Koopjedeal is TOP

Mijn ervaringen met koopjedeal zijn prima. Ook de door mij gekochte producten voldoen allemaal goed. Bij deze wil ik iedereen koopjedeal aan bevelen en bespaar daar door veel eurootjes.

08-01-2019

Heb extra kosten gemaakt door het sturen van een aangetekende brief en dit heb ik gedaan doordat enige reactie van koopjedeal uitbleef. Gevraagd het bedrag inclusief kosten aangetekende brief te crediteren en schriftelijk dan wel per mail te reageren. Daar voelen zij zich blijkbaar te goed voor en heb alleen het aankoopbedrag terug gekregen. Mijn advies is nooit en te nimmer iets aan te schaffen via koopjedeal.

Wel betalen, maar levering blijft achterwege

Artikel besteld op 20 november 2018 en nog steeds niet ontvangen. Bellen heeft geen nut want je hebt tenminste 50 wachtende voor je en mailen helpt ook niet vanwege automatisch antwoord. Vorige week kort bericht ontvangen waarin werd verteld dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou krijgen. Inmiddels ruim overschreden.

Update van 20/12/2018:
Nog steeds mijn geld niet terug. Hoe lang moet ik nog wachten op mijn zuurverdiende geld?

11-12-2018

Koopjedeal is een prettige, eerlijke webwinkel

Het bestellen gaat zeer makkelijk en mocht je hulp nodig hebben, dat wordt je prettig en deskundig verder geholpen.Vriendelijke groet J. van den Heuvel.

Teleurstellend

De acties zijn voortreffelijk. Het aanbod voor ieders wat wils. Verzenden duurt soms wat lang, maar aanvaardbaar. Alleen als er iets misgaat met de bestelling en daar vragen over hebt, krijg je als antwoord dat het druk is en het wat langer duurt, of helemaal geen antwoord. Mijn bestelling die op 27-11 had moeten binnenkomen is tot op heden 11-12 niet aangekomen. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Jammer, maar dat is geen service.

Slecht te bereiken

Had 20 november iets besteld en tot op heden nog niet geleverd paar keer gebeld maar meer dan 60 wachtende voor u 2 keer gemaild geen reactie dus slecht bereikbaar toch nog een keer gebeld en naar een uur iemand aan de lijn na een kwartier en gesprek zouden ze het uitleveren nu het zal mij benieuwen

Rene
11-12-2018

Mooie koopjes, snelle levering en ook nog voor een mooi prijsje!

Zeer zeer tevreden!

Will
11-12-2018

Zonnder te lopen snel mooie spullen kopen!

Een prachtig vloerkleed gekocht voor een hele goede prijs. Zag er precies zo uit als op de website. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dank jullie voor snelle levering.

Marjon
11-12-2018

Betrouwbaar en snelle levering!

Jammer dat de 3 gelijkertijd bestelde artikelen op 3 verschillende dagen zijn geleverd. Anders was t een 10 geweest!

Mery
10-12-2018

Krijg niet wat je besteld

Adverteren met 6 verschillende sokken van happy socks. Ontvang maat 3 verschillende. Bellen met koopjesdeal? Je bent nummer 78 in de rij en als je aan de beurt bent wordt er niet opgenomem. Waardeloos, geld kwijt!

Garda

41 in de wachtrij

23 november besteld, niets vernomen daarna. Bellen en na 2 uur en 8 minuten ben je aan de beurt.

Vandaag na 1 uur en 17 minuten, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen, we gaan het voor u navragen?!

Ineens schijnt er een brand te zijn geweest bij de externe leverancier?

Niets van bernomen tijdens het eerste gesprek. Ga dit maar eens naar Kassa of Radar sturen.

Frits

Handschoenen

Bestellen ging makkelijk, site vriendelijk, snel in huis.

Anneke
10-12-2018

Na een retourzending nog steeds geen geld terug

Ik heb zojuist weer gebeld krijg te horen dat er 32 wachtende voor je zijn daar moet ik dan hartelijk om lachen. Mijn ervaring met dit bedrijf is reuze slecht op 23 oktober een bestelling gedaan daar is tot op heden de helft van geleverd. De goederen die wel geleverd zijn heb ik op 8 november retour gezonden tot op heden heel veel emailverkeer geweest maar nog geen oplossing al 2 keer retour bewijs gescand. Het is pure diefstal ze geven gewoon geen antwoord meer.

Slechtste webshop ooit

Weigeren consumentenrecht te handhaven. Medewerkers zo dom, niet te geloven. Hebben het leven nier begrepen.

Tonnie

Beloftes worden niet nagekomen

Telefonisch is koopjedeal niet bereikbaar

Defecte stofzuiger op 14/11 retour gezonden. Binnen 7 werkdagen zou een antwoord volgen.

Na herhaald vragen stellen per mal krijg ik telkens antwoord dat het druk is en binnen 7 werkdagen antwoord zal volgen OF dat ik een retourzending moet aanvragen terwijl artikel reeds op 14/11 retour gezonden heb!

Dave

Top service!

Niks dan positiefs!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website,

zeer goede deals,

Alles volgens afspraak.

Een verder positief punt vind ik persoonlijk dat afterpay tot de mogelijkheden behoort.

Evelyn

Leren stoelen

Mooie stoelen. Ik heb gechat om informatie die direct werd beantwoord. Kwamen op tijd. Prima.

Ook een laptop en afdak werden optijd geleverd.

alles perfect

Ronny
10-12-2018

Zéér slechte terugbetaler !

Na retourzending van een defect artikel na drie maanden nog steeds geen geld teruggekregen na enkele mails stopt het mailverkeer van koopjedeal!

Arthur
10-12-2018

Koopjedeal.nl werkt klantgericht en geeft volledige service.

Het is prettig om zaken te doen met koopjedeal.nl daar de bestelling je snel bereikt en steeds weer van hoge kwaliteit is en dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Goed maar kan beter!

Ik ben best tevreden over koopjedeal maar de bezorging kan iets beter en duidelijker.

Ik laast iets besteld en is prima aan gekomen maar was mij niet duidelijk van wat het was een ándere bezorg dienst en geen duikelijke communicatie tussen mij en en hun.

Voor de rest leuke aanbiedingen en veel koop plezier op de site.

Met vriendelijke groet

Willem-Jan Visser

Ronnie
02-01-2019

Ben meer dan 2 maanden mijn geld kwijt geweest. Noodgedwongen ergens anders de spullen gekocht ivm sinterklaas en kerst.

Laf bedrijf

Eind oktober 2 artikelen besteld. Binnen 5 minuten leverdatum gekregen.

Dit was ook gelijk het laatste goede bericht.

Heb de artikelen nog steeds niet ontvangen.

Via telefoon onmogelijk te bereiken. Na 72 minuten wordt de telefoon er weer opgeknikkerd.

Via email absoluut geen reactie en via messenger laffe excuses. Maar leveren niet.

Reacties op geld terugstorten kun je helemaal vergeten. Dan stopt gelijk je link.

Update van 27/12/2018:
Beloftes, maar daadwerkelijk actief blijft uit. Er werkt volgens mij niemand die iets kan blijkbaar.