Stephan
05-02-2020

Geweldige service en degelijke producten

Na een aantal bestellingen is voor mij duidelijk dat hier echt wat te halen valt!

05-02-2020

Bananen en licht: groen en groen

Ik heb laatst een LED bureaulampje gekocht alsmede twee bananenplanten. Het lampje -met drie standen- voldoet prima als nachtlampje. LED verlichting is zuinige verlichting en over groen gesproken: met de twee bananenplanten haal je zuurstof in huis (en met een beetje geluk bananen, maar dat zie ik in ons iets te koude landje niet snel gebeuren.). Kortom: super tevreden over beide aankopen. Beiden voor een Koopje, dus de 'deal' was snel gesloten!

Roel
04-02-2020

Vlug, veilig en voordelig. Kwalitatief goede waar!

Zie de titel!

Rudolf
31-01-2020

Zeker van een goede deal !

De schade aan mijn zending werd uitstekend afgehandeld. Na toesturen van foto direct een nieuwe zending gekregen en complimenten voor de uitstekende klantenservice.

Topdeal

Aan alle kanten een verzorgde verzending!

Zeer goede site

Veel keus en goed overzichtelijk

Rebecca
30-01-2020

Top bedrijf met leuk aanbod!

Redelijk wat dingen voor ons nieuwe huis hier besteld! Alles netjes geleverd! De nieuwe boxspring komt er nog aan! Erg tevreden over alles en een hoop geld bespaard! Thnx KoopJeDeal!

RP

Perfect geleverd

Wat beloofd is komt ook uit

Genietjedeal of Klassedeal of Primadeal

Levering razendsnel. Goedkoper kan ik nergens vinden. Gewoon goed en betrouwbaar.

Beste website

Topproducten, beste service!

28-01-2020

Aankoop Outdoor 909 dierenverjager

Eerste verjager werkte niet goed doorgegeven aan Koopjedeal via mail en na een antwoord waar in ik moest vermelden wat er niet werkte kreeg ik te lezen dat men een nieuwe verjager zou sturen en die heb ik in middels ontvangen en die werkt zo te zien goed.

Bedankt voor de snelle oplossing

Renate
27-01-2020

Boxspring

Kan niet anders zeggen als wij hebben een boxspring gekocht met bezorgen en monteren.

Hij werd netjes op tijd bezorgd vriendelijke jongens werken heel netjes goede uitleg over het bed.

Hebben al het vuil meegenomen wij zijn zeker tevreden over koopjedeal.

Mvg Renate van Houten.

Margo
27-01-2020

Consumenten misleiding

Een robotstofzuiger besteld/ ontvangen/ bleek niet op te laden; dus defect en van slechte kwaliteit; retour gestuurd met vraag om geld terug te krijgen.

Na tijd bericht dat verpakking beschadigd was en ze daarom geld niet terugstorten. In een woord schandalig. Originele verpakking/ keurig ingepakt en niks aan de hand/ ja kwaliteit van product was slecht.

Complete misleiding en onderduiken van je consumentenrecht. Op vraag dan een nieuwe te krijgen geen reactie van klantenservice.

Schandalig in een woord;

Martina
26-01-2020

Fijne kussens

Dat is nog eens fijn. Kussens voor een koopje en ze liggen ook nog lekker.

Willy
26-01-2020

Koop hier en alles is een windeal

Ze hebben goede kwaliteit spullen voor een geweldige prijs en goede service.

Ad
25-01-2020

Aan te raden voor mooie koopjes

Duidelijke site met veel en duidelijke informatie. Snelle levering en goede service. Mijn laatste bestelling werd niet op tijd geleverd. Kan een keer gebeuren. Na 1 telefoontje naar de klantenservice stonden ze de volgende dag al voor de deur. Prima toch?

Gbj
24-01-2020

Soundbar

Levering duurde wel lang [bezorging] niet aan levertijd gehouden zou tussen 17.00 en 19.30 uur bezorgd worden. maar werd uiteindelijk ipv vrijdagavond dinsdagmiddag

maar apparaat is geweldig

Cor
24-01-2020

Slechte zaak

Op 30 december heb ik drie paar steunkousen besteld, die waren mailde Koopjedeal niet meer leverbaar ik zou mijn geld teruggeboekt krijgen op mijn rekening.

Tot op heden 24 januari is dat nog niet gebeurd.

Tonny
23-01-2020

Wilt U goedkoop en verdelig kopen ga naar Koopjesdeal

Wordt snel en netjes op tijd geleverd

Jo
23-01-2020

3 afr.

Mijn bestelling onder nummer 203742858 is nog steeds niet geleverd.