Erg slechte service in het buitenland buitgenwoon onvriendelijke medewerkers die onjuiste informatie verstrekken
Mijn vrouw stond met mijn auto en en mijn ANWB pas op een gevaarlijke locatie met een kapotte motor. ANWB weigerde haar te helpen. Nadat ik zelf ANBW had gebeld werd mij verteld dat er eerst een partnerpas afgesloten moet worden. Okay nou doe maar dan. Nee, zegt mevrouw aan de lijn, dat kan niet. Dat moet ze zelf doen. Pas dán kunnen we haar helpen.
ANWB schaam jullie! Je gaat eerst iemand helpen van de gevaarlijke plaats te raken en DAN pas de administratieve afhandeling! Ik vind die partnerpas prima maar met deze ervaring ga ik lidmaatschap opzeggen.
Vier dagen wachten dat ANWB iets doe met onze auto en toch niets gedaan.
We moesten ook een vervangende auto hebben.
Krijgen we het ook niet.
Heel slechte bedrijf
Ze vertellen alleen maar leugens
Eigenlijk een 0. Door hagelschade niet verder kunnen rijden. De anwb verwijst enkel door naar de verzekering en doet verder helemaal NIETS. Geen vervangend vervoer, geen hulp bij de schade. NADA NOPPES. Zodra we weer in Nederland zijn zsm het lidmaatschap opzeggen!
Stond met mijn motor met stukken in Schotland, de as van achterwiel was er uit gelopen omdat ze in nederland vergeten waren om bij een bandenwissel de moer goed aan te draaien, waar de pechdienst die de anwb had geregeld eerst moeilijk deed maar na tussenkomst van de anwb alles goed regelde. In eerste instantie afgesleept met mijn motor naar een autogarage waar ze de volgende dag zeiden dat ze mij niet konden helpen en dit ook aan de anwb hadden doorgegeven. De anwb heeft vervolgens mij gebeld en geregeld dat mijn motor naar een andere garage ging de volgende dag. Daar is de motor zo gemaakt dat ik mijn reis kon vervolgen en mijn vakantie kon afmaken. Alles netjes geregeld en ook goed begeleid. Alle lof voor de anwb.
Roel van Esch
Megen
Grote schrik toen we op vrijdagmiddag in onze klassieke Citroën DS met een kapotte versnellingsbak werden geconfronteerd.
Gelukkig stonden we net naast een boerenlandweg op de route national tussen Langres en Dijon.
ANWB gebeld en na 1 uur Wes er al een sleepdienst die onze snoek en de caravan mee kon nemen.
Ze hebben ons op de dichtstbijzijnde camping afgezet en de auto meegenomen.
Na twee uur kreeg ik het bericht van de ANWB dat de auto naar NL werd gebracht en dat we een leenauto konden gaan ophalen.
We gaan nu verder met onze vakantie in een jaar oude Volvo V90. Geen DS natuurlijk maar ook een superfijne wagen!
Niets dan lof voor de snelle service!
Rob.
Dinsdag ging onze auto kapot donderdagochtend kon de auto pas naar de garage en blijkt dat de motorkapot is. De dagwaarde van onze auto js te laah waardooor onze auto niet meer naar nl word gebracht door de anwb . terwijl wij nog een garantie hebben bij de verkoper. Gelukkig konden wij vervoer vooronze auto terug regelen zodat onze auto gemaakt kan worden. Wij wachten al sinds donderdag op vervangend vervoer. Wij zijn met 6 personen 2 volwassenen en 4 kids in de leeftijd van 3,3, 7 en 10. 1 medewerker beloofde mij dat hij zou kijken voor andere opties zoals het openbaar vervoer. Ik vind het heel erg jammer en teurstellend dat ik een verzekering heb bij de anwb en dan blijkt dat er geen auto voor ons gezin geregeld kan worden! De hotel kosten hebben we 3 dagen vergoed gekregen door unive reisverzekering. Heel fijn. Daarna waren de kosten voor onszelf. Anwb ik ben enorm teleurgesteld
Wat een toporganisatie. Sta in Italië en ook daar rijden ze rond.
Ze hebben ons uitmuntend geholpen met onze oude camper.
We hebben ook een benzine cabrio en een elektrische auto, maar als alles elektrisch is blijf ik nog lid. Gewoon omdat ze het waard zijn. Zowel de winkel als de pechhulp. Zes sterren wat ons betreft!
ANWB liet ons achteraf flink in de steek ondanks het meest uitgebreide Europa Plus pakket. Advies sluit deze extra opties niet af want je komt van een koude kermis thuis als je onderweg problemen ondervind en echt hulp nodig hebt. We hadden flinke autopech gekregen op een drukke autosnelweg in Luxemburg richting Frankrijk. Na 2 uur wachten en afgesleept te zijn geworden naar een dorpje en dan voor de rest mag je het allemaal zelf uitzoeken met 3 jongekinderen van 8, 10 en 11. De ANWB medewerkers praten niet eens Frans om duidelijk te communiceren met de garagehouder. Moest het zelf voor hen vertalen. Uren doelloos rondgelopen. We moesten na de diagnose (waterpomp stuk en multiriem gesprongen) van de garage zelf een taxi regelen na 8 uur wachten en rondslenteren met de kids en onze bezittingen. De 2 nodige hotelovernachtingen werden maar gedeeltelijk vergoed omdat de auto pas 2de of 3de dag gerepareerd zou kunnen worden. Ze pretenderen met de advertenties je met alles te helpen, te onde
Kocht als Belg een tollbox voor Frankrijk, blijkt volgens maut.de dat ANWB die alleen in Nederland mag verkopen. Je bent je geld kwijt, krijgt ook nog factuur van maut.de en je heb finaal alleen maar een pak frustratie gekocht. Communicatie met ANWB op hun website kan niet als Belg, je dient een Nederlands telefoon nummer en een Nederlandse postcode in te geven om contact te maken. PURE OPLICHTING dus. Al mijn persoonsgegevens met Belgisch adres staan correct in mijn bestelling, toch weten ze niet te zullen leveren. Dat is fraude!
Pech met de motor, viel uit en startte niet meer. Gebeld en kon na upgrade en 50 euro geholpen worden. Na precies 1 uur kwam een uiterst leuke man die tot mijn grote geluk veel verstand had van Harley Davidsons. Het bleek niet heel moeilijk te zijn maar zijn expertise bracht mij na 20 minuten weer op de weg. Super man! Dank je. Ben zeer tevreden.
Dossier nummer :
24072450891
Dossier 2 : thos2403668
Roxane beekhuisen vab alarm centrale
Vreselijke service anwb noodcentrale laten patiënt incontinent 3 dagen zonder eten en drinken wegkwijnen in hotel omdat het dossier nog in behandeling is en de arts nog niet de tijd heeft gehad ernaar te kijken. 0/10 waardeloze service!
They are dangerously untrustworthy
Wat een vreselijke slechte organisatie.
Eerst pech hebben in frankrijk. Word gesleept zonder te vragen ergens in een dorp gedumpt. Moet zelf de kosten betalen. 48 uur gestrand met me kinderen. Elke keer ander verhaal.
Na 48 uur moeten smeken om.een auto om verder te reizen. Moesten zelf taxi kosten betalen van 250 euro. Dit moet dus ook met het inleveren.
Telefonisch willen supervisors je niet tw woord staan. Ze willen je rechten ontnemen naar eigen behoefte. Ze houden zich niet aan hun eigen voorwaarde. Constant word je van kastje naar de muur gestuurd.
Ik raad deze wegenwacht aan niemand aan! neem het niet. Zijn echt vreselijk.
Datum van ervaring: 13 juli 2024
Halverwege de berg richting Fiss, stopte onze auto met draaien. Olie lekte aan alle kanten. Zelf, automonteur zijnde, kom ik het lek niet vinden. Met horten en stoten de berg op gereden, tot stilstand gekomen vlak voor ons pensioen en direct de wegenwacht gebeld. Hulp kwam snel en leek veelbelovend. Echter nadat de auto afgevoerd werd naar de dichtstbijzijnde garage (wat we overigens zelf hebben moeten betalen) ging het mis. We konden pas na 5 dagen vervangend vervoer krijgen, waardoor onze hele vakantie (want we waren slechts op doorreis in Oostenrijk) in het geding zou komen. De eventuele reparatie met diagnose zouden pas na 10 dagen in gang gezet kunnen worden in de plaatselijke garage, wat niet binnen de termijn van onze vakantie zou vallen. Dus transport naar NL van de auto zou een volgende stap zijn. Echter ANWB vond de waarde van de auto lager dan de waarde van het transport en verklaarde de auto Total loss. Na advies gevraagd te hebben bij een NL autodealer, bleek dit onwaar.
Ik vulde online een pech formulier in en werd binnen 5 minuten gebeld. Ik vond het spannend en de medewerker heeft me erg gerustgesteld. Binnen 30 min was de monteur er. Die had het erg snel voor elkaar en als extra service keek hij naar het oliepeil.
Casenummer 24062751329
We zijn weer thuis. Dankzij de uiterst vriendelijke en zeer kundige bemiddeling van Elena van Steunpunt Athene en de zeer snelle service van garage Tsoumetis Giorgos in igoumenitsa is een vervangende motor binnen 6 dagen gevonden en ingebouwd tegen een zeer acceptabele prijs. We hebben de ferry op tijd kunnen halen en onze thuisreis vanaf Bari 2000km in 38 graden met onze 1700 kilo caravan zonder problemen kunnen voltooien. Nogmaals dank voor jullie service en kwaliteiten.
Ik heb een ANWB veilig rijden autoverzekering.
Ik houd me keurig netjes aan de verkeersregels .dat staat ook telkens in mijn reviews van de ANWB.
Doordat het beacon telkens niet voldoet en er een nieuwe aangevraagd moet worden (niet mijn fout) krijg ik allerlei dreigbrieven dat ik niet aan hun voorwaarden voldoe.
Drie keer achteraan gebeld en gevraagd of ze een aantekening maken zolang ik mij beacon niet heb.Helpt niets!
Waardeloos met hoofdletters
Geweldig geholpen door de ANWB wegenwacht vandaag. Ik hoorde een vreemd geluid bij het rechter voorwiel en durfde niet verder te rijden. ANWB gebeld, daar kwamen we erachter dat mijn lidmaatschap nog op een oud kenteken stond. Dit werd snel aangepast. Ik hoorde dat we mogelijk 90 minuten moest wachten op de wegenwacht.
Vervolgens werd ik echter gebeld door een medewerker die alvast wat tips gaf om zelf te proberen, omdat het misschien zo kon zijn dat er een steentje in de ankerplaat van het wiel of de rem zat. Toen we dit uitvoerden, kwam er al een wegenwacht aanrijden. Deze heeft het probleem met het wiel snel en met uitleg voor ons verholpen. En tips gegeven om dit te voorkomen in de toekomst. Superblij met alle snelle hulp!
We zitten in italie met een auto met een gescheurde cilinderkop kosten min. €4000
De auto moet dus terug naar Nederland en wij hebben een auto nodig om de caravan naar onze stallingsplek in italie te brengen. Daarna moeten we zelf nog naar Nederland. Hoe moeilijk is het om te bedenken dat we vervangend vervoer nodig hebben!
Na bijna een week geregeld bellen, komt er iemand op het idee om de auto op transport te gaan zetten en vervangend vervoer te regelen. Hoera! Wat een gedoe. Ben je daarvoor al zoveel jaar lid en betaal je veel geld elk jaar? Fijn een callcenter waarbij niemand iets noteert in het dossier en alles langs elkaar werkt. Helaas is er nu nog steeds niets zeker en moeten we afwachten hoe verder.
Hendriks Eindhoven