Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Salaam alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh
Iets wat ik vandaag met jullie wil delen is heel verdrietig.
Mijn vader heeft vandaag contact gehad met de ANWB verzekering, nadat hij een mail van een incasso bureau dat hij nog een openstaande rekening heeft. Hij legde de situatie dat niet wetend zijn contract doorloopt. Klantenservices die vanuit huis werkt had er weinig begrip voor en zei het volgende.
“ Jullie types komen altijd met zulke verhalen, en denken altijd dat Allah of hoe die mag heten jullie zal helpen als jullie pech hebben.
Mijn vader hield zich in en vroeg of hij het nog kon stopzetten en dat hij de rekening daarna
ging betalen.
Toen ik hoorde wat er gebeurde heb ik het initiatief genomen om het openstaande bedrag betalen. Blijkbaar hoeven deze wezens die onze geloof bespotten zich niet correct te gedragen, en hebben vrij spel om alles te zeggen wat ze vinden.
Mijn vraag is stop jullie samenwerking als jullie een ander alternatief kunnen bedenken, zoals Centraal beheer Achmea. Maar als dat jullie nadelig komt, hou wel in je achterhoofd dat dat er moslim haters daar werken. Ik hoop dat we met onze ummah veel kunnen bereiken om een punt te maken! Misschien is dit nutteloos maar ik zou het zelfde hebben gedaan als een instantie mijn geloof bespot!
Mogen Allah ons versterken in onze broeder/zusterschap ❤️
Ik de anwb al 2 x opgezegt en toch blijven ze proberen
oplichters
Ik ben alleen maar zeer positief over de ANWB reisverzekering. Zijn hebben mij tijdens de corona crisis erg geholpen. De informatie was duidelijk, de facebook chat werkt prima en ze reageren snel. Ook het uitkeren was razend snel voor elkaar. Ook het selecteren van een passende reisverzekering is eenvoudig en duidelijk. Petje af!
We kwamen met pech te staan en binnen een half uur kwam de Wegenwacht al. Na wat onderzoek en een deel van de oplossing van het probleem verholpen was, werden we begeleid naar het ANWB kantoor in Wolfheze. Daar werd nog een reparatie gedaan en een handige tip gegeven.
Dank aan deze Wegenwachtmedewerker die zeer kundig en vriendelijk was.
Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. We hebben een annuleringsverzekering lopen, en nu we er aanspraak op willen maken ivm een negatief reisadvies geven ze geen thuis.
Het blijkt dat ze het Coronavirus hebben uitgesloten, en voor dit soort praktijken geldt maar één woord “OPLICHTERS”.
Vandaag ontzettend goed geholpen door de anwb!
Lekke band.
Meteen opgelost voor mij (propje erin en klaar). Ook nog overige banden opgepompt, want die waren nogal zacht.
Kortom: ANWB krijgt een dikke voldoende van mij voor alle service!
Ik heb al jarenlang een ANWB lidmaatschap en een directeur doorlopende annuleringsverzekering. Nu ik hem nodig heb vanwege het Coronavirus kom ik er achter dat je hier een aanvullende verzekering voor af had moeten sluiten. Heel vervelend en echt niet goed dat dit zo is. Wij zouden met anderen op vakantie gaan, die hebben een goedkopere en wel dekkende verzekering (national academic). Ik ga mij daar ook verzekeren want dit is echt waardeloos.
Inmiddels 3 keer met pech langs de weg gestaan. Je verwacht als je lid bent dat de ANWB je wel komt helpen. NIET dus. Langs de winkel gegaan met mijn pas en te horen krijgen dat ik nergens in het systeem geregistreerd staat en er echt geen oplossing mogelijk is, alleen een sorry voor de fouten en dat ze het niet begrijpen hoe dit heeft kunnen ontstaan.
Grootste oplichters die er zijn ze laten je betalen voor ene auto die je al lang hebt verkocht en toch moet je betalen
Wat een service en goede prijs!
Ze geven, wat ze beloven en klein beschadigingen veranderd niets aan de prijs
Vandaag goed en snel geholpen door de ANWB. Een zeer vriendelijke ANWB man ( met auto nummer 3093) was snel ter plekke en heeft het probleem voor me opgelost.
Dus pluim voor de ANWB!
Met pech geparkeerd. Binnen 10 minuten ANWB ter plaatse! Ook nog eens goed geholpen en daarna met ons mee gereden naar huis voor eventuele storingen onderweg. Dikke pluim!
Neem je een ANWB compleet dus dan ga je er vanuit dat je je geen zorgen moet maken! Nou maak je maar de grootste zorgen. Je staat met pech omdat je de auto niet gestart krijgt maak je geen zorgen denk je dan want je hebt recht op een vervagende vervoer! Nou dat kan je op je buik schrijven want een vervangende vervoer krijg je pas wanneer je auto total loss is verklaard. Anwb geweest, geeft een paar tikken en zegt dat je er direct mee moet rijden naar een garage en dit op een vrijdag na 17:00 uur. Dus met andere woorden laat de motor aan tot maandag ochtend wanneer er een garage beschikbaar is om je te helpen en de auto voor je te maken! Ik zou iedereen een pakket met vervangen vervoer afraden! Want je krijgt het toch niet!
02:00 stond ik met pech op weg , man van de klantenservice wou geen monteur opsturen. Ik betaal toch voor niks of wat!
Het duurste pakket vorig jaar afgesloten in de veronderstelling dat ik altijd hulp krijg als ZZP'er met een bedrijfsauto en onder advies van hun. Momenteel sta ik 160km van huis met een kapotte auto.Er werd mij doodleuk verteld dat sinds 1 januari de regels verandert zijn, waardoor ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze de auto niet ter plekke konden repareren. Uit 'coulance' wilden ze mij wel transport naar dichts bijzijnde garage brengen maar vervoer naar huis moest ik zelf maar regelen. Bedankt ANWB voor jullie hulp! Einde abonnement.
Er kwam een prachtige blondine met alleen een oranje topje.
Terwijl hun er 2 uur voor nodig hadden om te komen, was ik in 30 seconden klaar!
Kortom, geweldige ervaring en lidmaatschap verlengt met 10 jaar!
Totaal al wel 50 jaar ANWB lid.
Momenteel is ook mijn vrouw ANWB lid.
Toch weigerde de ANWB WW hulp.
Het wordt tijd dat de WW wordt losgekoppeld van de ANWB. Koppelverkoop!.
Aan de ANWB heb je zoo wie zo al helemaal niets, archaïsche vereniging.
WW werkt goed als ze maar de kans krijgen van de super bureaucratische ANWB.
Na uren onnodig wachten is Renault service gekomen, die was er binnen 10 minuten.
Dus ondanks ANWB was het eind goed.
Fijn! Geslaagd voor motor theorie! Lessen en rijduhhh!
Ik bel de ANWB na aanraden van Familie, met de melding vol overtuiging. Dat zit altijd goed!Aan de lijn met fijne telefonist. Ja we hebben opstapdag op zaterdag, 1 uur PROEFLES voor 10 euro, en als je een pakket afsluit voor 15 lessen, dan is het 999 euro compleet! Wat? Ok? Klinkt top! Helaas kan ik alleen op maandag PROEFrijden. Bla bla bla blije verhaaltjes wij kunnen wel wat voor uw regelen! 3 fijne positief bedoelde telefoon gesprekken en 4 dagen later heb ik een of ander sjagerijnig mokkel van de motor afdeling in Amsterdam aan de lijn. Die zegt u wilt het pakket dus. Uh ik wil 1 uur proefrijden en 90% zeker het pakket. Ze komt mij ijskoud vertellen dat dit niet mogelijk is, en ik 2! Uur a 104 euro ofzo moet aftikken voor PROEFLES om het pakket te kunnen nemen op een maandag Etc. Ik vertel haar over haar collega's die dat hadden gemeld, het boeide haar niets, voor mij 10 anderen blijkbaar, en het was een kort gesprek van ongeveer 1 minuut. Top, Ik zal geen van mijn zakelijke klanten meer ANWB adviseren voor een fiets verzekering of iets dergelijks. En zelf blijf ik ook lekker uit de buurt bij jullie dankzij die hork van de motor afdeling.
Wat een 'word blij gemaakt met een dode mus' situatie. De hoge rating straalt niet door in de service en flexibiliteit van de motor afdeling. Ik moest net aan mijn motor denken die ik al heb staan en dacht ja, ik laat mijn ervaring even weten zodat anderen weten wat ze mogelijk kunnen verwachten.
Ik wil graag een groot compliment maken voor de prima pechhulp door wegenwachter Maurice toen ik met mijn dochter en kleindochter op de A50 vlak voor Renkum pech kregen met de BMW320i Touring, die 1 uur tevoren tweedehands was aangekocht.
Plots begon de auto bij Grijsoord te trillen, het motorvermogen viel weg en het oranje motormanagementlampje begon te knipperen.
De auto werd uitgelezen en uiteindelijk in servicecentrum te Wolfheze gerepareerd: de bobine van cilinder 4 moest worden vervangen.
Daarna veilig en zonder problemen thuisgekomen.
Echt topservice van een uiterst vriendelijke meneer!