Coolblue reviews

8.8
Positief92%
Neutraal4%
Negatief4%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jos
18-10-2019

Slechte service binnen de garantietermijn laptop

Een Asus laptop gekocht. Kostte meer dan 1100 euro. Ging na een jaar kuren aan het toetsenbord vertonen. Opgestuurd voor reparatie. Kreeg hem na vier weken terug. Bleek hetzelfde defect nog steeds te vertonen. Weer opgestuurd. Weer vier weken wachten. Kreeg hem terug: nog steeds defect. Mail gestuurd om een nieuwe of andere te krijgen. Nee zegt mevrouw Sandra, hij moet drie keer terug. Ik mag een leenlaptop krijgen mits ik hem gewoon koop en later terugstuur.

Dit is toch niet helemaal normaal?

John
15-10-2019

Nog nooit van service en nakomen afspraken gehoord

Tja ook ik was zo dom iets te bestellen bij dit uitermate klantonvriendelijke bedrijf.

Ik kocht op donderdag een laptop en dacht deze mooi op vrijdagavond tussen 18 en 22 uur te mogen ontvangen. Wat er ook gebeurde de laptop kwam niet!

Was eerst ee n fout van post nl en vervolgens was er iets mis gegaan bij Coolblue maar maak je geen zorgen hij komt maandag al! uiteraard tussen 18 en 22 uur. Ik keek maandagmorgen even me mail en jawel de laptop kwam al tussen 14.45 en 16.45 uur!

Iemand geregeld die het aan kon nemen en deze was om half drie bij me thuis om vervolgens te zien dat post nl al om 14.15 was geweest!

Uiteraard kan en vooral wil, coolblue hier niets aan doen!

Volgende poging vanavond tussen 18 en 22 uur en ja het is geen surprise meer het pakje was er rond een uur of één in de middag en tja hier moeten we ook werken dus is er niemand thuis.

Weer contact met coolblue en oooh wat was dit vervelend. Ik wil me geld gewoon terug, iets wat na me tweede of derde telefoontje ook was beloofd, maar wat nu pas na een dag of drie kan, ik hoefde niets te doen de laptop werd niet op een afhaalpunt afgegeven en zodra de oplichter hem terug hadden zou ik me geld krijgen.

Einde verhaal? Mooi niet;.

Bericht van de oplichters in het blauw of ik de laptop eerst even retour wil sturen!

Man man man wat een waardeloos bedrijf is dit en op al mijn berichten nu gestuurd geen antwoord en aan de telefoon hebben ze het uitzonderlijk druk.

Zelfs de Chinese webshops bieden betere service dan dit gedrocht ccolblue

Ewout
13-10-2019

Waardeloze service

Wat een waardeloze service. Gisteren een vriezer besteld, zou vandaag tussen 7.00 en 17.00 geleverd worden. Prima, is mijn vrije dag. Vandaag om 8.32 smsje gehad dat tussen 14.05 en 15.05 (let op de precisie) het ding zou worden geleverd. Ook Om 13.00 smsje van de bezorger dat hij er binnen een half uurtje is. Bezorger heeft om.13.52 gebeld (zonder voicemail) dat hij het adres niet kon vinden (heeft waarschijnlijk bij de buren aangebeld). Raar, huis staat er pas 70+ jaar. Om 15.06 Coolblue gebeld. Gaven toe dat het van hun kant allemaal niet handig was gegaan, maar konden (WILDEN) niet opnieuw een busje sturen. Komende werkweek bezorgen was ook geen optie, want leverde enkel tot 17.00 "in mijn regio". Uiteindelijk wordt het as zaterdag. Zeer bureaucratisch en niet bereid wat extra's te doen om hun eigen fout op te lossen. Computer says no. Ik ga hier niet meer bestellen en ik zou eenieder aanraden dit ook niet meer te doen.

Caroline
12-10-2019

Waarschuwing voor nieuwe kopers van Coolbleu

Geen hoax,

Alles voor 23.59 gebeld is morgen geleverd. Alles voor een glimlach.

Nee, nee, nee echt niet.

Hopelijk kunnen andere hierdoor ergernis en/of inkomstenderving vermijden. Ik had een met spoed een nieuwe koel/vries combinatie nodig en oude moest mee genomen.

Alles voor een glimlach krijgt hier zo een andere dementie, want het lachen vergaat je wel als klant wordt misleiding voor 5 dagen.

Ze weet dat ze niet kunnen leveren in afgesproken termijn, maar melden dit niet bij aannemen van de orders. Dat kost natuurlijk klanten, zo heb je er in ieder geval één.

Klantenservice stuurt netjes van alles een bevestiging, maar een garantie krijg je niet, dat zegt dus niets.

Ook hebben ze een goede training gehad en zijn zeer vriendelijk en begripvol aan de telefoon. Niets dan lof voor de mensen die ik heb gesproken, die voeren hun werk uit. Het management beleid deugd niet.

Op de afgesproken dagen komen ze niet en het meest onbeschoft is dat zij van hun kant daar niets van laten weten. Zo had ik dagen dat ze totaal niet kwamen en nog een dag veel extra uren heb zitten wachten zonder melding hiervan. Er is te weinig personeel, begrijpelijk.

Voor de eigenaar is het alleen lachen, het is al betaald dus al wat je kan doen is afwachten. Die heeft de order binnen maar niet het fatsoen om eerlijk te zijn tegen zijn klanten.

Mond op mond reclame daar moet een bedrijf het van hebben. Ter compensatie heb ik een bon krijgen voor €25,- te besteden bij een volgende koop bij hun binnen 3 maanden. Wat een narcistische gedachten dat mensen daarvoor nog terug komen om iets te kopen. Voor mij nooit meer coolbleu. Eerste keer ben je slachtoffer, daarna is het eigen keus.

Ik heb weer geleerd, lees eerst wat andere van een bedrijf vinden op liefst een onafhankelijke site.

Delen en ?? is winnen! graag zelfs, hopelijk leren bedrijven, zoals coolbleu, er wat van. Reactie's op dit schrijven worden niet gelezen, dus bespaar je energie.

Coolbleu heeft twee weken de tijd gehad om op mijn klachten te reageren, maar heeft dit niet gedaan.

Monique
12-10-2019

Komen leveringsvoorwaarden niet na

In de winkel vriendelijk geholpen, maar het leveren was waardeloos: de bezorger had niet de opdracht de koelkast naar boven te brengen, te installeren en om de oude mee te nemen. Terwijl dit op papier staat! Nu zit ik hier nog met de oude koelkast waar een nieuwe afspraak voor moet worden gemaakt. Belachelijk!

Wendy
08-10-2019

Niet werkende dure combi magnetron

Zo vreselijk slechte service bij cool blue. Wij vragen nu al maandenlang hulp van hen en worden continu aan het lijntje gehouden. In december is bij ons een combi magnetron geleverd. Niet de goedkoopste, want wij gaan voor kwaliteit. ivm chemokuren is mijn man vrij snel daarna in het ziekenhuis beland en heeft dit maar net overleefd. hierdoor kwamen wij er niet aan toe de oven uit te proberen. Toen dit eindelijk weer kon zijn we gaan werken met de oven, maar kwamen er al snel achter dat deze niet goed werkt. pizza's komen er slap als een vaatdoek ui t, visgerechten komen er na 40 minuten nog rauw en onderaan zelfs koud uit. 2x is er een monteur geweest en 2x kunnen ze niets vinden. de 2e monteur is hier 2 uur! geweest, we hebben pizza gebakken (slap als een vaatdoek weer), maar hij bleef maar smoesjes verzinnen dat we het dan zo en zo moesten proberen. dus wat hij bij stond weer een pizza gebakken en weer mislukt. tussen ieder telefoontje en iedere afspraak met cool blue zat minimaal een week zodat wij steeds maar moesten wachten en wachten. Er is ons door een medewerker toegezegd dat we geld terug konden krijgen of een andere magnetron uitzoeken. Dit werd toen we de volgende dag belden om door te geven welke combi oven we dan wilden hebben, echter terug gedraaid. Dat ging zo maar niet. Het is echt om wanhopig van de worden, wij voelen ons zo in de maling genomen. vorige week hebben ze ons laten weten niets meer voor ons te kunnen doen. Er was ons beloofd dat we door een manager gebeld zouden worden, maar toen kregen we weer een mail dat wij de manager mogen mailen. Het enige wat ons nu nog rest is heel veel "reclame" voor cool blue te maken en iedereen die ik tegenkom zal ik laten weten hoe je door jullie behandeld wordt.

Djexers
04-10-2019

Haat naar coolbleu

Coolbleu is heel erg slecht ik beveel het niet aan het zijn oplichters koop nu al tweede keer macbook bij ze en alweer dode pixels de tweede keer alles voor een glimlach nou ik denk dat ik eerder jullie een glimlach bezorg dan jullie mij

Marco
30-09-2019

Laptop reparatie gaat zeer fout

Ik heb dus mijn laptop voor reparatie opgestuurt. Er zitten wat gebruikerssporen maar waar het om draaide.

Er zit een los contact in daardoor maakt de oplader slecht contact waardoor de oplader gedraaid is kaar nog werkt.

Er mist een toets en er is een hoekje beschadigs. (Dingen die niet gerepareerd hoeven te worden het draaid om het los contactje)

Het punt is ik krijg te horen dat het daardoor buiten de garantie valt. Dus ik zal moeten betalen.

Nu geven ze mij 3 opties en zeggen erbij dat als ik binnen 7 dagen niet reageer de laptop vernietigd wordt.

1.de laptop wordt vernietigd

2.of ik betaal 40 euro en de laptop wordt teruggestuurd

3. Of ik laat (alles repareren) en niet alleen waar het om draait los contactje, en dat kost 185€.

Ik voel me hier aardig in het nou gedreven aangezien er hier vanuit een machtspositie gehandeld wordt.

Als ik mijn auto wil laten repareren voor een licht dan zegt de monteur toch ook niet meneer we helpen je alleen als we je hele auto een beurt mogen geven voor 6x zoveel

oplossing. Samen eruit komen en reageren voor 7 dagen anders vernietigen jullie mijn laptop,

Marjanne
29-09-2019

Service zonder glimlach!

Onze electrische koelbox Mobicool B40 ging binnen 24 uur kapot maar omdat wij op de camping waren en wij dit niet binnen de garantietermijn van 30 dagen hebben gemeld, hebben wij geen recht op een nieuwe koelbox. Wij moeten hem nu opsturen ter reparatie maar wij kunnen niet aan zo'n grote doos komen. Ook daar in weigert Coolblue mee te denken.

De service van Coolblue gaat niet verder dan snelle levering.

Gerboud
29-09-2019

Reparatie

Na 3 maanden scheur in scherm van de aangekochte iPad. Na contact het apparaat opgestuurd ter beoordeling en reparatie. Daar begon de ellende. Steeds verschillende berichten van uw iPad is gerepareerd naar u onderweg tot het apparaat is weg, we starten een onderzoek. Na 2 maanden bellen en heel veel gedoe het apparaat ongeprepareerd retour ontvangen. De glimlach was wel verdwenen ondertussen. Voor service een dikke 1. Zeer onbetrouwbaar als er iets misgaat!

Jenny
28-09-2019

Pre aankoop FIFA2020

Dramatische service van Coolblue! Bij een pre order hoort een pre bonus. Deze hoort bij de leverancier, Coolblue dus, geregeld te worden. Helaas hadden wij het spel maar bij Mediamarkt gekocht, dan was dit zoals het hoort het geval geweest. Door Coolblue worden we met diverse linkjes van het kastje naar de muur gestuurd met als eindresultaat: zoek het zelf maar uit, wij kunnen hier niets aan doen. Kortom Coolblue teert wellicht op oude successen, maar reken vandaag de dag niet meer op een goede service. Wij waren een trouwe klant, maar voor ons nooit meer Coolblue!

Moon
26-09-2019

Bar slechte service en niet nakomen afspraken

Bar slechte service bij dit bedrijf, ga hier nooit meer iets bestellen! Wij wachten nu al bijna 2 weken op een wasmachine die geleverd zou worden. Ondertussen zijn we 5 (!) afspraken en uren bellen verder en zitten we nog steeds met bergen was van vier mensen die totaal niet verder geholpen worden door jullie bedrijf. Er zou zogenaamd iemand vanochtend langs zijn gekomen voor de wasmachine, maar dit kregen we achteraf pas te horen. Ook was iedereen gewoon thuis en is er geen 1 keer aangebeld. Kortom, verhalen die niet kloppen en afspraken die niet worden nagekomen. Hopelijk kan Coolblue dit zsm, vandaag nog, oppakken, want dit is wel bar slechte service van een bedrijf zo groot als Coolblue, en een beetje jammer dat we nu compleet in de steek gelaten worden.

Danny
22-09-2019

TV verkeerd leveren.maar dan.

TV besteld, Samsung 43 inch. 3 dagen later laten bezorgen omdat je dan thuis bent. Komen ze, de eigen coolblue bezorgdienst, met een Philips aanzetten. Dus geweigerd en de tv direct mee laten nemen. Voor de zekerheid direct gebeld met de klantenservice, kwam goed en de volgende dag (vrijdag) de juiste tv. Ja.dus eind van de middag nog even gebeld (weer 30 minuten aan de lijn) en ja misschien lukt het morgen maar anders zaterdag. Geen sms over bezorgtijd dus vrijdag weer bellen. Nee meneer, de Philips is nog niet retour gescand en de Samsung wordt pas geleverd als de Philips gescand is. Ja alsof je eigen bezorger de tv meeneemt ofzo.kansloos al!

Hele weekend niks en maandag weer bellen. Nee hoor.nog niet verzonden dus gezegd hou m maar en ik wil mijn geld terug. En na dreigen met kassa en radar had ik zowaar dinsdag het geld op mijn rekening. Wat een drama!

Pietje
21-09-2019

Voor 23:59 besteld is geen volgende dag levering

Ik heb een product besteld rond tussen 2230 en 2330. Het is twee keer afgeschreven, maar een order was te zien waardoor ik een heb geannuleerd en meteen had gebeld om te vragen of het goed was gegaan. Uiteindelijk was een bestelling goed gegaan maar er stond dat het pas over 2 dagen besteld zou worden, omdat de betaling niet voor 23:59 binnen was (er kan een vertraging zitten in het betalen en het ontvangen van de gelden).

Hoe dan ook, er staat nergens dat het laat in de avond bestellen en volgende dag levering afhankelijk is van meerdere factoren! 2x gebeld naar Coolblue, maar er wordt niks aan gedaan, geen compensatie, alleen maar dat is ‘helaas pech’ . dit is mij in ieder geval nooit bij Bol.com overkomen.

Denis
18-09-2019

Vraag over beugel TV

Twee keer moeten bellen voor TV beugel Vogels. Bij elkaar 1 uur en 7 minuten. Om er uiteindelijk achter te komen dat men totaal niet weet waar men over praat.

De eerste wist totaal hit wat het was zeeeeer slecht. Toen ik hem bestelde had ik iemand bekend met TV aan de lijn maar die is er nu ineens niet meer daar kan ik niet mee worden doorverbonden. Universele beugel gestuurd maar die past dus niet. Echter wat te lang gewacht met installeren dus er te laat achter gekomen. Maar oplossing zoeken ho maar. Zorgen voor iemand technische dienst die mij te woord kon staan neeeee dat kan niet u zal nieuwe juiste beugel moeten kopen terwijl deze door coolbleu was aangeraden dag 172 euro koop maar een andere. Nou zeker nooooit meer bij jullie ga wel naar zaak waar ze wel gekwalificeerd personeel hebben en een ander antwoord als dat weet ik niet nog nooit meegemaakt.

Jaap
11-09-2019

Zeer slechte ervaring met aankoop koelkast

Online koelkast gekocht. Koelkast werd niet afgeleverd op de afgesproken dag. Hele dag aan het lijntje gehouden zelfs om 10 uur s avonds kon de klantenservice mij nog vertellen dat ze nog zouden langskomen. De schat leek het zelf te geloven ook. Volgende dag gebeld schuld werd afgeschoven naar een externe partij. Coolblue kon /wilde ook geen nieuwe afspraak maken met de externe partij dat moest ik zelf doen. Zou een kleine compensatie krijgen nooit iets gezien.

Francis
11-09-2019

Afspraak niet nakomen

Gisteren ging ik naar Cool Blue winkel een monitor gekocht en werd door de medewerker verteld dat ik zou mijn monitor de volgende word thuus bezorgd. Ik kreeg een mail dat mijn pakket op 11/09 2019 tussen 12:45 tot 14:15 word thuis bezorg. Helaas! Geen pakket ontvangen. Later kreeg ik een mail dat ze mij om 12:40 had gemist, dus mijn pakket wordt morgen op 12/09/2019 tussen 21:45 tot 14:00 bezorgd. Ik belde post.nl met de Klantenservice met mw Dennis hierover gesproken, ze verteld met dat ze mij om 12:40 uur had gemist ,terwijl ik was gewoon thuis voor mijn pakket aan het wachten en er was ook geen bericht in mijn brievenbus achtergelaten. Ik heb voor niks thuis was gebleven. ik ben niet tevrevend met dit afspraak en service.

JH
02-09-2019

Slechte afhandeling bij reparaties

Ik heb al veel producten bij Coolblue gekocht. Nooit problemen gehad totdat je een kapot product wilt laten repareren. Als je drie maal een kapot product toestuurt, krijg je (volgens beleid), als het product voor een vierde keer kapot gaat een nieuwe of tegoed voor een vervangend product. Helaas is de robotstofzuiger (Roomba 605) drie keer bijna een maand kwijt geweest voor reparatie. Na het product drie keer te hebben opgestuurd, geeft de medewerker van Coolblue aan dat de fouten volgens de fabrikant niet reproduceerbaar zijn geweest waardoor deze keer niet telt voor een vierde keer. Wij moeten het product dus nogmaals (en wie weet hoe veel vaker?) opsturen en zijn dit product dus weer heel lang kwijt. Nu mij vriendin zwanger is, is dit extra vervelend. Daarnaast hebben wij video's van de 3e en 4e keer dat de stofzuiger kapot was, maar dit is kennelijk onbelangrijk omdat de fabrikant hier anders over denkt. Wij sturen een kapot product op en krijgen een werkend product met vervangende onderdelen terug, dus er is m.i. iets gerepareerd. Helaas gaat het product keer op keer opnieuw kapot. Coolblue, jammer dat jullie zo met vaste klanten omgaan. De reparatieservice bij Bol.com is vele malen beter.

Thomas
01-09-2019

Waardeloze service voor laptops

Na 2 weken mijn laptop teruggekregen van reparatie. Bleek er nog meer schade aan te zijn dan voor het wegbrengen. Ik zit nu al 5 weken zonder laptop en heb hem nog steeds niet terug. Coolblue kan mij ook niet vertellen wanneer ik deze wel terugkrijg, terwijl de reparatie zelf in 1 dag mogelijk is. Ik koop hier nooit meer een laptop. De service is waardeloos.

Miranda
29-08-2019

Vooral niet COOL de service

Wat coolbleu kan verbeteren? nou heel veel. Wij hebben een wasmachine gekochten in 2016 van 1200 euro. Zelf hadden wij daar hoge verwachtingen van maar helaas na een klein jaartje is deze kapot gegaan. Binnen de garantie dus werd kosteloos gemaakt. Dit jaar is de wasmachine 3 jaar oud en in april ging hij weer kapot. Gebeld en werd gemaakt maar wij moesten de reparatie zelf betalen. In overleg hebnen wij een gedeelte betaald plus coolbleu. Mooi opgelost zou je denken maar 3 maanden later weer kapot. Hier werden wij kribbig van maar coolbleu zou nu de kosten op zich nemen, mooi zou je denken. Monteur komt sorry weer hetzelfde is kapot en kan nu niet meer gemaakt worden. Oké daar zit je dan. Contact met coolbleu opgenomen en gingen het uitzoeken maar dit gebeurde niet. Wij contact opgenomen met de leverancier van de wasmachine en die mailde ons na 2 dagen dat wij het bedrag van de wasmachine terug krijgen alleen dat gaat via coolbleu. Wij contact opgenomen met coolbleu en wij zouden ons geld terug krijgen maar hun moesten dat ook even uitzoeken. Niet gelogen ik denk 24 uur beltijd verder, 75 mails verder en na 9 weken zouden ze dan vandaag komen om de wasmachine op te halen. Gisteren nog even een mail gestuurd met de vraag hoelaat komen jullie? geen antwoord. Vanmorgen zie ik een mail met een tijdstip maar het kan bijna niet erger een verkeerd adres

ik bel uiterst vriendelijk de klantenservice op. Leg uit dat het nieuwe adres welke al 2 keer is doorgegeven en ook het adres waar de reparaties zijn uitgevoerd daar de wasmachine staat en dat dit echt een paar straten verder is maar helaas dan kunnen ze vandaag echt niet komen. Het kost mij een vrije dag, het kost ons heel veel ellende want we kunnen al die tijd ook niet thuis wassen en door hun fout en het antwoord sorry voor de miscommunicatie welke ik al 10000x heb gehoord hebben wij nog niks.

Jullie moeten je echt diep schamen hoe jullie met klanten omgaan.

Korten 1500 euro verder en je hebt nog niks. Nooit nooit nooit meer bestellen wij iets bij jullie

123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485486487488489490491492493494495496497498499500501502503504505506507508509510511512513514515516517518519520521522523524525526527528529530531532533534535536537538539540541542543544545546547548549550551552553554555556557558559560561562563564565566567568569570571572573574575576577578579580581582583584585586587588589590591592593594595596597598599600601602603604605606607608609610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629630631632633634635636637638639640641642643644645646647648649650651652653654655656657658659660661662663664665666667668669670671672673674675676677678679680681682683684685686687688689690691692693694695696697698699700701702703704705706707708709710711712713714715716717718719720721722723724725726727728729730731732733734735736737738739740741742743744745746747748749750751752753754755756757758759760761762763764765766767768769770771772773774775776777778779780781782783784785786787788789790791792793794795796797798799800801802803804805806807808809810811812813814815816817818819820821822823824825826827828829830831832833834835836837838839840841842843844845846847848849850851852853854855856857858859860861862863864865866867868869870871872873874875876877878879880881882883884885886887888889890891892893894895896897898899900901902903904905906907908909910911912913914915916917918919920921922923924925926927928929930931932933934935936937938939940941942943944945946947948949950951952953954955956957958959960961962963964965966967968969970971972973974975976977978979980981982983984985986987988989990991992993994995996997998999100010011002100310041005100610071008100910101011101210131014101510161017101810191020102110221023102410251026102710281029103010311032103310341035103610371038103910401041104210431044104510461047104810491050105110521053105410551056105710581059106010611062106310641065106610671068106910701071107210731074107510761077107810791080108110821083108410851086108710881089109010911092109310941095109610971098109911001101110211031104110511061107110811091110111111121113111411151116111711181119112011211122112311241125112611271128112911301131113211331134113511361137113811391140114111421143114411451146114711481149115011511152115311541155115611571158115911601161116211631164116511661167116811691170117111721173117411751176117711781179118011811182118311841185118611871188118911901191119211931194119511961197119811991200120112021203120412051206120712081209121012111212121312141215121612171218121912201221122212231224122512261227122812291230123112321233123412351236123712381239124012411242124312441245124612471248124912501251125212531254125512561257125812591260126112621263126412651266126712681269127012711272127312741275127612771278127912801281128212831284128512861287128812891290129112921293129412951296129712981299130013011302130313041305130613071308130913101311131213131314131513161317131813191320132113221323132413251326132713281329133013311332133313341335133613371338133913401341134213431344