Lebara reviews

1.5
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Wahseem
04-09-2019

Super tevreden

Al jaren gebruik ik lebara en echt super tevreden mee

Louisa
03-09-2019

Bundels worden niet geactiveerd

Vrijdag beltegoed gekocht, sms om bundel aan te zetten, sms terug : eerst beltegoed kopen.

Dochter kreeg daarna wel weer toegang tot internet dus dacht dat data bundel weer aan was.

Binnen 2 dagen bericht, minder dan 2 euro beltegoed

Data bundel blijkt dus niet geactiveerd en 20 euro is binnen 2 dagen en nog geen 30 MB verbruik gewoon OP.

49 cent per MB hebben ze gerekend. Dit terwijl je geen melding krijgt dat beltegoed is bijgeschreven via SMS en vanaf eerste moment data pakket niet werkt.

Klantenservice onbereikbaar, heb vandaag 2 x 45 min in wacht gestaan zonder resultaat.

einde lebara binnen 2 maanden.

Lea
31-08-2019

Niet aan beginnen

Alleen maar problemen. Nummerovername duurde weken, niet of heel slecht bereikbaar, facturen kloppen niet.

Pure oplichterij als je het mij vraagt. Snel overstappen dus!

Herman
30-08-2019

WAARDELOOS!

Wat een waardeloos bedrijf is dit, het overzetten van je oude nummer van lebara naar een nieuw nummer van lebara krijgen ze niet voor elkaar. De klantenservice niet bellen het is een ramp. Daarom ga niet in zee met lebara!

Kai
29-08-2019

Goed geholpen

Ik belde met een pre-paid probleem op en ja was lang wachten, daarna kreeg ik Simon en hij heeft mij heel goed en deskundig geholpen. Volgende keer gewoon voor een pre-paid vraag / probleem naar Simon vragen.

Gerrit
28-08-2019

Ondoorzichtig bedrijf

Er is eigenlijk maar weinig wat goed functioneerd bij Lebara.

Automatisch opwaarderen: doet het niet!

Sym Only abbonement: doet het niet!

Klantenservice: onbereikbaar!

Dan maar elke keer een bundel kopen, word er elke keer €5 extra afgeschreven!

Een dikke onvoldoende van mij!

Hans
28-08-2019

Oplichting

Je kunt met volledig zelf betaald beltegoed , niet bellen wie je wil!

09 nummers zijn uitgesloten!

Mo
26-08-2019

Geen abonnement afsluiten bij lebara dan word je overgespanen

Ik heb voor mijn dochter prepaid internet opgewaardeerd 2000MB en in minder dan een maand zijn er fouten gemaakt en de 1200 MB zijn weggehaald. Ik probeer de hele dag contact op te nemen met de klantenservice maar geen gehoor.

Kevin
26-08-2019

Klantenservice is ruk

15m later nog steeds niet geholpen en aan de reacties hier te zien gaat dat denk ik nog wel een half uur duren.

Wilde mijn nummer meenemen vanaf lebara maar dit is niet gelukt door toedoen van lebara, denk dat et sneller is om iedereen mijn nieuwe nummer te geven ipv hem mee te nemen.

SCHANDE!

Mira
26-08-2019

Geen contact!

Ik sta minimaal een half uur in de wacht, ik krijg maar geen contact met ze!

'Bedankt voor het wachten, blijf nog even aan de lijn, we helpen je zsm'!

Pff en dat als je 2 nieuwe contacten wil afsluiten! Ik ga liever naar de concurrent waarbij de service iets beter geregeld is. Zo kan ik ook wel contracten van €10 p/mnd aanbieden!

Ben
12-08-2019

Krijg geen contact met Lebara

Internet werkt niet, krijg geen contact met Lebara en Kruidvat waar wij de simkaart hebben gekocht doet ook niets!

Ton
11-08-2019

Lebara Is prima.

Binnen een half jaar nu 2 abonnementen afgesloten.

Voor mijzelf en mijn vrouw. Beiden onbeperkt bellen/sms'n/internetten en per maand opzegbaar.

Per abonnement €10,-. Zowel de activering en nummerbehoud prima en zonder problemen verlopen. Lebara sluit contracten af voor het KPN netwerk en is dus niet verantwoordelijk voor slechte ontvangst. Over het algemeen zijn de klagers mensen die over oude mobieltjes beschikken, vaak ook niet goed kunnen lezen en niet weten hoe ze hun mobiel moeten instellen. Over prepaid en klantenservice kan ik geen oordeel geven, daar heb ik geen ervaring mee. Voor alsnog kan ik zeggen dat het abonnement wat ze aanbieden voor €10,- prima is en aan alle verwachtingen voldoet, ook in het buitenland.

Kees
09-08-2019

Top service

Wilde even mededelen dat ik altijd goede ervaringen heb met de klantenservice tot nu eerst een aardige mevrouw gesproken Loubna goed geholpen! vervolgens door super leuke kerel geholpen jim chapeau!

Hedi
02-08-2019

Geen 4G buiten Nederland!

Lebara biedt abonnementen aan die suggereren dat het om 4G abonnementen gaat.

Trap er niet in! Buiten NL wordt GEEN 4G aangeboden met alle irritaties van dien.

Do
01-08-2019

Waardeloos!

Ik heb op alle manieren geprobeerd om mijn Sim Only abonnement te beëindigen, maar ik krijg geen contact met Lebara. Hoe kom ik er nu van af?

Peter
31-07-2019

Goed geregeld

Binnen 3 dagen na aanvraag geregeld

Simkaart op tijd, nummerbehoud

Mooie prijs voor onbeperkt bellen en 5 GB

Dirk
31-07-2019

Geen klachten tot nu toe

Alles is prima gegaan tot nu toe; het aanvragen van de simkaart, de levering ervan in ongeveer 3 dagen, het aanvragen van nummerbehoud eerst en vervolgens nadat dat was afgerond het activeren van de simkaart. Ik heb ook de Lebara app gedownload zodat ik kan bijhouden hoeveel gb ik gebruik. Had namelijk geen idee hoeveel gb ik nodig zou hebben maar met 5gb zit ik prima. De prijs voor simonly is heel goed vind ik, onbeperkt bellen en dus 5gb heb ik. Maandelijks opzegbaar ook nog. Dus al met al zou ik Lebara aanbevelen en nee ik werk niet voor dit bedrijf! Ik lees een hoop klachten overigens over de klantenservice maar omdat bij mij alles goed is gegaan, heb ik ze niet nodig gehad. Gelukkig maar.

Janny
27-07-2019

Beltegoeg

Lebara elke keer als ik op wardeert is mijn bel. tegoed

zo op hoe kan dat .

Alex
27-07-2019

Tevreden

Lees veel negatieve reacties, welnu ik ben tevreden. Ik woon in Spanje en heb Yoigo, echter data gaat heel snel op. Mijn zoon heeft een prepaid uit Nederland van lebara meegenomen en ik dacht probeer dat eens. Welnu ik heb voor zelfde geld veel meer bij Lebara en data gaat minder snel op. Paar keer probleem gehad met opwaarderen door eigen fout. Maar zeer naar tevredenheid geholpen en snel. Enigste minpuntje : als je data op is in buitenland en je wilt opwaarderen dan moet je bundel kopen met ook belminuten ondanks dat je die niet nodig heb. Verder ben ik zeer tevreden met mijn prepaid van lebara.

Behrang
26-07-2019

Lebara Abbonement ervaring

Mijn ervaring; ik gebruik nu 3 maanden Lebara Simonly abonnement 5 gig onbeperkt bellen maandelijks opzegbaar 10,-.

Positief:

1. Goede bereik overal zit op kpn netwerk goede 4G. kan netflix en IP tv kijken.

2. Simkaar binnen3 dagen binnen.

3. nummerbehoud exact op aangegeven dag uitgevoerd.

Negatief:

1. Niet de snelste 4G netflix kan met hotspot, schokkerig worden als je met 3 personen gebruikt.

2. servicedesk alleen bereikbaar via mail.

3. zelf APN instellen in buitenland voor data.

Ik moet eerlijk zeggen dat het wel de moeite waard is om over te stappen. ik heb zelfs een 2de maand abonnement aangevraagd.