Mart

Led verlichting

Onverpakt in ontvangst genomen met gebroken led buis. Schande en spijt van deze bestelling, dus ook de laatste!

Mie

Snelle levering, praktische artikelen

Ik heb een oorringetje gekocht, mijn oren veilig schoon, geen wattenstaafjes meer nodig.

Ook een brace om de rughouding te corrigeren gekocht, na dragen geen schouderpijnklachten meer na paar dagen.

Alles netjes verpakt en de volgende dag geleverd

De prijs is lager dan in de winkel

Snel

Paar keer wat besteld.kwam elke keer vlugger dan verwacht en gezegd.zag er keurig uit

Mary

Tevreden

Interessante aanbiedingen, duidelijke informatie over verzending/retourneren. Bezorging in 3-5 werkdagen, tot nu toe prima artikelen ontvangen voor aantrekkelijke prijs.

Anton

Snel en goed

Mijn bestellingen werden stipt nagekomen.

Binnen een paar dagen had ik het in huis.

Niets te klagen

Al 2 bezorgd maar bij gehad

Tot 2 maal toe krijg ik bericht van bezorgd ,maar niks gehad .( ook niet bij de buren ) mail gestuurd netjes antwoord ( kijk bij de buren? ) .dat gedaan mail gestuurd en hoor dan niks meer .

Mike

Makkelijk apparaat

Besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt en makkelijk in gebruik. Je kan meerdere dingen maken met het apparaat. Voor ieder wat wils.

Cindy

Koopjesdeal

De levering is erg snel.

Wel jammer vind ik dat er € 5,95 verzendkosten (zelfs boven een bepaald bedrag) bij komen.

Ben dik tevreden

Positive ervaring is ok

Doutsje
05-11-2019

Zo goedkoop en ook nog thuis bezorgd

Informatie over te late bezorging kon beter.8

Jeanie
05-11-2019

Altijd alles op tijd gehad

Nog nooit meegemaakt dat ik een artikel niet kreeg en altijd op tijd dus SUPPER

Jo

Top levering

Reeds meerdere malen gekocht bij koopjedeal!

het bevalt zeer goed.

ook zeer tevreden

Jans

Een echte aanrader

Ik zag onlangs iets leuks staan in de krant van Koopjedeal maar ik had nog nooit iets besteld dus toch maar een account aangemaakt en een poging gedaan

Ik was super tevreden en heb ondertussen al diverse aanbiedingen gekocht

Ze leveren snel en je krijgt op tijd een email wanneer de bezorger komt

Ik kan het iedereen aanraden

Tevredenheid.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden . Ook als je niet tevreden bent over het resultaat. Je stuurd het terug en het bedrag staat weer snel op je rekening. Hartelijke groeten Frans.

Babette
05-11-2019

Goede prijs kwaliteit, goede verpakking, snelle levering

De bestelde matrassen voldeden aan de omschrijving èn aan de verwachtingen. Nog vrij kort in gebruik maar ze liggen tot nu toe duidelijk beter dan onze vorige, veel duurdere matrassen. Goed verpakt en snel geleverd.

Ilse

Zeer tevreden

Ik had gordijnen besteld, snelle levering en goede kwaliteit, alles tip top in orde

Topbedrijf

Altijd goed bereikbaar en snel reagerend. Voorbeeld voor andere webshops.

Rien

Deal 'n koopje

De positieve ervaringen met mijn koopje deal ik met familie, vrienden en kennissen.

Adriaan

Bestelling niet geleverd best nr 203596697

Is 29 okt besteld

05-11-2019

Goede deal voor goede services

Telefonisch ook netjes geholpen en de bestelde artikelen altijd vlot ontvangen