Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn zoon heeft simkaart van Lebara,soms zat hij op YouTube, kreeg sms van Lebara om beter een data kopen als hij wil internetten, hebben we gedaan, waardeloos! Geen YouTube,was niet mogelijk en geen geld,heb een mail gestuurd nog steeds geen antwoord! Heel slecht bedrijf! Met bellen wordt je ook belazerd!
Probeer al ruim 2 weken om mijn abonnement op te zeggen,geen antwoord op mail,via chat geen reactie en telefonisch niet te bereiken,nu maar opzeggen via mijn rechtsbijstandverzekering,wat een SCHADALIG bedrijf is dit zeg,bahbah.
Mijn moeder werd geadviseerd door winkel Opti 1 om Lebara te nemen zo goed en goedkoop, van dag 1 ellende geweest. We gaan weer terug naar KPN nooit ellende gehad
Nummerportering ging prima. Netjes op de dag overgezet.
Tip.
Haal gewoon een gratis simkaart , activeer die en ga dan kijken welk prepaid of abonnement je wilt.
Ik vind Lebara One fijn. Je maakt daadwerkelijk op wat je gebruikt en is dus niet na een maand weg. Ik bel veel over wifi . Data is heel goedkoop 0,01 of zoiets. Doe echt lang met bijvoorbeeld Lebara One 30. Je krijgt de eerste opwaardering nog voor de helft van de prijs ook.
Had sim kaart met actie half jaar € 5,00
Iedereen maand bij geschreven maar niks hoor zit met telefoon zonder sim want naar een maand is hij geblokkeerd.
Helaas niet eerst gegoogled, dan had ik beter geweten Zelfde probleem als anderen. Simkaart besteld/betaald maar nooit ontvangen. Contact krijgen lukt niet. Ze houden je in de wacht en aan het lijntje. Ik zal een klacht indienen bij consuwijzer en hoop dat er iets mee gedaan wordt. Dit bedrijf moet stoppen, ze leveren niets.
Telefonisch onbereikbaar. Waardeloos.
Zomaar je beltegoed weg
Hallo,
Normaal schrijf ik niet zo snel slechte ervaringen op Internet maar nu moet ik toch iets kwijt. Ik heb bijna drie weken geleden betaald voor Simkaart en abonnement. Krijg geen kaartje mail gedaan zou opgestuurd worden. Ben nu drie weken verder kan telefonisch geen contact krijgen meer dan half uur aan de lijn gehangen nog wordt er niet opgenomen. Wel laten betalen maar leveren niet. Ik zou dit bedrijf niet aan raden zou er helemaal niet mee in zee gaan. Ben niet snel Boos maar nu kook ik.
Je staat uren aan de lijn en krijgt niemand te pakken. Wat een waardeloos bedrijf. Voor de gene die iets te maken wil hebben met Lebara ga niet in zee met dit bedrijf je bent ten einde raad,je krijgt niemand te pakken voor eventueel vragen over je abonnement. Het kost je een hoop geld en je irriteert je dood. Als iemand dit van lebara leest schaam je je kapot OPLICHTERS dat jullie zo met klanten om gaan. Ik wil nooit meer iets met jullie te maken hebben.
Twee maanden geleden een abonnement afgesloten. Nadat ik de brief kreeg om te activeren, ongeveer 6 weken voordat ik daadwerkelijk over zou stappen, heb ik geprobeerd te activeren. Kreeg een vaag keuzemenu en dus gebeld naar Lebara. Lang gewacht, toch iemand gesproken. Uitgelegd wat ik had gedaan en dat was oke volgens de telefonist aan de andere kant. Vandaag moest ik de simkaart opnieuw plaatsen omdat vanaf vandaag mijn abonnement in gaat. Ik kan niet bellen, niet what's appen. Contact met de klantenservice is niet mogelijk wegens problemen, zo zeggen ze. Via de chat begrijpen ze mij niet in eerste instantie wat blijkt uit de vraag 'hebt u internationaal gebeld' en 'wanneer hebt u voor het laatst opgewaardeerd' terwijl ik niet kan bellen en niet wil opwaarderen omdat ik een abonnement heb aangevraagd! Vervolgens krijg ik te horen dat mijn kaart geannuleerd was en men mij nu opnieuw gaat aanmelden. Duur: tot maandagochtend (het is nu donderdagmiddag). Gaat erg moeizaam allemaal. Veel nutteloos tijd- en energieverlies. Vooral omdat ze niet echt verantwoordelijkheid nemen voor hun onduidelijke en inefficiënte manier van werken. Een excuus en vlotte afhandeling was op zijn plaats geweest en dan had ik geen behoefte gehad aan het wegschrijven van mijn ergernissen via deze recensie.
Via mijn account kwam ik er achter dat ik 4gB heb terwijl ik 5 moet hebben. Die ‘aanbieding’ € 10,- onbeperkt bellen etc. is waardeloos. Ik betaal nu extra omdat ik ‘over m’n bundel ben’ Contact opnemen gaat heel moeilijk. Op mails reageren ze niet. De chat gaat af en toe. En dan weten ze niet waar het over gaat. Via de telefoon 1200 duuuuurt heeeeel lang voordat je iemand aan de lijn hebt. Nu krijg ik de mededeling dat het heel druk is. Hun advies is bel opnieuw en toets dan een 2 voor Engels. Tja dat doe ik en vervolgens gebeurt er niets. Waardeloos bedrijf
Ik heb geen toestemming gegeven om data uit mijn beltegoed afschrijven!
Maar dat ondanks wordt iedere dag mijn beltegoed kleiner!
Wat een idiotisme!
Ik heb sim only van € 10.
Voicemail uit SMS UIT naar 1233. Al tientallen keren gedaan maar is nog steeds aan. Ik krijg steeds een SMS terug "Uw sms wordt niet herkend". Ook heb ik al contact gehad met de klantenservice en die gaven het door naar de T.D. en die zouden het oplossen, maar dat is ook niet gebeurd. Een andere bijkomstigheid is ook dat als iemand mij belt en de voicemail pakt het gesprek aan dan wordt bij mij een gesprek in rekening gebracht. Ik heb onbeperkt bellen, dus het kost mij verder niets, Maar toch wel vreemd
Sinds een maand of 4 klant van Lebara. Het is weliswaar een goede deal: 5GB en onbeperkt bellen voor 10 euro p/m. maar het is dan ook wel bizar hoe weinig bereik ik heb. Ik hoor van anderen dat ik slecht te verstaan ben aan de telefoon en soms breken telefoontjes spontaan af. Ik reis veel door Nederland dus het ligt niet aan de locatie. Overal is het vrij slecht, stad is iets beter wel. Verder is even simpel een internet-pagina laden al moeilijk en langzaam. Ik besloot op te stappen, maar dat kun je zelf in ieder geval niet online doen, moet je eerst weer met ze bellen (ironisch want dat lukt vaak niet).
Afrader dus.
Op 29 april een abonnement afgesloten, 30 april ontvangen, werkt naar behoren.
Op 30 april nog een abonnement afgesloten op ander emailadres en na diverse e-mails gestuurd te hebben geen enkele reactie gehad en nog steeds geen simkaart! En al wel direct betaald. Waardeloos bedrijf dus, althans de klantenservice
Nog geen problemen gehad. Alleen in België nog geen 4G gehad, Alleen 3G en H+
Abo afgesloten, 5gb internet en onbeperkt bellen. Maar meer niet dan wel bereik om te bellen of gebeld te worden. Erg vervelend.
Het valt mij op dat het met name Prepaid klanten zijn die klagen. Ik heb een abonnement Sym Only Nationaal 5GB Data afgesloten voor slechts 10 euro per maand en ik ben er zeer tevreden over.
1. Gratis bellen en sms'en naar een Nederlands vast of mobiel nummer door heel Europa.
2. Bellen naar een buitenlands nummer vast nummer 1 cent per minuut en naar mobiel nummer 12 cent per minuut.
3. Bellen vanuit NL naar het buitenland is geen roaming dus dan worden er wél extra gesprekskosten berekend.
4. Per maand 5GB data snelle 4G internet. Kom je een keer tekort? Dan kan je voor die maand een bundeltje bijkopen tegen een redelijke prijs. Ga je over het maandelijkse limiet, wordt er niet meer dan 10 euro verbruikt. Daarna verbreekt de internetverbinding. Dus NOOIT torenhoge rekeningen.
Ik ben inmiddels een aantal maanden klant en het werkt allemaal perfect. Ook prima dekking in het buitenland. (via KPN) Wat mij betreft de beste provider van het moment.
Nog nooit geen problemen gehad en bel toch al heel wat jaartjes.