Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik gebruik al jaren lebara prepaid beltegoed en ook prepaid mobiele data.
Vorige week beltegoed opgewaardeerd voor 10 €.
Geen verdubbeling van beltegoed meer daarnaast ook prepaid data opgewaardeerd.
Maar dit giert er in n paar dagen doorheen met alleen maar WhatsApp berichten en mail checken.
Op veel plekken heb ik helemaal geen bereik terwijl ze het netwerk van KPN gebruiken.
Op de app kan ik ook nergens mijn contract vinden. Nog even en dan kan ik gelukkig overstappen.
NOOIT MEER!
Ik heb 1,5 jaar geleden een maandelijks opzegbaar afgesloten.
Vorige maand heb ik elders een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Toen ik het abonnement wilde stoppen zag ik ineens dat mijn abonnement een aantal maanden nadat ik het het had afgesloten was omgezet naar een 24 maandelijks abonnement. Heel vreemd. uiteindelijk na veel heen en weer gebel kon ik mijn abonnement (gelukkig) alsnog beëindigen omdat ik kon bewijzen dat ik in het begin een maandelijks opzegbaar abonnement had afgesloten.
Na het opzeggen van mijn abonnement moest ik nog 2 maanden, omdat het per volgende kalender maand stopt. Toen ineens was mijn abonnement omgezet. Ik had een abonnement voor 7gb internet en onbeperkt bellen. dit was, zonder hier bericht van te hebben gehad, omgezet naar 7gb internet en 150 min bellen én ik moest 1 euro extra betalen voor onbeperkt bellen als extra optie. BELACHELIJK! Dat ze zomaar een abonnement kunnen wijzigen.
Ik ben blij dat ik volgende maand een andere provider heb.
Opgepast: Heb een sim-only van lebara, net opgezegd, echter zit ik er nu -met bijbehorende facturen- nog 56 dagen aan vast ipv 30!
*4g verbinding was ook zeer slecht hier in Delfzijl (kpn¿)
Zeer slechte provider
Tot dusver geen problemen ondervonden en alles ging vlekkeloos. Nummer direct overgezet en bereik altijd goed. Goede lowbudget provider.
Het is niet eens mogelijk om een toestel door te schakelen naar een andere toestel! Schandalig en zeer uit de tijd
Op de bon staat "5 euro = 10 euro".
Helaas is dat na opwaarderen niet meer zo.
Jaren ben ik klant bij lebara en nooit geen problemen gehad, maar wat ik vandaag mee maakte met een klantenservice medewerkster sloeg nergens op! Looptijd bundel is 30 dagen, de 30ste dag kan je geen gebruik meer maken en krijg je te horen dat je pech hebt en geen tegemoetkoming krijgt. Dame aan de lijn snapte er niks van en kan blijkbaar niet tellen, 30 dagen zijn geen 29 dagen!
NIET DOEN!
0 ervaring
0 slechte klanteservice OOIT
Meer training nodig!
Ik kan nog wel inloggen op mijn Lebara maar kan mijn verbruik en mijn geschiedenis niet terug vinden.
Na 2 jaar ben ik blij dat ik er vanaf ben en maar zou nog graag de facturen downloaden voor mijn administratie maar ben bang dat het hem niet gaat worden.
ik raad Lebara niet aan data gaat ook 10x sneller dan bij een abonnement van een andere provider.
Simkaart met ruim beltegoed en ruime geldigheid (controleerde ik altijd op account) zo maar, zonder aankondiging opgeheven en afgeboekt. Account werkt nog wel, maar dan vraagt hij om nummer en dat pakt ie niet meer. Begin er niet aan, jullie zijn gewaarschuwd.
Beltegoed is niet zo als ze zeggen onbeperkt geldig maar max 30 dagen op een prepaidkaart.
Beetje jammer, maar ik vrees dat dit bij meerdere telecom bedrijven is.
Wees eerlijk tegen je klanten, en lieg niet .
Ik heb nooit storing,altijd goed bereik
En dat voor 10 euro pm incl 5gb onbeperkt bellen en sms
Ik ben dik tevreden
Als je slechte verbinding hebt laten ze je gewoon barsten met loze beloftes en de schuld bij een ander neerleggen. Gesprekken per telefoon of Facebook Messenger worden gewoon abrupt beëindigd. Erger nog je wordt gewoon geblokkeerd als het voor hun te lastig wordt! Kortom deze club is GEEN AANRADER mensen van het goede leven!
In de algement voorwaarden (die we niet direct van ze hebben ontvangen maar die je via de website moet lezen) zeggen ze dat je je nummer en je geld verliest als je de telefoon niet vaak gebruikt.
Dat is ons gebeurt. Het ergste is dat mensen in hun klantenservice, wanneer je probeert te begrijpen waarom je in die situatie terecht bent gekomen, zich puur als robots zal gedragen.
Die herhalen dat je helemaal geen rechten hebt. Ze zullen zelfs tegen je zeggen dat ze waarschuwingen hebben gestuurd.
Omdat ik geen van hun waarschuwingen heb ontvangen, heb ik om een bewijs daarvan gevraagd.
En dat was bijna 'grappig': een persoon vertelde me dat ze 4 waarschuwingen hebben gestuurd, een andere persoon dat ze 2 waarschuwingen hebben gestuurd en aan de telefoon vertelde nog een andere persoon me dat ze 3 waarschuwingen hadden gestuurd!
Blijf uit de buurt van Lebara.
Als je een probleem heeft, liegen ze tegen je!
Ze zijn helemaal chaotisch en niet betrouwbaar
Ik hoorde de reclame van Lebara en dacht dat er een tegengeluid moest komen. Veel geld betaald aan Lebara voor gebruik in het buitenland, noG nooit 1 minuut kunnen bellen. En dan komt het ergste, Lebara reageert niet op mails, op echte papieren brieven, niks, nada! Nog nooit een bericht terug gehad terwijl ik best vasthoudend ben. Men heeft maling aan de klant. Dus niet doen!
Onze dochter is regelmatig onbereikbaar door slechte dekking. Er wordt vanuit Lebara op geen enkele wijze geprobeerd om ook maar iets op te lossen. Je kunt opzeggen, je nummer verliezen en afkoopsom betalen. Geen aanrader
Slechte partij, stuurt meteen betaling door incasso bureau zonder kans te betalen. Terwijl het hun fout is.
Lebara zegt dat kan niet geld overmaken naar goed doel per 4333 per sms naar het rode kruis Wat zijn jullie toch een asociaal bedrijf .
Dat maak ik wel uit het is tocht mijn geld die 20 euro beltegoed Kut bedrijf