Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn dochter gebruikt alleen wifi met haar prepaid kaart. maar er gaat steeds €0.01 t/m. €0,23 per dag af.gebeld maar komen met een raar verhaal. ik raad het zeker af
Ik heb 4 abonnementen afgesloten voor het gezin. Krijg ik opeens voor mijn vrouw die de gehele dag thuis zit met WIFI een naheffing dat ze ipv € 10,- opeens € 21,- moet betalen. Dit de afgelopen 3 maanden zowel voor haar als mijn zoontje die notabene met de Corona continu thuis is geweest. De mobiele data is continu op aangezien ze geen gebruik meer kunnen maken omdat de mobiele data op is. Zeggen ze dat ze nog meer hebben verbruikt. (Hoe dan?) zeer slechte klantenservice dus goedkoop is bij hen echt duurkoop! Een volledige afrader! een gewaarschuwd mens telt voor 2 mensen.
Klant sinds september 2018 met een maandelijks opzegbare sim only abonnement. Niet geheel ontevreden, klantenservice aantal maal gesproken maar hun kennen en kunnen en de wil om de klant te helpen is te beperkt. Ontevreden ben ik dat ik sinds 1 juli 2020 een contract ben aangaan voor 24 maanden nationale minuten en 5gb in de maand voor €10,-
Lebara adverteerde dat sim only abonnementen voor 2 juni 2020 een downloadsnelheid van 25 mb en dat abonnementen na 2 juni 2020 een downloadsnelheid hebben van 75 mb.
Je voelt het al aankomen, Lebara wilt mij niet tegemoet komen en mijn abonnement op 25 mb downloadsnelheid houden. Wacht even ik heb een 24 maanden contract aangaan vanaf 1 juli 2020 dus hoor gewoon een MB snelheid van 75 mb te krijgen.
Even over de klantvriendelijkheid van Lebara, gesproken met Igshaira (klantenservice), je kan je abonnement om laten zaten naar een nieuwe betaal je opnieuw administratiekosten en €12,- in de maand.
Het is duidelijk dat ze bij Lebara de klant niet hoog hebben zitten en een meester zijn in list en bedrog.
Niet doen mensen Lebara!
Heb in juni gebeld om mijn abonnement op te laten zeggen daarna gebeld dat ik toch klant wilde blijven. Dit zou geregeld worden na een maand geen bevestiging ontvangen dus opnieuw contact gehad. Deze dame gaf aan dat het wel goed zou gaan en dat ze mij een sms zou sturen ter bevestiging. Dit is nooit gebeurd en nu zit ik zonder abonnement. Zojuist contact gehad en er kwam alleen een kleine sorry vanaf. Ik heb gevraagd welke oplossing ze kunnen bieden en het enige wat ik kon doen is opnieuw een abonnement aansluiten waarvan ze mij niet eens dezelfde prijs konden bieden. Zeer slecht vind ik dit omdat de fout bij hen ligt.
Prepaid simkaart gekocht voor mijn werk. In de coronatijd heb ik niet gebelt of ge-smst en dus is de kaart met het beltegoed afgesloten. Mijn beltegoed en honderden euros aan nieuwe business cards kwijt.
Blijf weg bij ze.
Net 25 euro weggegooid, het wordt een moeilijk verhaal om dat abonnement te activeren als de ICCID code zogenaamd niet klopt terwijl 2 apps aangeven dat deze wel juist is. Geld terug optie? Nergens te bekennen.
Heb een onbeperkt bellen en 5 GB alles is oke
Bij Mediamarkt een prepaid simkaart gekocht voor een extra telefoon. Kaart geactiveerd, getest en extra tegoed overgemaakt naar Lebara. Een paar maanden later: nummer onbekend bij Lebara. Voortaan eerst ervaringen van anderen lezen. En nu snel naar een betrouwbaar bedrijf.
2 minuten bellen, 2 euro verdwenen, hoezo oplichters, en dit is niet de eerste keer met die oplichters van lebara.
Mijn nummer is zonder waarschuwing geblokkeerd na een tijdje niet gebruiken. Lebara zegt dat ze sms- berichtjes hebben gestuurd. Maar als je in het buitenland zit is de kans groot dat je die berichten niet ontvangt. Waar is de Lebara -app dan goed voor? Blijkbaar alleen voor het kopen van beltegoed!
Heel slechte provider! Niet aan te raden dus!
Heb nu 10 maanden een abo. 5GB en ongelimiteerd bellen en sms.
In het begin ging het goed. Vanaf december kwam er ineens 10 Euro aan data bij.
En vanaf dan iedere maand precies 10 euro. Geen 9,99 of 10,01. Nee precies 10. Gevraagd hoe dat kan maar dat kunnen ze niet zien ivm privacy. Het data verbruik van mijn telefoon laten zien. Nog geen 2 GB opgemaakt. Maar dat was niet precies dezelfde periode. Begin er nooit aan.
Netjes mijn mobiel opgewaardeerd. Zonder aankondiging van Lebara mijn nr. geblokkeerd en geld gestolen. Lebara: mobiele nrs worden schaars!
Begin NOOIT aan Lebara!
Ik krijg via WhatsApp een berichtje, Hoi mam dit is mijn nieuwe telefoonnummer dat andere telefoon is stuk. als je dit, 0612478637 nummer belt krijg je een voicemail bandje van Lebara. Deze persoon heeft een telefoonnummer van Lebara foei!
Lebara prepaid peperduur! Niet aan beginnen jongens
Gr
Heb inmiddels 3 abonnementen voor ons gezin bij Lebara. Bevalt prima.
Voordelen:
-Sim Only Prijs (€ 10/€ 11 voor 5 GB bundel en onbeperkt SMS/TEL)
-Prima netwek (KPN)
-Standaard waarschuwingen wanneer bundel bijna op is, maximale extra kosten buiten bundel € 10,-, dus nooit rekeningen van honderden Euro's
-Geen gedoe met SIM-kaart, wordt per post verzonden, niet per koerier.
Nadelen:
-Handelingen zijn niet intuïtief, en nogal spartaans (beperkte instelmogelijkheden voor je abonnement)
-Standaard voicemail aan met te korte tijd (3x overgaan). Uit- en inschakelen voicemail: SMS "UIT" of "AAN" naar 1233
-Informatie is niet altijd even helder
-Echte doe-het-zelf provider waarbij je het van de FAQ moet hebben, reken niet op uitvoerige klantenservice zoals bijv Simyo
Tip: Wanneer je wilt overstappen met nummerbehoud, bestel de gewenste bundel/abo, activeer de sim-kaart pas de dag vóór de nummerportatiedatum anders betaal je een maand dubbel.
Je krijgt na activatie een SMS wanneer de nummeromzetting zal plaatsvinden.
Ben al 15 jaar klant, zonder problemen, maar sinds een week kan ik niet meer inloggen - wat de chat medewerker ook aangeeft, te doen! heb hoog beltegoed, omdat ik nog in azie ben vanwege lockdown. Men zou de "technische dienst" op 14 apr. Vragen, mijn account te "resetten" zou 2-4 dagen duren. Vandaag, 21/04/20 nog steeds geen inloggen mogelijk! ze hebben iets aan de website veranderd, vandaar, dat ze aangeven dat als je niet meer kunt inloggen, hun nieuwe advies moet opvolgen - echter zonder resultaat! hopeloos! lebara moet dit spoedig verhelpen!
Betaal nu € 10,- onbeperkt bellen en sms-en. Achteraf blijken ze €1,- per bericht op je voicemail te rekenen!
Net met Lebara gebeld. Nummer te weinig gebruikt dus geblokkeerd. maar nog geen maand geleden beltegoed opgewaardeerd. Contact met "service" desk van Lebara gehad. Dat is pech - Geld en nummer beide Weg!
Kunnen wel een nieuw nummer toezenden. maar geld overzetten ho maar! Nooit meer Lebara. Nieuwe nummer gaat de vuilnisbak in.
Ik ben een tijdje klant van lebara mobile en heb nog nooit slechte ervaringen met hun gehad tot nu toe. Ik kan niet meer inloggen op mijn account, er staat elke keer er is iets mis gegaan maakt niet uit wat ik in voer ( website en app ). Kan geen nieuw account aanmaken en heb de app al 3 keer verwijderd. Ik bellen met de klantenservice en zei hebben mij een testtest wachtwoord gegeven, deze werkt ook niet. De service op Facebook leest me berichten maar reageerd met niets. Nu ben ik uiteraard zeer teleurgesteld in Lebara maar ik kan mij niet afmelden vanwege een contract.
Het probleem kan niet opgelost worden, slechte service en natuurlijk krijg ik eind dit jaar weer een hoge rekening voor niets. Bedankt Lebara!
Onlangs heb ik mijn databundel van mijn maand abonnement bij Lebara gewijzigd. Enkele weken later (een dag voordat het abonnement zou starten), heb ik een bevestiging van mijn wijziging gekregen via email. In die bevestiging staat dat mijn nieuwe data abonnement is terugebracht naar 5Gb én dat mijn maandabonnement is omgezet naar een 24-maanden abonnement. Dat laatste was zeker niet mijn intentie. Dus gebeld met klantenservice om het probleem op te lossen. Het aanpassen naar een maandabonnement, of terugkeren naar oude abonnement was niet mogelijk.
Hier zijn volgens mij een aantal zaken niet in de haak bij Lebara.
1. Lebara maakt op hun website gebruik van zogenaamde ‘dark patterns’. Doordat ik een maandabonnement had en uitsluitend de data bundel wilde wijzigen was ik niet bedacht op een simultane wijziging van de abonnementsperiode: van 1 maand naar 24 maanden. Alsof je je fiets naar de fietsenmaker brengt voor de reparatie van een lekke band en en er ineens twee volledig nieuwe wielen in zitten.
2. Lebara stuurt dusdanig laat een bevestiging van de aanpassing per email dat de bedenk periode, die geldt voor online bestellingen, al verstreken is.
3. Lebara toont geen enkel begrip of flexibiliteit en denk niet in oplossingen. In plaats daarvan krijg je stug hetzelfde verhaal te horen, namelijk dat de back office laat weten dat het niet mogelijk is de aanpassing terug te draaien. En dat op de éérste dag van het nieuwe abonnement!
Dus bedenk je goed voordat je een abonnement afsluit bij Lebara.