Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
I had an efficient and effective help experience by Iqbal whom I chatted with concerning SIM Swap. The chat went very well. And I am expecting a confirmation text on the swap with 24-48 working hours.
Thanks Iqbal for being very apt and helpful?
Via sms All in €30,- bundel met onbeperkt internet gekocht zoals altijd, bevestiging gekregen en nu na een paar dagen bericht dat de bundel op is? Geen zin in kastje muur gesprekken dus dacht koop wel een nieuwe. Blijkt dat die onbeperkt internet is veranderd naar 15GB en de vorige bundel niet meer bestaat. Handig voor Lebara om het sms nummer en betaling niet te veranderen zodat “we” denken onbeperkt te kopen.
Ik was huiverig na wat recensies te hebben gelezen.
Toch maar een abonnement afgesloten wat maandelijks opzegbaar is, maar voorals nog ben ik dik tevreden.
De simkaart liet wel een aantal dagen op zich wachten maar het staat duidelijk aangegeven dat het met POSTNL wordt verstuurd dus daarin kun je dan geen premium service verwachten.
Vervolgens was het activeren een beetje moeilijk omdat de IMSI procedure niet geheel klopt maar daar kom je wel uit.
Alles werkt vervolgens wel prima.
Internet is niet supersnel maar een normale snelheid van 8-10 mpbs op 4g is ruim voldoende.
Ik kan iedereen en alles bellen en smsen!
Dus van mij krijgen ze een dikke 8!
Zomaar mijn bel tegoed weg 38 euro .bedankt Lebara
Ik ben zwaar gehandicapt en word ook nog eens opgelicht door Lebara. :-(
Sinds 3 maanden een unlimited nationaal voor gesprekken en data.
Alles werkt zoals het behoort,prima 4g ontvangst.
1e keer was mn nummer bevrooren nu is het weer prijs kan wel bellen en niet sms verstuuren rara er stond nog geld op maar dan dit dan dat nummer ik ga wel na eeen ander kost me te veel zo slechte hulp krijg je en waardeer optijd op maar kan nergens vinden tot waneer het geldig is beter naar een ander gaan waardeloos die wel de hulp bieden .
Het is het allemaal net niet bij Lebara, vind ik.
Je moet elke 3 maanden opwaarderen of gebruiken.
Het gebruik is ronduit duur, heel erg duur zelfs.
En omdat je verplicht bent te gebruiken, op te waarderen elke 3 maanden is het gewoon geen goedkope oplossing.
Ik heb nu maar een eenvoudig abonnementje bij Simpel.NL afgesloten, dan ben ik uiteindelijk heel veel goedkoper uit. Al gebruik ik lang al mijn data of belminuten niet.
Ik weet niet waarom Lebara vlees noch vis wil zijn maar voor prepaid is het ronduit duur en dus geen goede optie. Je bent al heel snel duurder uit dan met een goedkoop abonnement
Mijn beltegoed was plotseling weg, terwijl de regels van Lebara daar geen aanleiding voor geven. Een schriftelijke klacht indienen lukt niet omdat het systeem zegt dat mijn nummer ongeldig is. Waardeloze service dus.
Op 14 feb 19 tijdelijke sim kaart internet geactiveerd en op 8 maart 19 via chat opgezegd. De sim kaart zou maandelijks kunnen worden opgezegd. Ik heb de simkaart van 14 feb tot 26 feb gebruikt (ik woon in florida voor 6 mnd en had internet nodig in nederland voor een kort bezoek). Lebara wil euro 25 per maand tot 31 april gaan incasseren! dat is dus euro 75 voor 2 weken gebruik. Dit is gewoon misdadig. Ik ben van plan dit aanhanging te maken. Waarschuwing: ga elders maar niet naar lebara!
Mij werd uitgelegd, en staat op Internet, dat voor 30 euro, ik onbeperkt data heb, zei het 50 gb en daarna elke x 1gb gratis laden, indien nog nodig,
Ook het bellen was onbeperkt naar normale nummer,
Dat liep in het begin goed, prima
Nu is na 19/20 dagen mijn data "op" en moet ik :euro 5 per gb betalen, echt klote dus, en dat doe ik dus ook niet, betekent, net als nu :dat ik tot 7maart nog65 mb heb.supervervelend,%&#@s%w??????
Ben nu 1 jaar klant, voor € 10 per maand, geen problemen, alleen soms onverklaarbare kosten voor sms’jes voor inloggen bij Apple bv.
Duur: gebeld met t mobile (iPhone probleempje), kosten 0,25 euro PER GESPREK. Lebara rekende bijna 2,50 euro voor enkele minuten.
En waarom elke 3 maand actie? Ik heb dat toestelletje alleen maar voor het geval er iets is met mn iPhone.
Ik doe het ermee, maar zeker niet van harte.
Een en al ellende . nooit meer.
Opwaarderen prepaid lukte niet en dan blijkt dat Lebara je nummer zondet kennisgeving heeft verwijderd en dat dit elders opnieuw wordt uitgegeven.
Je hebt ineens geen tel.nr. meer!
Oorzaak zou zijn dat je 90 dagen geen gebruik van je tegoed zou hebben gemaakt.
Komt me vreemd over, maar controle is onmogelijk.omdat ook je app "My Lebara" je nummer niet meer kent. Je tegoed is ook foetsie. Het advies van Lebara is dan om een nieuw nummer bij hen aan te vragen. Pfff. Ga wel naar een betrouwbare provider.
Unlimited international data abo afgesloten, twee keer in het buitenland geweest en geen toegang naar het www gebeld naar 0900 nr van de klantenservice, eindelose wachttijden om iemand aan de lijn te krijgen met de verbonden kosten voor eigen rekening, via de mail contact gezocht, twee weken op antwoord moeten wachten, eindlijk antwoord was een vragenlijst over mijn abo? dus geen stap verder wel mail ontvangen met een factur van 10 euro ivm te veel data verbruikt. Ik heb het abo opgezegd en kan alleen iedereen afraden met deze boefen zaken te doen. Hun zijn alleen uit op jullie bestes,jullie geld.
Heb al heel lang prepaid en sinds ca 1 jaar abonnement. Betaal maar 10 euro en kan onbeperkt bellen en heb voldoende data ( verbruik nooit veel), zie dat bij andere providers bijna niet. Ik kreeg bijna altijd dubbele data bij prepaid en nu ook meer dan genoeg ( behalve als mijn kinderen mijn hotspot gebruiken ;), maar nog maar 1 keer gebeurt.) Ben in het verleden best goed geholpen door klantenservice.
Zit in een 4G+ gebied , lebera is onderdeel kpn . 100 meter verder op heb ik de 4G . Maar waar ik zit dat is om te janken soms gewoon niks nada . kpn of lebera doen er ook echter niks aan terwijl waar ik zit 4G+ gebied is . Plus ik heb 74 gb bij de 30 moet je opwaarderen ,? Snappen jullie het nog
Waardeloos en geen begrip voor situatie,
Door een herseninfarct kon mijn man niet bellen.
Waardoor het beltegoed is verdwenen ( € 50.00 ) dit is diefstal.
Niet klantvriendelijk jammer.
Ik heb een onbeperkt internet abbonement bij lebara, maar na ongeveer 30gb zit je op 100% van je bundel en moet je elke dag bellen voor 1 extra gb. En je kan alleen doordeweeks bellen, dus als je in het weekend geen data meer hebt moet je wachten tot maandag.
Ik heb goede hulp gehad van lebara. Helaas heb ik bijna overal zwak signaal ondanks kpn netwerk. Jammer want ze bieden de beste prijs en maandelijks opzegbaar.