Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik bel veel omdat ik met vrienden online games aan het doen ben. op me smartphone. daar bij bel ik regelmatig lang. Tot dat ik dit bericht kreeg. Beste klant, voor de onbeperkte minuten geldt een fair use policy. Deze heeft u overschreden. Wij verzoeken u contact op te nemen met Klantenservice. Ik heb ze opgebeld. En ze vertelde mij. Dat er bij veel gebruik er limiet is. Van 6000 minuten.en dat er van af nu kosten worden afgeschreven bij het bellen tot de nieuwe maand. onbeperkt bellen :-/ gelukkig is het maandelijks onzegbaar. Doei!
Kastje naar de muur, sinds de obligatie houders de macht hebben gegrepen, sinds 1 maand super slecht geluid.
Vóórdat ik alle reviews gelezen had abonnement bij Lebara afgesloten. Dom dom dom. Daarna reviews gelezen en meteen gecancelled, want vond het risico te groot dat nummerbehoud niet goed zou gaan. Gebeld, toen wel direct iemand aan de lijn die me keurig hielp. Ik kreeg echter geen bevestiging dat ik gecancelled had, ik moest erop vertrouwen dat ik binnen 2 weken mijn geld terug kreeg, “dat gaat namelijk nooit mis”. Na 2 weken nog steeds geen geld, dus weer gebeld. Nergens in de administratie terug te vinden dat ik eerder al gecancelled heb. Werd in twijfel getrokken. Moest SMS sturen met mijn Lebara abonnement, dat ik dus nooit geactiveerd heb. Bij hoge uitzondering heeft Lebara die SMS gestuurd voor mij, nou nou. Nu weer 2-3 weken wachten op mijn geld en duimen dat het nu wel goed gaat. Kreeg weer geen bevestiging, en met heeeeel veel moeite alleen de voornaam van degene die ik aan de lijn had. Advies: ga lekker naar Simpel of Simyo, die hebben een geweldige klantenservice en bedonderen je niet.
Er wordt al een tijd een bedrag afgeschreven van een onbekend nummer , Lebara doet hier helemaal niets aan . Lebara klantenservice bestaat niet ,is nl niet te bereiken en reageert al helemaal niet op e-mails. Kortom, wegwezen.
Sinds enige dagen Sim Only in gebruik bij Lebara, alles was zo geregeld, duidelijke uitleg via mail gekregen, volgende dag de simkaart in de bus ,activeren geen probleem. App gedownload en alles helder te volgen.Dus tot nu toe zeer tevreden.
Nu sym only ook tevreden. De klantenservice is inderdaad moeilijk bereikbaar.
dus geen problemen.
H.Brouns
Sittard
Grootste scam bedrijf qua pprovider in nederland.
4g is super langzaam
Kan abbo niet opzeggen ookal zou dat iedere maand moeten kunnen
Diverse malen getracht de klantenservice te bereiken, na vier keer een kwartier in de wacht gestopt en de laatste betaling gestorneerd. Ik hoop dat er nu vanaf ben.
Wilde een Nederlands nummer wat ik door zou kunnen schakelen naar een ander nummer. Dit uitgelegd bij de mediamarkt en ook geboekt via de Mediamarkt. Nu blijkt dat Lebara nier doet aan doorschakelen. Mail gestuurd, geen reactie. Eindeloos wachten aan de service telefoon. Na 45 minuten komt er iemand aan de lijn. Blijkt ook nog eens dat ik mijn geld niet terug krijg. Niet gebruikt en 31€ lichter. Erg slecht allemaal, niet doen.
Heb 2 jarige abonnement 25 gb internet en onbeperkt bellen voor 25€ afgesproken werkt perfect,
ECHTER!
nu bericht dat het 10 gb wordt maar moet wel 25€ betalen. zou toch zo moeten zijn dat ik nu mag kiezen voor goedkoper abonnement of overeenkomst stop zetten.
Maar ze werken niet mee, wat nu?
4x gebeld naar de klantenservice van Lebara. 4x 25 min. in de wacht. 4x telefonisch bevestiging van opzegging, binnen 5 min. ontvangt u een bevestiging per email. 4x geen bevestiging en bij opnieuw contact niks terug te vinden van voorgaand gesprek. DOODZIEK wordt je er van.
Abonnement van 2 jaar afgesloten, wilde informatie betreffende kosten voor gebruik buiten de eu.
Al bel je de hele dag, het lijkt wel of ze op vakantie zijn.
Bij mijn vakantie in Turkije kreeg ik een smsje dat bellen€3.95 pm gebeld worden€0,99 om sms€0,99pb en 1mb internet€5,- koste. Ondanks international abonnement. Je hoeft niet te denk dat je makkelijk van deze oplichters af kunt komen. Totaal onbereikbaar.
Één grote dieven bende
Zowel per mail als telefonisch onbereikbaar. Onbetrouwbaar. Trap er niet in
Slechte service onbeschofte mensen die je als klant moeten helpen
Na lang wachten een medewerker ad lijn gehad. Ik wou opzeggen. Maar hij wou niet bevestigen dat ik het had opgezegd.
Ze blijven facturen sturen.
Niet afsluiten
Gewoon slecht bedrijf
De mensen die positief over dit bedrijf zijn dat kan niet anders dan dat het medewerkers zijn of vriendjes.
Volkomen RUK bedrijf.
De mensen die bij dit bedrijf werken moeten zich schamen.
Mooie verhalen maar als puntje bij het paaltje komt loop je met je harses knetter hard tegen een betonnen muur.
Volgens mij is de richtlijn; als je online kan afsluiten moet je dit ook online kunnen opzeggen. Bij lebara is dit niet mogelijk. Ook per mail wordt niet gereageerd.
Dus heel lang in de wacht gaan staan per telefoon, en maar hopen dat je abonnement wordt afgesloten.
Nog steeds geen verbinding met Lebara.
Ondanks de betalingen acceptatie nummerbehoud, en start abonnement.
Waar kan ik Lebara uberhaupt bereiken?
Bel simpel is zo simpel nog niet.
En Klantenservice per telefoon is niet te betalen.
Ik wou dat ik er niet in was getrapt. Lieve mensen wees gewaarschuwd! Hoe mooi het aanbod van 4 G data en onnbeperkt bellen ook klinkt voor 10,00 per maand! Stink er niet in.
Groet Alida Postma
Ik heb sinds december 2018 een abonnement bij Lebara. €20.- per maand, onbeperkt bellen, sms’en en unlimited data. Nooit problemen mee gehad, tot nu. Ineens is mijn data op. Nadat ik deze sms kreeg, keek ik meteen op de app. Wat blijkt? Dat ik al 16 euro boven die €20.- zit! Geen idee wat er aan de hand is, unlimited was altijd onbeperkt bij mij, dus ook niet dat het 7GB was bijv. Maar het daarna traag werd. Gewoon nooit problemen mee gehad. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Als er iets is veranderd aan die onbeperkte data, dan zou ik dat toch te horen moeten krijgen lijkt me?
Geen 4G buitenland niet echt handig als je in het grensgebied woont .