Lebara reviews

1.5
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Joep
16-10-2019

Dik tevreden

Heb een paar jaar Lebara en ben dik tevreden. Vandaag ook voor mijn vriendin Lebara genomen. Alles ging uit de kunst, ook de helpdesk was onmiddellijk aan de lijn met deskundig advies. Nummerbehoud: binnen twee dagen en het werkt!

Tja: ik weet niet waar al die negatieve commentaren vandaag komen, maar ik ben dik tevreden!

Rilana
15-10-2019

Slecht

Kaart niet te activeren. moest foto's sturen.

na week weer bellen omdat ik niets hoorde.

doen niets. kunnen me niet helpen.

1 maand onbeperkt bellen sms en 5 gb data voor niets gekocht. koop wel van andere provider.

nooit meer en andere kaarten gooi ik weg.

ruk bedrijf met ruk service.

Piet
14-10-2019

Onbereikbare klantenservice, slechte online informatievoorziening

Na een kwartier bellen niemand aan de lijn gekregen. Waardeloos!

Firoz
10-10-2019

Klantenservice

Zeer slecht ruim 20 min wachten toch maar opgehangen. voor mijn nooit meer zulke troep

André
09-10-2019

Onbetrouwbaar en onbereikbaar bedrijf

Sim kaart voor een 24 maanden abonnement werd niet geleverd. Na meerdere keren proberen de helpdesk te bereiken uiteindelijk een brief gestuurd waar ook niet afdoende op werd gereageerd. Het geld werd natuurlijk wel direct en zonder problemen afgeboekt.

Ga niet met dit bedrijf in zee. Ze leveren niet en helpen ook niet bij problemen ( die door hem zelf werden gecreëerd.

Arnold
09-10-2019

Sim geblokkeerd!

Heb voor vader een senioren telefoon gekocht met simkaart van Lebara.

Op 1 oktober j.l. krijgt hij een sms'je met daarin het bericht waardeer vandaag op anders vervallen de diensten.

Op 5 oktober hebben wij nieuw beltegoed gekocht van Lebara maar het opwaarderen blijkt niet meer mogelijk.

De berijkbaarheid van de klantenservice is onduidelijk en na een aantal pogingen pas gelukt.

Het telefoonnummer van vader blijkt onherstelbaar geblokkeerd.

Het genoemde sms'je was de eerste en enige waarschuwing van Lebara, schande om zo met klanten om te gaan.

Schande, te meer omdat vader plotseling naar het ziekenhuis moest en dus niet direct op het sms'je kon reageren.

Volgens mij zou je dit onder de noemer diefstal kunnen plaatsen.

Arnold.

Bert
09-10-2019

Goedkoop is duurkoop

Tarieven zijn scherpste voor Sim-only in Nederland, maar dat geeft wel een hoop hoofdbrekens:

- Hoge aansluitkosten krijg je niet terug bij annuleren gedurende bedenktijd

- KPN netwerk bereik matig in ZO-Brabant, meestal 1 a 2 streepjes

- Vreselijk lange wachttijd helpdesk, die als je ze eenmaal te pakken hebt nog best OK is.

- Na verlopen sim-only betaal je opnieuw 15€ aansluitkosten en krijg je een nieuwe sim per post, compleet onzinnig.

- Site valt niet op in te loggen door Evil Google Recaptcha

Kris
07-10-2019

Lange wachttijd

De wachttijd is heel lang.

Paul
07-10-2019

Lange wachttijd

Probeer al voor de derde keer lebara te pakken te krijgen om op te zeggen. 1e twee keer duurde 30 minuten en heb toen maar opgehangen. Probeer nu ik dit schrijf ook alweer 20 minuten maar blijf nu maximaal 45 minuten wachten. Belachelijk lang wachten en zeer klantonvriendelijk. Op een andere manier opzeggen is niet mogelijk en wordt je dus gedwongen om uren te proberen hem te pakken te krijgen aan de lijn.

Voor mij nooit meer Lebara!

Charlotte
07-10-2019

Voorschot betaald - nog geen actieve sim kaart: ONBETROUWBAAR, ONBESCHOFT!

Lekker bellen met Lebara nemen ze wel heel letterlijk! Je hangt LETTERLIJKE uren in de wachtrij voordat je een onbeschofte, amateuristische medewerker van Lebara aan de lijn krijgt, die je vervolgens onduidelijke instructies geeft en de telefoon er op gooit, als het haar te heet onder de voeten wordt. Nadat ik een sim- only heb aangevraagd heb ik 5x contact moeten opnemen met Lebara om nu nog steeds niet duidelijk te hebben waarom mijn sim kaart nog niet geactiveerd is. Ik krijg de opmerking dat ik weer OPNIEUW een aanvraag moet doen via hun website terwijl de eerste incasso's al zijn geint door dit onbetrouwbare bedrijf. Wat ze dan een voorschot noemen! BELACHELIJK!

Jan
07-10-2019

Geld kwijt

Een prepaid aangeschaft voor in een seniorentelefoon met alarmfunctie voor mijn opa van 86 jaar. Via internet vernomen, dat het saldo 6 maanden geldig is, maar in werkelijkheid was dit maar slechts 3 maanden!

Nu kan mijn opa dus geen hulp meer inroepen als het nodig is en is al het geld wat op de prepaidkaart "verdwenen" welke geblokt is en niet meer bestaat. Schande om zo van je klanten te stelen!

Nu moeten we weer een nieuwe SIM aanschaffen en de telefoon opnieuw installeren. Maar natuurlijk NOOIT meer bij lebara!

nu moeten we weer een nieuwe simkaart regelen

Ahmet
01-10-2019

Zeer goed

Ik heb Abonnement onbeperkt bellen en sms

75 gb internet en ik betaal € 20 per maand

Kpn netwerk en internet werkt ook snel.

Abonnement geld gaat af mijn Rekening. Ik heb al 9 maanden deze Abonnement.

Heb geen klachten

Veel mensen heben oude telefons betaal problemen veel op Facebook YouTube instigram en zij heben kleine internet bundels. Zo begint klachten

Dina
24-09-2019

Service

Ik ben heel tevreden

Ibo
23-09-2019

Lebara heeft geen dataplafond

Je word als een muis in de val gelokt zo genaamd goedkope prijzen en wanneer je bundel op is krijg je abnormaal hoge kosten en dit is bewust door lebara zo geformuleerd!

Gerard
22-09-2019

Sim only lijkt niet onzegbaar via klantenservice

Volgens de Lebara voorwaarden op tijd ongezegd via de klantenservice (ene Tristan). Dat kon alleen telefonisch en houdt rekening met heeeel lang wachten aan de telefoon. Mail wordt in het Engels beantwoord met een verhaal dat ze onverwacht veel vragen per mail hebben en dus niet tijdig kunnen antwoorden. Maar na het tel. contact blijkt het abonnement gewoon door te lopen. De slagzin "Lebara, niet te stoppen" geldt kennelijk voor het opzeggen. Ik heb de incasso nu maar geblokeerd en wil nooit meer iets met Lebara te maken hebben.

Anne
20-09-2019

Klanterservice

En maar wachten en maar wachten, nog even aan de lijn. geen idee hoe lange even is in de Lebara termen, maar voor mij veel te lang. na 30 minuten heb ik het opgegeven. mailen of chatten kan ook niet, lekker verdienmodel zo

Hans
17-09-2019

Manipulatie = Lebara

Als ex Lebara -klant met meerdere prepays en heb ik herhaaldelijk problemen ondervonden. Tot dusverre heb ik dit alles in de context van mogelijke fouten geplaatst. Maar vandaag werd het me duidelijk dat dit georganiseerde en gemanipuleerde acties zijn. Een voorbeeld? In dezelfde periode in exact dezelfde omgeving en locatie, bijwonen van de videoconventie voor het eerst 150 MB en de volgende dag 350 MB. Vandaag is dezelfde videoconferentie en 2 GB weg. Dus dat is niet de eerste keer. Dit is niet te geloven dat Lebara zonder angst is voor de mogelijke gevolgen van dergelijke acties en zeker total zonder respect voor de klanten. Maar dit verbaast me niet langer, want door het kleine onderzoek kwam ik tot de informatie hoe Lebara is ontstaan en wie de eigenaar van Lebara is. Ik raad iedereen aan kijkje te nemen. Vandaag heb ik alle 5 simkaarten vernietigd en een e-mail geschreven aan de verantwoordelijke autoriteiten.

Patricia
09-09-2019

Waardeloos

Sim wordt geblokkeerd zonder herinnering te krijgen, betaal je blijft je sim geblokt en kan dus ook geen contact met ze opnemen WAARDELOOS!

Ger
07-09-2019

Telefoon blokkeren

In het weekend zaterdag na 4 uur niet meer te berijken maandag 3 kwartier aan de lijn gezeten tot vrijdag eindelijk iemand aan de lijn.

ondertussen is de kaart wel gebruikt wat een klotezooi.

Roy
06-09-2019

Slechte customer service

Probeer Lebara te contacteren. Je zal 20 minuten moeten wachten voordat iemand oppakt. Reageren op email doen ze zo en zo niet. Is niks Lebara. Ik betaal liever een paar euro meer bij een ander.