Gebruik zeker niet het telefoonnummer van Lebara, zij zijn de grootste fraudeurs ter werk.İk heb slechts 2 simkaarten besteld, ze brengen me elke maand 3 abonnementskosten in rekening geld.
Oplichters - cq pure diefstal, mijn SIM kaartje zit in een SMS-alarmkastje en ze presteren het om te zeggen dat het tegoed wordt verbruikt door data verbruik, daar is in de app ook niets van terug te vinden.
Ik heb een Sim only abonnement met onbeperkt bellen en sms'jes krijg ik een bericht dat ik nog maar 2 euro beltegoed heb. Gebeld met de klantenservice onbeperkt bellen is niet hetzelfde als beltegoed en uw bel tegoed is bijna op. Ik begrijp er helemaal niets van, in mijn optiek is onbeperkt bellen dat je geen beltegoed meer hebt maar dat je onbeperkt mag bellen ongeacht het aantal belminuten.
Ongeveer 2 jaar geleden een lebara abonngenomen bij een gsm mobiel, er zit zogenaamd een flexibel abonnement bij, maar na de 8e keer dat ik heb opgezegd, zowel schriftelijk als mondeling en per mail, heb ik nog steeds iedere maand 7€ aftrek van mijn bank… dit bedrijf zegt alles te regelen en dat het ‘echt niet’ de bedoeling is, het tegenovergestelde is helaas waar en ik betaal dus al 2 jaar voor een abonnement die ik maar 3 maand heb gebruikt.
Sluit geen abonnement bij deze partij af. Als je bij hen wil stoppen via overstapservice van een derde (betrouwbare) partij, dan geven ze niet thuis. Het begint met het niet zichtbaar maken c.q. willen geven van de gegevens die nodig zijn voor de nieuwe provider om over te nemen. Het nummer wordt (uiteindelijk) door de nieuwe provider overgenomen, maar ze doen er alles aan om het abonnement (zonder nummer of werkbare sim) te laten doorlopen. Alles voor het geld, over de rug van een (oude) klant. Vervolgens loop je op tegen een muur: klantenservice niet bereikbaar, chat biedt geen oplossing; geven aan dat je zelf had moeten opzeggen (terwijl Odido dat heeft gedaan bij nummerovername). Dan het volgende. De facturen worden in de online omgeving klaargezet; daar kan je niet meer in omdat je geen actief nummer meer hebt. Als je een actief nummer wilt, dan moet je die terughalen bij je nieuwe provider. Facturen worden niet toegestuurd; alleen klaargezet in een online omgeving waar je niet me
Zou vandaag worden overgezet van Ben.nl naar Lebara. Vanochtend kreeg ik om 08.35 uur een smsje dat het klaar was en dat ik kon gaan bellen, sms en of internetten. Niets is echter minder waar, het werkt niet! Ik heb in de loop van de dag 5x telefonisch contact gehad met de klantenservice. Tefooninstellingen bleken goed. Vijf keer een poging van hun kant om mijn abonnement te koppelen aan mijn mobiel. Vijf keer mislukt! Kan dus niet bellen en/ of worden gebeld. Overigens zeer slecht verstaanbare mensen; ze blijken in Suriname te zitten en hebben moeite met goed Nederlands te spreken. Ik heb eind van de middag via een contactformulier mijn abonnement opgezegd, die vandaag zou ingaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar ik wil morgen wel weer kunnen bellen!
Gek wordt je van de agressieve toon van Lebara. Dreigen met afsluiten van je nummer en vervallen van je beltegoed als je niet binnen 7 dagen opwaardeert terwijl er nog veel beltegoed opstaat.
Advies: Stap over op een andere provider! Dit zijn oplichters 1e klas
Wat een hopeloos gebeuren dit. Pre paid kaartje gehaald in winkel die was gratis. dan opwaarderen via de website en 5 euro erop gezet. er was een aktie dat je gelijk kon verdubbelen. en ja hoor na afronden was het tegoed 9.86 euro. echter 5 minuten later ( ik had niet gebeld of sms en had alleen telefoontegoed en geen data) kreeg ik sms dat tegoed onder 2 euro was. ik keek gelijk even naar tegoed en dat stond dus op 0. gelijk chat opgestart met lebara, ene jeniva was met meerdere gelijk bezig want antwoorden duurden lang. na goed uitgelegd te hebben begreep ze het niet en bleef standaard riedels afdraaien. toen ik vroeg begijp je wel wat ik bedoel werd de chat beeindigd. met daarna weer de standaardvragen hoe vond je deze chat etcc. nou slechter dan slecht!
Nooit meer Lebara!
In dec in Turkije geweest. Doen we al jaren en de kosten van het telefoon gebruik zijn altijd hetzelfde omdat we buiten het hotel nooit bellen of appen. Afgelopen jaar hebben we blijkbaar gebruik gemaakt van een bundel? Dus in dec de rekening gekregen voor november, 3 dagen, 25 euro extra.in januari de rekening van december, 12 dagen, 35 euro. Bij navraag ( de centrale zit volgens mij in Suriname, mensen slecht te verstaan) wordt er volgehouden dat je toch anders hebt gehandeld dan normaal. Knap dat zij dat weten. Geen uitleg, en als je je nota wil bekijken zijn je email adres en het telefoonnummer (waar je het abonnement op hebt) niet bekend bij Lebara. Heel vreemd allemaal. Zo raak je klanten kwijt natuurlijk.
Hele slechte provider, al een aantal maanden problemen en dit al meerdere malen aangekaart, je krijgt het standaard antwoord dat ze je gegevens nodig zijn voor verificatie, dan geef je deze door en is het weer stil. En niemand die erop reageerd.
Ze belde mij met de optie om te verlengen en daarbij zou het eerste halfjaar gratis zou zijn. Nu wordt er toch geld afgeschreven en zegt de klantenservice dat het een korting is en niet gratis. Het enige wat je krijgt is een verontschuldiging en ik kan verder niks voor je doen. Als ik het telefoongesprek opvraag, krijg je dat is niet mijn afdeling.
Tevens is er een hoge factuur afgeschreven aangezien ik buiten mijn bundel zou hebben geïnternet, maar dit is amper het geval aangezien ik onbeperkt internet heb op mijn e-sim. Als je dit vraagt krijg je geen uitleg en geen specificatie.
Ik zou het niet aanraden.
Ik werd gebeld dat mijn jaar erop zat en wat ik verders wilde doen. Ik wilde overstappen naar simpel omdat mijn man hier ook bij zit ,dus liet ik ze dit weten. Een week later kreeg ik een brief van de deurwaarder cannock dat ik nog 50 euro open stond. Lebara stopte mijn abonnement,ik kon dus niet meer bellen of internetten,maar ze bleven wel rekeningen sturen. Nu staat er al een bedrag open van over de 100 euro, en ben verplicht dit te betalen, anders blijft dit zich verhogen. Beste mensen, kijk alsjeblieft uit met Lebara, dit is een associaal bedrijf. Let goed op wat de mensen er over schrijven, gezien dit alles zeker de waarheid is. Wand ik kan alles thuis brengen. Mijn naam is A Brocken, en dit mag iedereen weten.
Ik zou een cadeaubon krijgen van bol als ik een sim only abonnement afsloot. Heb me keurig aan de afspraken gehouden, alles gedaan wat ik moest doen maar we zijn inmiddels 7 maanden verder en ik heb nog steeds geen cadeaubon. Lebara zegt dat ik het zelf maar met bol moet regelen, zij gaan niet over de bonnen. Maar ik heb toch een afspraak met Lebara? Het is dan toch hún verantwoordelijkheid? (Dat vindt bol overigens ook) Waardeloze klantenservice en ik voel me opgelicht
Ga nooit voor informatie telefoon abonnement naar hun site. Eenmaal op hun site geweest daarna wordt je dagelijks bestookt met mail. Zij werken schijnbaar samen met Frikicars want daar komt die irritante mail vandaan. Dit bedrijf werkt alleen maar irritatie op. En zal ook nooit daar iets afsluiten.
Beste mensen. Ik zie dat iedereen problemen heeft met Lebara over klachten en slechte communicatie met de telefoon medewerkers door heel slechte verstaanbare mensen die geen goed Nederlands kunnen spreken
Ik heb ook een abonnement per 1 december wat zomaar geblokkeerd is.
Is het niet verstandig om met zijn allen deze problemen via de rechterlijke weg over te geven. wij zijn bij Lebara gewoon een pispaaltje.
Te lang om hier uitgebreid op te schrijven. Een korte samenvatting:
Meerdere malen fout advies gekregen van de klantenservice en meerdere leugens van de klantenservice.
Geen aantekeningen gemaakt bij de kl.service.
Zou bevestiging gemaild krijgen is niet gebeurd. Ander abonnement gekregen dan ik gevraagd heb (duurdere).
Klantenservice vaak slecht te verstaan door accent.
Klachten formulier 4 x ingevuld en opgestuurd en na 3 weken nog geen reactie!
Zelfs medewerkers gesproken die op de hoogte zijn van dit slecht werkend bedrijf
Nooit meer LEBARA!
Vandaag ben ik overgegaan van KPN naar Lebara met twee mobiele nummers. Wat een spijt heb ik. Een simkaart is niet te activeren en de andere simkaart is een prepaid, terwijl ik een sim only contract heb afgesloten. Vier keer de klantenservice gesproken en iedereen zegt wat anders. Uiteindelijk wist ik niet waar ik aan toe was. Contact opgenomen met de KPN en zijn gaan nu voor me aan de slag zodat ik weer klant bij hun wordt. Liever meer betalen dan dit gedoe. Niet aan beginnen! Ik hoop maar niet dat ze geld blijven afschrijven….
De bedoeling was om over te stappen naar vodafone. Zeggen ze bij Lebara nu dat wij het contract verlengd hebben met 2 jaar. Is gewoon niet waar. Mails, bellen en chatten we hebben alles geprobeerd. Ze gooien gewoon op als je belt. Gevraagd naar bewijs van verlenging, hebben ze niet.
Onbeschoft word je behandeld , ze laten je niet uitpraten en niks is hun fout.
De één zegt dat we via de mail verlengd hebben de ander zegt via de app op hun site. Dus stopzetten kan, maar wel nog bijna 2 jaar doorbetalen. Nooooit meer Lebara voor ons
Ik raad het niemand aan! de grootste dieven en fraudeurs.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Absoluut niet tevreden. Lebara zegt als je een sim only abonnement neemt en nummer behoud wilt zeggen wij je oude abonnement op en regelen nummer behoud. NIET DUS! Terwijl ze er wel mee adverteren . Contact via de telefoon was ook een drama! Uiteindelijk mijn net afgesloten abonnement dus laten cancellen. Benieuwd of dat WEL goed gaat. Dan maar iets meer betalen maar bij Vodafone is het in elk geval wel allemaal heel duidelijk