Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zaterdag 8 juni 2019 ca 23:00 uur zijn we professioneel geholpen aan een nieuwe accu voor onze Peugeot 508. De auto wilde smorgens niet starten. De hulpdienst van de garage had ons die ochtend onderweg gestuurd met de mededeling dat de accu goed was en prima kon opladen. Ze konden geen reden vinden van de storing en startten met een startkabels de auto. Deze zou zich zelf automatisch opladen en het probleem zou opgelost zijn. Ok, we reden van Laren naar Oirschot. Na de verjaardag wilden we terug naar huis en nee hoor geen stroom meer. De ANWB gebeld, die was er binnen een uur. De monteur, Mike heette hij dacht ik, was er na meerdere metingen achter dat de accu stuk was en dat de monteur van de hulpdienst van de Peugeot ons op de dynamo naar Oirschot had laten rijden. Er had van alles kunnen gaan storen. Hij had een passende nieuwe accu bij zich die keurig gemonteerd werd. De oude stond al enigszins bol. Ik kreeg een bewijsje van de meetresultaten en kon weer rijden. De monteur was zeer vriendelijk en attent en repareerde en passant ook nog even het klepje van de benzinetank dat niet meer dicht ging. Het geheel was perfect geklaard en we konden terug naar huis. Groot compliment voor deze monteur en de uitstekende en professionele wijze waarop het probleem opgelost werd. Chapeau!???
Tijdens stormweer in Easterlittens sloeg de deur van de caravan in het slot. De reserve sleutels lagen binnen. Voor de ANWB mechanicus een eerste ervaring. Met behulp van zelf vervaardigd "gereedschap" had hij een raam zonder schade binnen 10 minuten open.
Hulde aan de technische creativiteit van de ANWB medewerker.
Mvg,
W.W.
Mensen echt niet doen kunnen alles van je zien hoe je rijdt, hoe hard je rijdt, heb het hele jaar super goed en netjes gereden en 1 x te hard word verzekering gelijk beëindigd en krijg nergens meer een nieuwe auto verzekering en hoop ge ouwe hoer en geld, korting is ook niet om naar huis te schrijven is het allemaal niet waard gewoon ergens anders lekker verzekeren
Nadat ik vorig jaar (2018) de #ANWB Alarmcentrale belde n.a.v. een zeer ernstige soort van epileptische aanval van mijn vriendin midden in de nacht in de Provence Frankrijk belde en vertelde dat ik geen woord Frans spreek of versta en zij mij totaal aan mijn lot overlieten (vriendin uiteindelijk naar een ZH gebracht waar uiteindelijk bleek dat ze een hersentumor had!)
Laat de ANWB ALARMCENTRALE ons nu stikken met pech aan de auto in Frankrijk!
Zouden ons gistermiddag terug bellen. nu een dag later nog steeds niet gebeld!
En om dan hun medewerker te horen zeggen: "ik ben aan het einde van mij Latijn." dan plof ik uit elkaar!
Zodra ik terug ben zal ik mijn lidmaatschap op zeggen! Wat een onvoorstelbaar waardeloos bedrijf is die ANWB! Wel vet geld incasseren en elk jaar de contributie verhogen, maar mensen in NOOD helpen. HO maar!
We waren met ons gezin (4volwassenenen 3 kinderen 2,5,9 jaar)op vakantie in duitsland op zondag gingen we weer naar huis, op terugweg begon de bus te schokken en 2tellen later weigerde hij verdere dienst.
We kwam bij onsnabruck op e30 tot stilstand op de vluchtstrook in een bocht van de snelweg zonder vangrails alleen een berm van 2m breed afgesloten met een hekwerk.
Geen veilige plek voor 3 kinderen en 4 volwassenen!
We zijn om 12.00 gestrand op de vluchtstrook. 12.15 de anwb gebeld dat we met pech stonden op een gevaarlijke lokatie
Met 3 kinderen en 4 volwassenen in de brandende zon (31graden) zonder ook maar iets van schaduw.
De anwb is zich bewust van onze situatie en zal zo spoedig mogelijk hulp sturen. 2 uur later niemand gezien gehoord of gesproken.
14.15 maar weer eens de anwb alarmcentrale gebeld hoe de situatie er voor stond.
Ze zijn onderweg meneer, onder tussen hebben we maar familie gebeld om de kinderen op te komen halen die arriveerden om 15.30. Gelukkig de kinderen en de vrouwen zijn in veiligheid. Dus we beleven met 2 volwassenen achter bij het voertuig.
Nogmaals de alarmcentrale gebeld sorry meneer het is druk op het moment (16.00) we doen ons best.
Ondertussen hebben we een garage bij ons uit het dorp gevraagt of hij ons en de bus op zou willen halen. Geen punt hij kwam er aan. 16.41 werden we gebeld door de adac dat hij er met 10min zou zijn 10min later belde de beste man van de adac terug dat hij de verkeerde locatie door gekregen had van de anwb en stond 75 km verder op en die afstand was te groot voor hem, nou lekker weer dan. De garagehouder arriveerde om 17.30 om ons en de bus op te laden tegen 18.00 waren we gelukkig weer onderweg richting nederland. Om 19.30 arriveerden we bij de lokale garage houder we kregen nog een lekkere bak koffie aan geboden van de beste man totdat plots om 19.44 de adac belde dat ze nu echt met 5min bij ons zouden zijn we hebben die man maar zo vriendelijk mogelijk maar gezegt dat hij lekker door kon rijden. Duss de conclusie als we zelf geen actie hadden ondernomen hadden we 8 uur lang op een gevaarlijke situatie langs de e30 gestaan met 4volwassenenen en 3 kinderen in de branden zon! waardeloos anwb pechhulp!
Op 29 april heb ik een zwaar ongeluk op Mallorca gehad. Mijn man en ik belden de alarmcentrale. Meteen voelden wij ons heel erg serieus genomen. Met de hulp van 2 geweldige, lieve, begane dames had ik meteen het gevoel, dat er naar mij en mijn situatie geluisterd werd. Omdat ik niet wilde vliegen,
heeft de alarmcentrale er alles aan gedaan, om mij via boot, trein en ziekenauto veilig thuis te brengen.
Ik kreeg een gedetailleerde route met bootticket
(cabine met bed, douche en wc) hotelovernachting(geweldig 4 sterren), treintijden (gereserveerde stoelen) gestuurd, die het mijn man en mij mogelijk maakten naar huis te komen. Ik ben de ANWB zooooo ontzettend dankbaar, dat zij mij in een heel zware en superemotionele situatie niet alleen hebben gelaten en mij en mijn man zo ondersteund hebben.
Van harte wil ik de ANWB hiervoor bedanken. Ik zal dit nooit vergeten en jullie altijd aanbevelen.
Met vriendelijke groet
Claudia en Raimond Nicolai
Zeer achterbakse aan opvoeding gebrekkige medewerkers van de telefooncentrale. Meerdere keren opgehangen in mijn gezicht. Bood geen hulp ongeacht dat we lid waren en al die jaren betaalde. Per direct stop gezet. Ik ben blij dat ik niks meer met deze corrupte, achterbakse, asociale ANWB niks meer te maken heb. ANWB is geen SERVICE en geen hulp. Stik er maar in en zoek het maar uit. En jij mag betalen.
Wegenwacht gebeld omdat mijn k75 thuis eerst niet startte en uiteindelijk niet meer reageerde bij contactsleutel omdraaien. Na half uur WW ter plaatse en netjes opgelost. Het bleek niet alleen de accu, waar ik al een vervangende voor klaar had staan, maar ook een vastzittend startrelais. Blijkbaar een bekend probleem bij BMW als de spanning van de accu te laag is. De motor ‘blijft’ dan starten of in mijn geval gebeurde er niets meer maar wel een opwarmende accu. Volgende keer kan ik het zelf want met een tik op het startrelais onder tank schiet deze weer los. Nog wat tips en trucs meegekregen. WW Marco bedankt top!
Toen ik mijn rijbewijs haalde, ontving ik een of andere bericht dat ik een jaar lang een lidmaatschap zou krijgen en het enige wat ik hoefde te doen was mezelf aanmelden. Gewoon gedaan met een goed humeur. Hiervan heb ik nooit wat ontvangen, een pasje; duidelijkheid over wat de service inhield; helemaal niks. Vervolgens iets langer dan een jaar later ontvang ik bericht dat ik een betalingsachterstand had. Vond het oneerlijk en via mijn vader probeerde ik wat duidelijkheid hierin te krijgen, maar nee, ze sturen het zelfde bericht dat ik de betaling moet voldoen anders wordt het verviervoudigd. Als student zijnde kan je al moeilijk een cent missen dus met het gevoel alsof ik ben misbruikt dan maar de betaling voldaan. Ik wil hierbij iedereen die denkt een overeenkomst te maken met de ANWB waarschuwen, want het is een verschrikkelijk naar bedrijf.
Anwb heeft mij tot nu toe twee keer geholpen. En beide keren top ervaring, ten eerste is het al super fijn dat deze diensten er zijn, er zou maar niemand zijn die je kan helpen. Ik ben in ieder geval heel blij met de anwb!
?
Hoewel iedere verzekering deze handelswijze hanteert is het een probleem in de markt zelf. Vergelijkbaar met de mateloze arrogantie van banken en grootverdieners. Heb je 2 schades gehad? En je veranderd van autoverzekering? Je wordt genaaid als je denkt dat je 0 schadevrije jaren hebt en je blijkt in de min te staan. Tot wrl 50 euro maandelijks (600 euro per/jr) gedurende 12 jaren betaal je elke schade die je maakt zesvoudig zelf terug. Dat is niet verzekeren, maar wurgkredieten aanbieden
Zo een slechte ervaring. Vandaag nog opgezegd.
De mensen bij klantenservice kunnen niet eens tellen.
Onderweg naar Schiphol kregen we pech, anwb gebeld en hier vroegen ze waar we naar toe moesten.
Ik vertelde dat we om 5.30 uur op Schiphol moesten zijn, toen werd mij verteld, dat zij dus nog ruim de tijd hadden om eea. te regelen, maar eerst werden we naar veilige plaats weggesleept. toen we hier waren kregen we te horen dat ze een monteur zouden sturen, en dat ze niet konden konden regelen dat we op tijd op Schiphol konden zijn.
Toen zelf maar Taxi geregeld en wegenwacht afgebeld, als we toch alles zelf moeten regelen heeft lid zijn van ANWB ook geen zin, en dit na bijna 30 jaar lidmaatschap, ANWB bedankt.
Ik ben echt zo blij met de ANWB!
Buiten het feit dat het een geweldige luxe is dat iemand mij komt helpen bij pech (wat een ontzettend gedoe zou het anders zijn ) heeft al al eens een medewerker mij behoed om de auto van mjin overrleden moeder weg te geven en had ik gisteren een heel bijzonder gesprek over leven en dood;
Niet dat ik zoveel pech heb maar als het zo is dan zijn de medewerkers vriendelijk, behulpzaam en correct en absoluut vakkundig.
Dank je wel ANWB!
Op een afrit van A15 plots een knal en ik stond stil, ANWB gebeld, duurde wel even voor de telefonist begreep waar ik stond, er was nl geen khm paaltje. Maar goed opgelost en na half uurtje wegenwacht heel aardige meneer moest gesleept worden naar plaats waar takelwagen kwam. Bij takelbedrijf was geen leenauto beschikbaar, dus heeft de aardige ANWB meneer me naar Den Bosch gebracht daar kreeg ik de leenauto. Kan niet anders zeggen was reuze blij ondanks de pech. Onze auto is de volg dag naar garage in onze woonplaats gebracht.
Super geregeld en petje af wat was ik blij met mijn lidmaatschap.
Auto start niet omdat de stroom op was, je word als stront behandeld bij de klanten service. En krijg je ook nog geen hulp, Ook al heb je een al risk verzekering, Of je moet gaan betalen.
Zit je er aan te denken om naar anwb te gaan vlink af te raden het is dat je een ster moet geven, want zelfs een halve verdienen ze niet
Vanavond stond ik met een defecte koppeling stil langs de snelweg. De ANWB gebeld, een aardige mevrouw zei dat er binnen 30 minuten iemand zou komen. Inderdaad, al snel stond er een sleepwagen voor de auto en werd ik weggesleept naar Veenendaal. Jan, de sleepwagenchauffeur nam contact op met een collega (Maurice), hij adviseerde om naar Maarsbergen te komen om te kijken of hij het misschien kon repareren.
Helaas kon hij dit niet repareren, na overleg met de ANWB bracht hij de auto en mij met de sleepwagen naar de garage in mijn woonplaats en werd ik thuis afgezet.
Op de vraag wat ik moest betalen zei Jan:" Ik krijg een hand van je!" Verder zit het bij je lidmaatschap in.
Superfijn!
ONWIJS bedankt Maurice en Jan van de ANWB!
Wat een geweldige service ANWB!
Gisteren, (eerste paasdag) via Opel on-star melding lekke band ontvangen.Ik had de melding eerst niet opgemerkt,maar toen de band bijna leeg was zag ik zowel de melding als wel de lekke band.Gelukkig was ik net thuis gearriveerd en belde ik met Opel hulpdienst. Vriendelijk werd ik te woord gestaan en stuurde zij de ANWB naar mijn huis om de band te repareren.Binnen 1 uur stond een zeer klant vriendelijke monteur die zich voorstelde als Tom van wagen nummerHartelijk dank voor deze service 2868 voor de deur.Vakkundig en snel werd mijn band gerepareerd door deze sympathieke monteur.
Ik heb zelf een vrij duur abonnement bij de ANWB betaal ik 155 euro per jaar.al 15 jaar
Mijn vrouw kreeg een lekke band en contact opgenomen met de ANWB. De medewerkster zag zag in haar scherm dat het abonnement op naam van meneer stond. En ze haar niet kon helpen. of ze moest eerst een partner abonnement afsluiten van 65 euro per jaar plus eenmalig aansluitkosten van 90 euro en dat vind ik ronduit associaal. En werd er tegen mijn vrouw letterlijk ge zegt zonder partner abbonemt kijkt u maar hoe u het regelt. dus heeft allsecure ons geholpen uiteindelijk. ik zeg per direct dit abbonement op en wil niets meer te maken hebben met de ANWB. all secure was top geregeld. Mvg nico