Auto pech in Duitsland, en op advies van hun gauw de verzekering veranderd naar EU we zijn al lid. Ze konden ons niet helpen en moesten het allemaal zelf uitzoeken op een snelweg in duitsland. Uiteindelijk hebben de Duitsers ons wat meer geholpen wel moesten we ander halfbuurnlopen naar een hotel met een kind van 2 jaar om de volgende dag naar de grens gesleept te worden. De stress en angst wat ik heb ervaren wil ik nooit meer meemaken. Nee Dankje anwb! Ook waren de telefonisten compleet brutaal en het kon hun gen bak schelen ook was het eigenschuld dikke niks
Gisteren uitermate tevreden over de service en pechhulp door wegenwachtman Huib vlak bij Weert. We stonden op een onveilige plek aan een autoweg. Gelukkig hoefden we geen 90 minuten te wachten.
Huib bleef alert op onze veiligheid letten en bleef wachten tot het sleepbedrijf kwam, hij had deze aangevraagd met spoed vanwege de locatie.
Ondertussen onderhoudend gesprek gehad.
Dankjewel daarvoor Huib.
Groeten van Carla en Mieke
Auto van mijn moeder geleend, kreeg ik een lekke band. Is uw moeder er niet bij dan kunnen we u niet helpen zei de ANWB. Mijn moeder is 75 en kon ik moeilijk vier uur laten reizen om naar mij toe te komen. Ik kon een nieuw abonnement afsluiten voor een jaar rond de 150 euro en 100 euro extra kosten betalen voor de eerste keer hulp. Dat heb ik dus niet gedaan. Rijkswaterstaat heeft mij keurig netjes geholpen kosteloos. Mijn moeder zegt haar abonnement nu ook op, dit is echt slecht van de ANWB, zo laat je je klanten niet in de kou staan die 30 jaar lid zijn en nog nooit iets gehad hebben.
Bij aankoop en onze camper verzekerd bij de anwb. Bij opwaarderen van de camper keurig gebeld en dit was geen probleem. Echter dit jaar met moter pech blijken we niet verzekerd te zijn omdat die opgewaardeerd is camper is 3250 leeg en mag beladen worden tot 4250. Enkel werd de sleep vergoed geen onderkomen geen vervangend vervoer. Zeer triest! Volgens anwb zijn we een groot vrachtwagen camper terwijl dit een gewone doorsnee camper is. Met ophalen kwamen ze zelfs met een kleine vrachtwagen waar die gewoon oppaste. voor ons nooit meer anwb
Kreeg lekke band. Had ANWB-wegenwacht gevraagd om assistentie. Na eerst check bij ANWB alles goed, .dus naar volgende loket. Kreeg daar te horen dat ik geen lid was. Meneer zou even checken bij administratie. Na 10 minuten werd lijn verbroken door ANWB. Heb zelf band moeten wisselen, met gebrekkig gereedschap. 1 uur in de regen gestaan! Bij thuiskomst toch maar even gecheckt en gebeld met ANWB. Ik was dus WEL lid ( al sinds 1978) Ik heb maar 1 advies blijf ver van de ANWB-wegenwacht en neem een andere organisatie die je wel helpt.
Op 26 maart j.l. gebeld met de Wegenwacht aan huis service.
Auto stotterde, geen trekvermogen en alle rode lampen flikkerden op het dashboard met alle mogelijke meldingen. Kon nog net thuiskomen, gelukkig!
,s middags kwam er hulp van Barney, Wegenwacht no. 9222!
Wat een fantastische man, heeft alles doorgemeten etc, maar kon ons helaas NIET helpen!
Hij regelde de volgende morgen een takelwagen en ik mocht meerijden naar de dichtstbijzijnde Peugeotgarage in Ridderkerk. Daar stond een huurauto voor me klaar! Alles PERFECT geregeld door Barney, no. 9222. SUPER bedankt, beste Barney.
Je bent een absolute SUPER TOPPER!
Groet van Barbara & Ger Biemond uit Streefkerk
Ik was een beetje aan het rondkijken over anwb pechhulp en zonder echt aan te willen sluiten bij Anwb wegenwacht was ik wel ineens aangegaan blijkbaar. De website werkt ook heel slecht overigens. De knoppen verplaatsen regelmatig door meerdere keren opnieuw laden. Er stond in de bevestigingsmail dat je kon herroepen binnen 14 weken. Nou uiteraard wilde ik dit doen. Maar dat gaat niet zo makkelijk! Wegens slecht werkende website was het best een zoekwerk en dan kon je niet via internet afmelden maar moest je bellen en ook daar kom ik er niet doorheen! Ik probeer nu al meer dan een maand mij af te melden. Maar volgens ANWB kan dat pas na een jaar? Kosten 120 euro. Tjees. Ik kan dat niet zo even missen. Ik rij bijna geen km dus voor mij zal het niet lonen. Ik was puur ter oriëntatie voor een vakantie die ik misschien wilde boeken ook wat verzekeringen e.d. Aan het nakijken o.a. dus wegenwacht maar voor je het weet zit je dus aan een jaarabonnement! Pas op!
Heb een pechhulp melding gedaan omdat mijn claxon het niet doet. Op de site van Dasia staat dat dit aan de zekering kan liggen. Na 1.5 wachten stond er iemand voor de deur. De monteur heeft niet eens even naar de zekering gekeken. Terwijl op de site van Dasia staat dat het hier aan kan liggen. Aangezien hij het wel doet als de verlichting uit staat of alleen stadslicht aan staat. Waardeloos dus, nu kan ik eigenlijk niet met de auto weg omdat ik verplicht een claxon nodig heb als ik rij. Ik ben er met een Jantje van leiden afgedaan.
In Panningen hadden wij vandaag een lekke band met onze
duofiets.
Wij zijn super geholpen door Mark (met c of k) van de wegenwacht van Maasbracht met wagen nummer 3253.
Hij was vriendelijk, deskundig en nam de tijd om alles goed te controleren.
Super service, nogmaals dank Marc!
Irma & Maria
Ik heb eergisteren 5uur gewacht op de pechhulp voor de fiets, ik kreeg om 15:15 een lekke band, ik stond op de grote marktstraat in Den haag voor een ANWB winkel notabene, ik heb iets van 8x gebeld om te zorgen dat er een pechhulp naar mij toe zou komen, de pechhulp zelf heeft mij nooit gebeld.
Rond 20:30 kwam er iemand langs, dus als je een paar keer 90min moet wachten telt dat bij elkaar wel op, wat een slechte service.
Ik ben Allrisk verzkerd met pechhulp en nog konden ze niet vinden dat ik daar wel recht op had, behalve 1 medewerkster die het even ging uitzoeken nadat ze gezien had dat ik 8x had gebeld.
De app, ik selecteer Nederland, Fiets, in dan krijg je een knop om te bellen, hoor je dat je Buitenland Auto hebt gekozen.
Echt mensen met 1 hersencel die daar werken.
90min wachten, best, maar niet godsamme over de 5uur.
Onze zoon staat al 70min te wachten en hoort met dat het nog wel 90min kan duren
ANWB misschien meer personeel aannemen (en dan beter betalen dat ze blijven)
Minder foldertjes drukken en tv reclames
Je hoort vaak vroeger was alles beter dat geldt zeker voor jullie
Waardeloze service, werken met onbetrouwbare partners
Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de…
Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de eerste keer hulp nodig de auto gaf aan brandstof filter vervangen het vroor die ochtend 8 graden ww gebeld en verteld wat er aan scheelde hij wilde wel komen maar ging niets vervangen of repareren omdat het aan onderhoud was volgens hem hij wilde wel achter mij aan rijden naar de garage en dat was het wel dit kan elke boerenkinkel wel verder geen enkele coulance vanuit anwb 28 jaar voor niets betaald te hebben oplichters nooit in trappen om daar lid te worden
Ik heb deze week 2x contact opgenomen met anwb.
Gisteren heb ik voor de 2e x contact opgenomen en wat een topper was hij zeg. Gaf niet snel op en deedt uiterlijk zijn best! en legde alles zo goed uit en was heel vriendelijk.
Wim van den boven nogmaals heel erg bedankt!
1, koop een jumpstarter , dan hoef je de anwb niet te bellen bij lege accu , 5 minuten erop starten ontkoppelen , en rijden.
2 wachten bij pech duurt lang
3. 3 x per jaar vind ik wat min
4. Je zou de keus moeten krijgen bij wegslepen op naar huis of garage , maar je hebt maar 1 keus.
Verder vriendelijke mensen , en in mijn geval na hulp kon ik weer rijden.
15 jaar lid en altijd alles in 1 x betaald nu netjes een regeling van 4 x ik loop een termijn voor en word gewoon niet geholpen of ik moet eerst het volledige factuur betalen! Schande
ANWB Wegenwacht
İk was ruim 38 jaar al lid bij ANWB ik had pech met mijn auto ivm rug klacht ben ik naar huis gegaan en heeft mijn zoon van mij overgenomen.
om dat ik niet bij mijn auto,
gesprek met de hulplijn (lisbeth) telefoniste weigerde mij verder te helpen daarom heb ik per direct mijn lidmaatschap beindigd en ik vondt heel onbeschoft van de telefoniste en ik vondt ook te ver gaan.
Op dinsdag 23 januari 2024 met pech langs de weg in Nieuwerbrug gestaan. De Wegenwacht gebeld en ruim binnen het half uur werd ik geholpen door Martin. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en concludeerde dat het aan de bougies lag of anders de bobine. Alles doorgemeten en de bougies vervangen. Uiteindelijk bleek het toch de bobine te zijn. Deze kon hij zelf niet vervangen maar via een garage in de buurt is alles de volgende dag in orde gekomen. Ook werd door Martin vervangend vervoer geregeld. Al met al ben ik zeer tevreden over de manier van werken van de Wegenwacht en met name het doortastend optreden van Martin. Dank jullie wel! Ruud Frangipani.
Een fietsdrager aangeraden door en gekocht bij ANWB plooide gewoon onderweg naar Spanje. Verder rijden of terugkeren was geen optie. Contact genomen met Anwb . Wassen hun handen in onschuld . Foto niet duidelijk . Nochtans getuigen met naam en emailadres . We hebben ons moeten verhelpen door onderweg een nieuwe te kopen en de oude achter te laten . Jammer stelt Anwb bewijs weg . Nochtans alle gegevens van de fietshersteller doorgegeven
Datum van ervaring: 05 januari 2024
Sta stil met een tesla met nog 8km op de teller. Zou eigen schuld zijn maar geen technische fout natuurlijk. Even 90 euro bijbetalen en dan heb je al het meest uitgebreide pakket wat je kunt kiezen. Vervolgens nog 1,5 uren wachten tot ze er zijn. Wat een k*tservice en ook nog onbegrijpelijk taai mens op de klantenservice. Ik zou je geld lekker aan wat anders besteden dan de anwb… waardeloos