Lebara reviews

1.5
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Richard
12-12-2018

Redelijk tevreden

Gebruikte data en minuten in de app worden

niet regelmatig bijgewerkt, soms duurt het

aanpassen een paar dagen

Bellen en sms'en geen problemen mee,

werkt prima en goedkope bundels.

Internet werkt wel altijd, alleen ondanks dat

ik een 4g telefoon en bundel heb, toch vaak

geen 4g bereik, terwijl dat op deze plekken

volgens de KPN dekking kaart wel zou

moeten.

Voor de rest prima tevreden, geen echte problemen

en nooit klantenservice nodig gehad.

Remo
11-12-2018

Waardeloos.

Sorry dat ik dit zeg! Als ik vergelijk met een andere provider, Zijn jullie erg slecht! En Waardeloos.

Dit is aleen maar een van de voorbeelden, ik kan ze blijven opnoemen! Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, ik was de eerst persoon in de wacht lijn moest langer dan 24 min wachten, dit is niet de eerste keer! Jullie klantenservice is heel slecht jullie helpen niet snel!

En de 2e was ik na 24 min geholpen, dat dacht ik tenminste maar dat zegt de vrouw van klantenservice u heeft verkeerde afdeling gekozen bel maar even op nieuw! Wat belachelijk is dit!

Daarna heb ik de 2e keer gebeld weer 28 min gewacht! Was een man die opnam die vertelde, okal heb je de verkeerde afdeling gekozen. Iedereen kan je hier bij helpen,

Nou die man heeft niet mijn geholpen hij had er geen verstand er van! Dus Heb ik maar ophangen! Even later krijg ik een e-mail van dat er iets mis is gegaan met labera, In kort gezegd Zonder van mijn tijd 1 uur en jullie klantenservice is waardeloos!

Lies
09-12-2018

Niemand helpt

Het duurt DAAAGEN voordat Facebook of Twitter reageert. Op de chat zitten jongens uit India die Google Translate gebruiken, en er dus niets van snappen. Dan zeggen ze bel maar naar de klantenservice, maar mijn hele probleem is dat ik niet kan bellen.

Als ik dan via een ander toestel bel, sta ik een oneindigheid te wachten. Nog steeds niemand kunnen spreken, na er werken mee bezig te zijn.

Jochem
27-11-2018

Prima, Klantensevice is wat traag

De klantenservice heeft als contactpunt de automatisch vertaalde chat, wat niet altijd helemaal goed werkt, maar de reactie is op tijd en uiteindelijk op maat. Netwerk in Nederland is prima - nooit problemen mee gehad - en de prijzen zijn top.

Carla
10-11-2018

Beltegoed kwijt

Gister mijn beltegoed gevraagd was 19,23 vandaag kreeg ik bericht u heeft nog 1.23 er op rara hoe kan dit

Jethro
26-10-2018

Lebara is de beste!

Als ik al die negatieve verhalen hier lees over Lebara, dan krab ik mij nog eens vreemd over m.n hoofd.

Nu ben ik zelf niet eens de slimste hoor en ben zeker geen werknemer van Lebara, maar wttff lopen mensen simkaarten te bestellen, (misschien kleine lettertjes of vinkje van automatisch verlengen aangelaten).

Maar goed, allemaal onnodige problemen.

Als trouwe klant kon ik deze klachten ook niet, maar ik lees wel waar de klachten ontstaan.

Lebara is nou eenmaal belachelijk goedkoop, dus verwacht geen service!

Maak gewoon op een veilige manier gebruik van Lebara.s systeem.

Wat ik zelf altijd doe, mocht ik willen wisselen van nr, zo ben ik ook begonnen als klant, komt i

1. Koop voor 1 euro een Lebara prepaid simkaart bij de pomp, of pak er 1 gratis waar het kan. 2. Koop bij de jumbo de losse prepaid 30 dagen bundel, of bij een pomp. 3. Installeer de Lebara APP! 4. Waardeer u bon op.

Dit hele proces kost 30min incl ophalen bij de winkels. U abo word nooit stiekum verlengt! In de Lebara app kunt u op zeer vakkundige wijze u verbruik volgen tot in elk detail, ook word er duidelijk met rood een waarschuwingsknop weergeven! Hier staat: automatisch verlengen UIT automatisch opwaarderen UIT

Dit kunt u slechts met knopje aan of uit zetten, het is zelfs indrukwekkend om te zien tot in welk detail je alles kan volgen.

Het zou kunnen dat Lebara gebruik maakt van de mensen die met een waaier boven hun hoofd verzorgd willen worden, en alles maar op vertrouwen via internet betalen, door deze onoplettendheid kun je nare ervaringen met zulke goedkope bedrijven krijgen.

Als er een klantenservice komt door de fouten van onoplettende consumenten, die de service van KPN gewend zijn, dan is het voor ons de arme 40 euro weekgeld en voedselbank gezinnen snel gebeurd.

Wij mensen zijn gewoon erg creatief door armoede, maar als de rijke massa er lucht van krijgt is het vaak snel gedaan.

Patrick
19-10-2018

Waardeloze service!

Ze laten je betalen voor een abonnement. Sturen niet de simkaarten op. Als je een email naar ze stuurt waar de simkaart blijft, dan reageren ze niet. Bij navragen in de chat krijg als enige antwoord dat je een gratis simkaart kan bestellen.

Ik wil gecompenseerd worden omdat ik bijna een maand abonnementskosten heb betaald maar geen simkaart heb ontvangen om hier gebruik van te kunnen maken. Het antwoord wat ik dan krijg is: wij doen niet aan restitutie. Dit is conform Lebara beleid. Na lang doorzeuren over de chat kwamen ze met het antwoord: het abonnement is nog niet geactiveerd en daarom kunnen ze geen resitutie aanbieden. Ik kan alleen het abonnement niet activeren omdat Lebara geen simkaart heeft opgestuurd.

Uiteindelijk blijven ze constant hetzelfde herhalen en schiet je werkelijk geen centimeter met ze op.

Conclusie: Klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord en is werkelijk om te huilen!

Lala
14-10-2018

Prima, niets mis mee. En goedkoop

Ik had 5 sterren gegeven als ik niet een maand dubbele kosten had ivm overstap van andere provider. Verder is er helemaal niets mis mee. €10 voor onbeperkt belllen en 5 Gb. En elke maand op te zeggen. Ik ben prima tevreden. Mijn 2 huisgenoten stappen ook over naar Lebara .

Sjonnie
09-10-2018

Prutsers

Dreigmail gehad wegens misliukte incasso, foutje van lebara. Contract opgezegd maar dat lukt niet, wel van 3 verschillende klungels infantiel geraaskal in mijn inbox moeten ontvangen. lebara? begin er niet aan

Patrick
08-10-2018

Prima service

Huidige dure abonnement opgezegd bij T mobile om voor 10,- per maand over te stappen naar Lebara incl nummerbehoud en per maand opzegbaar. Onbeperkt bellen en sms'en en 5 Gb data! Kun je nagaan hoeveel de andere providers op abonnementen verdienen. Chapeau Lebara jullie hebben er een nieuwe ambassadeur bij :-)

Hans
05-10-2018

Beltegoed weg

Ze veranderen eenvoudig de voorwaarden in Mei 2018 van 6 naar 3 maanden beltegoed en weg 40 euro. Nooit weer.

Jaap
03-10-2018

Lees voorwaarden en kies uit prima deals!

Mensen lees de voorwaarden toch. Iedere aanbieder verdient op buiten bundel tarieven etc! Naast telefoon vd zaak een prive toestel voorzien van Lebara sim. Waar krijg je KPN netwerk met 5G data en onbeperkt bellen/sms voor een tientje per maand! Ja ok, met alleen nationaal bellen maar kan prima in buitenland gebeld worden. Daar dan wel maar 3G en max 2/3 van bundel maar als je dat weet geen probleem. Anders internationaal met 4G voor 5 eur meer bestellen. Zo tevreden dat ik voor zoon hier nu ook besteld heb. Contact met klantenservice ivm vraag portering ook prima. Direct (!) iemand aan de lijn en keurig geholpen. Dikke pluim. Is dit nou toeval?

Nv
30-09-2018

Mijn beltegoed op zonder te bellen

Ik had gewoon beltegoed maar geld verdwijnt zonder dat je veel gebruik maak. Ik ben lebara zat en jullie zijn veel te duur.

Samantha
29-09-2018

Waardeloze service !

Waardeloze sevice omdat ik een andere bundel heb opgewaardeerd is gewoon me overige 3 gb komen te vervallen nergens staat dit aangegeven ??

CF
20-09-2018

SIM-kaart zat niet goed in een smartphone

De SIM-kaart bleek enige tijd niet goed in de smartphone te zitten. Daardoor kwamen er geen waarschuwings-SMS-jes binnen dat het tegoed moest worden geupgrade. 8 dagen geleden is de SIM-kaart onbruikbaar geworden en is het bestaande tegoed kwijt, dus het is toevallig plm. een week te laat opgemerkt.

Koosha
20-09-2018

Trash simkaart

Ik heb een lebara simkaart gekocht en ook 15 euro topup voor data, maar data werkt niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar het probleem is niet opgelost. Zeer slechte service.

MB
17-09-2018

Liegen en bedriegen door Lebara

Voor de vakantie een Simkaart van Lebara aangeschaft. Helaas lukte het niet om nummerbehoud aan te vragen en de simkaart te gebruiken. Zeer slechte klantenservice met Onduidelijke antwoorden. Contract opgezegd maar tot 3 maanden later ontvang ik nog facturen terwijl er nooit gebruik gemaakt is van deze prepaid kaart, blijk je ineens een abonnement te hebben. Veel correspondentie en telkens een standaard antwoord van een ander. Op 23-08-2018 per mail de toezegging dat het contract per direct beëindigd wordt, het betaalde geld terug gestort zal worden en verdere facturen geannuleerd zullen worden. Voor september weer een factuur ontvangen en van de eerder toegezegde terugbetaling nog niks ontvangen! Nu wordt beweerd dat het contract pas per 30 september beëindigd kan worden! Lebara liegt en bedriegt, 1 grote oplichtersbende! Gevraagd naar klachtenformulier, wordt gewoon niet op gereageerd! Hebben ze niet! Streven naar tevreden klanten, via de link kun je je ervaringen kenbaar maken echter de link ontbreekt, is dit bewust? Bang voor de harde waarheid? Ga nooit in zee met Lebara!

Geen mail
23-08-2018

Alles kost je zo veel tijd en moeite!

Ik wilde een sim only abonnement afsluiten met nummer behoud. Dit duurde enorm lang omdat de website erg onduidelijk is. Wat is er dan precies onduidelijk .

Normaal bij invul vakjes staan er vraagtekens waar je op kan klikke waar ze uitleg geven over wat je moet invullen. Ik vul 100 x me nummer in en krijg steeds dit is onjuist. Terwijl het wel juist is. Wat blijkt. Je moet 316 doen. Ik heb 06 gedaan en 00316 maar niet 316. Ik vind dat ze best zulke vraagteken knopjes op de site kunnen toevoegen!

Paar maanden later wil ik opzeggen. nou wat een drama. Nog niet gelukt. Per telefoon niet per mail niet per niks niet.

Yvonne
22-08-2018

Helemaal happy de peppy

Ik ben heel tevreden over Lebara .Voor al mijn kleinkinderen is de sim only geweldig.Ook gebruiken wij op vakantie Lebara helemaal goed over de hele wereld nooit geen klachten .

Jeanet
15-08-2018

Geen netwerk,ook niet na opnieuw instellen.Bellen is ongekend duur.

Dacht een prepaid kaart(geldig voor een maand)tijdens de vakantie op Tenerife is handig voor mijn reserve telefoon.Gedachte was leuk,maar heb er niets aan gehad.5 min internet kunnen gebruiken en daarna geen bruikbaar netwerk meer gehad.Volgende x maar weer een normale (bekende) provider.Bellen lukte wel,maar na 3 korte telefoontjes was de bundel op.Nog nooit zulke hoge belkosten gehad,ja toen mobiel bellen nog in de startfase zat.