Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slechte ervaring met deze lopende band anwb verzekering.
Het is al bijna 6 maanden geleden dat ik schade heb opgelopen met mijn auto, ik ben namelijk van achteren aangereden. Aangezien ik destijds pas van een ander autoverzekering switchte en (helaas) bij de anwb een nieuwe autoverzekering ben aangegaan, vergat ik destijds 6 euro extra te betalen voor een aanvullende verzekering. Desondanks dat ben ik tijdens deze ongeluk van achteren aangereden, ik heb hiervoor de schadeformulier netjes naar de anwb gestuurd, om actie te ondernemen. ik heb vaker contact opgenomen en brieven opgestuurd, maar tevergeefs! ik word de hele tijd van het kastje
Naar de muur gestuurd! in de brief die de anwb (urigarant) mij als laatst heeft opgestuurd staat duidelijk dat ik van achter door een bestuurder ben aangereden en dat hiervan een rapport is geschreven door een motoragent die na de ongeluk op de plek van aanrijding aanwezig was. Ondanks dat geeft de anwb telkens aan dat zij niks voor mij kunnen betekenen aangezien ik niet aanvullend ben verzekerd?! en ik op de verzekering van de tegenpartij moet wachten die ook niks van zich laat horen. Voor wat heb ik al die schadeloze jaren geld aan jullie betaald vorens deze ongeluk.?! ja lekker geld verdienden.
Ik wil weer fatsoenlijk mijn auto kunnen gebruiken.
Ik wil zo snel mogelijk een oplossing hiervoor!
Dit duurt veelste lang, want anders neem ik andere maatregelen!
Elke keer krijg ik een kampioen in de brievenbus van de ANWB. Alleen is deze van de vorige bewoner waar ik geen adres van heb. Ik heb daarom ook gebeld dat dit niet meer hier gestuurd hoeft te worden omdat die persoon hier niet meer woont. 4x gebeld en vind ik vanmiddag weer een kampioen in de brievenbus. ik dus weer bellen en aangegeven dat ik al 4x gebeld heb en dat ze al 4x belooft hebben dat ik hem niet meer zou krijgen. Nu beloofde ze het weer en heeft ze haar naam genoemt. Ik heb deze genoteerd en mocht hij weer op mijn deurmat terecht komen dan ben ik het echt helemaal beu. Dan bel ik ook weer en ben ik niet meer zo vriendelijk als de voorgaande 5 keer.
fijne afspraken maar kom ze alsjeblieft na. Dit is papierverspilling want ik lees die shit niet, gaat dus direct de prullenbak in.
De belofte om binnen 35 minuten hulp te ontvangen zag er gisteren zo uit:
16:30 pech gemeld
17:30 ANWB aangekomen
17:40 constateerd ANWB dat er een sleepwagen moet komen deze zou de auto bij de garage afzetten. Binnen een half uur zou de sleepwagen wel arriveren.
18:15 nog aan t wachten zelf contact opgenomen. Blijkt dat meneer van pech hulp aangegeven heeft 18:10 klaar te zijn dus de sleepwagen om 19:15 ingepland. Geduld aan mijn zijde was inmiddels aan de dunne kant. En dat was nog maar t begin van de reis
19:18 weer gebeld. Binnen een paar minuten zou de sleepwagen aankomen
19:40 nog niemand inmiddels heel de dag dood door wachten op eerst de ANWB en vervolgens de sleepwagen. Weer bellen, situatie niet goed bekend bij de medewerker. Ik geïrriteerd, medewerker geen begrip, geen excuses voor het ongemak en redenen noemen die de vertraging veroorzaakt zou kunnen hebben. Machteloos ben je op zo een moment.
20:15 arriveert de sleepwagen.
Zet de sleepwagen 300 meter verderop
Of ik de auto daar naartoe wil rijden. Liever niet want de ANWB vertelde dat dat niet ok is.
Sleepwagen stapt in de auto en zegt dood leuk “ hij rijdt toch” je kunt ook zelf met de auto naar de garage dat scheelt weer een ritje.
20:30 probleem opgelost. We zijn 4 uur verder.
Pffffff bedankt ANWB!
De ANWB heeft mijn email adres, mijn telefoon nummer. Toch hebben ze al die tijd de verzoeken om betaling naar mijn oude adres verzonden. Het is niet dat ik een wanbetaler ben. Als ik ze op mijn mail had gekregen had ik het gelijk kunnen betalen, maar nee ze schakelen een incasso bureau in die wel ineens mijn email adres kan gebruiken en daar krijg ik dan de premie met de incassokosten er bovenop voor me neus. Vervolgens wil ik ze bellen voor uitslag maar omdat ze hun klanten zelf niet te woord willen staan wordt je doorverbonden met het incasso bureau die vervolgens lacherig gaat doen dat ik het toch lekker moet betalen. Meer dan onbeschoft. Heb er gewoon geen woorden voor. Ik snap dat adres wijzigen eigen verantwoordelijk is maar waarvoor hebben ze dan mijn e-mailadres . en waarom niet zelf je klanten te woord willen staan. Echt walgelijk
Na bijna 20 jaar lid, stuurt de anwb een incassobureau op mij af. Zij melden mij dat ik 146 euro moet overmaken omdat ik hun rekening niet heb betaald. Ik heb 6 keer met uw helpdesk gebeld en 14 keer met het incasso bureau. beide verwijzen naar elkaar. Ik moet dit probleem oplossen volgens het incasso bureau oplossen met de ANWB en de ANWB meldt mij dat ik het met het incasso burau moet oplossen. Het probleem ligt bij de ANWB, ik woon namelijk al jaren niet meer op het adres waar zij facturen naar hebben verzonden. Ik heb dit ook al vaker bij hun aan gegeven. Heel erg om zo te worden behandeld.
Ben al ruim 25 jaar lid van de ANWB en heb over de mensen van de ANWB die helpen op de weg niets dan lof. Daar houdt het ook mee op, heb nu al een paar keer vragen gehad waarbij ik hulp nodig had. Een klein probleem op zich maar de manier van handelen en de administratieve rompslomp is dusdanig demotiverend dat je daar op een gegeven moment wel klaar mee bent. Heb verschillende klachten ingediend, wordt telkens door iemand anders teruggebeld die vervolgens weer actie zal ondernemen en vervolgens gebeurt er weer niets. Je wordt telkens doorgestuurd naar mijn ANWB want ze kunnen zelf verder schijnbaar niets meer regelen bij de helpdesk. Helaas kom je met de mijn ANWB omgeving ook niet verder. Als laatste een medewerker met de naam Shasieq aan de lijn gehad, dat was de aanleiding tot deze review, wat een arrogante bal gehakt.De ANWB geeft hoog op van klantenservice, ik heb er weinig positiefs over te zeggen. Prototype van een modern bedrijf waarbij niemand meer weet waar hij/zij mee bezig is.
We zijn vandaag geholpen door Ramon van de ANWB en wat voor goede hulp was hij! Met alle geduld en positiviteit maar vooral kennis van zaken en humor heeft hij onze camper aan de praat gekregen en ervoor gezorgd dat we nog onwijs lekker in de zon konden genieten. Super dank! Bint & Esther
Zeer slecht na skiongeval via huisarts naar ziekenhuis doorverwezen direct geopereerd. Moet je zelf de kosten voorschieten€ 7000 en dan ook nog horen dat je ze niet vergoed krijgt, omdat het ziekenhuis geen overeenkomst heeft met zorg en zekerheid/unigarant
Kortom zeer slecht
Kan alleen maar lof uitspreken voor de ANWB, heb ze vandaag voor de 3e keer nodig gehad en ze waren er binnen een half uur. V-snaar was stuk, meteen een nieuwe met hun opgehaald en monteur heeft het weer mooi gefikst. Ben echt blij met mijn abonnement en zal ook zeker lid blijven.mijn complimenten!
21 maart 2019
Wij hebben als bedrijf al meerdere jaren het meest uitgebreide zakelijk abonnement bij de ANWB voor onze bedrijfswagen. Vandaag hadden we een lekke band. We bellen net met de ANWB en dit was het antwoord: "Sorry wij kunnen u niet helpen want de lekke band komt niet door een pech situatie" De auto stond namelijk lek voor ons werk.
Wat heb je nu aan een abonnement van jaarlijks 300 euro als je er geen gebruik van kunt maken?
Zo onwijs goed de anwb ben je 8 jaar lid nooit gebeld naar ze zeggen ze dit jaar tegen je een partnerpas is voordeliger. Ik partnerpas genomen . Is van weekend mijn auto totallos geraakt net 3 dagen een andere moest aleen kenteken nog wijzige bij anwb dat is geen probleem maar omdat je daardoor 2 autos heb nu mag het niet en word je dus niet normaal geholpen aleen als je 160 euro even betaald. Hoe kom je van je klanten af!
Ik had motorpech in België en de ANWB gebeld voor hulp. Twee uur in de kou gewacht en mocht niet eerder terug bellen. Kwam een jonge knul, zonder materieel en gereedschappen aan. Hij kon verder niets doen, kon alleen mijn wagen naar de grens brengen en vandaar opnieuw ANWB bellen. Het is van de zotte.
Afgelopen week met vier volwassenen en de auto afgeladen richting Oostenrijk vertrokken voor een wintersportvakantie waar we ons erg op hadden verheugd. Net over de grens van Nederland naar Duitsland begon de motor te tikken, dit werd alsmaar erger, waardoor we genoodzaakt waren om de auto om 04:30 uur aan de Duitse snelweg op de vluchtstrook te zetten. Ontzettend balen, wetende dat dit niet een 'kleinigheidje' is. Gelukkig lid van de ANWB en na een belletje werden we door de ADAC naar de dichtstbijzijnde gespecialiseerde garage in Duitsland gebracht. Inmiddels 05:30 uur op zaterdagochtend, wachtend op de garage die om 08:00 uur zou openen. Aldaar zou een diagnose gesteld worden en bekeken worden of de auto binnen 48 uur weer gebruiksklaar zou kunnen zijn of dat we een leenauto konden krijgen. Het beloofde een lange dag te worden en ik zag onze vakantie al in het water vallen. Na een tijdje wachten kwam er een telefoontje van de ANWB, ze hadden een snellere en betere oplossing voor ons gevonden. We werden opgehaald door Henk Middelkoop van bergingsbedrijf Koolen uit Emmen. Prettige bejegening en goede service. We kregen een nette en luxe leenauto ter beschikking voor de hele week. Binnen vier uren na ons pechgeval konden wij onze reis alweer vervolgen! 's Middags werd ik gebeld door een medewerker van de ANWB om na te gaan of alles goed was gegaan.Tevens werd onze auto direct op maandagochtend door Bergingsbedrijf Koolen naar de door ons opgegeven garage gebracht. Allemaal erg prettig geregeld, wij zijn zeer tevreden over het handelen van de ANWB, de ADAC en bergingsbedrijf Koolen! Door de goede service hebben wij alsnog een fantastische, zorgeloze vakantie gehad!
Om een stacaravan verzekering af te kunnen sluiten moet er een uniek nummer op je stacaravan staan. Er wordt niet uitgelegd waarom dit nodig is. Alleen take it or leave it. Nou ANWB, leave it. Gewoon bij andere maatschappij afgesloten. Die wil weten waar de stacaravan staat. Klink veel logischer dan een uniek nummer op je stacaravan.
In december schoenen teruggestuurd en nog steeds geen geld terug.
Geen klantvriendelijke klantenservice, je wordt zeer onvriendelijk geholpen (Of eigenlijk niet geholpen)
Hierbij wil ik mijn klacht melden, ik was een korte tijd verzekerd bij de ANWB de premie zou automatisch van mijn rekening worden afgeschreven zo gezegd zo gedaan. Op een dag kreeg ik een brief van de ANWB dat zijn mijn schade jaren niet konden overnemen via Roy Data systeem.
Ik heb daarna gelijk meteen met ANWB gebeld ik had een hele arrogante mevrouw aan de telefoon die oprecht meedacht en adviseerde wat voor mij nodig en het beste was. Toen ze mij terug belde kreeg, ik geloof ene mevrouw Bos, die niet goed naar mij luisterde en enkel het advies gaf waar zij voordeel uit zou halen en ik niet extra zou betalen. Zij gaf geen goed antwoord op mijn vraag en dacht niet mee. Want ik kon mijn auto niet op de naam van mijn partner verzekeren. Je zou zeggen dat zou wel moeten. Nee hoor! Bij ANWB werken ze niet mee. Want zij willen juist meer en meer geld binnenhalen! Erg jammer! Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken!
Wat een super service. Gisteren had ik blijkbaar een gebroken veer links voor. De anwb was er binnen 20 min, heeft gezorgd dat ik naar hun servicestation kon rijden omdat mijn garage dicht was, een afspraak voor me gemaakt en ik kan de dag erna mijn auto al weer ophalen. Ik ben helaas je naam vergeten maar SUUUUUUper bedankt!
Vanaf mijn 19 e jaar lid geweest bij de ANWB.auto verzekering en pechhulpdienst.
Ik was 35 jaar oud en had een ander auto gekocht die ik wilde verzekeren , maar dat kon niet.het was een Toyota Celica GTI 2.0 uit 1991.en daarvoor had ik een Audi 2.0 TDI .ANWB wou de auto niet verzekeringen omdat ik in een risico groep van jongeren zat? Mmmmm, vreemd, 35 jaar en vanaf je 19 e jaar Schade vrij gereden? Ik heb meteen de verzekering per direct opgezegd en heb me die zelfde dag de auto bij Univé kunnen verzekeren , Univé was heel vriendelijk en klantvriendelijk om de auto verzekeringen zonder probleem te kunnen afsluiten.sinds mijn 35 e jaar heb ik een auto verzekering bij Univé lopen.ben nu 47jaar oud.
Ik schrijf dit omdat ik me nog steeds boos kan maken dat ANWB me toendertijd de auto verzekering niet toe kon laten en ik heb geen dag spijt van gehad dat ik toendertijd overgestapt ben naar Univé waar ik nu al mijn verzekeringen hebt lopen.
Ik beveel iedereen Univé aan omdat deze voor iedereen openstaat en niet moeilijk doen om daar je verzekeringen te nemen.
Onderweg vanuit Twente naar Zuid Limburg komen er allerhande meldingen op het dashboard van de auto die maken dat het niet verantwoord is veel verder te rijden. we bellen de ANWB en spreken af dat we nog een tiental kilometers doorrijden naar het huis van onze dochter. Daar aangekomen is de ANWB al aanwezig. helaas was de storing dermate dat het niet ter plekke verholpen kon worden. Wij wilden nog graag door naar België die avond ivm een te bezoeken handbalwedstrijd aldaar. Binnen een uur was de sleepservice ter plaatse die gelijk een vervangende auto had meegenomen. We hebben die avond de wedstrijd kunnen zien en kregen de auto 5 dagen te leen om de reparatieperiode te kunnen overbruggen. Een dikke pluim voor de prima service!
Al meer dan 20 jaar lid van de ANWB vandaag sinds jaren de ANWB nodig komen ze niet. Auto heeft een eendaags kenteken en dan laten ze je gewoon staan. Of je ni wel of niet al jaren lid bent. De regeltjes hè, verder geen tips. Dus geen geweldige service.?