Coolblue reviews

8.8
Positief92%
Neutraal4%
Negatief4%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Remco
13-03-2019

Service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.

Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).

Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP?). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

Bo
11-03-2019

Zwaar teleurgesteld!

Zwaar teleurgesteld Coolblue. Sinds vandaag zal ik geen verdere zaken meer met jullie doen.

Ik heb een jaar geleden een stofzuiger gekocht en deze gaf vanaf het moment dat hij 3 maanden oud was problemen en zuigt hij niet goed meer. Meerdere keren filters schoon gemaakt en alles bekeken. Daarna terug gestuurd naar jullie voor reparatie. Mijn stofzuiger is vervolgens 3 weken weg geweest. Daarna hebben jullie hem weer terug gestuurd en de fabrikant zou de binnenkant schoon gemaakt hebben. Na 1 week begonnen de problemen weer en ging hij ook irritant piepen. Ik heb hem weer retour gestuurd. Na 3 weken kwam hij opnieuw terug en zou iets vervangen zijn. (Wat is mij nog steeds onduidelijk) na deze keer was de zuigkracht nog steeds erg slecht. Ik heb met jullie gebeld en opnieuw moest ik hem weer terug sturen. Dit heb ik gedaan maar de irritatie was al behoorlijk toegenomen. Na weer ongeveer 3.weken kreeg ik hem WEER terug terwijl gezegd was dat er een andere oplossing gezocht zou worden. De fabrikant had aangegeven dat ik hem beter SCHOON zou moeten maken! (Nu was ik.echt boos!l Op aanrader vam 1 van jullie medewerkers moest ik heb weer( 4de keer) retour sturen. Ik zou nu eindelijk shoptegoed krijgen.

Nou dit heb ik gedaan en heb de doos niet eens open gemaakt. Toen ik het bericht ontving dat jullie hem retour hadden gekregen ben ik gaan bellen over het shoptegoed. Ik kreeg te.horen dat er eerst controle plaats moest vinden voordat ik het shoptegoed zou krijgen. En al die tijd had ik geen stofzuiger.! Ik zou tevens terug gebeld worden wat nooit is gebeurd. Weer 2 dagen later heb ik een mail ontvangen dat ik nog 3 zuigmonden en de stang retour moest sturen! Nu was mijn geduld echt op!

1 er is nooit eerder gezegd dat ik alle dingen retour moest sturen.

2 hoe moet ik dit nu versturen? Weereen doos kopen? (Nummer 5?) Heb al meerders dozen gekocht en de stang paste daar ook echt niet in.

3 Het gaat om een stofzuiger van 80 euro Hebben jullie enig idee hoeveel uren werk ik heb hierin hebzitten? en nul flexibiliteit van jullie kant.

4 ophalen? Ja dat kunnen jullie. Alleen moet ik dan wek de hele dag gaan zitten wachten (lees vrijnemen van mijn werk) om te wachten tot dat iemand langs komt.

Conclusie jullie hebben gewonnen!

Die 80 laat maar zitten! Ga morgen een nieuwe stofzuiger kopen ergens anders! En zal zowel prive als zakelijk geen zaken meer.met jullie doen.

Jullie zeggen te staan voor klantvriendelijkheid. Alles met een glimlach? Ik vind het om te janken.

Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden met die stofzuiger en ben zeer benieuwd hoe jullie als bedrijf op den duur overeind blijven nu jullie blijkbaar zo met jullie kanten omgaan.

Een zwaar teleurgestelde klant.

Dennis
09-03-2019

Perfecte communicatie, betrouwbaar

Keurig alles op tijd geleverd en geinstalleerd, getest en onderhoud uitgelegd.

Ik vond het een perfect aankoopproces, voor herhaling vatbaar

Indra
07-03-2019

Toppers van bezorgers

Bij de Wehkamp een Miele wasmachine besteld. Bezorgers wilde hem niet naar boven brengen. Dus wasmachine is retour gegaan.

Ik heb Coolblue gebeld en de klantenservice mevrouw vertelde dat Coolblue wel echt de wasmachine naar boven brengt.

Gelijk een Miele wasmachine besteld.

Bezorgers hielden ons keurig op de hoogte over het tijdstip dat ze zouden komen.

Oude Miele wasmachine hebben ze van zolder getild en meegenomen. En de nieuwe Miele wasmachine naar zolder getild.

Hulde voor Coolblue.

Mike
06-03-2019

Coolblue bedankt!

Willde toch even een reactie plaatsen over de service van coolblue ook vanwege de slechte reacties hier.

Mijn slecht 2.5 jaar oude samsung tv was kapot. garantie was 2 jaar. echter zat er wel een scherm garantie op van 3 jaar. dat onderdeel was kapot. na 2.5 weken kreeg ik een reactie van coolblue dat ze besloten hadden de tv niet meer te repareren (lees reparatie te duur voor waarde tv) en ik een shop te goed kreeg van 549 euro. De volledige aankoopwaarde!

Dit vind ik erg netjes. inmiddels met 30 euro bij betaling een nieuwe tv (van een ander merk zelfs) besteld.

Cool blue bedankt voor de goede service!

Luuk
05-03-2019

Slechte service!

Een niet al te beste klantenservice. Inbouwvaatwasmachine voldoet aan alle eisen die online gesteld worden (nishoogte en diepte etc). Bij het installeren echter geeft de installateur aan dat de slangbeveiliging niet past die meegeleverd is. Dit hebben alle vaatwasmachines maar kennelijk niet interessant genoeg om te vermelden op de website? Of hij zaagt nu een stuk van het keukenkastje kapot(erg fijn) of ik moet maar een andere bestellen met een andere beveiliging. Deze is trouwens ook gewoon te koop bij de gamma etc. ( fijn maar waarom heb je deze dan niet in je busje meegenomen?) Ondertussen heeft zijn collega de oude al meegenomen in het busje en vergeet deze beste installateur om de ontkoppelde kraan weer dicht te maken. Met tot gevolg dat bij het afwassen de volledige inhoud van de wasbak door de keuken stroomt(fijn). Klantenservice gebeld hoe het nou kan dat het niet past en of ze een ander product kunnen aanraden. Tot 4 x zou ik teruggebeld worden en is dat niet gebeurd. Uiteindelijk een tegoedbon gekregen van 10 euro voor de overlast. Om het hele coolblue maar te vergeten gevraagd om de oude dan maar weer neer te zetten, maar deze was allang vernietigd. Toen ik aangaf dat deze gistermiddag pas is opgehaald en het me erg sterk leek toch maar gebleven bij het zelfde antwoord; vernietigd. Ik eindig dus na 3 dagen klantcontact met Coolblue; een gat in de keuken waar mijn vaatwasser stond, een lekkende afvoer waar de vaatwasser mee was verbonden, een tegoedbon van 10 euro. Al met al gelukkig nu nooit meer zaken doen met Coolblue; wat een aanfluiting voor servicemanagement.

Viresh
28-02-2019

Blanco cd rom in plaats van bluray spel spiderman PS4!

Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar nu een einde aan gekomen

Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar vandaag een einde aan gekomen. In die 6 jaar is er wel eens wat mis gegaan met levering en wat betreft productgarantie echter ben ik altijd goed geholpen door Coolblue zelf.

Afgelopen zaterdag mijn spiderman spel voor de playstation 4 binnengekregen.

Deze zat netjes ingepakt en ingeseald in de originele seal. Bij het uitpakken zag ik tot mijn verbazing dat er een cd-rom in het hoesje zat en geen blu-ray van spiderman zelf. Een cd-rom van het merk Philips notabene. Ik heb vervolgens direct de klantenservice van Coolblue gebeld met dit onwaarschijnlijke verhaal. Gelukkig kon de medewerker aan de andere kant va de lijn mijn verhaal wel geloven aan mijn toon en frustratie. Die verzekerde dat als ik het product retour zou sturen er direct een nieuwe naar mij toegestuurd zou worden. Pfff gelukkig dacht ik.

Vandaag het product ontvangen. Ik wilde het product uitpakken en tegelijk filmen met mijn telefoon deze keer. Ik zag dat ik op dat moment een mail van Coolblue had gekregen met de volgende inhoud:

Beste Viresh,

Bedankt voor het doorsturen van de foto's en je melding. Gistermiddag hebben wij jouw hoes en de Philips CD-ROM ontvangen. Om maar direct met de deur in huis te vallen: we hebben de hoes in dezelfde staat weer teruggestuurd.

Het is onmogelijk dat iemand de seal ongeschonden omzeilt en een CD-ROM in de hoes plaatst.

We hebben de inhoud van de CD-ROM niet geraadpleegd, maar aan de achterkant gezien was deze CD-ROM niet nieuw.

Daarnaast is Philips een Nederlands merk en wordt dit spel van Playstation niet in Nederland geproduceerd. Het is dus niet aannemelijk dat een CD-ROM van Nederlandse makelij in een Oostenrijks fabriek belandt (zie bijlage voor controle) en zo in de hoes eindigt.

Ik kan je hier niet verder mee helpen, daar wij niet het idee hebben dat de schijven in ons beheer omgewisseld zijn. Mocht iemand anders jouw pakket hebben aangenomen en geopend, dan raad ik je aan om diegene om opheldering te vragen.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat wel.

Begrijpelijk dat ik nu in alle staten was. Wasmachines, iPhones , AirPods, keukenapparaturen etc etc. aangeschaft in de afgelopen 6 jaar en nu denken jullie dat ik jullie ga scammen voor een playstation spel van 60 euro. En trouwens cd-roms van philips zijn wereldwijd te verkrijgen, dus kan je de fabriek niet uitsluiten. Ik geloof niet dat dit bij coolblue of bij de TNT post is omgewisseld, maar bij de fabriek zelf aangezien er een originele seal eromheen zat.

Wederom Coolblue gebeld. Wederom kon de medewerker aan de telefoon mijn verhaal geloven en beloofde er wat aan te gaan doen. Echter kreeg ook zij te horen van haar meerdere dat er niks aan te doen was. Ik was de eerste die dit was overkomen en daardoor kon het niet anders dan dat ik dit zelf had gedaan.

Met andere woorden: " Na 6 jaar klant te zijn bij ons geloven wij dat jij ons nu in de maling neemt met een playstation spel van 60 euro en riskeren wij het feit dat je nooit wat meer bij ons aanschaft en hier een review over gaat schrijven dat je als klant geen poot hebt om op te staan als jij het uitpakken van online aankopen niet elke keer vastlegt middels video.

Lindsay
19-02-2019

Glimlach werd een schok

Ik had een Huawei Mediapad besteld bij Coolblue en voor de optie gekozen "voor 3 uur besteld, zelfde dag in huis"

Heb de hele dag thuis zitten wachten tot in de late uren toen ik opeens zag dat de track & trace op "bezorgd" sprong.

Contact opgenomen met Coolblue en die vertelde mij dat ze een zogenoemd onderzoek zouden starten bij PostNL.

Ik wacht nu al langer dan 7 dagen en er komt nog steeds niks uit. Telkens hoor ik maar dat ik nog even moet wachten. PostNL zegt dat er geen onderzoek gestart kan worden voor niet aangetekende pakketten, Coolblue zegt van wel. Hierdoor voelt het alsof ik van het kastje naar het muurtje gestuurd wordt.

Coolblue wilt geen verantwoordelijkheid nemen en schuift alles op PostNL af.

Robert
13-02-2019

Te duur

Probleem met Coolblue , is een beetje van alles wat , de tv staan slecht op de app , al die tv s lijken op elkaar , al zit er wel degelijk verschil in , de prijs ze zijn duur veel te duur , aanbiedingen zijn er niet , je kan ook niet in termijnen betalen en je betaald gewoon de hoofdprijs , let goed op het type wat je besteld en doe een prijs onderzoek .het personeel doet een beetje studenten achtige aan , maar 100 euro te veel betalen op een tv is best veel!

Marcel
10-02-2019

Ophalen retour te moeilijk

Al vele jaren klant bij Coolblue. Echter laatste jaar slechtere ervaring met afleveringen, niet volgens afspraak. Na wat telefoontjes krijg je dan een waardebon van een tientje en een opmerking dat het gewoon pech is.

Daar mijn oven/magnetron defect is en deze niet in een doos past om op te sturen 2 maal gevraagd om deze op te halen. Doorgeven dat ik hiervoor wil betalen. Willen ze absoluut niet doen. Ik kan dat niet begrijpen.

Helaas voor ons dan geen Coolblue meer

Jac
10-02-2019

Voor coolblue doet de klant er niet toe

14/1 HP Pavilion bij Coolblue aangeschaft. Drie dagen later draadloze muis en toetsrnbord. .Alle bestanden oude compu overgezet met hulp van deskundige. Maar nieuwe HP bleek defect. Alle bestanden weer er afgehaald (tijd en geldverspilling)

en bij Coolblue Amsterdam 3/2 ingewisseld voor een ander exemplaar.In alle stress dongle laten zitten hetgeen ook in de winkel bij ontvangstcontrole niet is opgemerkt. 5/2 telefonisch gemeld, gewezen op causaal verband, men zou het nagaan in het magazijn en mij binnen drie dagen laten weten, of alsnog gevonden, of een passende oplossing. Na drie dagen geen enkele reactie. Zelf maar gebeld "Sorry, had niet de hoogste prioriteit gekregen maar ik zou nu echt binnen twee dagen vernemen". Twee dagen later wederom niets. Weer bellen en dan wordt gemeld dat men er niets aan gedaan heeft en dat ik zelf maar een dongle bij bol.com moet kopen.

Hoezo, service, laat staan met een glimlach? Mijn conclusie, niet kopen bij die tent.

r.

Seb
10-02-2019

Leverancier is koning

Na ontvangst van bestelling bleek product (bloeddrukmeter) niet accuraat. Toen ik op verzoek van coolblue een review over product wilde plaatsen bleek deze niet te voldoen aan hun eisen. De regel: geld niet aan besteden, vond men niet gepast taalgebruik.

Voor mij geen coolblue meer, dit was de eerste en tevens laatste keer.

Leverancier gaat bij hun voor de klant. Begrijp nu waarom hun producten zo hoog scoren. De reviews worden gecensureerd

Diego
09-02-2019

Slechte reparatie service en niet meedenkende klantenservice.

Na één jaar een laptop gehad te hebben brak de scharnier van het scherm, en kon ik deze dus niet meer open of dicht klappen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, en kreeg netjes een leenlaptop aangeboden voor de tijd dat de originele gerepareerd moest worden. Pittig netjes, alleen jammer dat ik het volledige bedrag van de leenlaptop in borg moest betalen.

Na een ongeveer 1,5 had ik deze weer terug, en het probleem was opgelost.

Echter na 7 dagen gebruik gaf de laptop uit het niks geen teken van leven, en was deze dus wéér stuk, alleen met een ander probleem.

Toen ik aangaf dat mijn laptop 7 dagen na reparatie weer stuk is gegaan en deze om wou ruilen voor een nieuwe sinds ik er geen vertrouwen meer in heb, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was. Blijkbaar moet de laptop drie keer gerepareerd worden voordat ik hem om kan ruilen. Bij de eerste reparatie kreeg ik netjes aangeboden dat ik een tweedekans leenlaptop uit kon kiezen voor de tijd dat de originele bij reparatie is, echter toen ik dit voor de tweede reparatie vroeg kreeg ik als antwoord dat dit opeens niet meer mogelijk was. Na te vertellen dat het bij de vorige reparatie ook zo is gegaan, was het opeens toch wel mogelijk. Een beetje vreemd dus. Toen ik uiteindelijk wel een leenlaptop zou krijgen (waarvan ik het volledige bedrag in "borg" moet betalen), werd mij verteld dat ik door moet geven waar ik de laptop voor zou gebruiken, en dat de klantenservice medewerker er een voor mij uit ging kiezen. Na netjes door te hebben gegeven dat ik hem voor intensieve taken zoals meerdere VMs runnen zou gebruiken, samen met een lijst met minimale specificaties te sturen, koos ze een laptop uit die tweedekans €2479 euro kostte, en die alsnog compleet *onder* mijn gevraagde specificaties zat. En dat terwijl je meerdere tweedekans laptops met mijn specificaties lijst had voor maar rond de €1400/1500.

In mijn ogen lijkt het op een hartstikke slecht uitgevoerde trick om jullie eerst veel geld te besparen, en daarna mij veel te veel te laten betalen. Zeer slecht dus.

Uiteindelijk ben ik niet akkoord gegaan met de laptop die voor mij uitgekozen werd, en er zelf een uitgekozen en doorgegeven.

Uiteindelijk is het dus toch wel opgelost, maar op een manier die ik nooit meer in een gesprek met een klantenservice medewerker mee wil maken.

Henk
06-02-2019

Garantie tot op de stoep

Apple pro laptop gekocht die vanaf het begin problemen geeft maar is te handelen. Loopt eens in de week vast bij normaal zakelijk gebruik. Het probleem wordt echter steeds erger en via een officiële apple reperateur nieuwe firmware erop laten zetten. Leek te helpen maar 2 weken later kapt hij er helemaal mee.

Teruggestuurd naar Fools bleus.

Antwoord: je hebt er water overheen gegooid reparatie 1100 euro.

Reactie: als vocht het probleem was zat het er al in toen ik hem kocht want hij heeft vanaf het begin problemen gehad.

Zoek het maar uit met de geschillencommissie. Gaat zeker gebeuren maar ik ga ook Fools Bleus stickers laten maken in de vorm van hun logo. Als je interesse hebt stuur ik er wat op.

Pauline
30-01-2019

Verkeerde product ontvangen- week wachten op je geld

Ik doe een bestelling, iets kleins wat in de brievenbus past. Ze versturen het verkeerde product en nu mag je als klant het terug sturen en als het dan binnen is nog 5 dagen wachten op je geld. Dan mag je daarna weer de bestelling plaatsen.Waarom niet gewoon direct het geld direct terug geven? Ik maak als klant niet de fout. maar wordt wel opgezadeld met gedoe.

Marijke
30-01-2019

Slechte service bij klachten over iPad

Ongeveer 2 weken na afloop van de garantieperiode van twee jaar begon de accu van mijn iPad spontaan leeg te lopen. Hierover mails gestuurd naar Coolblue. De oplossingen uit de eerste mails opgevolgd (al deze oplossingen had ik zelf ook al via googelen gevonden en geprobeerd). Nadat ik weer gemaild had dat niets hielp, kwamen ze niet verder dan “Jammer! Balen voor je”

Mourad
29-01-2019

Zeer ontevreden !

Ik heb een moederbord bij coolblue gekocht die nog in de garantie zit, in een keer deed hij het niet meer en deze heb ik toen opgestuurd naar coolblue. Die hebben zelf geconstateerd dat de moederbord defect is maar ze hebben hem ook naar de reparateur gestuurd, die heeft ook na 3 weken geconcludeerd dat hij “defect” is niks aan te doen, vanmorgen contact gehad met coolblue hun willen de moederbord naar ons ongeprepareerd terugsturen, ze zeggen jullie moeten hem nog een keer uitproberen en mocht het dat inderdaad dat hij bij jullie niet doet dan stuur hem nog een keer naar ons toe.

Wat een onzin!

Johan
28-01-2019
Deze klacht is opgelost

Geen speakers maar kapotte tegeltjes

Vorige week maandag twee Bose surround speakers besteld en betaald bij Coolblue en zoals gewoon en gewend van Coolblue keurig de volgende dag afgeleverd. Nadat de grote blauwe doos was geopend en ik aan het kleinere pakketje was begonnen merkte ik tot mijn grote schrik dat de inhoud van het eerste doosje geen speaker bevatte maar kapotte tegeltjes, onmiddellijk ook de tweede uitgepakt en hier ook weer gevuld met kapotte tegeltjes. Direct begonnen met foto's maken bij het verder uitpakken en alle andere doosjes bleken ook gevuld met tegeltjes en proppen papier. Direct daarop met Coolblue gebeld en de medewerkster uitgelegd wat mij was overkomen. Ze was een en al begrip en beloofde dat ik binnen 24 uur een reactie terug zou ontvangen hoe dit op te lossen. De foto's zouden op een later moment kunnen worden gestuurd. Diezelfde avond toch maar de foto's toegestuurd in de verwachting dat dit bij zou kunnen dragen aan een snelle oplossing.

Helaas binnen 24 uur geen oplossing geboden en heb ik elke gebeld met de klantenservice met de vraag hoe dit op te lossen. Telkens hetzelfde verhaal dat de afdeling bezorging moet reageren of dat de afdeling transport moet reageren, het onderzoek wel enige tijd kan duren en vandaag moet er nog op het onderzoek van PostNL worden gewacht. Heel veel begrip van alle service-medewerkers gekregen, maar schiet er niets mee op! Al met al zit ik nu een bijna een week te wachten op mijn product, is er nu nog geen oplossing en weet Coolblue ook niet wanneer een oplossing geboden gaat worden.

Volgens mij is de oplossing heel simpel; het product a.s.a.p. opsturen of geld terug. Ik vraag mij af waarom ik, als toch trouwe klant bij Coolblue, zolang moet wachten op hun interne onderzoeken! Inmiddels juridisch advies ingewonnen en kan Coolblue de doos met stenen retour verwachten!

Ik krijg voorlopig geen glimlach meer op mijn gezicht van Coolblue!

Pascal
22-01-2019

Alles voor hun gelach, niet voor de klant!

CoolBlue.inderdaad COOL, ze laten je in de kou staan!

Alles voor een lach.jaja.hun gelach!

Spiksplinternieuwe laptop opgestuurd voor garantie herstel.

- Laptop als een vod terug gekregen (het leek wel of ze ermee hebben getafeltennist), menselijk falen, stablisatie rubber scheef en uitgerekt, vlekken op scherm, residu op de bovenzijde klep/scherm!

- Workorder geen enkele gegeven was correct.

- Meegeleverde ass. kwijt.

- Geen enkele erkenning van hun fouten.

- Servicemedewerkers zeggen maar wat.

- Geen enkele klantenbinding.

- Huidige laptop niet meer leverbaar, 2x waardeloos alternatief aangeboden gekregen.

-Vervolgens zelf een alternatief aangeboden (wat nadelig was voor Coolblue omdat deze hun €300 euro zou kosten), namelijk exact dezelfde laptop alleen met een extra harddisk. Het is tenslotte hun menselijk falen die mij in deze positie heeft gebracht. Mijn laptop was €1000 euro en het alternatief € 1299 euro.

opties qua oplossing:

200 euro zelf bij betalen voor het alternatief of ontbinden of laptop opsturen, door de tafeltennissters laten herstellen en bijgeleverd item wat ze weg hebben gegooid laten voor wat het was.

Uiteindelijk koop laten ontbinden, liever die 200 euro uitgeven bij een winkel die wel zijn verantwoordelijkheid neemt.

Alles waar ze zeggen te staan is aan hun laars gelapt.

N.Rijsdijk
22-01-2019

De 1e keer maar ook gelijk de laatste keer

De 1e keer maar ook gelijk de laatste keer . Had een zaagtafel besteld die ik vrijwel direct nodig had , nu blijkt na ontvangst dat het product incompleet was (kan gebeuren was 2e keus) en ook nog eens niet was schoongemaakt alles zat nog vol zaagsel. Direct gemeld en netjes afgehandeld door een medewerker deze ging retour. Omdat ik het direct nodig had heb ik maar een nieuwe besteld maar deze dus ook gelijk afgerekend (2x) en netjes geleverd gekregen in de veronderstelling dat het andere geld binnen 2 a 3 werkdagen terug gestort zou worden . Nu begint de ellende pas . Het product dat retour gezonden moest worden heb ik gelijk dezelfde dag op de post gedaan ,netjes met de papieren die CoolBlue mij had toegestuurd. We zijn nu 1,5 week verder en heb dus nog steeds geen geld terug! Raar .idd want ze zijn mijn pakket kwijt , na verschillende telefoontjes werd mij verteld dat de afdeling die er over gaat het nog niet had opgepakt maar dat ik binnen 2a 3dagen toch echt mijn geld terug kreeg . Nu krijg ik deze ochtend een mail met daarin de melding dat IK de verkeerde track & Trace heb gebruikt .uhhh? ze hebben de retour bon gescand uit de mail . Weer alles nagekeken hun mail(retour zending) mijn verzend bewijs en wat blijkt alles klopt gewoon . Gemaild en toch nog maar even achterna gebeld . Ja sorry meneer u heeft gelijk .mooi dan verwacht vandaag mij geld terug .Nee dat gaat niet .We zijn u pakket zending kwijt .U krijgt u geld terug maar moeten eerst kijken waar het pakket is .Maar of we het pakket nou wel of niet vinden het geld komt retour .Nou stort het dan direct terug ,want of je het nou wel of niet vind ik krijg het toch terug .Nee dat gaat niet want hebben nu PostNL ingeschakeld om te kijken waar het is gebleven ….Ja maar of je het nou wel of niet vind ik krijg het toch terug toch? Ja maar nu niet . voor mij NOOIT geen CoolBlue meer!

123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485486487488489490491492493494495496497498499500501502503504505506507508509510511512513514515516517518519520521522523524525526527528529530531532533534535536537538539540541542543544545546547548549550551552553554555556557558559560561562563564565566567568569570571572573574575576577578579580581582583584585586587588589590591592593594595596597598599600601602603604605606607608609610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629630631632633634635636637638639640641642643644645646647648649650651652653654655656657658659660661662663664665666667668669670671672673674675676677678679680681682683684685686687688689690691692693694695696697698699700701702703704705706707708709710711712713714715716717718719720721722723724725726727728729730731732733734735736737738739740741742743744745746747748749750751752753754755756757758759760761762763764765766767768769770771772773774775776777778779780781782783784785786787788789790791792793794795796797798799800801802803804805806807808809810811812813814815816817818819820821822823824825826827828829830831832833834835836837838839840841842843844845846847848849850851852853854855856857858859860861862863864865866867868869870871872873874875876877878879880881882883884885886887888889890891892893894895896897898899900901902903904905906907908909910911912913914915916917918919920921922923924925926927928929930931932933934935936937938939940941942943944945946947948949950951952953954955956957958959960961962963964965966967968969970971972973974975976977978979980981982983984985986987988989990991992993994995996997998999100010011002100310041005100610071008100910101011101210131014101510161017101810191020102110221023102410251026102710281029103010311032103310341035103610371038103910401041104210431044104510461047104810491050105110521053105410551056105710581059106010611062106310641065106610671068106910701071107210731074107510761077107810791080108110821083108410851086108710881089109010911092109310941095109610971098109911001101110211031104110511061107110811091110111111121113111411151116111711181119112011211122112311241125112611271128112911301131113211331134113511361137113811391140114111421143114411451146114711481149115011511152115311541155115611571158115911601161116211631164116511661167116811691170117111721173117411751176117711781179118011811182118311841185118611871188118911901191119211931194119511961197119811991200120112021203120412051206120712081209121012111212121312141215121612171218121912201221122212231224122512261227122812291230123112321233123412351236123712381239124012411242124312441245124612471248124912501251125212531254125512561257125812591260126112621263126412651266126712681269127012711272127312741275127612771278127912801281128212831284128512861287128812891290129112921293129412951296129712981299130013011302130313041305130613071308130913101311131213131314131513161317131813191320132113221323132413251326132713281329133013311332133313341335133613371338133913401341134213431344