Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Kan al een paar weken niet mijn voicemail gebruiken, want de pin inlog werkt niet
Heb al een paar keer meer dan 20 min aan de lijn gehangen, maar de klanten service is niet te benaderen.
Typisch weer een gevalletje van goedkoop is duurkoop.
Paar weken niet kunnen inloggen dus 1200 nummer gebeld :( ben eigenlijk nog steeds aan het wachten.
voor de rest geen of nauwelijks problemen:)
Al een half jaar gezeur met een nauwelijks werkend Sim-onlyabonnement. Na weer een nieuwe kaart te hebben ontvangen, werkte het 5 dagen en poef, weer geen service. Bel je de klantenservice, waar nauwelijks fatsoenlijk Nederlands gesproken wordt, moeten er dezelfde 400 ‘checks’ gedaan worden. Ik raad het zeer af om naar dit bedrijf over te stappen.
Let op: als je een prepaid hebt. gebruik je m 90 dagen niet, en je hebt het toestel niet aanstaan dan mis je het SMS je om je te waarschuwen, en ben je 30 dagen daarna je nummer kwijt!
Dure simonly's bij simpel.nl en youfone.nl kan je soms wel voor hetzelfde geld, dubbel zo groot bundels krijgen.
Ook prepaid is duur en kan je beter naar Lycamobile gaan.
Daarnaast is het belkwaliteit echt slecht en internet vaak langzaam, in het buitenland alleen 3g.
Absoluut een AFRADER.
Het abonnement heb ik vroegtijdig stop laten zetten en ondanks alle reviews die ik heb gelezen, had ik geen slechte ervaringen met de helpdesk. Wachttijd was ~20 minuten rond 17:00 ook werd er niet moeilijk gedaan bij het opzeggen van het abonnement. Personeel is verder ook vriendelijk.
Wel moet ik toegeven dat het gemis van een chatfunctie of e-mail optie wel vervelend is, wat naar mijn mening een drempel is om contact op te nemen.
Prepaid opgewaardeerd met 10 euro en twee dagen later was alles weer weg terwijl er niet mee gebeld is, dit is nu al de tweede keer dat het gebeurd en daar ben ik niet blij mee. Meer mensen die dat hebben.
Elke dag wordt er beltegoed afgeschreven. Ze zit overdag op WiFi en telefoon gaat ‘s nachts al uit. Toch elke dag beltegoed weg. Telefonisch slechte service/ bereikbaarheid. Je krijgt heel mooi een verdubbeling van je opgewaardeerde tegoed, maar wat heb je daaraan als het er ook weer afgesnoept wordt?
Je belt om 17:40 en krijgt om 19:00 Nog steets geen contact, Niet nemen dus!
Verschrikkelijke provider. Telefoon bereik is extreem slecht
Ze soeperen elke keer je beltegoed op door steeds opnieuw taalkeuze te vragen en een code voor toegang vanaf een ander toestel. Geen fijn bedrijf.
Ik werk in de grensstreek en wip enkele keren per dag over de grens, buitenland-data is van belang.
Lebara werkt met slechts een paar Duitse providers samen die een 3/4g data garantie geven.
Helaas pakt mijn Samsung telefoon geen van deze Duitse providers op waardoor er geen data verkeer mogelijk is in Duitsland.
Lees slechte recensies hier mbt 4g ed, ik heb er totaal geen last van werkt perfect, klantenservice heeft me goed geholpen in alles. Vooraf ook duidelijk abbo besproken ik heb 10 euro per maand onbeperkt bellen sms en 5 gig. Krijg netjes VTV mail wanneer afschrijving plaats vind, kortom uitermate tevreden
Unlimited bellen en internet en dan toch 7 euro extra in rekening krijgen zonder waarschuwing vooraf. Echt schandalig.
Lebara. Ik zou er niet mee in zee gaan
Omdat dochter met school op wintersportvakantie naar Oostenrijk ging en ze daar natuurlijk na het skien wilde appen, internetten, Netflixen of wat dan ook (en dat met prepaid handen vol geld zou kosten), wilde ik haar Lebara prepaid omzetten naar een Sim Only 4G abonnement met 7 Gb aan data. Op mijn naam, omdat ze zelf nog minderjarig is.
Ik belde op donderdag 2 januari 2020 naar de afdeling Verkoop die beloofde dat deze omzetting na twee dagen geregeld zou zijn.
Dochter was inmiddels naar Oostenrijk vertrokken, maar niks geen sim only. Ze kon daar alleen maar haar armzalige prepaid gebruiken wanneer er geen WiFi bereik was. En ik maar steeds haar beltegoed aanvullen want dat was in een mum van tijd verbruikt.
Er gebeurde na die twee dagen wachten dus niets.Geen bevestigng per e-mail, helemaal niets.
Daarom na die twee dagen de Lebara Klantenservice maar eens gebeld en ook daar mijn verhaal verteld. Die deed nogal negatief over hun afdeling Verkoop ("Oh, zijn ze daar weer eens bezig geweest"), maar kon me wel meedelen dat de simkaart waar het om ging geen 4G ondersteunde en dat omzetting naar SimOnly dan ook niet zonder meer mogelijk was. Ze raadden me aan om opnieuw contact op te nemen met de afdeling Verkoop.
Dat deed ik. Op woendagochtend 8 januari in alle vroegte gebeld en kreeg ene [naam medewerker bekend] aan de lijn, die beloofde e.e.a. uit te zoeken. Hij vroeg om mijn vaste en mobiele nummer en beloofde terug te bellen.
Maar hij belde niet terug. Niet woensdag, niet dionderdag, niet vrijdag Daarom vandaag, vrijdagmiddag 10 januari zelf maar weer gebeld,. kreeg meteen dezelfde medewerker aan de lijn maar die kon zich in eerste instantie niets van zijn belofte herinneren. "Ik krijg zoveel mensen aan de lijn", was zijn reactie. Pas toen ik mijn verhaal nogmaals afdraaide, ging het bij hem dagen. Maar toen hij uit zijn blote hoofd direct daarna met het excuus kwam "We zijn er nog steeds mee bezig" was het voor mij duidelijk dat hij helemaal niets had uitgezocht.
Dochter uiteraard hevig teleurgesteld. Voor haar nooit meer Lebara.
Wil het abonnement opzeggen maar zijn niet bereikbaar.
Ik heb sinds dec 2018 een sim only abonnement bij Lebara, en heb ik het nu met andere providers vergeleken.
Er zijn providers bij waarbij je per maand de helft minder betaald, dus voor mij word het doei doei Lebara.
Waardeloze wifi - roaming
Nooit nooit nemen! . Echt bagger!
Lijkt wel of ik terug in de steentijd zit met een 56k modem. Nog nooit zoiets slechts mee gemaakt. T-mobile netwerk wat ik normaal heb. Is zonder te dollen. Misschien 60x sneller. Zit minuten te wachten op een app downloaden.
Het is natuurlijk ook kpn. De puurste oplichters. Vroegere staats terreur. Die denken dat ze macht hebben en daar door hun positie misbruiken.
Ik heb een sim only bij lebara gekocht en mijn nummer behoud . lebara heeft paar uur mijn nummer bij ons geactiveerd en daarna bij heeft bij ons gestopt en bij andere klant mijn nummer is gekomen . De andere klant heeft mijn watsapp bij hem ook geactiveerd . Ik heb meer keren naar klantservies gebleed en vraag ik wat is fout gebeurd en mijn een proleem oplossen , het is langzaam met proleem oplossen - slecht bedrijf , ik raad nooit aan ermee om te gaan