Hallo, Ik ben een klant van lebara nl. Ik heb mijn abonnement verlengd zonder om mijn mening te vragen. Het had een jaar moeten duren en opeens was het 2 jaar. Het had 21 euro per maand moeten zijn, maar opeens kreeg ik de afgelopen 2 maanden 71 euro per maand. De facturatie toont mijn vermeend overmatig internetgebruik op dagen dat ik niets meer had om te gebruiken en om in contact te blijven met de wereld waar ik op zoek was naar openbare wifi (ik ben sinds juni in België). Vandaag heb ik 3 keer geprobeerd het kantoor te bellen om het uit te leggen en elke keer verloor ik na een paar zinnen plotseling het contact met het kantoor, maar het gesprek eindigde niet, er was alleen een "stil gesprek". Volledige stilte aan de andere kant. Ik weet niet wat dit bedrijf denkt. Denken ze op deze manier klanten te werven? Hoe het contract beëindigen?
Zeer slechte klanten service.
Meerdere keren gebeld om een origineel 06 nummer op een nieuwe SIM kaart te krijgen.
De dames die ik aan de telefoon krijg praten met een zwaar Surinaams accent en zijn voor mij slecht te verstaan.
Toen ik hier wat van zie was ik een racist, en werd de verbinding verbroken.
Kan ik weer ruim 15 minuten in de wacht staan.
Bij data opwaarderen zie je een permanente actie waarbij je voor €15 6GB kunt krijgen ipv 3GB. Wanneer je dat koopt krijg je gewoon 3GB, ook al sms je DATA naar 8800. Het is toch binnen een week weg terwijl je niet eens iets bijzonders doet zoals uren lang op social media of YouTube.
Wat ook erg verdacht is, is dat je via ervaringen.nl gemiddeld een score van 1-2 ziet maar de reviews die rechtstreeks op Lebara site is gezet hoger dan 4 is wat mij ervan doet denken dat die scores of nep zijn of dat de slechte van de website worden gehaald.
Onwijs onvertrouwbaar bedrijf.
Krijg een sms aanbieding, lukt niet aan te loggen bij labara.
Aanbieding is 1 euro voor 30 euro beltegoed.
Bel labara over dit probleem.
Krijg iemand aan de telefoon die ik zweer lastig kan verstaan. Moet allerlei veiligheids vragen beantwoorden wat nergens op slaat!
Na vragen te hebben beantwoord word ik pissig omdat ik mij niet meer kan herinneren of ik voor 10 of misschien wel 20 euro lang geleden heb opgewaardeerd.
Ben het meer dan zat om zoveel tijd te investeren in dit geklooi.
Dan moet ik eerst maar iets opwaarderen en dan opnieuw terug bellen en vertellen dat ik bv 10 euro heb opgewaardeerd, snappen jullie het nog?
Daarna over spreekt ze me op onprofessionele manier en hangt op.
Zweer slecht
Half uur voor niets gebeld.
Helaas
Als iets te mooi is om waar te zijn, .
Ik had speciaal een sim only bij Lebara afgesloten om op vakantie in Duitsland te kunnen internetten. Blijkt dat het internet in Duitsland het niet doet. Geen oplossing, geen service. In het contract staat bij langzame internetsnelheid, mag je abonnement opgezegd worden. Ik had niet eens internet, maar kan mijn 2 jarig abonnement niet opzeggen. Ze herhalen steeds bij de klantenservice zoals hun verteld wordt met klanten om te gaan. Steeds maar weer hetzelfde zeggen, wat je geen oplossing biedt en laaiend maakt. Waardeloos bedrijf hoe ze met hun klanten omgaan bij problemen geen oplossing biedend. Dit zou niet moeten mogen in Nederland.
Na meer dan 2 jaar een contract te hebben gehad bij Lebara wil ik mijn telefoonnummer opzeggen. Dit kan volgens de website via het contactformulier. Dit netjes gedaan met een maand opzegtermijn in acht genomen. In plaats van een opzegging heb ik nu een contractverlenging van 24 maanden en kost het me 216 euro om dit af te kopen. De contractverlenging waar ik niet om heb gevraagd en ook niet voor heb getekend kan echter niet worden teruggedraaid en kan alleen worden opgezegd mits ik het afkoop of mijn contract per september 2026 opzeg.
Meerdere malen gebeld met de klantenservice. Er is twee maal gezegd dat ze terug zouden bellen wat ze vervolgens niet doen. Een leidinggevende spreken kan niet. Wanneer je vraagt waarom niet is de reden; omdat dat niet kan.
Wij gaan dit iig verder juridisch uitzoeken.
Gadverdamme! Ben al 3 jaar klant en elke keer wordt het verlengd door hun.
Verkeerde informatie die ze van me hebben en de klantenservice helpt je niet eens!
Incassobureau op me gezet wegens een betaling die niet betaald is waarvoor ik al meerdere malen heb gebeld .
Ik kon me facturen niet inzien en hierdoor ga ik dan niet iets betalen.
Was allemaal akk en toen opeens incasso op je dak.
Vreselijk bedrijf!
Heel appart. Ooit een abonnement afgesloten bij Lebara. Met verlenging een mooi aanbod die heb ik geaccepteerd. Tot nu toe spijt met ieder haartje op mijn hoofd. Deze maand moet ik €70 betalen terwijl mijn abbo €12,50 ofzo kost. Ik heb nooit een smsje gehad dat ik eroverheen zat. Ik ga gauw weg hier
2 contracten van mijn zoontjes, wat al jaren 12.50 per maand is.
Elke maand schrijven ze om onverklaarbare redenen 3 x zoveel af, en ze kunnen niet over hun abonnement heen.
Nu september gehad, en de 1 moet ik 65€voor betalen ging 200 mb er overheen en de ander 800 mb die was 75€.
Al jaren klopt er niets van, je word bestolen waar je bij staat, kijk uit mensen voor dit bedrijf, zwaar onbetrouwbaar je word gewoon bestolen.
Als u verlengd 3 maanden gratis zeiden ze, zelfs dat niet, 2 jaar verlengd en nog meer en hogere rekeningen. dit bedrijf is echt mafia!@ u bent gewaarschuwd! Urk
Ik sluit me bij de meningen hieronder aan.
Nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt.
GSM met abonnement besteld, simkaart is binnen maar geen GSM. Sturen je met een kluitje in het riet “ik kan u momenteel niet helpen, ik raad u aan meer informatie te verzamelen en opnieuw contact op te nemen”
GSM laten betalen en vervolgens niet leveren en zelf niet de moeite doen om het uit te zoeken.
Kortom waardeloos …
Reeds abbonement bij Lebara. Maar alles loopt tot nu toe verkeerd. Ik blijf bellen en ben nu inmiddels een maand verder en wat blijkt dat het nog niet goed gaat.
Medewerkers hebben simpelweg geen kennis van zaken en praten slecht Nederlands. Het bereik is ook slecht. Wachttijden zijn eindeloos en service is heel ver te zoeken.
Ik ben onlangs overgestapt van Lebara naar een ander provider met nummerbehoud. En tot mijn verbazing incasseert Lebara nog abbonement kosten, terwijl mijn abbonement is opgezegd! En bel je met de klantenservice, wordt er gezegd dat mijn abbonement nog loopt. Kan natuurlijk niet, want mijn nummer kan niet bij 2 providers tegelijkertijd actief zijn. Wat een domme achterlijke medewerkers werken er bij Lebara.
Sturen een incasso bureau op je af terwijl je gewoon netjes betaald.
De klanten service slecht bereikbaar en lastig te verstaan.
Ga hier niet mee in zee.
Mijn abonnement stond op mijn moeders naam. Ik heb meerder malen het formulier ingevuld op site op de abonnement op mijn naam en rekeningnummer te zetten, meerder malen gebeld. Iedere keer werd er gezegd dat het geregeld is maar er wordt letterlijk NIKS geregeld. Krijg iedere keer ook dezelfde vrouw aan de lijn, ze luistert totaal niet naar wat je zegt, praat alleen wat zij in haar hoofd heeft en heeft een brutale manier van praten tegenover mij. Ze praat gebrekkig nederlands, en begrijpt totaal niet wat ik haar vertel. Nooit maar nooit voor Lebara gaan met deze belachelijke klantenservice. Ik betaal liever wat meer dan dit gezeik de hele tijd met hun. Volgens Lebara heb je ook internet in Europese landen maar als ik in België of Duitsland ben heb ik ook geen internet. Belachelijke provider!
Mijn abonnement is in april ingegaan, met de afspraak 6 mnd. 50% korting, voor augustus en september wordt 100% afgeschreven, hier heb ik over gebeld en geappt met een medewerker die geen verstand van zaken had. Erg lange wachttijden voor je iemand aan de lijn krijgt, voor het appen was ik 1,5 uur kwijt zonder dat het werd opgelost. Voor de toekomst zal ik zeker niet weer Lebara kiezen.
Ik heb nog nooit in mijn leven zon slechte klantenservice gehad als bij lebara. wat een ongeloofelijk achterlijkbedrijf is dat zeg.
Ik raad niemand maar dan ook niemand aan daar ooit klant te worden. ze hebben niet eens fatsoenlijk nederlands sprekende medewerkers.
Jaren klant bij Lebara, ga ik afgelopen week over mijn databundel heen ben ik €50 kwijt voor 0,5 GB. Bel ik vandaag met Lebara. Zegt diegene toen het ‘voor hem te lastig werd’. “Ik kan je niet verstaan.” Ik vraag aan hem ligt het aan de verbinding. Nee. Dat is ook een antwoord als je taal niet machtig bent en om van een klant af te komen/af te wimpelen. Een woord:Triest.
Ik ben genoodzaakt alles te regelen voor mijn 90 jarige vader. Hij werd gebeld voor een nieuw abonnement met een pincode terwijl hij een vast abbonement heeft dat maandelijks wordt afgeschreven. Mijn vader was lichtelijk in paniek en vroeg mij het te regelen. Ik heb drie keer gebeld met de helpdesk, kreeg 3 x een slecht nederlands sprekende medewerker aan de lijn, moest constant vragen wat men zei, sorry lebara, dit moet en kan anders.
Het ging al mis bij het afsluiten in dec 2021. Ik vroeg 2 sim only abb; 1 voor mij en 1 voor m’n dochter. Bij beide moest een e-mail adres. Maar die mevr was de Nederlandse taal niet goed machtig dus na veel gedoe kreeg mijn telefoonnummer het mailadres van m’n dochter en zij de mijne. Heb vele pogingen ondernomen om dat te veranderen maar dat was niet mogelijk volgens de klantenservice.
Vandaag gebeld voor een ander abb want kreeg een nette aanbieding. En we dachten dan lukt het misschien ook met de mailadressen. Nou 3 medewerkers verder die ook de Nederlandse taal niet goed machtig waren kreeg ik te horen dat ik per 01-01-2024 de abb had verlengd voor 2 jaar! Uhhhhh nee hoor! ‘Jawel staat in ons systeem.’
Ja zal best maar ik heb geen toestemming gegeven. Kon het wel afkopen….nu wacht ik tot een leidinggevende en die ook normaal Nederlands spreekt contact opneemt want dit begint op oplichting te lijken!
Abonnement afgesloten om mijn prepaid nummer te behouden.
Op 2 augustus heb ik een abonnement afgesloten van Lebara Prepaid naar Lebara Sim-Only om mijn nummer te behouden die ik zakelijk gebruik.
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik aangegeven mijn huidige 06 nummer te willen behouden.
Nu heeft Lebara NIET mijn nummer overgezet en gemeld dat ik maar eerst beltegoed had moeten kopen. Dit terwijl ik op tijd juist een Sim-Only hiervoor heb aangeschaft.
Daarnaast is opzeggen ook geen mogelijkheid, ze willen dat ik de resterende 24 maanden ga betalen waar ik niets aan heb zonder nummerbehoud.
Ik ben zeer ontevreden omdat het nu geld kost voor niks maar ook dat het mij een hoop schade toe brengt omdat ik net ben gestart met mijn onderneming en dit nummer overal heb gemeld voor reclames.
Ik raad iedereen ook aan om NOOIT LEBARA te nemen als je graag je nummer wilt behouden.