Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sim kaart gekocht voor €10,00 voor 1 maand. Inloggen om te activeren lukt niet. Contact opgenomen met klantenservice via mail, reactie in gebrekkig Nederlands waar ik niks mee kan en zeker niet wijzer van word! Direct per mail aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van Lebara omdat dit voor mij niet werkt. Contract wordt toch automatisch verlengd en maandelijks €10,00 afgeschreven. Bij storneren krijg ik dreigmails over juridische stappen en hoge kosten. Mailcontact met klantenservice, steeds een ander die reageert en probleem niet opgelost. Echte oplichters! NOOIT LEBARA!
Heb waar dan ook weinig of geen bereik .en mijn berichten krijg ik veel te laat binnen of helemaal niet.jammer zit er een jaar aan vast .als ik dit had geweten dan had ik geen abonnement afgesloten.
Ik heb zelf een elektronica zaak die ook reparaties doet en beltegoed verkoopt. Ik heb een contract gehad met lyca maar ondanks dat beveelde ik klanten lebara aan omdat het internet van lyca het niet automatisch deed. Ik ben vervolgens overgestapt naar Lebara en ben zeer tevreden. Klanten die opwaarderen hoef ik niet te helpen met de instellingen. De mensen die hier zitten te klagen doen vaak zelf dingen fout. Die kom ik ook in de winkel tegen, dan laten ze bijvoorbeeld hun mobiele data aan staan en krijgen ze berichten via whatsapp ofzo terwijl ze geen wifi hebben. Als je dan beltegoed gekocht hebt dan gaat dat snel op, omdat beltegoed niet bedoeld is om mee te internetten. Daarvoor moet je een data bundel kopen. Ik ben persoonlijk zelf ook klant van lebara en ben zeer tevredn, heb onlangs de sim only aangeschaft voor bellen en internetten voor 10 euro per maand en doet het prima, zoals altijd. Mensen die klachten hebben moeten zich eerst verdiepen in hoe het product wat ze kopen nou precies werkt. Die kom ik dagelijks tegen en vaak leg ik het ze uit als ze het kopen. Mensen die beweren dat lebara 2 euro ofzo van hun beltegoed gestolen heeft moeten echt cabaratier worden. Denk je nou echt dat lebara een ontevreden klant en review riskeert voor 2 euro? Dat kost ze het tienvoudige minstens. Ik heb al jaren lebara en maak gebruik van allerlei van hun producten, data, beltegoed, los en abbonnement en nog nooit hebben ze een cent van mn geld gestolen.
Ben helemaal ontevreden met de Klantenservice van Lebara. Ik vraag me af wat voor mensen daar werken, het duurt meer dan 1 uur om een simpele probleem op te lossen. Ik krijg steeds domme vragen gesteld om mezelf te verificeren en dan word ik later in de chat nog eens gevraagd als het nog gaat om dezelfde mobiel nummer.
Ze kunnen beter de email voor de klantenservice weghalen op de website, het duurt eeuwen voordat je een bericht krijgt, en dan alsnog ben je niet worden verholpen.
Als je een tijdverspill-fanaat bent met waardeloze klantenservice, dan ga je gang!
Hallo, ik heb al jaren Lebara One. Voor 10 euro kan je gratis 30 dagen naar andere Lebara deelnemers bellen. Je beltegoed is een half jaar geldig, geen 2 euro per maand dus. Heb familie in het buitenland en betaal 1cent per minuut. De My Lebara app geeft duidelijk je verbruik aan. Ik ben persoonlijk zeer tevreden.
Begin er niet aan, het is een start van doffe ellende, van slechte informatie, onjuiste acties en onwilligheid om het goed te willen oplossen. Bespaar de frustraties!
Moet iedere keer herstart maken / wordt er gallies van
Door bezoek aan het buitenland en geen bereik thuis is mijn prepaid kaart even niet gebruikt. Deze is volgens LEBARA vervallen omdat hij langer als drie maanden niet is gebruikt. Ik zou hierover een SMS hebben ontvangen. Volgens hun website wordt deze na 90 dagen geen gebruik geblokkeerd en dan nog 30 dagen bevroren. Ik weet zeker dat ik de simkaart binnen deze termijn gebruikt heb. Ik krijg geen enkele medewerking van LEBARA. Zelf al zou ik de telefoon 120 dagen niet gebruikt hebben dan nog is het niet reëel om je kaart te blokkeren. Ik vaar op een vrachtschip en ben wel vaker lang niet bereikbaar. Totale gebrek aan service bij LEBARA. Ik raad dit bedrijf bij iedereen af.
Waardeloos heb ik net €20,00 opgewaardeerd blijkt deze slechts 3 maanden geldig te zijn Deugnieten zijn het
Nooit meer lebara !
Gisteren mijn prepaid beltegoed met 10 euro opgewaardeerd. Blijkt dat bij controle maar tot januari 2018 (één maand dus!) bruikbaar te zijn. Na januari ben ik hélemáál klaar met Lebara! Oplichtersbende! (Je betaalt ook nog 1,49 'transactiekosten' als je net iDeal betaalt, dat maak ik ook nergens anders mee!)
Heb aparte telefoon met Lebara simkaart, en bel regelmatig naar de UK en Duitsland. Dit is een stuk goedkoper dan met mijn abonnement bij Vodafone. Ervaring binnen Nederland heb ik niet, daar gebruik ik mijn abonnement voor.
3 week geleden met een van lebara kaartje opgewaardeerd van €10,- (verdubbeld naar €20,-)
Heb hooguit 2/3x gebeld en beltegoed is nu nog maar €5,60,-
Hebben meer mensen dit dat hun beltegoed zomaar verdwijnt zonder dat je smst of belt?
Ik waardeer 10 euro op en bel 2x een 0909 nummer. 1x gesprek van 20 sec en andere van 22 sec. Kosten zijn 1,60 per gesprek daarvoor.
Kijk ik daarna is er dus voor die 2x bellen 6 euro en 32 cent van mijn btg af gegaan. Dat is toch niet meer normaal.
Databundel van 6000MB besteld voor gebruik op vakantie in Zeeland. Bijna nergens bereik en als er al bereik is dan is het met een belaberde snelheid. Nooit meer!
(sarcasme) ik heb zo'n geweldige ervaring gehad, het is ongelooflijk. Je koopt Lebara one waar je 1 cent per mb betaalt (voor internet) maar wat krijg je voor terug? de 1 cent per mb? of misschien 10 cent per mb? of. of. misschien 1 euro per kilobyte? (sarcasme uit) NEEE JE KRIJGT NIET EENS INTERNET NADA NIKS NOTHING!
ik kreeg een domme brochure waar in werd verteld dat je met lebara one beltegoed één cent per mb betaalt voor je internet maar je krijgt dat helemaal niet! gewoon niet! en mijn sms dienst is ook uit het niets uitgeschakeld, ik heb geen zin om naar de klantenservice te bellen want de meeste mensen die dit uitdelen kunnen niet eens normaal Nederlands.
en nog mooier, je koopt beltegoed. Je denkt: "oh mooi ik heb nu 20 euro, ik kan waarschijnlijk wel voor de komende maanden" NEEEEE ook niet! na 30 dagen *poef* beltegoed weg.
Geen zorgen dit geld ook voor je bel tarieven, in no-time is je beltegoed weg. je betaalt zo veel voor het bellen dat het gewoon niet meer grappig is.
conclusie: geen Lebara nemen. gewoon niet. een nul
Ik heb een pre-paid telefoon met prepaid sim kaart van lebara. Ik bel weinig en gebruik de telefoon niet veel. Eerst had ik een tijdje de voicemail gedeactiveerd toen ik echter hem weer aan wilde zetten bleef de voicemail service uitstaan. ondanks alle tips en truuks van de website en klantenservice voicemail deed het niet meer.
Nu is dat al bijna een jaar zo. Maar nu vandaag het volgende probleem: ik krijg geen netwerk signaal meer, ik kan ook niet kiezen voor netwerken, ook niet handmatig. de telefoon heeft het altijd gedaan qua netwerk signaal.
Ik heb niet eens een sms gehad dat mijn beltegoed verloopt (of deze is niet afgeleverd vanwege dat de telefoon uitstond).
De service voor sms berichten bij gemiste oproepen doet het namelijk ook niet en die is volgens mij gerelateerd aan de voicemail.
Ik nben er niet over te spreken. En als hun mijn telefoon niet activeren dan koop ik ergens anders een pre-paid sim die niet wordt geblokkeerd indien je geen geld hebt betaald.
Beloven van alles maar is niks van waar!
Als je iets wil oplossen kan dat in het Pools of slecht Engels.
En wat je ook zegt of vraagt er wordt NUKS opgelost.
ZEER klant onvriendelijk!
NOOIT meer Lebara
Ik gebruik mijn telefoon vrijwel uitsluitend om bereikbaar te zijn voor anderen. Dan maakt het dus niet veel uit welke provider je hebt. Als ik echter met de auto wegga is het absoluut noodzakelijk dat ik zelf kan bellen als er iets aan de hand is. Dat durf ik met mijn Lebara sim-only niet. Mijn beltegoed verdwijnt spontaan. Ik zoek met spoed een betrouwbare provider en eerlijk is eerlijk; de prijs is niet belangrijk.
Wat een afzetters. 10 Euro beltegoed op mijn mobiel, maak een account aan op Lebara, en ineens is al mijn beltegoed verdwenen. Probeer vervolgens Lebara te bereiken, maar moet kiezen uit vier verschillende telefoonnummers die eigenlijk allemaal direct of indirect geld kosten. Krijg ik een of andere Alex aan de lijn, moet ik eerst 4 minuten vragen beantwoorden voordat ik kan worden doorverbonden. Wordt ik eindelijk doorverbonden, kom ik terecht bij een Engels/Pools sprekende vrouw. Wat een klantenservice. Lebara lijkt op het eerste moment goedkoper dan alle andere Providers, maar geloof mij, trap er niet in!
Ik had naar de klantenservice gebeld voor een probleem omdat ik niet kon bellen naar Dubai. als eerste is de klantenservice niet eens in het Nederlands alleen Engels en Pools. Dan wordt je doorverbonden met Indiase klantenservice die nauwelijks Engels kunnen. Mijn probleem was dat de nummer die ik probeerde te bereiken een "premium" telefoon nummer is, hiervan heb ik nog nooit gehoord. Probleem niet opgelost. Maar ze zijn wel snel met het opnemen dat is een pluspunt