Wat een ontzettend slechte ervaring. Totaal geen contact te krijgen! Vandaag meer dan 2 uur op de chat gewacht en uiteindelijk niemand gehoord. Contact formulier is niet in te vullen want dat werkt gewoon niet. Nogmaals een hele slechte ervaring!
Oplichters, actie opwaarderen volgens app 3x het betaalde tegoed, dus niet. Na telefonisch contact met klanten services pech gehad, alles volgens de app gedaan maar toch niet juist opgewaardeerd? Word niet gecorrigeerd zoek het maar uit.
Klantenservice niet te bereiken, mails komen ongelezen terug omdat het te "druk" zou zijn op de server?
Echt een k**** bedrijf.
Mijn sim only contract loopt nog 6 maanden en wil het afkopen .aar dan geven ze niet thuis.
Maar wel dreigmails sturen als je één dag te laat betaald.
Absoluut een afrader.
Super slechte klantenservice en afhandeling. Nadat ik het simonly abonnement netjes heb afkocht werd er 2 dagen later opnieuw abonnementskosten afgeschreven. Dus ik dacht nu is het echt ten einde.
Plots krijg ik een nieuwe factuur. Met veel bombarie ontving ik de factuur. Heeft mijn zoon zogenaamd voor 25€ sms’en verstuurd naar het buitenland. En precies afgerond 25€ ja sure! Allemaal vreemde buitenlandse nr’s wat Lebara niet wil verklaren of uitzoeken!
Ik voel me zwaar genaaid en ga zeker dit tot de bodem uitzoeken. Echt naai streken dit.
Ik wil dat ze verklaren hoe ze hierbij komen! Dit weigeren ze!
Simkaart besteld, niet ontvangen, er is geen contact mee te krijgen.
Oplichters, waarom kunnen we geen 0 sterren geven?
Het contact met lebara is een hel en nachtmerrie, verschrikkelijk. Ze luister3n niet begrijpen je niet en zijn absoluut niet bereid om daar moeite voor te doen.
Diverse providers gehad maar lebara spant de kroon met haar onvriendelijkheid en incompetente medewerkers. I middels zit de egenaar dure kastelen te kopen met het geld van klanten.
Geen woorden voor. Hoop dat dit bedrijf snel stopt met bestaan en t leven van mensen kapot maken
Ik heb een abonnement bij lebara, ik betaal altijd netjes op tijd. En uit het niets was mijn simkaart. 4 maanden later nogsteeds geblokkeerd terwijl het betalen doorgaat.niet aan te raden. Het is dat er geen nul is want lebaren verdient niet eens een ster.klantenservice is verschillelijk!en een ware hell!
Overgestapt van provider naar Lebara. Gelijk al spijt van toen ik de klantenservice belde en meer dan 10 wachtende voor me had. Lang moeten wachten maar zonder passende hulp. Nummerbehoud is verkeerd gegaan waardoor ik nu een ander nummer moet nemen door hun. Slechte service, ik zal deze provider niet aanraden
Heb 3 mei beltegoed opgewaardeerd was een actie voor 5 euro zou ik 15 euro krijgen maar helaas het zijn er maar 10 ze reageren nergens op
De klantenservice is verschrikkelijk. Ze zijn niet alleen moeilijk om te bereiken, maar ook uiterst onbeleefd. De persoon aan de telefoon werd geïrriteerd en beëindigde het gesprek. Ik ga gewoon gelijk abonnement opzeggen. Ben drie lang jaar hun klant geweest, maar dit soort gedraag ….? Kan toch niet.?
Ik heb 2 uur in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. 2 uur! Seriously?
Bij KPN had ik voldoende aan 2 GB p maand. Bij Lebara heb ik 10GB en daar ga ik zwaar overheen terwijl ik niets anders doe. Ik voel mij zwaar genaaid. Voor mij nooit meer weer. Snel terug naar KPN
Na maanden onbereikbaar en eindelijk bevestiging dat het abbonement wordt stopgezet maar blijven afschrijven en nu aankomen met een boete. slechtste klantenservice ever! onbereikbaar, onverstaanbaar en vreselijk! goedkoop is duurkoop
Heel moeilijk vanaf te komen
Lebara blijft betaalverzoek sturen, terwijl 2x al een betaalbewijs gestuurd
Erg slechte service!
Telefonisch klantenservice heb je niets aan!
Aangezien er geen andere prepaid kaart in de winkel was, heb ik die van Lebara gekocht. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Had ik nu maar eerder op internet naar klachten gezocht. Allemaal negatieve reacties dus. Een paar maanden heb ik de simkaart naar tevredenheid gebruikt en daarna bleek ik opeens een abonnement te hebben afgesloten. Van dit abonnement kom ik niet af. Ik heb het niet gebruikt en betaal niet (ik heb inmiddels een prepaid van een ander bedrijf), maar na zeer korte tijd kreeg ik al incassobureau Cannock op mijn dak. Deze sturen nu regelmatig aanmaningen. Op een bedrag van EUR 3,50 moet ik inmiddels meer dan EUR 120 aan incassokosten betalen.
Het zijn beiden oplichters! Lebara en Cannock!
There is no historical usage details on mylebara on the website, nor on the Android app. I have reported this problem 3 times to the Lebara helpdesk. The servicedesk agents will not provide you with a ticket reference. They will not call you back. How will this problem we tracked and fixed? Very poor customer service!
In een poging om klant te worden bij Lebara heb ik een Prepaid simkaart gekocht en nummerbehoud aangevraagd. Dat was 3 maanden geleden. Klantenservice van Lebara gebeld en daar kreeg ik te horen dat mijn vorige provider het nummer had geblokkeerd. Ik had echter al een mail van mij vorige provider dat het nummer vrij was gegeven. Lebara reageerde niet en heb ik weer de klantenservice gebeld. Die is niet te verstaan door een Surinaams dialect en/of krijsende kindertjes op de achtergrond.
Toen bleek weer dat het 06 nummer van mijn prepaid kaart per ongeluk was vergeven en dat ze mij een nieuwe simkaart zouden sturen en dat ik dan weer opnieuw nummer behoud moet aanvragen. Lees, van voren af aan weer beginnen dus en weer dezelfde smoes dat het nummer geblokkeerd is. Dat ik een mail heb vrij is kan kreeg ik ze niet aan het verstand. Klant worden bij Lebara lukt niet eens, laat staan er mee te bellen. Veel succes met die ene mevr. van de klanten service. Nooit geen Lebara voor mij.
Schandalig al 3 jaar abonnee en nu een nieuw telefoonnummer aangevraagd precies een week geleden, urenlang bellen met de klantenservice die geen woord Nederlands verstaan, geen bereik, niks, ik moet geduld hebben? Ik heb betaald, weg bij Lebara, klaar met die onprofessionele klantenservice!
Gebruik zeker niet het telefoonnummer van Lebara, zij zijn de grootste fraudeurs ter werk.İk heb slechts 2 simkaarten besteld, ze brengen me elke maand 3 abonnementskosten in rekening geld.
Oplichters - cq pure diefstal, mijn SIM kaartje zit in een SMS-alarmkastje en ze presteren het om te zeggen dat het tegoed wordt verbruikt door data verbruik, daar is in de app ook niets van terug te vinden.