Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In Frankrijk hebben ze niet de anwb service die we in NL gewend zijn. Afgelopen jaar 2x de hulp ingeroepen van de ANWB. 1x lekke band. Hiervoor werd de auto opgehaald, om naar een plaatselijke garage te brengen. Alleen Frans sprekende chauffeur…dus werd een verrassing waar we heen gingen…. 2e keer motor van de zij ruit stuk. Dus kon niet meer omhoog. Na een belletje zou de Franse pechhulpdienst komen. Na 3 uur wachten opnieuw contact, en vervolgens na een uur teruggebeld dat ze voor een kapot raam niet kwamen. Aangezien we Op bestemming waren hoefden we toch nergens meer heen volgens de ANWB.?! Dus konden we tot maandag wachten. Op aandringen konden ze de auto nog wel naar een depo brengen tot maandagochtend en dan naar de garage voor reparatie. uiteindelijk zelf het raam omhoog gekregen en een rol ductape heeft de vakantie gered. Navraag bij plaatselijke dealer. Kosten in Frankrijk € 750,- voor reparatie. in!NL ruim € 450,-! Plaatselijke garage € 230,-.
Verschrikkelijk wat een waardeloos bedrijf vakantie verpest auto na twee maanden pas terug 31 jaar lid geweest maar nu opgezegd
Na een mooie vakantie te hebben gehad. op de terug reis ging het helemaal verkeerd is de auto in Spanje kapot gegaan. Na uren bellen naar de anwb eindelijk te pakken gekregen na 6 uur is de sleepwagen gekomen die zou samen met de taxi komen die ons naar de hotel zou brengen met m’n vriend samen en onze twee jonge kindjes. De sleepwagen wist niks over een taxi. De sleper belde zijn werkgever die zij de taxi bij de garage op ons zou wachten en wij moesten alles zelf betalen. Uiteindelijk bij de garage terecht gekomen midden in nowwer. ANWB die terug zou bellen ook niet gebeurd. We komen daar aan bij de garage geen taxi geen hotel niks was geregeld en de anwb die we eindelijk te pakken hadden gekregen zette ons in de wacht en verbrak de verbinding. We stonden daar midden of nowwer pikke donker garage die dicht ging geen mens te bekennen daar geen ruimte om te zitten geen toilet kindjes die bang werden en wij als ouders machteloos aan ons lot zijn achtergelaten totaal geen vertrouwen in
Verkeerd getankt(ethanol)anwb gebeld,telefoniste gevraagd om monteur te spreken,maar nee hoor bel maar 17 de franse anwb,enfin informatie gevraagd aan een plaatselijk auto bedrijf,deze monteur zei,je kunt gewoon rijden en als de tank half leeg is e98 bij tanken,wij hebben dit gedaan en geen problemen met de auto ondervonden,liep alleen iets minder zuinig.
Al jaren lid van de anwb en nog nooit gebruik van gemaakt en jaren lang honderden euro's betaald en waarvoor?
Ik stop met het lidmaadschap per direct.😡😡😡
Dankjewel lieve meneer van de ANWB dat je, terwijl je dienst er al op zat, mijn dochter toch geholpen hebt thuis te komen midden in de nacht vanaf de snelweg. Je bent een kanjer🙏🏼💪🏼
Staan met pech in Frankrijk. ANWB slecht bereikbaar, kunnen geen actie ondernemen op de snelweg, slechte communicatie. Afgelopen 2 dagen wel 15 keer gebeld, noemen dat ze terugbellen maar doen dit niet, verbreken de verbinding en bellen niet terug. Noemen dan dat ze geen vervangend vervoer kunnen regelen, dat dit misschien over een paar dagen lukt, maar ook dat weten ze niet. Dit terwijl dit wel onder de dekking valt. Je moet zelf alles regelen. Advies is om familie/ vrienden te vragen je op te halen, trein te nemen terwijl we met kinderen in een dorp zitten, 600 km van huis. Wij dachten het goed geregeld te hebben met ANWB lidmaatschap al vele jaren. Maar nu honderden euro's verder en zitten nog voor onbepaalde tijd in Frankrijk. Wij zeggen dit lidmaatschap na thuiskomst zeker op, heb je niets aan!
Begin van vakantie in Frankrijk pech met auto op doorreis camping. Vanaf het melden van pech gaat het al fout. Hier een paar fouten gezien het verhaal te lang is om hier neer te zetten. Na 4 dagen eindelijk vervangend vervoer (zelf bellen want terug bellen doen de meeste niet ) 3 verschillende garages doorgekregen waar auto zou staan. Akkoord gegeven voor reparatie .
Wanneer je 3 dagen voor terug reis belt met de vraag waar je auto nou staat weten ze dit niet en zal je terug gebelt worden . Garage 1 zegt op transport garage 2 zegt opgehaald.Dat kan beiden niet. We gaan het uitzoeken en bellen u terug.Op dag van vertrek nog geen informatie. Na 4 dagen zelf maar weer bellen gezien we bijna weer in Nederland zijn. Auto is gevonden en niet gerepareerd garage kon niks vinden. Word getransporteerd naar Nederland duurt 3 weken. Vervangend vervoer moet u inleveren en kijk maar hoe u op u werk komt! BEDANKT ANWB!
Pech gehad in Frankrijk (motormanagement lampje brandde) was lastig om de ANWB te pakken te krijgen, de overhead lijkt wat traag of onderbezet.
Echter zijn de mannen in het veld zeer bekwaam en erg vriendelijk. Ik ben in Frankrijk erg goed geholpen door een Nederlandse wegenwachter 1150 km van huis.
Meer 3 uur gewacht nog niets te zien de auto was 30 min van mij vandaan. Moest een die klant helpen dan is hij meer dan 2.5 uren daar bezig geweest. Bleek niet eens dat er een melding was aangemaakt.
CHAPEAU!
Afgelopen vrijdag pechhulp van ANWB gebeld, binnen 1 uur aanwezig en zeer snel euvel opgelost. Ik heb alleen maar complimenten voor jullie en voornamelijk voor Guido de monteur. Bedankt!
Met pech in het buitenland gestaan.
We zijn voor vakantie netjes lid geworden maar uiteindelijk kunnen ze niks voor je doen.
Vind 1 ster nog teveel.
4 mensen aan de telefoon gehad en iedereen zegt wat anders, voor mij nooit meer een reisverzekering bij de anwb. Heeft me hele vakantie verpest.:(
Na ongeveer 1 uur in de wacht te hebben gestaan kregen we een vrouw aan de telefoon die volgens mij niet eens doorhad wat ze aan het doen was. Gapend aan de telefoon en niet goed geholpen. Later nog een keer moeten bellen en ook toen heel lang moeten wachten voor we iemand aan de lijn kregen. We hadden pech met de camper en moesten weggesleept worden in Noorwegen, na 5 uur wachten was er eindelijk iemand en hij zette ons af bij de garage verder geen idee wat we moesten doen. Garage was al dicht dus daar konden we niks mee. Weer de ANWB bellen maar dat betekent dus weer ruim een uur in de wacht. Slecht en onduidelijk dus.
Al jaren lid. Nu valt door onbekende oorzaak de fiets waardoor display electrische fiets kapot is.
ANWB ziet dit als een ongeval en valt niet onder de dekking, terwijl ze adverteren hebt een u kapotte band, kapotte ketting .wij komen u helpen.niet dus.
Verzekering is niet duur maar je helpt er NIETS aan
Wat een verschrikking
Wat een verschrikking, zondag weggesleept van de snelweg in Duitsland, hulp van de ANWB voelde nog aardig goed. Alles met de garage zelf geregeld, 1x een SMS je van de ANWB met de vraag of ze iets konden doen. Na 2 dagen reis richting Kroatië kunnen hervatten. Na 250 km weer pech. Volgens een bevriende monteur 99% zeker gevolg van het eerste pechgeval. Contact gezocht met ANWB, er is inmiddels een nieuwe case aangemaakt. Vorige geval is afgesloten en wordt niet meer geopend. Zo denk je recht te hebben op vervangend vervoer (ruim 48 na eerste melding) maar helaas zitten we nu midden in de nacht op een industrieterrein met 2 kleine kinderen in onze caravan te wachten op een pechhulp. Inmiddels 2x de politie gebeld omdat er rondom ons al 2 auto's zijn opgeladen door mensen die zeker niet de eigenaar zijn van deze voertuigen. Het is hier behoorlijk warm maar wij voelen ons behoorlijk in de kou staan
Wat n waardeloos bedrijf! 17 jaar lid geweest.
Beste mensen 1 advies: wordt nooit lid van de ANWB. Ik sta met pech in Frankrijk, 40 min in de wacht gezeten vanaf 11:00. Er werd belooft dat er tussen 15:30 en 16:00 iemand langs zou komen. Rond 17:45 maar weer eens gebeld. Uiteindelijk kwam er rond 18:45 een Frans sprekende man die geen Engels verstond en geen gereedschap bij zich had. Hij zou zijn baas gaan bellen om mijn auto af te laten slepen naar n garage. Volgens mij was het n kwestie van mijn rechter remklauw ontluchten om het probleem op te lossen. Er staan over het algemeen alleen maar slechte reviews op internet. Dus trek zelf je conclusie.
Slechtste service ooit!
Gestrand in spanje met een (waarschijnlijk) kapotte dynamo, ruim 3 uur moeten wachten tot er eindelijk een sleepwagen kwam om vervolgens te horen te krijgen dat de auto nog niet naar een garage kan omdat het druk is. Hotel en taxi moeten regelen, in de hoop dat de volgende dag de auto naar een garage zou kunnen. Helaas is dit weer niet het geval en moeten we weer een dag afwachten. Anwb doet geen ene flikker! leenauto kan ineens niet meer, er kan niemand komen met een nieuwe dynamo zodat ik het zelf kan oplossen. Er is niks mogelijk! ondertussen is de vakantie al voor de helft voorbij voor iets wat in 2 uurtjes opgelost had kunnen worden. Ik raad het iedereen af om zich te verzekeren bij de anwb!
Lekke band in Frankrijk, de anwb kan niet eens regelen dat er een band gemaakt / vervangen wordt. 6 uur zitten wachten voor niets. Uiteindelijk zelf op kunnen lossen.
Nu voor de 3e keer in de steek gelaten door de ANWB wegenwacht.
Deze keer kon de mevrouw me zelfs via de telefoon vertellen dat ik met motorstoring lampje gewoon nog duizenden kms door kon rijden, mochten we wel stilvallen, moesten we maar weer bellen.
Ik ben er zoooo klaar mee.
Gisteren pech in Engeland. Lang verhaal kort: in totaal bijna 12 uur moeten wachten. Garages dicht, autoverhuur dicht. En de Anwb had geen enkel plan of idee. De wegenwacht in Engeland wilde ons slepen naar het vakantieadres. Anwb wilde niet meewerken omdat een garage niet kon beamen dat de auto niet binnen 48 uur is te maken (alle garages zijn dicht vanaf 12u op zaterdag en zondag de hele dag). Vervangend vervoer gingen ze niet regelen want we konden niet vaststellen dat de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kon worden.
Daar zaten we dan: met 4 kinderen, en een kapotte auto, voor een dichte garage die maandagochtend om 08.30 uur opent. De vrouw van de anwb-centrale zei hierop: ja, onderdak, dat moet u zelf regelen.
Na heel veel geregel uiteindelijk zelf een hotel kunnen regelen (wat heel moeilijk is vanwege het EK vrouwenvoetbal).
Echt een enorm teleurstellende ervaring met de anwb alarmcentrale. Doet niks. Helpt niet. Maar int wel geld.
Wij stonden bij de winkel in Almere op 13 juli om een wegenkaart af te rekenen.
Dat duurde even omdat de persoon voor ons erg lang bezig was met een barcode die niet te lezen was. Toen ging er nog een kassa open en gingen we in die rij staan. Na tien minuten waren we aan de beurt. Afrekenen kon niet omdat we geen lid zijn. We moesten weer de andere rij in. Laat maar. Nooit meer ANWB. WAARDELOOS PERSONEEL.