Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik gebruik mijn telefoon vrijwel uitsluitend om bereikbaar te zijn voor anderen. Dan maakt het dus niet veel uit welke provider je hebt. Als ik echter met de auto wegga is het absoluut noodzakelijk dat ik zelf kan bellen als er iets aan de hand is. Dat durf ik met mijn Lebara sim-only niet. Mijn beltegoed verdwijnt spontaan. Ik zoek met spoed een betrouwbare provider en eerlijk is eerlijk; de prijs is niet belangrijk.
Wat een afzetters. 10 Euro beltegoed op mijn mobiel, maak een account aan op Lebara, en ineens is al mijn beltegoed verdwenen. Probeer vervolgens Lebara te bereiken, maar moet kiezen uit vier verschillende telefoonnummers die eigenlijk allemaal direct of indirect geld kosten. Krijg ik een of andere Alex aan de lijn, moet ik eerst 4 minuten vragen beantwoorden voordat ik kan worden doorverbonden. Wordt ik eindelijk doorverbonden, kom ik terecht bij een Engels/Pools sprekende vrouw. Wat een klantenservice. Lebara lijkt op het eerste moment goedkoper dan alle andere Providers, maar geloof mij, trap er niet in!
Ik had naar de klantenservice gebeld voor een probleem omdat ik niet kon bellen naar Dubai. als eerste is de klantenservice niet eens in het Nederlands alleen Engels en Pools. Dan wordt je doorverbonden met Indiase klantenservice die nauwelijks Engels kunnen. Mijn probleem was dat de nummer die ik probeerde te bereiken een "premium" telefoon nummer is, hiervan heb ik nog nooit gehoord. Probleem niet opgelost. Maar ze zijn wel snel met het opnemen dat is een pluspunt
Ik gebruik nu al enkele jaren een Lebara SIM kaart in een dual-SIM telefoon, die ik regelmatig "oplaadt" met Lebara One om vanuit Nederland naar vaste lijnen in het buitenland te bellen.
Dit werkt perfect, daarvoor gebruikte ik Ziggo met Volopbellen (toen nog inlcusief naar enkele buitenlanden) voor 10 euro in de maand. Ziggo Volopbellen veranderde naar alleen maar Nederland, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Eerst nog wat lopen aanmodderen met VOIP diensten als VIBER OUT en SKYPE OUT, maar dat waren brakke verbindingen.
Toen ik Lebara One ontdekte, zou dat zelfs qua kosten gelijk of iets goedkoper zijn dan VOIP naar vaste lijnen in het buitenland, maar dan wel gewoon via een mobiel telefoonnetwerk. Dit alles bleek ook zo te zijn.
We bellen nu voor ongeveer 10 euro per 2 maanden gemiddeld naar vaste lijnen in Groot Britannie en Nieuw Zeeland al enkele jaren lang. Dat is dus de helft goedkoper dan Ziggo VolopBellen voorheen, en met het gemak dat we bellen met de mobiele telefoon, dus zelfs onderweg.
De dashboard van Lebara is verschrikkelijk, je kunt daar niet echt duidelijk overzicht krijgen van je gesprekken qua datum en tijdsduur.
In eerste instantie heb ik het ook angstvallig in de gaten gehouden, ook vanwege alle negatieve reviews, maar het klopt echt, er is geen krediet wat stiekum verdwijnt.
Ik heb geen ervaring met de "verdubbelaar" producten van Lebara, maar Lebara One kan ik absoluut aanraden.
4/5 sterren. Als Lebara hun dashboard eens op orde krijgt met fatsoenlijke overzichten van gesprekken, datum, tijd, kosten dan kan mijn waardering zelfs 5/5 worden.
Ik geloof trouwens wel dat die brakke dashboard opzettelijk is want dat is in deze tijd niet meer nodig !
Spontaan mijn simkaart gedeactiveerd, zonder enige waarschuwing omdat ik hem niet optijd opgewaardeerd heb. Klantenservice gebeld, daar kreeg ik als antwoord "Dat is dan pech mijnheer, hier kunnen wij niets aan veranderen"
WAARDELOOS OP ALLE FRONTEN
ijdag overgegaan op lebara opgewaardeerd 40 e volgende dag 11 euro verdwenen. niets. niets met de mobiele gedaan .lees hier slechte dingen over lebara. als ik.mijn beltegoed blijf kwijtraken. Ga ik gelijk over na mijn oude provider. Dan nooit meer lebara
Slechte ervaring met Lebara opwaardering. Ik heb in 2 dagen 2x opgewaardeerd en na een belletje is mijn beltegoed niet meer genoeg voor een volgende.
Klantenservice kan erg slecht Nederlands, moeilijk te begrijpen.
ik heb lebara en ik bel vaak met mijn ouders in Duitsland ik heb dus lebara 1 keer 30 euro en je krijgt ook een data bundel waar ik heel lang belt .ik had een keer storing en ik hoorde mijn moeder wel maar zij mij niet. toen heb ik gebeld met klanten service die mij goed geholpen had-
ze belden om de storing te bevestigen naar Duitsland en ik had gelijk.
dus ze hebben het gelijk opgelost en toen werkte alles binnen 1 half uur en toen ging het prima.dus het is gewoon hoe leg je het uit.Als je gewoon vriendelijk blijft word je ook beter geholpen.
dus prima.
Klantenservice is zeer slecht, je wordt niet serieus genomen. Internetbundel verdwijnt als sneeuw voor de zon, nauwelijks gebruik van gemaakt en toch alles weg.
Ik maak ongeveer 10 jaar gebruik van lebara ongeveer 8 jaar geleden beltegoed was op, zeer onwaarschijnlijk maar 10 euro opgewaardeerd,maar naar 1 telefoontje ook weer verdwenen.sim kaart weggegooid.
toen vele jaren goed bevallen met nieuwe kaart. veel mensen geadviseerd ook lebara te nemen. Had ik niet moeten doen het is nu de normaalste zaak dat het beltegoed is verdwenen zeer jammer.
Ik had laatst 20 euro op gewaardeerd. ik had nergens heen gebeld weg al mijn btg.
En internet heb ik in 2 dagen tijd al 4 keer me lebara op gewaardeerd en ik doe er helemaal niks mee en dan is dat binnen die 2 dagen binnen de zoveel uur in eens weg.
Slechte zaak die lebara zooi nooit geen lebara meer.
Nu al 2 x meegemaakt dat het beltegoed van mijn dochter op was zonder dat ze heeft gebeld.Internet heeft ook niet per ongeluk aan gestaan. Geen Lebara meer voor ons en wij hebben 4 kids met een telefoon.
Het zijn gewoon smerige oplichters mijn beltegoed twv 10euro (lebara 20euro) al na 1 dag verdwenen 1 nummer gebeld die nog niet eens beantwoordt werd verder telefoon thuis laten liggen en niet meer aangeraakt tevens continu verbonden met mijn thuis wifi netwerk. Klantenservice gebeld en snapper er niks van VIEZE ZAKKENVULLERS
Zomaar zeker 700 mb en beltegoed van 15 euro verdwenen. Hoe kan dat? Nooit meer Lebara! Ga niet in zee met ze!
In een dag verdwijnt 1 GB aan databundel. Zou ik opgemaakt hebben volgens de klantenservice. Grote onzin.
Bij de vorige 1 GB bundel verdween op een dag ook opeens 600 MB + 18 € beltegoed.
Dom dom dom om nog een bundel te kopen.
Advies: Blijf ver weg van Lebara
30€ verdwijnt als sneeuw voor de zon, zonder dat ik bel internet staat uit alles uitgezet en toch verdwijnt mijn bel tegoed.
Al 4x gebeld zou na 3 dagen terug gebeld worden niks meer gehoord, wwardeloos.
Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein!
10 euro beltegoed gekocht, maar het was na 2 dagen plotseling verdwenen, en mijn internet na een week. Zeer slechte provider.
Zeer dure klantenservice die verder weinig tot niets doet.
ook bellen naar andere 0800 en 0900 nummers erg duur, tot 1,75 € per minuut EXTRA BOVENOP de gewone gesprekskosten.
Lebara 1 in winkels etc. niet verkrijgbaar, slechts enkele postkantoren.
Veel woorden / rookgordijnen over kosten en verschillen lebara en lebara1.
Altijd wordt er iets verzwegen! Bv gratis bellen met andere Lebara klanten bij lebara1, ja, maar dan koop je lebara1 en dan staat er opeens ..... slechts een week gratis!
Bah!