Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
3 week geleden met een van lebara kaartje opgewaardeerd van €10,- (verdubbeld naar €20,-)
Heb hooguit 2/3x gebeld en beltegoed is nu nog maar €5,60,-
Hebben meer mensen dit dat hun beltegoed zomaar verdwijnt zonder dat je smst of belt?
Ik waardeer 10 euro op en bel 2x een 0909 nummer. 1x gesprek van 20 sec en andere van 22 sec. Kosten zijn 1,60 per gesprek daarvoor.
Kijk ik daarna is er dus voor die 2x bellen 6 euro en 32 cent van mijn btg af gegaan. Dat is toch niet meer normaal.
Databundel van 6000MB besteld voor gebruik op vakantie in Zeeland. Bijna nergens bereik en als er al bereik is dan is het met een belaberde snelheid. Nooit meer!
(sarcasme) ik heb zo'n geweldige ervaring gehad, het is ongelooflijk. Je koopt Lebara one waar je 1 cent per mb betaalt (voor internet) maar wat krijg je voor terug? de 1 cent per mb? of misschien 10 cent per mb? of. of. misschien 1 euro per kilobyte? (sarcasme uit) NEEE JE KRIJGT NIET EENS INTERNET NADA NIKS NOTHING!
ik kreeg een domme brochure waar in werd verteld dat je met lebara one beltegoed één cent per mb betaalt voor je internet maar je krijgt dat helemaal niet! gewoon niet! en mijn sms dienst is ook uit het niets uitgeschakeld, ik heb geen zin om naar de klantenservice te bellen want de meeste mensen die dit uitdelen kunnen niet eens normaal Nederlands.
en nog mooier, je koopt beltegoed. Je denkt: "oh mooi ik heb nu 20 euro, ik kan waarschijnlijk wel voor de komende maanden" NEEEEE ook niet! na 30 dagen *poef* beltegoed weg.
Geen zorgen dit geld ook voor je bel tarieven, in no-time is je beltegoed weg. je betaalt zo veel voor het bellen dat het gewoon niet meer grappig is.
conclusie: geen Lebara nemen. gewoon niet. een nul
Ik heb een pre-paid telefoon met prepaid sim kaart van lebara. Ik bel weinig en gebruik de telefoon niet veel. Eerst had ik een tijdje de voicemail gedeactiveerd toen ik echter hem weer aan wilde zetten bleef de voicemail service uitstaan. ondanks alle tips en truuks van de website en klantenservice voicemail deed het niet meer.
Nu is dat al bijna een jaar zo. Maar nu vandaag het volgende probleem: ik krijg geen netwerk signaal meer, ik kan ook niet kiezen voor netwerken, ook niet handmatig. de telefoon heeft het altijd gedaan qua netwerk signaal.
Ik heb niet eens een sms gehad dat mijn beltegoed verloopt (of deze is niet afgeleverd vanwege dat de telefoon uitstond).
De service voor sms berichten bij gemiste oproepen doet het namelijk ook niet en die is volgens mij gerelateerd aan de voicemail.
Ik nben er niet over te spreken. En als hun mijn telefoon niet activeren dan koop ik ergens anders een pre-paid sim die niet wordt geblokkeerd indien je geen geld hebt betaald.
Beloven van alles maar is niks van waar!
Als je iets wil oplossen kan dat in het Pools of slecht Engels.
En wat je ook zegt of vraagt er wordt NUKS opgelost.
ZEER klant onvriendelijk!
NOOIT meer Lebara
Ik gebruik mijn telefoon vrijwel uitsluitend om bereikbaar te zijn voor anderen. Dan maakt het dus niet veel uit welke provider je hebt. Als ik echter met de auto wegga is het absoluut noodzakelijk dat ik zelf kan bellen als er iets aan de hand is. Dat durf ik met mijn Lebara sim-only niet. Mijn beltegoed verdwijnt spontaan. Ik zoek met spoed een betrouwbare provider en eerlijk is eerlijk; de prijs is niet belangrijk.
Wat een afzetters. 10 Euro beltegoed op mijn mobiel, maak een account aan op Lebara, en ineens is al mijn beltegoed verdwenen. Probeer vervolgens Lebara te bereiken, maar moet kiezen uit vier verschillende telefoonnummers die eigenlijk allemaal direct of indirect geld kosten. Krijg ik een of andere Alex aan de lijn, moet ik eerst 4 minuten vragen beantwoorden voordat ik kan worden doorverbonden. Wordt ik eindelijk doorverbonden, kom ik terecht bij een Engels/Pools sprekende vrouw. Wat een klantenservice. Lebara lijkt op het eerste moment goedkoper dan alle andere Providers, maar geloof mij, trap er niet in!
Ik had naar de klantenservice gebeld voor een probleem omdat ik niet kon bellen naar Dubai. als eerste is de klantenservice niet eens in het Nederlands alleen Engels en Pools. Dan wordt je doorverbonden met Indiase klantenservice die nauwelijks Engels kunnen. Mijn probleem was dat de nummer die ik probeerde te bereiken een "premium" telefoon nummer is, hiervan heb ik nog nooit gehoord. Probleem niet opgelost. Maar ze zijn wel snel met het opnemen dat is een pluspunt
Ik gebruik nu al enkele jaren een Lebara SIM kaart in een dual-SIM telefoon, die ik regelmatig "oplaadt" met Lebara One om vanuit Nederland naar vaste lijnen in het buitenland te bellen.
Dit werkt perfect, daarvoor gebruikte ik Ziggo met Volopbellen (toen nog inlcusief naar enkele buitenlanden) voor 10 euro in de maand. Ziggo Volopbellen veranderde naar alleen maar Nederland, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Eerst nog wat lopen aanmodderen met VOIP diensten als VIBER OUT en SKYPE OUT, maar dat waren brakke verbindingen.
Toen ik Lebara One ontdekte, zou dat zelfs qua kosten gelijk of iets goedkoper zijn dan VOIP naar vaste lijnen in het buitenland, maar dan wel gewoon via een mobiel telefoonnetwerk. Dit alles bleek ook zo te zijn.
We bellen nu voor ongeveer 10 euro per 2 maanden gemiddeld naar vaste lijnen in Groot Britannie en Nieuw Zeeland al enkele jaren lang. Dat is dus de helft goedkoper dan Ziggo VolopBellen voorheen, en met het gemak dat we bellen met de mobiele telefoon, dus zelfs onderweg.
De dashboard van Lebara is verschrikkelijk, je kunt daar niet echt duidelijk overzicht krijgen van je gesprekken qua datum en tijdsduur.
In eerste instantie heb ik het ook angstvallig in de gaten gehouden, ook vanwege alle negatieve reviews, maar het klopt echt, er is geen krediet wat stiekum verdwijnt.
Ik heb geen ervaring met de "verdubbelaar" producten van Lebara, maar Lebara One kan ik absoluut aanraden.
4/5 sterren. Als Lebara hun dashboard eens op orde krijgt met fatsoenlijke overzichten van gesprekken, datum, tijd, kosten dan kan mijn waardering zelfs 5/5 worden.
Ik geloof trouwens wel dat die brakke dashboard opzettelijk is want dat is in deze tijd niet meer nodig !
Spontaan mijn simkaart gedeactiveerd, zonder enige waarschuwing omdat ik hem niet optijd opgewaardeerd heb. Klantenservice gebeld, daar kreeg ik als antwoord "Dat is dan pech mijnheer, hier kunnen wij niets aan veranderen"
WAARDELOOS OP ALLE FRONTEN
ijdag overgegaan op lebara opgewaardeerd 40 e volgende dag 11 euro verdwenen. niets. niets met de mobiele gedaan .lees hier slechte dingen over lebara. als ik.mijn beltegoed blijf kwijtraken. Ga ik gelijk over na mijn oude provider. Dan nooit meer lebara
Slechte ervaring met Lebara opwaardering. Ik heb in 2 dagen 2x opgewaardeerd en na een belletje is mijn beltegoed niet meer genoeg voor een volgende.
Klantenservice kan erg slecht Nederlands, moeilijk te begrijpen.
ik heb lebara en ik bel vaak met mijn ouders in Duitsland ik heb dus lebara 1 keer 30 euro en je krijgt ook een data bundel waar ik heel lang belt .ik had een keer storing en ik hoorde mijn moeder wel maar zij mij niet. toen heb ik gebeld met klanten service die mij goed geholpen had-
ze belden om de storing te bevestigen naar Duitsland en ik had gelijk.
dus ze hebben het gelijk opgelost en toen werkte alles binnen 1 half uur en toen ging het prima.dus het is gewoon hoe leg je het uit.Als je gewoon vriendelijk blijft word je ook beter geholpen.
dus prima.
Klantenservice is zeer slecht, je wordt niet serieus genomen. Internetbundel verdwijnt als sneeuw voor de zon, nauwelijks gebruik van gemaakt en toch alles weg.
Ik maak ongeveer 10 jaar gebruik van lebara ongeveer 8 jaar geleden beltegoed was op, zeer onwaarschijnlijk maar 10 euro opgewaardeerd,maar naar 1 telefoontje ook weer verdwenen.sim kaart weggegooid.
toen vele jaren goed bevallen met nieuwe kaart. veel mensen geadviseerd ook lebara te nemen. Had ik niet moeten doen het is nu de normaalste zaak dat het beltegoed is verdwenen zeer jammer.
Ik had laatst 20 euro op gewaardeerd. ik had nergens heen gebeld weg al mijn btg.
En internet heb ik in 2 dagen tijd al 4 keer me lebara op gewaardeerd en ik doe er helemaal niks mee en dan is dat binnen die 2 dagen binnen de zoveel uur in eens weg.
Slechte zaak die lebara zooi nooit geen lebara meer.
Nu al 2 x meegemaakt dat het beltegoed van mijn dochter op was zonder dat ze heeft gebeld.Internet heeft ook niet per ongeluk aan gestaan. Geen Lebara meer voor ons en wij hebben 4 kids met een telefoon.
Het zijn gewoon smerige oplichters mijn beltegoed twv 10euro (lebara 20euro) al na 1 dag verdwenen 1 nummer gebeld die nog niet eens beantwoordt werd verder telefoon thuis laten liggen en niet meer aangeraakt tevens continu verbonden met mijn thuis wifi netwerk. Klantenservice gebeld en snapper er niks van VIEZE ZAKKENVULLERS