Heb sinds 4 maanden een abonnement bij lebara. Helaas werkt de verbinding tot heden toe niet. Na een aantal chat gesprekken gevoerd te hebben met de "klantenservice" waarvan sommige erg vreemd verliepen, is het nog steeds geen signaal, of verbinding te bespeuren (?!). Ik denk dat ik het zo onderhand maar moet gaan aankaarten bij derden, ( Europese Ombudsman). Erg vervelende gang van zaken.
Vanaf 17:45 8 x gebeld, 7x verbinding verbroken. Toen ik eenmaal een vrij slecht te verstaan iemand aan de lijn had, met een slechte werd halverwege het gesprek de verbinding weer verbroken. Inmiddels was het 6 uur en klantenservice gesloten. Daarnaast geen toegang meer tot de app.
Grootste oplichters die er zijn ze hebben me een nieuw contract ingeduwd onder het mom je kan november overstappen, ik probeer in november over te stappen zeggen ze het kon in oktober dan zou je nu 2 jaar je contract moeten afkopen, woest ben ik klantenservice in de chat, hebben ze mazzel mee als het in de winkel was gebeurd had ik die tent verbouwd, dieven zijn het.
"Absoluut de slechtste klantenservice die ik ooit heb ervaren!"
Mijn ervaring met Lebara is werkelijk ongelooflijk teleurstellend. Nooit eerder heb ik zulke inefficiënte, onprofessionele en frustrerende klantenservice meegemaakt.
Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om een probleem op te lossen, maar keer op keer kreeg ik vage antwoorden van waarschijnlijk vluchtelingen medewerkers die vaak niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken, wat de communicatie enorm bemoeilijkte. Het lijkt wel of de medewerkers niet goed zijn opgeleid om klanten effectief te helpen. Zelfs wanneer ik een duidelijke belofte kreeg over een terugbetaling, bleef die uit – zonder enige uitleg of verdere actie.
Dit bedrijf lijkt absoluut geen respect te hebben voor zijn klanten, en de manier waarop ze omgaan met klachten is schokkend slecht.
Groetjes,
Jenis
Sinds 1 week een abbo via hun, wilde me whatsapp activeren staat er activatie code verstuurd naar iphone terwijl ik een samsung heb? Hoop gedoe voor whatsapp😰😰 wil ik me aanmelden voor hun app of via hun site om zo goed mee te kunnen kijken gaat voor geen ene meter doet echt nikssss 🥸🥸🥵
Eindelijk mn whatsapp is gelukt eindelijk 🙏🙏
Krijg ik tig appjes met
Paar bellen me zelfs?
Wtf wat is dit
Ik heb abo via bemiddeling en omweg
Krijg ik meer vage dingen ga ik alles uitpluizem en gooi ik sim kaart eruit en goeie beveiliging op foon en laat ik alles uitpluizen
Em aan alle revieuws te zien?
Denk ik ik ga kiezen voor mn laatste stukkie tekst
1 keer lebara nooit meer lebara 24 september overgestapt naar nieuwe provider met overgestapt service, krijg nu een nieuwe rekening met mijn onbekend nummer. Diverse malen met een niet verstaanbaar klantenservice ze weten van niets 2uur later en mail ontvangen contract per eind november opgezegd [met mijn onbekend nummer) moet wel nog voor 2 manden betalen.
Waardeloos Bedrijf
Mijn moeder van 85 jaar heeft prepaid van lebara
Ze heeft altijd genoeg beltegoed op haar simkaart
Nunis het weer nieuw schijnbaar dat ze je beltegoed afpakken als de maand voorbij is
Ze had 31 oktober nog 23 euro beltegoed en 1 november was alles weg dus je moet je beltegoed opmaken voor de maand voorbij is
Ik vind het schande dit is gewoon diefstal
Nooit geen lebara meer
Na aangekondigde opzegging per aflopen van sim only contract nog een extra rekening van door hun beweerd buiten bundel gebruik.
Bij navraag om de rekening in te zien wanneer deze kosten gemaakt zouden zijn nog steeds geen inzicht hierop.
Wel dreiging met een incasso bureau bij niet tijdig betalen.
Bij contact zoeken middels het contact formulier van lebara zelf kan ik dit niet insturen omdat mijn account op alle mogelijke manieren om contact met hun op te nemen behalve dan via een slecht verstaanbaar call center geblokkeerd is.
Ik wacht nog steeds op mijn specificatie betreffende deze rekening.
Ga niet in zee met deze provider hun aftersales is waardeloos.
Hallo, Ik ben een klant van lebara nl. Ik heb mijn abonnement verlengd zonder om mijn mening te vragen. Het had een jaar moeten duren en opeens was het 2 jaar. Het had 21 euro per maand moeten zijn, maar opeens kreeg ik de afgelopen 2 maanden 71 euro per maand. De facturatie toont mijn vermeend overmatig internetgebruik op dagen dat ik niets meer had om te gebruiken en om in contact te blijven met de wereld waar ik op zoek was naar openbare wifi (ik ben sinds juni in België). Vandaag heb ik 3 keer geprobeerd het kantoor te bellen om het uit te leggen en elke keer verloor ik na een paar zinnen plotseling het contact met het kantoor, maar het gesprek eindigde niet, er was alleen een "stil gesprek". Volledige stilte aan de andere kant. Ik weet niet wat dit bedrijf denkt. Denken ze op deze manier klanten te werven? Hoe het contract beëindigen?
Zeer slechte klanten service.
Meerdere keren gebeld om een origineel 06 nummer op een nieuwe SIM kaart te krijgen.
De dames die ik aan de telefoon krijg praten met een zwaar Surinaams accent en zijn voor mij slecht te verstaan.
Toen ik hier wat van zie was ik een racist, en werd de verbinding verbroken.
Kan ik weer ruim 15 minuten in de wacht staan.
Bij data opwaarderen zie je een permanente actie waarbij je voor €15 6GB kunt krijgen ipv 3GB. Wanneer je dat koopt krijg je gewoon 3GB, ook al sms je DATA naar 8800. Het is toch binnen een week weg terwijl je niet eens iets bijzonders doet zoals uren lang op social media of YouTube.
Wat ook erg verdacht is, is dat je via ervaringen.nl gemiddeld een score van 1-2 ziet maar de reviews die rechtstreeks op Lebara site is gezet hoger dan 4 is wat mij ervan doet denken dat die scores of nep zijn of dat de slechte van de website worden gehaald.
Onwijs onvertrouwbaar bedrijf.
Krijg een sms aanbieding, lukt niet aan te loggen bij labara.
Aanbieding is 1 euro voor 30 euro beltegoed.
Bel labara over dit probleem.
Krijg iemand aan de telefoon die ik zweer lastig kan verstaan. Moet allerlei veiligheids vragen beantwoorden wat nergens op slaat!
Na vragen te hebben beantwoord word ik pissig omdat ik mij niet meer kan herinneren of ik voor 10 of misschien wel 20 euro lang geleden heb opgewaardeerd.
Ben het meer dan zat om zoveel tijd te investeren in dit geklooi.
Dan moet ik eerst maar iets opwaarderen en dan opnieuw terug bellen en vertellen dat ik bv 10 euro heb opgewaardeerd, snappen jullie het nog?
Daarna over spreekt ze me op onprofessionele manier en hangt op.
Zweer slecht
Half uur voor niets gebeld.
Helaas
Als iets te mooi is om waar te zijn, .
Ik had speciaal een sim only bij Lebara afgesloten om op vakantie in Duitsland te kunnen internetten. Blijkt dat het internet in Duitsland het niet doet. Geen oplossing, geen service. In het contract staat bij langzame internetsnelheid, mag je abonnement opgezegd worden. Ik had niet eens internet, maar kan mijn 2 jarig abonnement niet opzeggen. Ze herhalen steeds bij de klantenservice zoals hun verteld wordt met klanten om te gaan. Steeds maar weer hetzelfde zeggen, wat je geen oplossing biedt en laaiend maakt. Waardeloos bedrijf hoe ze met hun klanten omgaan bij problemen geen oplossing biedend. Dit zou niet moeten mogen in Nederland.
Na meer dan 2 jaar een contract te hebben gehad bij Lebara wil ik mijn telefoonnummer opzeggen. Dit kan volgens de website via het contactformulier. Dit netjes gedaan met een maand opzegtermijn in acht genomen. In plaats van een opzegging heb ik nu een contractverlenging van 24 maanden en kost het me 216 euro om dit af te kopen. De contractverlenging waar ik niet om heb gevraagd en ook niet voor heb getekend kan echter niet worden teruggedraaid en kan alleen worden opgezegd mits ik het afkoop of mijn contract per september 2026 opzeg.
Meerdere malen gebeld met de klantenservice. Er is twee maal gezegd dat ze terug zouden bellen wat ze vervolgens niet doen. Een leidinggevende spreken kan niet. Wanneer je vraagt waarom niet is de reden; omdat dat niet kan.
Wij gaan dit iig verder juridisch uitzoeken.
Gadverdamme! Ben al 3 jaar klant en elke keer wordt het verlengd door hun.
Verkeerde informatie die ze van me hebben en de klantenservice helpt je niet eens!
Incassobureau op me gezet wegens een betaling die niet betaald is waarvoor ik al meerdere malen heb gebeld .
Ik kon me facturen niet inzien en hierdoor ga ik dan niet iets betalen.
Was allemaal akk en toen opeens incasso op je dak.
Vreselijk bedrijf!
Heel appart. Ooit een abonnement afgesloten bij Lebara. Met verlenging een mooi aanbod die heb ik geaccepteerd. Tot nu toe spijt met ieder haartje op mijn hoofd. Deze maand moet ik €70 betalen terwijl mijn abbo €12,50 ofzo kost. Ik heb nooit een smsje gehad dat ik eroverheen zat. Ik ga gauw weg hier
2 contracten van mijn zoontjes, wat al jaren 12.50 per maand is.
Elke maand schrijven ze om onverklaarbare redenen 3 x zoveel af, en ze kunnen niet over hun abonnement heen.
Nu september gehad, en de 1 moet ik 65€voor betalen ging 200 mb er overheen en de ander 800 mb die was 75€.
Al jaren klopt er niets van, je word bestolen waar je bij staat, kijk uit mensen voor dit bedrijf, zwaar onbetrouwbaar je word gewoon bestolen.
Als u verlengd 3 maanden gratis zeiden ze, zelfs dat niet, 2 jaar verlengd en nog meer en hogere rekeningen. dit bedrijf is echt mafia!@ u bent gewaarschuwd! Urk
Ik sluit me bij de meningen hieronder aan.
Nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt.
GSM met abonnement besteld, simkaart is binnen maar geen GSM. Sturen je met een kluitje in het riet “ik kan u momenteel niet helpen, ik raad u aan meer informatie te verzamelen en opnieuw contact op te nemen”
GSM laten betalen en vervolgens niet leveren en zelf niet de moeite doen om het uit te zoeken.
Kortom waardeloos …
Reeds abbonement bij Lebara. Maar alles loopt tot nu toe verkeerd. Ik blijf bellen en ben nu inmiddels een maand verder en wat blijkt dat het nog niet goed gaat.
Medewerkers hebben simpelweg geen kennis van zaken en praten slecht Nederlands. Het bereik is ook slecht. Wachttijden zijn eindeloos en service is heel ver te zoeken.
Ik ben onlangs overgestapt van Lebara naar een ander provider met nummerbehoud. En tot mijn verbazing incasseert Lebara nog abbonement kosten, terwijl mijn abbonement is opgezegd! En bel je met de klantenservice, wordt er gezegd dat mijn abbonement nog loopt. Kan natuurlijk niet, want mijn nummer kan niet bij 2 providers tegelijkertijd actief zijn. Wat een domme achterlijke medewerkers werken er bij Lebara.