Coolblue reviews

8.7
Positief89%
Neutraal4%
Negatief7%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Arjan
06-09-2018

IPhone boor reparatie

Ik heb 16 dagen geleden mijn telefoon opgestuurd maar nog niet terug deze blijkt vermist te zijn. Het gewicht van het pakketje klopt maar spoorloos. Coolblue legt het probleem nu bij de vervoerder PostNL. Verkopen top service no way! En wat nu?

Maria
05-09-2018

Achterover leunen in je stoel en confetti dacht het niet

Ze liegen alles aan elkaar vast. Ongelooflijk! Te triest voor worden. Zaterdag 1 september zouden ze het al moeten hebben bezorgd. Telefoontje van Coolblue. Sorry de chauffeur is ziek. En? Kan niet worden geleverd. Wat hebben wij daarmee te maken.?! Overigens stond bij Coolblue in het systeem dat wij niet thuis waren! De schoft! Echt walgelijk de berichten/mailtjes met teksten als"over 30 minuten zijn we bij u"! "We komen er aan"! "Geniet van de voorpret"! Open hier de link confetti voor de chauffeur"! Ik zit op puntje van mijn stoel in plaats van heerlijk achterover leunend! Mij verschrikkelijk dood te ergeren en confetti hahahaha . Het ergste is dat het een cadeau is voor een dierbaar iemand. Vandaag zou het vanmorgen worden gebracht. Weer andere buren gevraagd het pakket in ontvangst te nemen. Gelukkig maar anders had ik drie dagen voor niks vrij genomen. Ik begrijp er helemaal niets van dat er zo onverschillig wordt omgegaan met de klant. Werken daar mensen en chauffeurs met een tekort aan empathie? Coolblue zou er voor ons moeten zijn maar mijn verrassing voor mijn dierbare is helaas in het Coolbluewater gevallen! En wat denk je. de chauffeur is er nog steeds niet. ik vrees het ergste.

Ineke
31-08-2018

Snel leveren maar geen service.

Diepvries snel geleverd. Werd niet waterpas gezet. Deur andere kant opzetten was niet mogelijk dat moesten we zelf doen. Koffiebonenapparaat over gemaild, geappt. Je krijgt geen antwoord.Dan maar bellen. Je mag het in Groningen brengen en krijgt dan een nieuwe weer mee. Gebracht, we sturen het op voor reparatie. Tien dagen minimaal geen koffie! Nooit koop ik meer iets bij Cool blue. Ineke

Cynthia
31-08-2018

Komen afspraken niet na.

Gisteren een lamp besteld met bezorging dezelfde dag tussen 18:00 en 22:00. Geen pakket gekomen en geen bericht. Contact opnemen is nog een hele klus. Op Twitter reageert men gewoon niet als ook op Facebook. Uiteindelijk telefonisch geregeld dat ik mijn geld terug zal krijgen voor de bezorging op zogenaamd dezelfde dag. Maar een bezorgmoment kiezen was niet mogelijk. Vanavond komen ze weer tussen 18:00 en 22:00 Daar zit ik niet op te wachten maar heb geen keus. Die confetti waar ze zo vrolijk over spreken kunnen ze vergeten. Voor mij nooit meer coolblue.

Boy
30-08-2018

Not Cool blue

Snelle levering dat wel. maar qua retourneer en ophaal mogelijkheden als ook betaal mogelijkheden lopen ze mijlen ver achter op bijvoorbeeld Wehkamp. Echt een groot verschil in bestel gemak! Daarnaast is ook de klachten afhandeling zover je daar van kunt spreken waardeloos! De service wat betreft reparaties onder garantie: ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden omtrent mijn defecte wasmaschine met garantie maar ben zelf degene die Coolblue telkens moet terug bellen omdat ik maar niks hoor. Nu al week in de weer met bellen en maar niet geholpen worden. Waardeloos!

Arie
28-08-2018

Komen afspraken niet na

Tot 3x toe toegezegd gekregen dat een wachmachine geleverd zou worden, blijkt elke keer door fouten niet te lukken. Volgende keer kies ik voor een ander bedrijf

Monique
28-08-2018

Geen levering en onbeschoft gedrag!

Goedemorgen,

Een week geleden was mijn man jarig, ik had een Samsung tablet voor hem gekocht. Deze viel meteen steeds uit. Gebeld en ik bleek niet de enige klant met die klacht te zijn. Gevraagd om deze om te ruilen voor ipad en deze was op voorraad. Meteen het resterende bedrag met creditcard betaald en dezelfde dag 21 aug. Retour gestuurd. Track & trace nummer doorgebeld en gemaild. Na een paar dagen gebeld, via hetzelfde t&t nummer was te zien dat de tablet 22 aug. In ontvangst was genomen maar nog steeds geen bevestiging ontvangen. Nu na 1 week weer gebeld.f Dame aan de lijn zegt dat de tablet is ontvangen net als het geld; de iPad is op voorraad maar kan niet verstuurd worden omdat men geen tijd heeft om de tablet binnen te boeken, dus wordt de nieuwe iPad NIET verstuurd! Geld terug krijgen is daarom ook niet mogelijk, ik moet maar geduld hebben! En ze hangt gewoon op! Zowel zakelijk als privé is het een zooitje bij Coolblue, pffffff Wat kan ik nu nog doen?

Tina
27-08-2018

Waardeloze service en incapable personeel!

Mijn dochter had een Sony TV gekocht maar deze beviel niet en wilde de TV retourneren. Ze meldde dit bij Coolblue en vroeg en track-trace code voor retour aan. Echter, er zat ook een label bij om rechtstreeks te retourneren naar hun antwoordnr. Mijn dochter heeft hiervan gebruik gemaakt, de barcode stond hierbij vermeld. Op 4 augustus stuurt ze bij de Bruna Post.nl de TV retour en krijgt een recuutje. Helaas raakt zij het Recu kwijt. Nadat ik de post.nl gebeld heb en zij gaven mij (Shanice Jones) dat er inderdaad op 4 augustus met de bewuste barcode is ingenomen, dat stond dus geregistreerd. Daarna is er niets meer geregistreerd en is het pakket "kwijt". Na vele telefoontjes met Coolblue, die weigert om verder onderzoek te doen, is het pakket nu ergens beland tussen Post.nl en Coolblue en mijn dochter is haar geld kwijt! Zeer oncoulante en onprettige werkwijze en benadering van Coolblue!

Jan Jaap
27-08-2018

Service? nee, daar doen we niet aan. we hebben processen

Dit weekend is mijn MotionMount overleden na een software update. Ik bestel zakelijk minimaal voor 10K per kwartaal, vaak meer. Gedurende het weekend kan de klantenservice een zakelijke klant niet helpen. Vandaag mijn account manager gesproken. Ik moet de MotionMount terug sturen ter reparatie. Dit kan 2 tot 3 weken duren. Er wordt geen nieuwe geleverd, terwijl het duidelijk is wat het probleem is. Zelfs na aandringen voor een meer klantvriendelijke oplossing, krijg ik het antwoord dat dit niet kan. We hebben immers processen. Hiermee raken ze een goede klant voorgoed kwijt. Maar processen zijn blijkbaar belangrijker.

Lowie
20-08-2018

Defect toestel geleverd, geld nog steeds niet terug

Onmiddelijk na ontvangen toestel gecontroleerd en dit bleek defect te zijn. Klantendienst gecontacteerd: "kan gebeuren, gewoon terug sturen en je krijgt een vervanging". Toestel direct weer ingepakt, verzendlabel er op en naar de de post gebracht. De post heeft het een dag later bij Coolblue afgeleverd. En daar ligt het al een week te liggen op 'verwerking'. Telkens je coolblue contacteert is het normaal dat het zolang duurt. De gemiddelde verwerkingstermijn is telkens (toevallig) het aantal dagen dat je al wacht. Bij elk contact wordt dit bijgesteld. Ondertussen is Coolblue met je geld weg, maar je zit zelf zonder een (werkend) product. Reken maar even uit: enkele duizenden producten 'in retour' die liggen te wachten op 'verwerking'. Dat is een stevige kredietlijn die je bij uw klanten STEELT.

John
18-08-2018

Coolblue maakt belofte niet waar en neemt klacht niet heel serieus!

Een hele slechte ervaring met Coolblue en de nog slechtere bezorger Dynalogic. Ik snap niet dat Coolblue het bedrijf door Dynalogic zo kapot laat maken. Onvoorstelbaar dat men durft te adverteren over service met een glimlach. Totaal geen glimlach, maar hele brutale bezorgers. Met tegenzin hebben ze de wasmachine en droger naar zolder gedragen, de slang in de afvoer en weg waren ze. Vervolgens een hele overstroming, omdat de aansluiting van de afvoerslang niet is uitgevoerd. Ik heb het laminaat eruit gehaald, alles moeten dweilen en veel stress. De schade aan laminaat onder tapijt is door Coolblue vergoed en een tegoedbon van 25 Euro, voor zoveel ellende. Ik heb aangegeven dat dit niet in verhouding staat en dan verhogen ze de tegoedbon met 5 Euro. Mijn tip, bestel geen wasmachine bij Coolblue en als Dynalogic komt bezorgen, deur niet openen en terugsturen!

Patricia
14-08-2018

Vreselijk slechte service!

Hoe het product bevalt? Geen idee. Ik heb namelijk een koelkast in doos geleverd gekregen, die ik in mijn eentje uit mag pakken en op zijn plek mag zetten! Wat een geweldige service waar ze mee adverteren "gratis uitgepakt en op de juiste plek gezet, het verpakkings materiaal nemen we mee" ja mijn reet! Wat een vreselijk slechte service! En dan bel ik met Coolblue over dit hele gebeuren, en dan kan er "nazorg" geregeld worden, en word ik over 2 dagen daarover terug gebeld. Ja joh tuurlijk, ik ga nog lekker een paar dagen met een gruwelijk grote doos in mijn keuken zitten die frontaal midden in de keuken geplaatst is! Adverteer dan niet met deze service! Dan had ik hier nooit besteld! En als jullie dan een ander bedrijf inhuren die ook voor jullie bezorgen, zorg dan op zijn minst dat deze dezelfde service verlenen! Ik heb verdorie al mijn apparatuur bij jullie besteld, wasmachine, droger en dat werd keurig op zijn plek gezet. Dus ik dacht, daar ga ik zeker mijn grote koelkast ook bestellen. De grootste fout die ik kon maken! Ik bestel hier nooit meer wat! De rest bestel ik wel elders waar ze wel goede service verlenen! "Coolblue, alles voor een glimlach" nou, jullie zijn om te janken!

Roel
13-08-2018

Waardeloze service

In de winkel op zuidas amsterdam een inbouw koelkast besteld, in de winkel omdat ik wilde voorkomen dat dingen niet verkeerd ingevoerd worden. Hier besproken dat de deur omgedraaid moet worden, van links naar recht, en dat er in en uitgebouwd moet worden. Betaalde 29,95 extra. Vandaag geleverd, deur niet omgedraaid ,en in en uit bouwen niet mogelijk. Gebeld met service afdeling, deze zeggen gewoon dat er geen mogelijkhijd tot inbouwen is, alles zit vol. We zijn echt pisnijdig, geld teruggevraagd ,hier gaan dus ook nog 7 dagen over doen! Nooit meer coolblue

M.
13-08-2018

Zeer slechte service

Tweedekansje gekocht. Zou compleet zijn, maar was dat niet en wel dusdanig dat product niet bruikbaar was. Zuigstang stofzuiger ontbrak.

Gebeld: missende onderdeel zou worden nageleverd. Daarna mail, want men wist niet om welk onderdeel het precies ging. Terug gemaild en gebeld.

Vervolgens bleek na 1 week wachten dat men vergeten was te melden dat nalevering maar liefst 4-5 weken (!) kon duren. - en dat terwijl in de webshop van de Nederlandse fabrikant (P.ps) het missende onderdeel binnen 1 werkdag geleverd kan worden tegen zeer schappelijke prijs (helft van de prijs bij onderdelenwinkels).

Maar NEE, men geeft geen cashback van 17,98 euro waarmee ik het product binnen 1 werkdag in gebruik had kunnen nemen. Ik mag doodleuk 4-5 weken wachten tot ik mijn huis weer kan schoonmaken. DOEI!

Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue. En dus ook meteen mijn laatste. Zijn totaal niet pragmatisch ingesteld v.w.b. probleemoplossing.

Hk
11-08-2018

Verschrikkelijke services

Voor de derde keer een afspraak moeten maken vanwege foute leveropdrachten van coolblue. Het enige wat ik krijg is 'sorry'. Verschikkelijk hoe coolblue geen gepaste compensatie geeft hiervoor. Een sterke afrader! Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Marc
10-08-2018

Waardeloze service

Absolute slechte ervaring met Coolblue. Heb 3 maanden geleden een Mio Cyclo gekocht voor 400 euro en na 5 weken gebruik is het product 2 x van mijn racefiets gevallen op een rechte weg. Dus een ondeugdelijk product met een slechte bevestiging. Heb het product teruggestuurd (retournummer 3107649). Product valt niet onder garantie en ik kan het nu laten maken voor 160 euro. Absoluut belachelijk. Superslechte service. Meens: koop niet bij Coolblue. Waardeloze service, geen garantie. Koop ook geen Mio Cyclo. Ik koop echt nooit meer iets bij Coolblue. Slecht!

Walter
05-08-2018

Slechte levering

Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld. Volgens de site zouden we dan maandag 30 juli worden gebeld om een afspraak te maken voor levering binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd. Dinsdag 31 juli in de middag hebben we zelf maar gebeld. De wasdroger zou vrijdag 3 augustus geleverd worden. Op donderdag 2 augustus ontvangen we een e-mail dat ze vrijdag tussen 8.00 en 9.30 uur zouden komen. Vrijdag om 9.30 uur niemand geweest. Gebeld naar Post.nl Extra@Home en toen kregen we de mededeling: de wagen was vol en er kan niet meer vandaag geleverd worden. Op de vraag waarom we daarover niet geïnformeerd zijn, kregen we geen antwoord. Dinsdag 7 augustus zou de nieuwe levering kunnen. Nou dacht het niet. Met veel pijn en moeite zou de droger dan zaterdag 4 augustus geleverd kunnen worden. Direct hierna Coolblue zelf gebeld om een klacht in te dienen. Die is genoteerd, maar daar hebben we nog niets over gehoord. Zaterdag is de droger naar tevredenheid geleverd, geplaatst en aangesloten door iemand van Exchange. Conclusie: Coolblue haalt de eigen termijnen voor levering totaal niet en mag zijn partner Post.nl Extra@Home wel eens aanspreken op de (niet) verstrekte informatie en (niet) geleverde service.

Wi
03-08-2018

Levering bestelling

Router besteld en extra betaald om dezelfde dag nog geleverd te krijgen tussen 18.00 en 22.00 uur krijg om 20.30 u een mailtje dat hij vandaag niet geleverd wordt en ze de extra betaling terugstorten . Wat een klote bedrijf zal er nooit meer iets bestellen

Iordanis
02-08-2018

Verschrikkelijk…

Daar gaan we : Siemens vaatwasser besteld inclusief inbouw service en extra verzekering. Afspraak gemaakt om 27/7 te leveren. Vaatwasser geleverd en ingebouwd. Monteur zet hem aan en hij werkt… Hij gaat weg en binnen 15 min krijgen ik een signaal dat water nier uitgepompt kan worden. Bel gelijk de monteur en geef het door. Hij zegt dat hij alles goed heeft aangesloten en dat er iets met de pomp aan de hand is en ik Coolblue moet bellen. Coolblue gebeld. ze vonden het vervelend en blablabla en kreeg 2 opties. Siemens monteur inschakkelen maar konden geen afspraak maken. Kon lang duren of een nieuwe leveren. De nieuwe kon de volgende dag geleverd worden. Dus ik kies voor deze. 28/7 zaterdag wordt de nieuwe vaatwasser geleverd maar de bezorger heeft geen gereedschap bij zich om de defecte uit te bouwen en de nieuwe in te bouwen…. Hij belt met zijn meerdere en geeft door dat zij een installatie service gaan regelen voor de volgende dag (zondag 29/7) en dat ik binnen 1 uur teruggebeld wordt om de afspraak te maken. De nieuwe vaatwasser wordt wel terug meegenomen en zou dan met de monteur geleverd worden. (tijd 12:00 uur) Tot 14:00 niet teruggebeld, dus bel ik weer… weer een standard verhaal en ook dat de bezorger/monteur nooit een afspraak kan en mag plannen! Na 30 minuten aan de lijn te hebben gezeten krijg ik als optie : Er gaat weer een notitie uit en ik wordt binnen 2 uur gebeld… Tot 22:15 geen reactie. dus bel ik weer. En weer het standard verhaal end at de montage afdeling (PostNL Extra@Home) een wachttijd heeft van 35 uur end at er onmogelijk is om zondag te leveren en te monteren! Dus ik wordt nu over 35 uur gebeld… Maandag 30/7 en 42 uur later (16:09) weer geen reactie. Dus ik probeer het via WhatsApp want dan geven ze binnen 30 min antwoord. alweer geen reactie. dus ik bel om 18:15 weer. weer dezelfde verhaal en nu krijg ik te horen dat de montage afdeling 72 uur wachttijd heeft. maar dat hij een sterretje gaat plaatsen zodat ik nog dezelfde avond teruggebeld wordt voor een afspraak… (tijdens dit gesprek krijg ik een reactie via de WhatsApp met dezelfde standard verhaal… druk druk druk, vakantie tijd en ga zo door) Leg uit dat ik al weer een telefonisch afspraak heb gemaakt dus stopt de communicatie en ik gelijk daarna een bericht of ik een enquête wil invullen over hun service! Hoe meer onbeschoft kan je zijn…. Ben nooit teruggebeld… zodat ik om 22:30 dit weer via WhatsApp duidelijk maakt dat ik nu echt mee klaar ben + wat andere dingen die ik hier iet ga schrijven…. Dinsdag 31/7 10:54 krijg ik een bericht via WhatsApp met weer een standard reactie dat ze het betreuren en dat ze hun best doen om dit op te lossen…. / 16:22 krijg ik een reactie via e-mail weer standard verhaal en dat er nu echt aan gewerkt wordt om het op te lossen… en ja hoor…. 17:03 wordt ik gebeld door iemand van PostNL Extra@Home om een afspraak te maken voor donderdag 2 augustus om de vaatwasser te monteren… Ik blij eindelijk een oplossing maar stel gelijk de vraag : dus u brengt de nieuwe, demonteert de oude en monteer de nieuwe. Toen was het even stil en ik krijg he antwoord dat hij enkel opdracht heeft om te monteren en geen nieuwe te leveren. Hij met Coolblue bellen en opeens merken ze bij Coolblue dat zij het apparaat nog moeten leveren aan PostNL! Dus afspraak kan niet gemaakt worden… ik zou teruggebeld worden… 22:08 krijg ik een mailtje van Coolblue dat de vaatwasser verzonden is naar PostNL en dat ik de volgende dag gebeld ga worden om een afspraak te maken…. Woensdag 1/8 16:44 geen reactie…… Donderdag 2/8 13:40 heen reactie

En in de tussentijd 2 mailtjes ontvangen om hun service te evalueren. Heb ik gedaan en aangevinkt dat ik teruggebeld wil worden… U begrijpt het…. Geen reactie.

Omry
01-08-2018

Krijg mijn computer niet geleverd

Ik wacht al 10 dagen op mijn dell pc, nog steeds niet binnen, en duurt 5 werkdagen tot ik mijn geld terug krijg. meest waardeloze kut bedrijf / service ooit

1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889909192939495969798991001011021031041051061071081091101111121131141151161171181191201211221231241251261271281291301311321331341351361371381391401411421431441451461471481491501511521531541551561571581591601611621631641651661671681691701711721731741751761771781791801811821831841851861871881891901911921931941951961971981992002012022032042052062072082092102112122132142152162172182192202212222232242252262272282292302312322332342352362372382392402412422432442452462472482492502512522532542552562572582592602612622632642652662672682692702712722732742752762772782792802812822832842852862872882892902912922932942952962972982993003013023033043053063073083093103113123133143153163173183193203213223233243253263273283293303313323333343353363373383393403413423433443453463473483493503513523533543553563573583593603613623633643653663673683693703713723733743753763773783793803813823833843853863873883893903913923933943953963973983994004014024034044054064074084094104114124134144154164174184194204214224234244254264274284294304314324334344354364374384394404414424434444454464474484494504514524534544554564574584594604614624634644654664674684694704714724734744754764774784794804814824834844854864874884894904914924934944954964974984995005015025035045055065075085095105115125135145155165175185195205215225235245255265275285295305315325335345355365375385395405415425435445455465475485495505515525535545555565575585595605615625635645655665675685695705715725735745755765775785795805815825835845855865875885895905915925935945955965975985996006016026036046056066076086096106116126136146156166176186196206216226236246256266276286296306316326336346356366376386396406416426436446456466476486496506516526536546556566576586596606616626636646656666676686696706716726736746756766776786796806816826836846856866876886896906916926936946956966976986997007017027037047057067077087097107117127137147157167177187197207217227237247257267277287297307317327337347357367377387397407417427437447457467477487497507517527537547557567577587597607617627637647657667677687697707717727737747757767777787797807817827837847857867877887897907917927937947957967977987998008018028038048058068078088098108118128138148158168178188198208218228238248258268278288298308318328338348358368378388398408418428438448458468478488498508518528538548558568578588598608618628638648658668678688698708718728738748758768778788798808818828838848858868878888898908918928938948958968978988999009019029039049059069079089099109119129139149159169179189199209219229239249259269279289299309319329339349359369379389399409419429439449459469479489499509519529539549559569579589599609619629639649659669679689699709719729739749759769779789799809819829839849859869879889899909919929939949959969979989991000100110021003100410051006100710081009101010111012101310141015101610171018101910201021102210231024102510261027102810291030103110321033103410351036103710381039104010411042104310441045104610471048104910501051105210531054105510561057105810591060106110621063106410651066106710681069107010711072107310741075107610771078107910801081108210831084108510861087108810891090109110921093109410951096109710981099110011011102110311041105110611071108110911101111111211131114111511161117111811191120112111221123112411251126112711281129113011311132113311341135113611371138113911401141114211431144114511461147114811491150115111521153115411551156115711581159116011611162116311641165116611671168116911701171117211731174117511761177117811791180118111821183118411851186118711881189119011911192119311941195119611971198119912001201120212031204120512061207120812091210121112121213121412151216121712181219122012211222122312241225122612271228122912301231123212331234123512361237123812391240124112421243124412451246124712481249125012511252125312541255125612571258125912601261126212631264126512661267126812691270127112721273127412751276127712781279128012811282128312841285128612871288128912901291129212931294129512961297129812991300130113021303130413051306130713081309131013111312131313141315131613171318131913201321132213231324132513261327132813291330133113321333133413351336133713381339134013411342134313441345134613471348134913501351135213531354