Els

Slordig en niet profeedioneel

Plantjes besteld , niet meer verkrijgbaar bij leverancier! Zouden als nalevering komen . Verschillende keren gebeld ( hoge tel. Kosten ivm zeer lange wachttijden ) en gemaild dat de plantjes niet verstuurd mogen worden ivm afwezigheid mijnerzijds , vakantie! Er zou hiervoor zorggedragen worden . Gelukkig had ik de namen genoteerd van de desbetreffende telefoniste van Ilse Koopjesdeal! Heen zorgen , ze zouden ma 7 mei jl geleverd worden! Maar niets is minder waar toch verstuurd , dus uitdrogen van plantjes! Uiteindelijk om een lang verhaal kort te maken heeft denk ik een leidinggevende dit opgepakt en zijn de plantjes alsnog verstuurd! Behalve zijn dit heel zielige kleine plantjes die zo niet op de site stonden. Al met al ik ben niet tevreden en zal ook nooit meer iets bestellen , hoewel het opgelost is! En iedere keer werd mij beloofd dat ik me heen zorgen hoefde te maken! Werd hier behoorlijk geïrriteerd van!

Wordt geleverd

Bestelling gedaan maar product was helaas niet meer leverbaar. Door koopjesdeal alternatief gezocht maar helaas niet gevonden.

Leo

Gaat altijd goed

En als het een keer niet goed gaat, dan komt het even goed weer goed

Jack

Klantvriendelijk

We hebben regelmatig iets besteld bij Koopjedeal.de bestellingen worden keurig geleverd. Wij hebben een keer iets moeten retourneren ivm beschadiging. Het artikel werd direct vervangen en de financiële afwikkeling ging perfect

Wam

Gewoon goed

Alle stellingen netjes afgeleverd

Anita

Super!

Al veel besteld bij Koopjedeal.nl. Meestal erg goed en als het niet naar je zin was, kwamen ze het weer ophalen. Super tevreden. Zeker aan te raden.

Aaltje
28-05-2018

Leuke acties en prima kwaliteit.

Ik heb al een paar keer bij Koopjedeal besteld en er is nog nooit is mis gegaan, beschadig of niet aangekomen. Met Koopjedeal kun je gerust een Deal sluiten.

Hanny

Geweldig

Ik vind het altijd leuk om te kijken wat jullie nu weer in de aanbieding hebben en dan mijn slag te slaan

Waar voor je geld

Datgene wat ik heb besteld en ontvangen van Koopjedeal is goed spul voor een zeer goed prijs. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. Het is ook leuk dat je bij iedere bstelling “spaart” voor een leuke korting die je later kan gebruiken.

Uitstekende producten, goede prijs

Doorgaans goede aanbiedingen. Producten zikn over het algemeen kwalitatief goed. Snelle en correcte levering.

Doen wat ze beloven

Heb best wel veel via deze site besteld. Alles volges afspraak op tijd in huis. Dus een tevreden klant.

Gervandaal

Snelle probleemloze uitleveringen

Betrouwbare en Snelle leveringen

Els

Goede afhandeling, snelle levering

Als er iets fout gaat, word het ook gelijk opgelost

28-05-2018

Met Koopjedeal heb je altijd een win/win situatie.

Bestellingen zijn er op afgesproken tijd/datum, is er onverhoopt vertraging dan wordt je daar netjes over ingelicht.

Sjoerd
28-05-2018

Puike producten, snelle service, prima prijzen

Alles wat aangeboden wordt, snel geleverd en van prima kwaliteit!

Antonia

Goed geregeld!

Ik heb een aantal keren iets besteld bij Koopjedeal en uitstekende ervaringen met hen opgedaan. Ook als er iets niet goed is, wordt er heel adequaat en snel iets geregeld. Ik kan iedereen aanraden om het eens te proberen!

Ben

Geweldige service

Had een keer een beschadigde levering ,dit werd zeer goed en snel zonder gezeur opgelost . Ik ben zeer tevreden over Koopjesdeal

No

Goedkoop, goede kwaliteit

Reeds vele bestellingen gedaan, van batterijen tot armaturen en regenjassen. Tegen zeer mooie prijzen en een hele snelle bezorging. Kortom echt steeds een goede deal en een koopje

Ans

Overzichtelijke side.

Correcte afhandeling van retourzending en klachten.

Jacques

Doet wat het belooft.

Prijs/kwaliteit:schitterend. Vlotte afhandeling en snelle service.