Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
We hadden een opel astra die op een goede morgen niet meer wilde starten.
Zodoende heb ik heb ik toen de ANWB gebeld.
Die zouden over drie uur komen, wat ik erg lang duren vond.
Omdat we aan de Duitse grens wonen en mijn viendin ook Duits is hebben we de ADAC gebelt, waarvan zij lid is.
Die zouden meteen komen.
Een half uur later staat er een auto van de ANWB voor de deur.
Ik ging naar buiten om te vragen waarvoor ze kwamen.
De monteur zei dat hij gestuurd was door de duitse ADAC.
Dus dan kan het wel snel!
Kun je zien dat je als lid niet echt voorrang hebt.
wij zijn overigens erg tevreden met de service van de duitse ADAC.
Die doen echt gekke dingen om je te helpen als je pech hebt.
Daar kan de ANWB zich nog een puntje aan zuigen.
Ik wil even toch doorgeven dat ik zeer ontevreden ben over de anwb afwikkeling.
Hierover een klacht ingediend en zelfs daar reageren ze niet zoals t hoort!
Ik wacht nog even en anders dien ik een klacht in bij een andere instantie hierover.
Nooit meer anwb voor mij .
Ben vandaag zeer goed geholpen door de wegenwacht,
Bij vertrek na bezoek aan onze ouders op de begraafplaats , trapte ik mijn koppelingskabel kapot.
Heel vervelend , maar gelukkig zijn we lid van de ANWB (pfff).
Wij ANWB gebeld, werd echt heel netjes en geduldigte woord gestaan, de eerste vraag aan ons was , och meneer, maar staat u veiligvervolgens half uurtje moeten wachten (Lochem toch), komt er een busje van de wegenwacht aan gereden, ik was zo blij, en die monteur , ook weer zo vriendelijk, en super vakman, koppeling kabel had hij al bij zich, niet te geloven vond ik dat, pech en ff ruim een uurtje verder reed ik weer.
Helemaal super
, ben superblij dat ik lid ben , zou t iedereen aanraden
Na 12 jaar trouw lid van anwb wegenwacht service te zijn mag ik mijn abonnement niet tijdelijk bevriezen (omdat ik tijdelijk geen auto heb) omdat ik mijn nl service afgelopen jaar heb omgezet naar europa service.
Nou service 0,0 dus, na 12 jaar op deze manier de deksel op mijn neus te krijgen.
Anwb ga je schamen!
Ik betaal elke maand meer dan 72€ aan verzekering en ze zeggen dat ik verzekerd ben tegen aanrijding met een dier.
Ik heb een dier aangereden waardoor ik tegen de vangrail aankwan.
Ze zeggen dat ze dat niet gaan vergoeden.
Ze vergoeden allen de schade van de dier zelf aan de auto.
Niet normaal.
Nooooooooit bij hun verzekeren.
Je betaalt voor niks.
Diefstal gewoon.
Het afgelopen jaar heb ik de ANWB 2x nodig gehad. Dit ging echt heel snel. Beide keren was er binnen een uur hulp. De 2e keer was de ANWB er al binnen en kwartier. Een aantal jaren geleden stonden wij in Wassenaar (ver van onze woonplaats) en er bleek ingebroken te zijn in onze auto. Ik heb eerst de politie gebeld en vervolgens de ANWB. De ANWB was er velen malen sneller dan de politie. Hulde aan de ANWB. Jullie werk wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, een zeer tevreden lid.
Al 25 jaar lid van anwb
Had pecht met net buiten istanbul maar kreeg geen hulp omdat er geen dekking was .
Ik zat 5 km erbuiten na 25 jaar lid word je niet geholpen omdat je 5 km overheen bent ( had beter iets terug kunnen duwen de voertuig )
Absoluut geen aanrader
Gr harry
Mijn vriend is al jaren lid van de ANWB heeft een gold kaart. Woont sinds kort net over de grens in België. En hij krijgt geen hulp in België. Wat belachelijk na jaren betalen! Nooit geen ANWB meer.
Sinds vele jaren een doorlopende annuleringsverzekering bij de ANWB.
Helaas al 3x gebruik van moeten maken, bedrag variërend van 80 euro tot 3000 euro (mijn maximale dekking) moeten claimen.
In alle keren heel snel geholpen, door de ANWB en altijd binnen enkele dagen het geld terug op de rekening.
Indienen gaat ook zeer eenvoudig.
Kort om top service van ANWB!
Gisterenavond heb ik van middernacht tot half 3 's nachts in het centrum van Amsterdam staan wachten op een paar startkabels. Maar wat ik zo mogelijk nog erger vond was de onbeschofte houding van de medwerker op kantoor: die lachte me uit toen ik na 2 uur vroeg of hij misschien de naam kon geven van een andere pechhulpverlener. Ik had mijn lichten in een parkeergarage aan laten staan, waar geen bereik was, en moest dus op straat in de regen wachten op een telefoontje van de ANWB. Ik ben al 35 jaar lid en heb eigenlijk vaak alleen maar goede ervaringen gehad, maar als ik me niet serieus genomen voel in de afhandeling van deze klacht, dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Ik weet inmiddels wel de naam van een andere hulpverlener.
Nooit meer voor mij anwb sta al 5 uurtjes vast in frankrijk nog steeds geen oplossing meer beloven dan dat ze doen anwb doei doei
Monteur kwam omdat de auto niet wilde starten, nieuwe accu erin prima, maar toen ging hij ook nog even een elektrisch raam ongevraagd opendoen van een auto die nota bene een tijdlang had stilgestaan en vochtig was en toen wilde het raam niet meer dicht, vuilniszak erop geplakt en ik moest maar de garage bellen en weg was hij, reparatiekosten 235 euro ik stel de ANWB aansprakelijk!
Verschrikkelijk! ANWB levert een wanprestatie. Ga naar andere pechhulpverlener!
Vervelende bureaucraten, onbeschofte behandeling.
Wij hebben een vakantiewoning nabij velez-malaga. Op 88 km van huis kregen wij pech. De "grua" vroeg ons waar welke garage de auto versleept diende te worden en wij hadden aangegeven "velez-malaga of eventueel malaga"
Een vervangende auto was niet voorradig maar wij konden een taxi nemen en de kosten tot € 150,-. Eerst zelf betalen en naderhand declareren. Men zou de volgende dag voor een vervangende auto zorgen.
2 dagen later zelf maar eens gebeld en kreeg te horen dat de auto naar granada was versleept?
Granada lag op 80 km afstand van de plaats waar de pech was ontstaan en velez-malaga lag 85 km vanaf deze plaats. Men had de auto dus zonder even overleg te plegen maar liefst 150 km verder het binnenland in versleept van de plek waar wij wonen.
Bij protest hierover kon men alleen maar aangeven dat men de auto naar velez-malaga wilden brengen maar dat ik dan af moest zien van mijn recht op een vervangende auto omdat het de anwb geld ging kosten de auto te verslepen van granada nasr velez-malaga.
Tientallen malen zelf gebeld om van de situatie op de hoogte te worden gebracht. Hulpdienst neemt domweg niet de moeite om iemand te informeren:(:(
Het pechgeval was op zaterdag. De auto is versleept naar granada op maandag. Omdat er een oplossing gezocht moest worden kon de auto pas versleept worden naar velez-malaga op woensdag. Op woensdag niet versleept. Donderdag was een nationale feestdag. Op vrijdag stelde de dochtermaatschappij van de anwb dat de garage dicht was. Zelf weer gebeld dat de garage gewoon open was en dat zij eventueel de auto ook nog op zaterdag zouden kunnen verslepen. Hiervan heb ik confirmatie ontvangen doch.niets gebeurd!
Pas op maandag (dus een volle week oponthoud) ontving ik bericht van de garage dat men mijn auto in velez-malaga hadden ontvangen. Omdat het een nogal gecompliceerd probleem was heb ik de auto pas de week erop op dinsdag terug ontvangen maar ja.dat was natuurlijk niet de schuld van de anwb. Als men echter had gecommuniseerd had het hele gebeuren niet te hebben plaatsgevonden.
Speciaal wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken over een van hun medewerksters mevrouw van den boogaard.
Ik werd door de garage in granada gebeld met de mededeling dat zij het probleem niet konden vnden c.q. Oplossen en gaf dit telefonisch aan de anwb door. Ik werd werkelijk afgesnauwd met de mededeling dat men met mijn zaak bezig was zonder eerst af te wachten wat ik te melden had.
Toen ik haar een week later weer aan de lijn had werd ik afgesnauwd. Op het feit dat het door de schuld van de anwb zo lang had geduurd en men mij in ieder geval zouden kunnen compenseren omdat men geen huurauto ter beschikking hadden gesteld werd gereageerd dat deze zaak de anwb al veel geld had gekost en dat men verder niets voor mij konden betekenen.
Mevrouw van den boogaard. Staat klanten werkelijk onbeschoft te woord en is beslist niet capabel voor dit soort werk. Verschrikkelijk onklantvriendelijk!
Mijn leeftijd is 65 en heb in mijn leven al heel wat met klantonvriendelijk mensen te doen gehad. Mevrouw van den boogaard spant echter de kroon!
Hallo, Ik ben naar de anwb gegaan over een product
waar ik ontevreden over was. Helaas komen deze mensen hun beloftes niet na en handelen ook de klachten heel slecht af. Ze beloven van alles maar uiteindelijk komen ze niks na. Gelukkig verloopt mijn anwb pas. Die ga ik dus niet verlengen en ook verliezen ze een klant. Want ik koop daar dus nooit meer wat!
Volledig pakket hulp abonnement Europa. Mijn auto moet ik achterlaten, ik krijg geen vervangende auto terwijl ik er recht op heb. Ik krijg mijn auto niet terug in Nederland. Ze beloven mijn bagagekosten te betalen, ik kom op het vliegveld en krijg alleen een vliegticket. De bagagekosten moet ik zelf voorschieten, ze beloven het te vergoeden. Na 7 weken wachten willen ze niet betalen. Totaal ben ik mijn auto kwijt, veel geld kwijt aan bagage die ik moest achterlaten. Ze zeggen te helpen, daar heb ik bewijs van, ik heb alle telefoongesprekken opgenomen. Anwb beloofd hulp maar ze helpen echt niet!
Had onlangs een auto die niet wou starten, heb anwb en woonplaatservice en na 20 minuten kon ik alweer de weg op.
dikke prima.
een tevreden gold member
Gisteravond storing van de stoel gemeld bij de ANWB. Opdat moment waren wij in België. De ANWB meldt dit aan haar "zuster", de Belgische ANWB en die stuurt na twee uur wachten een takelwagen. Wij repareren niets, brengen de auto naar een depot, was hun reaktie. Vrouw rolstoelafhankelijk en nadat het Belgische relaas was doorgeleid stuurde de ANWB een rolstoeltaxi zodat wij weer naar huis konden. Fijn dat wij een ANWB hebben, geweldig
E-mails worden nooit inhoudelijk behandeld,echter klachten worden zonder opgave van redenen afgewezen! De communicatie naar een pechmelding zeer gebrekkig en/of slecht.Foutieve informatie.Je moet zelf maar een oplossing zoeken en kritisch blijven,anders laten ze je in de kou staan!
Sta langs de kant van de weg; bel de wegenwacht, die komt. Monteur kan het probleem niet ter plekke oplossen. In principe zou de wegenwacht nu moeten aanbieden om de auto te vervoeren naar de dichtstbijzijnde garage (transporthulp), maar de monteur biedt dat helemaal niet aan. "Helaas ik kan niets meer voor u doen, meneer. Normaal zou ik de auto ook willen wegbrengen naar de garage, maar daar hebt u niet het juiste abonnement voor" (ik was ter plekke lid geworden van de wegenwacht). Wel moet ik het volle tarief betalen.
Klacht ingediend bij de ANWB. Ze hebben het nagekeken in het dossier en daar staat doodleuk een aantekening dat ze me wél de transporthulp hebben aangeboden. Dus ik krijg geen compensatie of wat ook. Volgens de ANWB lieg ik gewoon een mooi verhaal bij elkaar, alleen om wat korting te krijgen. Thanks for nothing, ANWB!