Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In de ANWB winkel in Assen heb ik een polo gezien die ik een uur later op wilde halen. Het rek van de aanbiedingen was inmiddels leeg gehaald om retour te sturen. Ze wilde absoluut geen moeite doen om de uit het magazijn te halen van de retourgoederen. Ze moeten dan wel in 10 dozen gaan zoeken wat ze waarschijnlijk net in een doos hebben gedaan. Zeer slechte service jammer genoeg.
Ernstig teleurgesteld in de “service” van de ANWB. na een klacht te hebben ingediend ben ik gebeld door de klantenservice. Deze persoon wist wél dat mijn klacht is afgewezen maar had niet eens de moeite genomen om de klacht te lezen. Nadat ik dit heb aangekaart heeft ze pas de klacht bekeken om hem vervolgens weer meteen af te wijzen.Mijn gevoel na het gesprek is dat al heb je gelijkt ANWB zal een reden zoeken die ook niet klopt om op hun standpunt te blijven. Wat is dit voor klantenservice die niet eens naar je luistert of meedenkt?
Auto wilde niet meer starten, voor m'n deur. Gebeld, binnen 30 minuten stond Leon voor de deur met een grote glimlach. Hij heeft in 1,5 de auto gemaakt en zo veel extra kleine dingetjes gemaakt, echt geweldig. Wat een top service!
Onze auto is kapot en we worden niet geholpen midden in Parijs vragen we nu u laat ons hier staan; En ze antwoord rustig ja slechte service niet aan beginnen.
Ineens begon de auto op drie pootjes te lopen.Compressie weg. Via de app een afspraak gemaakt, binnen drie kwartier was de wegenwacht ter plekke. De bobine bleek defect. Uit het magazijn werd een nieuwe gehaald en gemonteerd. Zeer sympathiek geholpen, alle lof!
ANWB staat niet achter ons als klant ik overweeg jaren langlidmaatschap te beëindigen. Had ik niet verwacht van de ANWB maar de feiten liegen er niet om.
Het is een te lang verhaal om hier te schrijven, maar het komt er op neer dat wij op de heenweg van vakantie pech hadden met de auto. Onze auto bij de eerste garage is weggesleept door de ANWB. Naar een garage is gebracht die op vakantie ging, toen naar een andere garage (300 km van onze camping). Elke dag bezig met bellen, medewerkers die het dossier niet lezen, die zelfs zeggen "goh wel een lang dossier", beloftes dat we teruggebeld zouden worden, wat keer op keer niet gebeurde etc. 2,5 week na onze pech kregen we bericht dat onze auto klaar stond. Met twee kleine kindjes naar de garage in 40 graden. Auto was niet klaar, sterker nog: er was zelfs nog geen diagnose gesteld. We konden dus niet naar huis. Nog een dag in het hotel, vele telefoontjes (door ons) later, ANWB die ons behandelde alsof wij lastig waren en ingewikkeld deden en zeiden dat ze ons zouden bellen als de diagnose gesteld was. Aangezien we naar huis moesten ivm werk en het weekend eraan kwam en we dan geen vervangend vervoer konden regelen, toch zelf nog maar een keer gebeld. De diagnose was al een tijd binnen. Een vaag verhaal met een veel te hoog bedrag. Het enige wat we konden doen was de auto total-loss laten verklaren en achter laten in Frankrijk. ANWB wilde de auto niet repatriëren, terwijl de dagwaarde van de auto incl schadekosten hoger was dan de repatrieringskosten.
Een hele bittere nasmaak aan onze vakantie, veel onnodig gedoe gehad en een totale teleurstelling in de ANWB. Wij dachten echt dat het een betrouwbare, degelijke club was, maar wij kunnen niet anders concluderen dat het een stel prutsers zijn. Je betaalt jarenlang je lidmaatschap voor het moment dat je hulp nodig hebt en dan dit. het liefst zou ik al mijn geld terugwillen.
Auto kapot op vakantie, gelukkig wel verzekerd dachten wij. ANWB reageert niet, moeten steeds zelf bellen. Om 12u komt er iemand, wordt de volgende dag. Auto blijkt niet te maken, dus ANWB gaat op zoek naar andere garage.Na een dag gebeld” sorry, we zijn er nog niet aan toegekomen’
We zitten met 3 kinderen en bagage al 4 dagen vast en hebben nog geen duidelijkheid!
Bij geen enkel verhuurbedrijf is een auto beschikbaar. Ook tegen betaling wil de ANWB ons niet helpen.wat moeten we nu?
Verzekering opzeggen, nog nooit nodig gehad en al sinds 1997 lid, waardeloos!
Nou ik heb vorig jaar veel pech gehad onderweg iin Frankrijk. Gelukkig was ik goed verzekerd dankzij medewerkers ANWB. Ik ben er al 28 jaar klant.Ik ben heel heel erg goed geholpen door de ANWB. Ze hebben veel meer gedaan dan ze hadden hoeven doen. Verzeker je goed, en ik draag de ANWB al die jaren al een warm hart toe.maar ik kan niet zeggen dan dat ze heel erg behulpzaam LYON en Nederland. Groeten, Derk-Jan Bruil en Dousjka mijn Duitse Dog.
Er zat geen gebruiksaanwijzing bij.
Daarom maakte ik voor anderen dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=cKG-3sLbpkk
Na twee weken Italie bleek dat onze aandrijfas van de auto rammelde. Plaatselijke garage bezocht; was volgens deze garage zeer onveilig om terug te rijden naar Nederland op deze manier.
Aangezien we kinderen en dieren bij ons hebben de ANWB ingeschakeld. We moesten telkens zelf terug bellen en na drie dagen kregen we te horen dat de auto moest worden afgevoerd. Niet helder wanneer er vervangend vervoer zou zijn en ook niet wanneer onze auto weer klaar zou zijn omdat het in Italie vakantie is.
Als we gaan rijden met de auto kan de ANWB ons bij pech onderweg ook niet meer helpen want ze weten nu dat er iets mis is met de auto dus gaan ze ons onderweg niet meer helpen in geval van nood.
Heel snel opzeggen de ANWB.
Sinds 1994 ben ik lid van anwb, In al die jaren een enkele keer gebruik gemaakt van de service maar over het algemeen gewoon lid geweest vanwege het veilige gevoel. Dat bleek echter wel heel erg tegen te vallen. Plots stonden we met een lekke band langs de kant van de franse snelweg. Geen probleem, even de anwb bellen. Dus niet, we hadden blijkbaar een vinkje gezet bij camper ipv caravan, hebben dus jaren 25 euro betaald ipv 15 euro maar hebben volgens de ANWB geen recht op hulp. Sta je dan met je gezin achter vangrail, bedankt anwb. Nu weet ik dat ik al jaren meer dan 200 euro heb weggegooid.
Recent dit fleece vest (genaamd: Dan) voor 80 euro bij de ANWB gekocht.
Na 3 maanden en nauwelijks gedragen te hebben blijkt het vest van zeer slechte kwaliteit te zijn. Grootste klacht, naden/stof laten los onder de oksel.
Mijn voorstel was een nieuw exemplaar, aangezien het hier duidelijk een fabricagefout betreft.
Volgens de ANWB komt dit echter omdat ik meerdere keren ergens achter ben blijven hangen of omdat ik veel een rugtas draag. Dit wat absolute onzin is.
Wat ben ik teleurgesteld in de ANWB.
Mensen wees gewaarschuwd, koop dit vest niet!
Een e-reader, via de webshop aangeschaft, was binnen te korte tijd niet meer op te laden. Zelf konden we de rekening niet meer vinden. Door de ANWB toch snel en correct geholpen en binnen enkele dagen een nieuwe e-reader ontvangen! Zeer positief!
Wat een vreselijke ervaring met de ANWB.
we zitten in frankrijk met een klapband van de aanhanger achter de motor op weg naar huis.
vanaf dinsdag middag.
Anwb ingeschakeld gelukkig hebben we ons hiervoor verzekerd.
De garage heeft ons wiel meegenomen en vertelde dat hij wel even een nieuwe ging halen.
Woensdag naar de anwb gebeld die wisten nog niets .
Ze konden de garage niet bereiken , zelf de garage gebeld die vertelde dat de band niet te krijgen is (zelf gegoogld er worden er genoeg aangeboden op websites in frankrijk) dit verteld , ook aan de anwb maar die doen hier niets mee.
donderdag na veel telefoontjes zegt de anwb ja maar we hebben 48 uur de tijd.
ik vertelde dat ik de garage net weer heb gebeld en dat deze ze niet heeft.
Ja 48 uur hè wij zijn ook aan het zoeken.
En als de 48 uur verstreken zijn.
Dan nog wachten tot vrijdag om te horen of de aanhanger wel genoeg waarde heeft om terug naar Nederland te worden gebracht.
Waarde? Dit hebben ze niet gevraagd toen ik de verzekering ging afsluiten.
Kortom bureaucratie eerste klas
Weten dat het niet lukt,
maar ja 48 uur.
Wat een trieste bedoeling
Zondag gebeld over nieuw fietsendrager die niet paste. Maandag wilden we op vakantie.
Perfect geregeld binnen drie kwartier door een zeer aardige deskundige wegenwachter.
In één woord klasse
TVR
Gebeld voor lekke band thuis ( je betaalt extra voor hulp in woonplaats), zoals eerder meegemaakt: NIET BEREIKBAAR. Na 44 minuten in wacht te hebben gestaan, wordt verbinding verbroken. Online een melding maken dan maar, je moet wel je lidmaatschapsnummer opgeven. Alsof de ANWB hiervan geen administratie heeft? Mijn eerdere ervaringen met monteurs: Positief, professioneel, kundig. Het is de onbereikbaarheid en logheid van de organisatie. Kan in vakantietijd geen extra (telefonisch ) personeel worden ingezet? Oorverdovende herrie ook als je in de wacht staat, en of je even geduld wil hebben. Ik stap graag over naar een concurrent.
Wij lieten onze zoon met mijn auto 2 verdwaalde personen ophalen die ook naar een feesje moest waar wij ook zaten. Hij kreeg auto pech onderweg en de anwb gebeld (anwb pas lag in de auto) die waren gekomen en zoon gaf aan dat auto van vader is. Toen zeiden ze als je vader niet erbij is geven wij geen hulp. Zoon belde mij op en was direkt naar hem gegaan. Zelf met anwb gebeld en die zeggen dat ik t maar moet uitzoeken omdat ze al een x geweest waren en ik was er niet bij want dat zijn de regels. Nou, bedankt ANWB ik moest met mijn hele gezin zien thuis te komen vanuit Dordrecht naar Rotterdam, auto daar achtergelaten en te koop gezet. Dit allemaal met een gouden ANWB card na meer dan 20 jaar trouwe lid.
We dachten goed verzekerd te zijn bij de ANWB. Bijna oververzekerd zelfs en daarvoor betaalden we dan ook een vrij hoge premie zonder eigen risico. Maar mensen pas op, maak er met kleine schades zoals glasschade bij bijvoorbeeld een telefoon geen gebruik van. Je wordt in een negatief daglicht gesteld. En komt bedrogen uit!
Ik had pech met mijn elektrische fiets. ANWB gebeld. Na 10 minuten kwam monteur Mike. Binnen 2 minuten had Mike het probleem verholpen.