Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Net nakomen van afspraken met betrekking tot reparatie. Dat is 1, maar vooral het niet luisteren en/of ingaan op argumenten. Hatelijke organisatie.
We hebben een camera gekocht bij coolblue het apparaat gaat binnen 6 maanden stuk.
Dan denk je garantie jammer dan ze verstoppen ze zich achter schade van buiten af wat niet klopt en kan koop niets bij deze firma want bij garantie zijn zij op vankantie en lappen het consument recht aan hun laars.
Hallo
Heb hier wasmachine van 30 maanden de service die Coolblue geeft is eerst binnen 48 uur neemt monteur contact om afspraak te maken .
Dan zitten we zo een week verder voordat deze is ingeplant, dan krijg je een getouw trek wel betalen niet betalen.
Daar heb ik geen zin in ,dus mensen ik raad jullie aan om naar een zaak te gaan die wel service verleend.
Ik bestelde een vaatwasser online, direct betaald per ideal, maar binnen 15 minuten heb ik de order geannuleerd. Ik kreeg direct een email met de mededeling dat ik het betaalde bedrag binnen 3 dagen op mijn rekening terug gestort zou krijgen. Intussen zijn we ruim 14 dagen verder en heb ik voor de derde keer met de klantenservice gebeld en drie keer de harde belofte gekregen dat het er nu echt binnen drie dagen zal zijn. En nu moet ik weer geduld hebben en afwachten, erop vertrouwen dat het goed komt.
Jammer Coolblue, deze ervaring leert mij dat ik aan jullie nooit meer iets vooruit moet betalen, een aangezien jullie geen rembours of achterafbetaling kennen zijn jullie nu een klant (sinds 1999!) kwijt.
Had een wasmachine besteld en een tijdsslot geboekt dat ze hem zouden leveren en installeren
Ik wachten. Niemand ,gebeld blijkt zonder overleg en dag later gepland gestaan voor bezorging
Zijn ze er eindelijk willen ze niet installeren
( trekschakelaar heb ik) en de oude niet meenemen
Bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd
Echt hele slechte ervaring met afhandeling reparatie, constant tegenstrijdige berichten en als ik vraag welk bericht ik nou moet geloven, ben ík de lastige klant en krijg ik geen antwoord meer.
Doen toezeggingen die ze niet nakomen, raken spullen kwijt en laten je thuis wachten op zendingen die niet eens onderweg zijn.
Nooit meer Coolblue.
Zaterdag ging normaal een projectiesherm geleverd worden bij ons tijdstip van levering ging tussen 12u20 en 13u20 zijn ook zouden we half uurtje op voorhand gebeld worden. Bij ons thuis niemand te zien van Coolblue maar plots is het pakket wel afgeleverd volgens de tracking informatie op het moment zelf dat ik met de buren op straat staan te praten, echter geen coolblue te zien of ze zijn onzichtbaar. Blijkbaar tekend de medepassagier van de bezorger af in jou plaats zolder zelf bij de klanten te zijn, kwestie van hun leverquota te behouden zeker. Gebeld hiervoor naar Coolblue dat er niet geleverd is en alles uitgelegd ze zouden een onderzoek starten en het bekijken. na lang aandringen zouden ze dan annuleren maar wat blijkt ze maken een retour aan voor zaken die zelf niet geleverd zijn. Ondertussen via Paypal de transactie gemeld en snel antwoord gekregen om het via hun klantendienst te willen oplossen? als je op de klantendienst moet blijven wachten zijn we terug Pasen vrees ik. We zullen zien maar voor mij was dit de laatste keer dat ik een bestelling plaatste bij hun.
Wat een fijne bezorgers. Ik noem ze de baardmannen. Enthousiast en vriendelijk. Het was warm, dus gaven we ze en fles cola mee en wat geld voor ijs bij ‘Bernardo’.
Krijgen we zomaar een handgeschreven bedankkaart van ze. Joël en Wouter, jullie zijn toppers.
Na 2 jaar en 8 maanden gaat mijn wasmachine stuk een monteur van buitenaf constateert dat de trommel en de gehele ophanging vervangen dienen te worden. Een zeer dure reparatie en omdat de machine tot de lagere prijscategorie behoort eigenlijk geen optie. Collblue komt niet verder dan te verwijzen naar de fabrikant en komt zijn eigen beloftes niet na. De fabrikant is vervolgens onbereikbaar. Na meer dan een week heen en weer gemaild met de klantenservice en backoffice afdeling maar een einde gemaakt aan deze kwelling en bij een gerenommeerd bedrijf een nieuwe wasmachine gekocht MET service zoals het aansluiten van de nieuwe machine en het meenemen van de oude en niet vanaf de voordeur.
Ik was een trouwe klant van Coolblue, maar dat is nu echt wel voorbij!
Wat een verschrikking die Coolblue. Alles voor glimlach? Lachwekkend zijn ze wel. Wacht al 4 dagen op een wasmachine en droger. Zou op dinsdag worden geleverd, door probleem op de site waren er geen producten aan de betaling gekoppeld. Na veel bellen en niet meewerkend klantenservice personeel uiteindelijk toch de producten gekoppeld, maar worden een dag later geleverd zeggen ze.
Dan moeten we plotseling €50 extra betalen om geleverd te krijgen. Weer meermaals gebeld en lang in de wacht staan en probleem zou opgelost moeten zijn. Hele woensdag weer thuis gewacht en wederom niet geleverd. Wordt toch donderdag.
Uiteindelijk krijgen we donderdagochtend dan toch een track & trace. Er zal tussen 13.30-14.30 geleverd worden. Verwachte aankomsttijd veranderd dan toch nog 4 keer en wordt uiteindelijk 19.00. Dan staat er, zonder vooraf te bellen, toch ineens iemand van Coolblue voor de deur. We laten de buren de deur open doen, maar ze willen niet naar binnen omdat zijn niet de eigenaar zijn! Vervolgens gaan wij snel onderweg maar huis en geven zij aan dat ze even wachten. 10 min later komen we thuis en rijden ze voor onze neus gewoon weg en willen niet meer omdraaien.
Dan wederom 30 min in de wacht bij de klantenservice, die aangeven ook niets te kunnen/willen doen.
Kortom een grote teringzooi bij Coolblue, maar wat wil je met een paar studentjes op je callcenter die 0% betrokken zijn bij je bedrijf. Volgende keer maar weer gewoon bol.com of mediamarkt. Die schijnen namelijk nog wel iets met klanttevredenheid te willen doen.
Coolblue service medewerkers weten niet waar ze het over hebben. leveren kapotte aparatuur als nieuw. Indien opgestuurd naar reparatie zie je het niet meer terug. schadalige service
Nu echt een schandalige ervaring rijker, na jaren van trouwe klandizie.
Cambridge Audio Subwoofer van € 575,00 (was laatste exemplaar en zeker geen 2e kansje) geleverd gekregen in een doos die duidelijk aan alle kanten amateuristisch weer dicht was getapet,
Met slecht gevoel de doos geopend en er was geen piepschuim aanwezig om de bovenkant te beschermen. Subwoofer lag ook dwars in de doos en heeft dus flink wat klappen moeten incasseren tijdens het transport. Beschermhoes lag er ook gewoon bovenop, in plaats van netjes er omheen.
Als je nou zo met je klanten om durft te gaan, in de hoop dat ze het maar accepteren, aangezien dit het laatste exemplaar was, dan ben je gewoon schofterig bezig en was dit gelijk voor mij de laatste keer dat ik hier heb besteld. Fijn dat ik het gelijk kan terugsturen, maar zo ga je absoluut niet met je klanten om.
Heel slecht ze veranderen mailtjes intern laten mijn laptop vallen ondanks dat ik het goed gebracht heb ondanks dat ik een bon heb later hoor dat die met deuken en butsen zit daar willen ze mij van beschuldigen dat het zo gebracht ze hebben het gewoon laten vallen
Apple XS Aangeschaft bij coolblue. Sept 2018 nu begint de telefoon zijn eigen leven te leiden en opent apps terwijl je het beeldscherm niet aanraakt. Dit blijkt een bekend probleem te zijn en Apple erkent het probleem en volgens de site zou dit vervangen kunnen worden door een Apple service punt. Contact opgenomen met coolblue aangegeven dat het 2e jaar in ging en dat dat geen probleem was aangezien er 2 jaar garantie op zit. Afspraak gemaakt en door de telefoon werd aangegeven dat ik erop zou kunnen wachten als ik een afspraak had omdat dit een bekend probleem was. Ik sta er om 11 uur en wat denk je? Ze konden mij niet garanderen dat dit gerepareerd zou worden dezelfde dag omdat Apple eerst goedkeuring zou moeten geven. Ze moeten eerst een aanvraag doen. Ik gaf nog aan als jullie een aanvraag doen en een goedkeuring zouden krijgen dat ik dan terug zou kunnen komen en er dan op zou wachten. Nee dat kon niet moest de telefoon daar blijven. Zeer slechte Service gezien ik maar 1 telefoon heb en deze ook intensief voor mijn werk gebruik kan ik deze niet lang missen. Slecht bereikbaar en misleidend. 45 min moeten rijden om daar te komen zonder resultaat!
Wasmachine kapot, nieuwe willen bestellen bij cool blue.
Wonen in appartement en zijn dik in de 70.
Moesten de oude ontkoppelen en op de galerij zetten, en de nieuwe werd geleverd voor de deur.
Zelf moesten wij het naar binnen sjouwen en ook nog
aansluiten. Wij hebben bedankt, en besteld bij een witgoed zaak in de buurt.
Kwamen meteen brengen en aansluiten.
Nooit meer cool blue.
Bestelling gedaan, zal worden geleverd op dag x in de avond. Komt niet omdat degene op de fiets te laat was begonnen en daardoor niet meer op tijd was. Goederen komen nu 2 dagen later omdat het druk is. Order geannulleerd - binnen 3 dagen geld terug. Dus niet.
Na een week en meerdere keren toezegging dat het geld overgemaakt zou worden nog steeds niets binnen maar wel een mail dat het nog 3 werkdagen kon duren. Dit omdat de goederen nu retour waren ontvangen. Er is niets retour gezonden. Het is nooit verzonden geweest.
Wat een waardeloos bedrijf! Nieuwe Amerikaanse koelkast gekocht! Gelijk gebeld dat hij het niet deed. Meneer aan de telefoon kon onze bestelling niet vinden. ? Uiteindelijk een aantal weken overheen gegaan, hebben ze een monteur gestuurd. Ook deze man gaf als antwoord; nieuwe koelkast niets aan te doen. Hier nam coolblue geen genoegen mee! Weer een aantal weken geduurd, weer dezelfde monteur gestuurd. Oh ja mijn nieuwe PVC visgraat vloer zwaar beschadigd doordat de koelkast er elke keer uit moest! Koelkast niet te repareren. Mijn koelkast niet meer leverbaar! Andere koelkast “duurder” maar in de aanbieding dan graag die dan maar. Uiteindelijk naar heel veel telefoontjes, helaas die nieuwe koelkast is niet leverbaar op het moment. Nu twee weken verder en daar zou vanochtend de koelkast komen! Maar helaas dat wordt vanmiddag! ? Oh ja en dan nog de prijs! Rekenen kunnen ze niet bij coolblue! Nieuwe koelkast 1319,- min oude 1059,- verschil 260,-
Op de factuur; nieuwe koelkast 1349,- oude koelkast 1059,- verschil 290,- Op de site bij coolblue kost de koelkast 1319,-! Dit zijn gewoon boeven! Maanden met een koelkast die het niet gedaan heeft! Meerdere dagen vrij genomen voor de monteur! En mijn vloer kapot! En nu ook nog 30,- te veel laten betalen! Schandalig echt! En Coolblue komt met niets! Geen compensatie niets! Dus; ga NOOIT naar Coolblue!
Kreeg een e-mail dat de aflevering van de bestelde tv tussen 10:35 & 11:35 zou plaats vinden en 15 minuten van tevoren zou worden gebeld.
Vervolgens werd ik om 9:45 gebeld dat de bezorger voor de deur stond terwijl ik toen nog niet thuis was. Bezorger ging eerst een andere klant zijn spullen brengen en ik naar huis gescheurd. Bezorger stond alweer voor de deur en liet mij zelf de tv naar boven sjouwen. Hoop beloftes bij Coolblue maar ze komen ze niet na, voor mij nooit meer CoolBlablabla
Na dat je een product heb gekocht is er na 1 maand totaal service meer.
er is geen kennis aanwezig.
Ordinaire dozenschuiver. Advies koop waar de service beter is en niet bij Coolblue
Oude modellen horen goedkoper te worden niet duurder.
Tweedekans is getest en gecheckt door niet gekwalificeerd personeel 100%