Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een simkaart besteld, 10 min na aanschaf wilde ik deze annuleren maar kreeg al snel via de klantenserive te horen dat dit niet kan en dus ook niet me geld terugkrijg. Ook al krijg ik de simkaart ben ik me geld kwijt en kan ik me geld dus niet terugkrijgen als ik hem weer opstuur. De manager achter deze aardige mevrouw van de klantenservice vond het niet nodig mij te woord te staan en aan te geven waarom hij denkt dat dit mag in NL. Wanneer je een product koopt hard of software wat niet is gebruikt of geopend is, mag het retour helemaal als hun voorwaardes dat aangeven.
Zojuist beltegoed gekocht maar opwaarderen lukt niet omdat Lebara NIET bereikbaar is (tel.nr. 1244). Weg beltegoed.
Lebara is een stiekem en ondoorzichtig bedrijf. Ik heb bij andere providers nooit problemen gehad dat mijn MB’s op waren. Bij Lebara wel. Ik heb bij andere providers altijd goed bereik gehad. Bij Lebara niet. Ik heb gevraagd of ik voor mijn vakantie in Europa een toereikende bundel had en mij werd gezegd van wel. Ik heb voor 99%alleen gebruik gemaakt van de wifi van het hotel, kan ik alsnog het dubbele betalen! Ik ben blij dat ik extra voorzichtig ben geweest anders had ik een hele dikke rekening gehad. Als je met liegen geld afhandig moet maken van klanten dan weet ik het ook niet meer. Ben blij dat ik einde van de maand weg ben bij Lebara, voor mij nooit meer!
Zijn oplichters!
Ik had een prepaid tegoed bij Lebara van meer dan € 100,-
Lebara heeft mijn prepaid kaart geblokkeerd, zonder reden of waarschuwing. Foetsiepoen!
Mijn dochter had een abonnement bij Lebara. Ze heeft dit opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen, maar de rekeningen en aanmaningen met incassokosten blijven komen.
Ik heb voor mijn auto een Lebara 5Gb abonnement aangeschaft, deze is gekoppeld aan een camera. Nou had ik als probleem dat ik problemen had met het doorsturen van videobeelden naar de telefoon als de camera iets verdachts waarneemt. Ik Lebara gebeld en gevraagd naar het APN nummer(toegangspoort van Lebara)van hun omdat mogelijk daar het probleem was tussen de communicatie met de ingebouwde router/camera. En ik wilde checken of ik hun APN wel goed had ingevuld. Wisten niet wat een APN was. De medewerker aan de lijn kletste uit zijn nek. En 1 uur later nog een keer geprobeerd om te kijken of ik misschien bij de volgende persoon, wel de juiste info kon krijgen. Dus niet. Ik moest het APN maar opvragen bij de fabrikant van de camera. Ik kon hun niet aan het verstand brengen dat de fabrikant van de camera hier totaal niets mee van doen had. En dat het APN een uniek kenmerk is voor Lebara. Ze snappen het gewoon niet daar. Helaas net 2 abonnementen afgesloten voor 2 jaar.
In december 2022 heb ik prepaid opgewaardeerd. Op een bepaald moment merk ik dat ik buiten geen internet meer heb. Een check wijst uit dat het opwaarderen niet is verwerkt, ondanks ik een email kreeg dat het gelukt was. Klantenservice is helemaal antiservice, geen begrip en geen medewerking. Vandaag heb ik weer opgewaardeerd, maar drie uren later is mijn tegoed nog hetzelfde. Als dit weer een drama wordt als vorige maand, dan stop ik met lebara. Het is een bedrijf dat zo snel mogelijk van de markt moet worden gehaald.
Hierbij mijn beknopte ervaring met Lebara
Lebara klantenservice doen niet wat ze beloven, reageren niet op je klachten en brieven ondanks dat ze beweren binnen 48 uur te reageren op hun website.
Willen alleen geld innen maar leveren niet de beloofde dienst. Versturen niet de code die je nodig hebt om je simkaart te kunnen activeren, waardoor je niet meer toegang kunt krijgen in je account.
Je betaalt een maand vooruit, krijgt er niets voor alleen pure ellende dit bedrijf, draaien de feiten om en sturen een incassobureau cannock op je af die totaal niet geïnteresseerd is in jouw kant van het verhaal en reageren ook niet op je berichten net als Lebara.
Kortom, geen klantvriendelijkheid, geen oplossing, geen beloofde geleverde dienst en je geld kwijt.
Tot twee maal toe precies gevolgd hetgeen op de website beschreven staat voor het wijzigen van een rekeningnummer naar mijn moeders nummer (voor haar heb ik destijds het abonnement afgesloten). De tweede keer zelfs na overleg met de telefonische helpdesk. Maar er wordt geen actie ondernomen. Na nog een keer bellen, wordt mij verteld dat ze ‘geen mededelingen doen over dit abonnement’, want ik ben niet de contractant. Maar ik heb wèl het abonnement mogen afsluiten èn ik betaal het. Mijn moeder wil het zelf betalen, ik doe tot tweemaal toe wat gevraagd wordt en nu zeggen ze opeens dat ik mijn bejaarde moeder niet mag helpen. En dan ook nog op een vreselijk belerende toon. De klantenservice is helemaal geen service, want nu zitten we in een patstelling. Vreselijk arrogant, bah.
Had tijdelijk een abonnement gekocht voor 1 maand. Nu komen ze er een paar maanden later mee dat ik achterloop op de betalingen sinds het abonnement gewoon verlengd werd iedere maand. Ik maak mijn tegoed nu op en stap dan meteen over van provider. Wil nooit meer iets te maken hebben met lebara
Betaal gewoon netjes mn rekening en word geblokkeerd door ze🤣 heb duidelijk alle afschriften rotbedrijf
Gaat het zo slecht met Lebara dat jullie deze bejaarde vrouw moeten vervolgen voor 1 euro? Lebara op rand van faissement?
Bovendien zijn wij het niet eens met deze rekening. De kosten kloppen niet omdat:
1. Nooit een duidelijke opgave is gedaan hoe het bedrag van 1 euro is ontstaan, door Lebara
2. Het abonnement ons inziens al beëindigd was en overgezet naar een prepaid kaart
3. Dat het probleem na twee telefoontjes naar de helpdesk opgelost leek.
4. Er nog een te goed bedrag op prepaid kaartje (die u inmiddels geblokkeerd heeft) stond, van minimaal 3 euro en u dit onrechtmatig heeft toegeëigend.
In 2020 heb ik als eens een review geplaatst n.l.:Vanaf dag 1 reeds problemen. Onverwacht wordt er €10,00 bijgeschreven op de rekening. Wilde van mijn abonnement af (binnen 2 dg) maar kon dit niet omdat ik een 2 jarig contract had afgesloten voor onbeperkt internet voor €20 pm. Ze wilde wel stopzetten maar dan zou ik 24x 20 pm moeten betalen. zit het contract maar uit en heb via de mail 4 maanden voor verstrijken abonnement opgezegd. Call centra zit trouwens in Bulgarijen, volgens de rayon manager. En dan weet je het wel. Pure oplichterij.
Nu lees ik dat in al de jaren erna nog steeds de dezelfde klachten zijn, Waarom wordt er niets gedaan aan zo', malafide bedrijf. Als jij iets verkeerd doet krijg je ook een bekeuring. Dit bedrijf bestaat alleen uit oplichtingspraktijken. Gelukkig ben ik overgestapt naar een ander provider.
Je sluit een abonnement af voor 2 jaar voor 6 euro krijg je een abonnement van 11 euro. Zeggen gewoon internationaal staat aan.Hebben wij niet gedaan. Enfin ze zouden het terugzetten moeten we de maand erop weer 11 euro abonnementskostenbetalen . Klantenservice gebeld die doen gewoon niks voor jou. Zeggen gewoon: kunnen wij niks aan doen. Moet gewoon betalen. Stelletje oplichters. Ze zijn gewoon niet bereid je verder te helpen dat vind ik nog het ergste.
Beste mensen,
Pas op met Lebara, als je hebt opgezegd sturen deze je een mail dat je abbo wordt beeindigd. Vervolgens hebben zij een trukje om je mails van opzegging en bevestiging te laten verdwijnen.
Nog maals pad op met deze privider
Oplichters!
Oplichters met verdubbelen van beltegoedkaartjes, verdubbelen ze ook de kosten.
Denken dat het een leuke aanbieding is maar uiteindelijk zijn het oplichters en lekkermakerij!
Zodat zij geld verdienen aan beltegoed kaartjes.
€20 = €40 via beltegoed.nl
Lebara berekend het gesprek dubbel.
Bvb gesprek kost € 7,- wordt € 14,- afgetrokken.
Voor bellen naar servicenummers heb ik een apart toestel.
Zeeeerrr slecht!
Pas op voor dit bedrijf , heb een abbo voor 5 gig voor 9 euro in de maand. begrijpelijk dat ze extra kosten rekenen buiten je bundel, maar ik wil niks gebruiken buiten de bundel ( 5 gig op , geen internet meer )maar dat kan ik bij LEBARA, oplichters
Een hele matige App hebben ze. Ook irriteerd het me dat ik bepaalde zaken niet kan doorschakelen, bijv. wanneer ik niet bereikbaar ben. Het kan wél naar voicemail maar niet naar een ander nummer, zoals ik dat wil.
Regelmatig ook weinig bereik in Frankrijk en Italië. In ieder geval niet zoals ik gewend ben. Ik zit mijn kontrakt uit en ga dan naar een andere provider.
Eerder liet ik al in een review weten dat ik zéér slechte ervaringen bij Lebara heb op tal van punten. Goddank dat ik een maandelijkse sim-only bij Lebara heb en er dus niet één of twee jaar aan vast zit. Ik heb 6 juli bij een andere provider een sim-only genomen (ook een maandelijks abonnement) en daarbij nummerbehoud (mijn Lebara nummer dus) aangevraagd. Ondanks dat ik dus een maandelijks abonnement bij Lebara heb, en ik daarbij een opzegtermijn van en maand heb, zegt Lebara nu dat mijn abonnement tot en met 31 augustus door loopt. Dat is dus een over 7 weken in plaats van over een maand. Zodoende met Lebara gebeld en de medewerker bleef keer op keer beweren dat 7 weken toch echt een maand is. Ik probeerde hem aan zijn verstand te brengen dat ik dus op 6 juli op heb gezegd en dat een maand opzegtermijn betekent dat mijn abonnement dan afloopt op 6 augustus. Toch bleef de medewerker beweren dat een maand opzegtermijn betekent dat het abonnement nog 7 weken doorloopt.
Weigert nummer vrij te geven voor overstap naar nieuwe provider, ondanks dat het een prepaid nummer betreft en geen abonnement.
Wat is dit voor onzin Lebara?
Al jaren zit ik bij Lebara met meerdere nummers krijg ik van 1 nummer zn K%T dreig bericht van ik moet opwaarderen. Ben ermee bezig sluiten ze mijn SIM gewoon af. Ooit gedacht dat je nr gekoppeld is aan andere apparaten? Echte S%kkels. Zo ga je niet met vaste klanten om. Ik ga KPN berichten en de 2e Kamer,Consumenten bond,ACM,Geschillencommissie, om jullie contract te beëindigen en op te zouten uit Nederland.
Zo ga je niet met de consument om!
Ik betaal voor die diensten sluiten jullie mijn nummer af. Mensen die dit lezen neem geen diensten bij Lebara en ga naar een andere bedrijf. Hoop dat KPN snel met jullie stoppen.