Lebara reviews

1.5
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

GS
10-07-2023

Ben nu 7 maanden bij lebara opzich is de provider oke op 1 punt na - vervelende telefoontjes om het abonnenment te verlengen. Ik baal van die verkoop acties. Blijft dat doorgaan dan is het exit lebara

Son
08-07-2023

Meerdere mails gestuurd, meerdere keren gebeld, meerdere keren geprobeerd te chatten met iemand. Geen gehoor. Geen nummer bekend bij ons, maar wel een incasso bureau aansturen. Heb je iemand aan de telefoon, probeer je een oplossing te vinden, netjes en beleefd gepraat, wordt de telefoon er zo opgegooid. Via de mail krijg je antwoorden als: blokkeer de rekening maar bij de bank. Daar is naar mijn idee het probleem niet mee opgelost. Wat een flut bedrijf. Nu moet ik volgens Sabrina ( net gesproken en zij heeft ook de telefoon erop gegooid) maar contact opnemen met cannock. Wat eene flut service. Bah. Begin nooit aan lebara. Een dikke 0!

Max
05-07-2023

Sorry voor fouten We zijn van Oekraine .we wisten niet dat abonnement voor 24 maanden kan niet stoppen , kon niet goed lezen contract. plotseling we moesten terug naar Oekraine .nu we hebben geen ned tel- nodig en we hebben geen inkomen ,we krijgen alleen eten, dus we kunnen hun terug betalen .we hebben naar klanten cervice naar eerste zin ze hebben telefoon gewoon opgelegd zonder iets zeggen - per email zeggen dat ons naar rechtbank geven . we wilden netjes praten en probleem behandelen-we weten dat ze kunnen ons niet pakken we zijn niet EU

Annie
05-07-2023

Klantenservice slecht bereikbaar 45 minuten wachten is niets. Geven verkeerde antwoorden. Op mails wordt niet gereageerd.

Belinda
19-06-2023

Zoontje is horloge kwijt met simkaart erin. Gebeld en simkaart werd geblokkeerd en nieuwe simkaart werd gestuurd. Alleen het beltegoed en abonnement moest overgezet worden op de nieuwe sim. Lukte niet dus ik weer gebeld en ze zouden het in orde maken. Kreeg een bericht dat het binnen 48 werkzaam zou zijn.niet dus.dus weer gebeld.werd gezegd dat het in orde gemaakt zou worden en binnen 48 zou de simkaart gebruikt kunnen worden.na 48 uur weer niks. Ik weer contact opgenomen. Kreeg te horen dat de nieuwe simkaart geblokkeerd was en dat ik nu een nieuwe moest aanvragen. Zij konden geen vervangenden sturen.dus eerste keer.wel nu niet.ik vervangende kaart besteld.weer kreeg ik het abonemment er niet op dus contact opgenomen. Omdat te doen hebben ze de oude simkaart nodig krijg ik nu te horen. Ik zei ik wil het contract stoppen.wil geen klant van jullie zijn.dat kan koop je abonnement maar af dan.slechter dan slecht dit bedrijf.stelletje amateurs.

Yusuf
12-06-2023

Ben al 2 dagen geblokkeerd om dat ze beweren dat ik meer als 880 sms jes heb verstuurd achter elkaar dat is niet zo heb er 480 verstuurd maar 1000 smsjes zit in mijn bundel. Als jullie niet achter de verkoop staan van jullie bundels waar om verkopen julie het dan? Het kan zijn dat ik fraude aan het plegen gaf de callcenter medewerker " brutaal" heb het hele gesprek opgenomen, voorheen altijd lebara prepraid gehad alleen werd je ook geblokkeerd als je niet opwardeerd. Zie ook dat er heel erg veel gedupeerde mensen zijn als ik dit had geweten had ik geen abonnement genomen. Vandaag ook gebeld maar ben ook niet heel erg ver gekomen

Jan
09-06-2023

Wat een arrogantie. KLANTENSERVICE: ze zijn helaas vergeten dat klanten hun salaris betalen en dat service iets anders betekent dan allen geautomatiseerde standaard antwoorden sturen. 3 e-mails over dezelfde klacht gestuurd en nog steeds geen reactie anders dan’we hebben uw bericht ontvangen en we streven er naar binnen 5 dagen te reageren’ en dat is inmiddels zo’ 20 dagen geleden. Op herinneringen komt dezelfde respons. Mijn advies, neem net als ik zo snel mogelijk een andere provider als je fatsoenlijk antwoord wil op je vragen en klachten

Ron
01-06-2023

Lebara doet niet wat ze beloven. Wanneer je een abonnement hebt met onbeperkt bellen en sms betekent dit in de praktijk dat je 3000 belminuten hebt en 1000 sms waarom hebben verkopen jullie dit als onbeperkt hou daar toch eens mee op en blijf transparant naar de klant. Je misleid de klant door te verkondigen dat het onbeperkt is maar dat is het dus niet.

Zoek je dus een provider ga dank niet naar Lebara maar kies voor een provider die wel onbeperkt aanbiedt en waarbij het ook daadwerkelijk onbeperkt is.

Wat Lebara doet is regeltjes aanpassen in de kleine lettertjes in de hoop dat niemand ze leest en er lekker intrapt.

Gerard
26-05-2023

Wat een kl*te bedrijf. Maanden geleden al een contract getekend met nummerbehoud. Nu het contract loppt, is het nummerbehoud per mail bevestigd, DOCH in praktijk hou ik het verkeerde nummer; dus onbereikbaar voor familie en kennissen. Service Libara, na meerdere keren gebelt te hebben, o,o; wacht maar meerdere dagen, dan lukt het misschien.

K*T bedrijf! Afspraken maken lukt niet. Heb veel spijt dat ik overgestapt ben. Advies; nooit aan Lebara beginnen.

Paul
24-05-2023

Na diefstal telefoon het nummer bij Lebara laten blokkeren. Een nieuwe simkaart gekregen. Geactiveerd en doorgegeven dat het abonnement van het gestolen nummer overgezet moet worden op het telefoonnummer van de nieuwe simkaart.

Lebara kreeg dit niet voor elkaar. Vaak gebeld en gemaild met contactformulier. Uiteindelijk wegens wanprestatie het abonnement opgezegd via mail (contactformulier) en met een aangetekende brief aan Lebara Nederland te Amsterdam. Geen reactie ontvangen. Wel abonnementsgeld geïncasseerd. Nu zelf maar de automatische incasso bij mijn bank geblokkeerd. Nogmaals een brief gestuurd, want klantenservice mailt met noreply mails. Wel een betalingsherinnering via de (noreply) mail ontvangen. Deze negeerr ik. Nu afwachten wat ze gaan doen.

Ilse
24-05-2023

Niet te bereiken! Klacht kan je via de site niet indienen, chat werkt niet. Mij is erg mooi praatje voorbehouden en ik zit met een abonnement voor mijn dochter van 10. 50 euro per maand.

Lebara tekent geld voor breken naar eu nummers. Kan je voor 5 euro per maand afkopen. Welke provider doet dit nog meer? Dit hebben ze mij niet verteld. Dus ik zit 24 maanden vast aan een kut abonnement en de klantenservice is onbereikbaar.

Andrea
22-05-2023

Ik heb mijn abonnement via de mail opgezegd, een bevestiging van gekregen ook, maar vervolgens werd het abonnementsgeld nog 7 maanden afgeschreven en ik krijg het niet terug.

Ge
14-05-2023

10 euro overgemaakt op SIM kaart, niet geregistreerd, Lebara klantencontact reageert niet (tot 3x toe, maar ik bijf proberen).

10 euro kwijt en nummer niet meer te gebruiken dus.

Oplichters

Sonja
12-05-2023

Lebara geeft simkaarten uit bij een horloge. Zendt vervolgens smsjes over het verlopen van het beltegoed welke het horloge niet kan ontvangen en als je het horloge dan wilt gebruiken kan dit niet. Tegoed weg en telefoonnummer weg. Op klacht mail via de site word niet gereageerd. Via de chat functie krijg ik te horen dat de simkaart bedoelt is voor telefoons en trekken hun handen eraf bij de vraag of zij dan geen samenwerking hebben met de uitgevers van het horloge.

Margreet
24-03-2023

Simkaart met 15 euro beltegoed besteld voor 5 euro. Beltegoed is niet bijgeschreven en ik krijg geen reactie meer van de klantenservice. 5 euro armer maar wel een slechte ervaring rijker!

Hamam
12-03-2023

Heb 6 maart een simonly besteld 5 euro van de rekening afgehaald maar nog steeds geen simkaart te zien gebeld maar niet geholpen krijg elke keer te horen dat ik moet wachten

geen abbo afsluiten oplichters.

Dik
27-02-2023

Op 3/2 klacht doorgegeven op Trustpilot. Reactie Lebara: contact opnemen om het op te lossen. Voor de vorm wordt dat aangegeven, want de bereidheid is er totaal niet! Voor een onterecht geclaimde euro wordt incassobureau Cannock ingeschakeld. Dit speelt al vanaf november 2022. Ook hebben ze een fake factuur gezonden. Er wordt zeker niets betaald en dat hebben we aan zowel Lebara als [meerdere malen] Cannock laten weten. Die doen echter alsof ze uit de neus bloeden. Ik wil niet dat Lebara reageert op deze review, want ik heb schoon genoeg van deze leugens en oplichterspraktijken!

Dik de Goede

Rens
17-02-2023

Een simkaart besteld, 10 min na aanschaf wilde ik deze annuleren maar kreeg al snel via de klantenserive te horen dat dit niet kan en dus ook niet me geld terugkrijg. Ook al krijg ik de simkaart ben ik me geld kwijt en kan ik me geld dus niet terugkrijgen als ik hem weer opstuur. De manager achter deze aardige mevrouw van de klantenservice vond het niet nodig mij te woord te staan en aan te geven waarom hij denkt dat dit mag in NL. Wanneer je een product koopt hard of software wat niet is gebruikt of geopend is, mag het retour helemaal als hun voorwaardes dat aangeven.

Ma
08-02-2023

Zojuist beltegoed gekocht maar opwaarderen lukt niet omdat Lebara NIET bereikbaar is (tel.nr. 1244). Weg beltegoed.

Sacha
24-01-2023

Lebara is een stiekem en ondoorzichtig bedrijf. Ik heb bij andere providers nooit problemen gehad dat mijn MB’s op waren. Bij Lebara wel. Ik heb bij andere providers altijd goed bereik gehad. Bij Lebara niet. Ik heb gevraagd of ik voor mijn vakantie in Europa een toereikende bundel had en mij werd gezegd van wel. Ik heb voor 99%alleen gebruik gemaakt van de wifi van het hotel, kan ik alsnog het dubbele betalen! Ik ben blij dat ik extra voorzichtig ben geweest anders had ik een hele dikke rekening gehad. Als je met liegen geld afhandig moet maken van klanten dan weet ik het ook niet meer. Ben blij dat ik einde van de maand weg ben bij Lebara, voor mij nooit meer!