhulp, het duurde vrij lang voordat ik iemand te spreken kreeg dit was niet prettig omdat je toch lichtelijk in paniek raakt door het hele voorval. Toen ik eenmaal te woord gestaan werd ging het best snel. Binnen een half uur was de wegenwacht ter plaatse en werden we naar een veiligere plek gereden waarna onze band verwisseld werd. De Dame in kwestie was vakkundig en ontzettend vriendelijk. Dankzij haar kordate optreden en deskundigheid konden wij snel weer opweg en waren we nog net optijd voor het concert van acda en de munnik.
Gisteren had ik pech met de auto. Via de anwb app melding gemaakt dat ik pech had. Even daarna gebeld en werd super snel en vriendelijk geholpen. Het zou ongeveer anderhalf uur kunnen duren voordat ze er zouden zijn. Okee. Prima.
Na twee uur gebeld om te vragen of de medewerker kon zien hoe lang het nog ongeveer zou duren. Dat was moeilijk in te schatten maar het zou nog wel even kunnen duren.
Na 3.5 uur wachten belde ik weer. Toen kreeg ik te horen dat de anwb onderweg was naar mij. Binnen een half uurtje was de monteur ter plaatste. Hij heeft met heel veel kennis en kunde vol enthousiast de auto gemaakt. Super aardige man!
Vandaag kreeg ik een mooie grote bos bloemen bezorgd. Hier hing een briefje aan: onze excuses voor het lange wachten op de wegenwacht.
Wat een goed bedrijf!
Anwb wegenwacht, super bedankt voor het goed oppakken en de bos bloemen. Toppers!
Onze Wegenwacht monteur was er in een kwartier en heeft heel erg zijn best gedaan en er voor gezorgd dat we verder konden rijden naar ons vakantie adres!
Vanavond stil komen te staan midden op druk kruispunt.
Auto sloeg uit deed niks meer .
Met hulp van medmens auto veilig geparkeerd .
Manlief belt netjes de anwb .
Wat blijkt met onze gouden kaart was en ben ik dus niet verzekerd omdat ik alleen in auto reed.
En kwamen ze niet .
Nou ja zeg al jaren getrouwd ,al jaren lid en dan gebeurd dit.
Belachelijk gewoon.
Nu na werk zelf maar de auto gesleept naar huis .
Zit te denken om alles maar op te zeggen .
Slaat nergens op .
Daar betaal je dan premie voor .
Melding gedaan over accuprobleem. Alles keurig via app bevestigd, met juist adres …. Alleeen……… staat er dan dat er aanvullende informatie nodig is en dat je moet bellen? Vervolgens hang je 15 minuten aan de lijn waarop steeds een stem aangeeft dat je ook via de app kan melden, maar als je liever iemand spreekt je moet blijven hangen. Ik wil niet iemand spreken, ik krijg je opdracht te bellen. Volslagen zinloos. Ook de dame die ik uiteindelijk sprak, deed niets anders dan melding doorzetten. Vorig jaar zelfde ervaring, en kreeg toen te horen dat ze bezig waren dit op te lossen. Niet gelukt dus 🫣🫣🫣🫣
Even het volgende, ik betaal netjes ANWB LIDMAATSCHAP.
mijn dochter die zelfstandig woont, heeft al paar keer anwb gebeld omdat haar scooter niet start.
Blijkbaar is het moeilijk om even wat verder te kijken, als antwoord krijg je shoke is kapot, hoezo , er moest alleen een nieuwe bougie in .
En de scooter doet het weer, dit is niet de eerste keer , ook bij mezelf meneer er moet een nieuw kontakt slot in, bleek echter een koolborstel te zijn.
Ik vraag me af wáarvoor we lid zijn.
Want de anwb kan gewoonweg simpele dingen niet eens oplossen .
Vanmiddag ontzettend goed geholpen door de ANWB. Uiteindelijk bij Service Centrum Maroastraat 50 heel gastvrij behandeld. Veilig thuis gekomen. Bedankt allemaal. Mvg Joyce Hoekstra-van Amelsvoort
In Amsterdam geweldig geholpen door de wegenwacht pechhulp. Hij kwam op de motor en zijn naam is Rob. Super service.
Casenummer is 23091552533.
Gisteren kwamen we tijdens onze vakantie met de camper met pech stil te staan in winterswijk , anwb gebeld en kevin kwam ons helpen.
In eerste instantie leek het erop dat kevin ondanks dat hij alle opties had uitgezocht het probleem niet kon verhelpen. Toch bleef kevin speuren en vond uiteindelijk het probleem wat alleen door een garage verholpen kon worden, nadat hij verschillende garages had gebeld was er uiteindelijk toch een garage (garage gunnewiekhelmers) in groenlo die kevin vertelde dat hij ons wilde helpen.
Een dag later waren we weer op reis en dat dankzij kevin van de anwb
En die zelfde avond belde kevin nog even als het allemaal gelukt was, wat netjes!
Bij deze nog een dikke dankjewel kevin!